cata01 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salut, Am o problema cu motorul meu: Yamaha R6 model 2003/2004. E cumparat de curand (adus de afara), am mers de vrea 2 ori cu el dar azi am intampinat o problema: Dupa ce am dat cateva ture si temperatura a ajuns pe undeva pe la 100 grade Celsius, a aparut urmatoarea problema: 1. Porneste pe liber fara probleme; daca bag in treapta 1 se opreste instant motorul 2. Daca e bagata in viteza, nu porneste. E prima data cand s-a intamplat si nu am mai reusit sa o rezolv. Am lasat-o si sa se raceasca - degeaba. Stie cineva care ar putea fi problema si cum o pot rezolva ???? PLS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Salut, Am o problema cu motorul meu: Yamaha R6 model 2003/2004. E cumparat de curand (adus de afara), am mers de vrea 2 ori cu el dar azi am intampinat o problema: Dupa ce am dat cateva ture si temperatura a ajuns pe undeva pe la 100 grade Celsius, a aparut urmatoarea problema: 1. Porneste pe liber fara probleme; daca bag in treapta 1 se opreste instant motorul 2. Daca e bagata in viteza, nu porneste. E prima data cand s-a intamplat si nu am mai reusit sa o rezolv. Am lasat-o si sa se raceasca - degeaba. Stie cineva care ar putea fi problema si cum o pot rezolva ???? PLS ! Ai o problema cu contactul de la cric sau cricul nu este impins la maxim iar cand bagi in viteza iti taie contactul si se opreste motorul. Contactul asta te impiedica sa pleci cu cricul lasat, lucru foarte periculos. Editat Septembrie 28, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Contactul de la cric... 100% , sa nu faci cumva greseala sa-l anulezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Contactul de la cric... 100% , sa nu faci cumva greseala sa-l anulezi poi dc? io n-am avut niciodata asa ceva, contact de cric si n-am patit nimic (nu din cauza asta oricum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) poi dc? io n-am avut niciodata asa ceva, contact de cric si n-am patit nimic (nu din cauza asta oricum ) Am auzit ca cineva din TM a patit urmatoarea : a plecat cu cricul jos, a facut stanga si cand s-a inclinat cricul a intrat in asfalt si l-a aruncat sub un autobuz. De-aia nu trebuie anulat. La moto mai vechi nu exista switchul. Editat Septembrie 28, 2008 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Am o problema cu motorul meu: Yamaha R6 model 2003/2004 E clar ca ai o problema cu motorul tau... si ca esti incepator pe R6! Nu ma mai mir ca se intampla atatea tragedii... Ride Safe!... (daca stii cum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 =))) frate asta nu e o problema... e o chestie foarte buna... ridica matale cricul inainte sa bagi in viteza si sa vezi ca nu se mai opreste : pe mine chestia asta m'a salvat de N ori de la o posibila cazatura... nici nu stiu de cate zeci de ori mi s'a oprit motorul cand am vrut sa bag in viteza cu cricul pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Verifica contactele/intrerupatorul de la cric acolo e buba. La unele modele sunt probleme si cu intrerupatorul de pe ambreiaj dar aici nu pare a fi cazul. Si ca si cei dinaintea mea te sfatuiesc sa nu-l pui in scurt.Cand am dat de permis am plecat cu cricul jos si era cat pe ce sa matur asfaltul cu un CBR 125 care avea respectivul contact anulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) nu o sa iti porneasca in treapta 1, trebuie scoasa pe liber. cu cricul pus la fel, nu o sa iti porneasca. e o chestie anti-prosti (anti-uituci), buna de altfel. adica...atunci cand incerci sa o pornesti si este bagata in viteza si cu cricul pus, nu o sa iti porneasca. o scoti pe liber, ii pui contact, o pornesti, o lasi sa se incalzeasca inainte sa pleci, ridici cricul si o sa mearga merge pornita in treapta 1 cu cricul pus dar cu ambreiajul tras. Editat Septembrie 28, 2008 de danutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Septembrie 28, 2008 Autor Share Postat Septembrie 28, 2008 Sper sa fie asta cauza; acu nu pot verifica ca motoru e deocamdata departe de casa Ce-i drept contactul ala de ambreiaj l-am tot frecat ... nu era el de vina. Da de asta de cric nu stiam "E clar ca ai o problema cu motorul tau... si ca esti incepator pe R6! Nu ma mai mir ca se intampla atatea tragedii... Ride Safe!... (daca stii cum) " Eu stiu ca toti sunt de parere ca R6 nu e pt incepatori; m-am dat cu el, stiu ca rupe; deci va dau dreptate ... Dar acu eu eram nervos cu motorul , nu aveam nevoie de "incurajari". Oricum probabil ne-om vedea pe stada sau intalniri si sper ca sanatosi si intregi. Merci celor care au raspuns ; probabil topicu asta o sa mai foloseasca si la alti 'novici' .... Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Stai linistit ca si eu invat pe R6... il am de 3 sapt si inca nu m'a tavalit.... ce'i drept am avut vreo 2 tentative.... conteaza cat de mult constientizezi tu.., daca esti bland cu el e si el cu tine, daca dupa 3 zile incerci wheelie ca mine sunt sanse reale sa te tavaleasca. Eu mi'am invatat lectia era sa ma vars de 2 ori acum stau cuminte in banca mea si merg destul de incet . Sa ai noroc de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 si nu uitati cartofii prajiti si in general prajelile dauneaza... aveti grija cum le forjati pe gura.. ca o sa muriti dau si eu un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 si nu uitati cartofii prajiti si in general prajelile dauneaza... aveti grija cum le forjati pe gura.. ca o sa muriti dau si eu un sfat cum e vorba aia : daca taceai .. filozof ramaneai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Eu stiu ca toti sunt de parere ca R6 nu e pt incepatori; m-am dat cu el, stiu ca rupe; deci va dau dreptate "DECI"... foarte frumos din partea ta ca "ne" dai dreptate! Insa nu conteaza ce parere au "toti"... cum nu conteaza nici daca tu "ne" dai dreptate sau nu, realitatea e una singura: un motor precum R6, lipsa de experienta si traficul haotic din RO sunt o combinatie letala. Si tu si celelalt "amic" cu R6 care dupa 3 saptamani incerca sa faca "wheelie" si cine stie cati altii in aceeasi situatie, v'ati asumat un risc pe cat de mare pe atat de inutil. Inconstienta? Iresponsabilitate? Teribilism? Infantilitate?... probabil cate putin din fiecare. Este doar o chestiune de timp pana cand veti deschide primul topic la rubrica "Accidente". Asta daca nu cumva o va face altcineva pentru voi... cand de obicei e prea tarziu! Ride Safe! (in cazul vostru... daca puteti) P.S. Stiu, stiu... sunt un babalac care bate campii... ce stiu eu? Ei bine stiu ca vecinul meu de pe scara e in carje. N-a contat cat l'am dadacit, n'a contat cat am insistat sa poarte tot timpul echipamentul de protectie (pe care tot eu i l'am dat)... GSXR600'ul si'a aratat coltii ascunsi cand primul dobitoc i'a intors in fata fara sa se asigure. El a scapat totusi usor, voi cum stati cu norocul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) "DECI"... foarte frumos din partea ta ca "ne" dai dreptate! Insa nu conteaza ce parere au "toti"... cum nu conteaza nici daca tu "ne" dai dreptate sau nu, realitatea e una singura: un motor precum R6, lipsa de experienta si traficul haotic din RO sunt o combinatie letala. Si tu si celelalt "amic" cu R6 care dupa 3 saptamani incerca sa faca "wheelie" si cine stie cati altii in aceeasi situatie, v'ati asumat un risc pe cat de mare pe atat de inutil. Inconstienta? Iresponsabilitate? Teribilism? Infantilitate?... probabil cate putin din fiecare. Este doar o chestiune de timp pana cand veti deschide primul topic la rubrica "Accidente". Asta daca nu cumva o va face altcineva pentru voi... cand de obicei e prea tarziu! Ride Safe! (in cazul vostru... daca puteti) P.S. Stiu, stiu... sunt un babalac care bate campii... ce stiu eu? Ei bine stiu ca vecinul meu de pe scara e in carje. N-a contat cat l'am dadacit, n'a contat cat am insistat sa poarte tot timpul echipamentul de protectie (pe care tot eu i l'am dat)... GSXR600'ul si'a aratat coltii ascunsi cand primul dobitoc i'a intors in fata fara sa se asigure. El a scapat totusi usor, voi cum stati cu norocul? in afara de faptul ca esti offtopic, de ce te agiti? mortii cu mortii, vii cu vii.....lasa-i in pace, daca vor supravietui teribilismelor, vor ajunge, poate, niste motoristi exemplari......nu e cinstit sa influentezi soarta unui om cu niste sfaturi pe care tu le consideri necesare...... nah, acum sunt si io offtopic Editat Septembrie 30, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 nah, acum sunt si io offtopic ... ca de obicei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Merci pt sfaturi... rubrica accidente am citit'o prima data cand am intrat pe forum.. si stai linistit ca nu ma mai 'manifest" cu uilii si altele desi .. cand ii vad pe altii parca imi vine sa ma ridic si eu... si vb celui de mai sus MORTII CU MORTII SI VII CU VII !!! Gata cu offtopicul , eu am terminat !! O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Merci pt sfaturi... rubrica accidente am citit'o prima data cand am intrat pe forum.. si stai linistit ca nu ma mai 'manifest" cu uilii si altele desi .. cand ii vad pe altii parca imi vine sa ma ridic si eu... si vb celui de mai sus MORTII CU MORTII SI VII CU VII !!! Gata cu offtopicul , eu am terminat !! O zi buna! parca eram pe....accidente deci...problema sigur vine de la intrerupatorul de la cric numai la suzuki poate fi vorba si de cel de la ambreaj si ca si ceilalti nu recomand punerea lui pe direct....si cei cu experienta mai uita de cric ...care poate fi fatal de multe ori se umple cu sprayul de lant care este aruncat pe intrerupator si ramane blocat..kiar daca ridici cricul trebuie spalat bine cu pensula si benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 ti s-a spus care este cauza , acum vreau sa-ti spun sa nu-l anulezi fiinca io unu am cazut acu 3 ani cu iju din cauza asta si nu a fost prea placut; mentionez ca cu iju aveam 60km\h dar cu r6 poti avea 160 si sigur o incurci<si acum mi se mai intampla sa mai bag in viteza cu cricu lasat da traiasca japonezii> numai binee si multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Septembrie 30, 2008 Autor Share Postat Septembrie 30, 2008 Oki, multumesc tuturor pentru interventii. Intr-adevar era problema de la cric; nu l-am ridicat eu calumea sau nu facea acolo bine contact; l-am curatat si acu merge bine; am ascultat de sfaturi si NU L-AM ANULAT. Celor care au inceput cu "sfaturi" si "reprosuri" ca R6 nu e pentru incepatori, le apreciez intentia dar cred ca au fost off-topic ; erau mai bine venite la sectiunile de Sfaturi pt incepatori. Aici chiar nu isi prea aveau rostul. In rest Ride Safe si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.