Sari la conținut

R1 Cu Toba Unicat


sacal
 Share

Postări Recomandate

Shakalino de ce te stresezi k toti manelistii hamali din portul CT care pana acum aveau o camera de cauciuk de tractor si se plimbau pe mare crezand k au iaht. Nu vezi k omul nu intelege k aici e vorba de partea estetika a motocicletei plus k ai scapat de niste kg in plus. Prin urmare sa lasam datele tehnice si sa ne uitam putin cum arata moto k sa nu mai vorbim de sunet. E pakat pentru k s.a terminat sezonul estival si baiatul din Ct nu mai poate sa faka liniutze pe faleza cu camera de tractor sau colacul k lebada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mie unul imi place mai mult r1 meu fara exup. trage mult mai bine si mai lin decat cu exup, cu exup ma trezeam pe o roata fara sa vreau ca se deschidea panarama de clapeta+ ca suma mai bine si in ture joase, nu mai face ca un butoi infundat.

si arata f bine fara tobele alea sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma fiecare face ce doreste cu motocicleta lui. Estetica este pana la urma doar subiectiva iar mecanica... sa zicem doar ca mecanici sunt multi... mesteri mai putini ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am vazut in curte la Radu alaltaieri parca, sau acum 4 zile..

 

Arata codita mai eliberata, dar parca..prea goala.

 

Arata bine si asa, oricum tie ti-a placut intotdeauna sa ai motoreta mai aparte decat celalalte (nu bagi rizome, n-ai pus two brothers, ai pus ajko..etc)

 

Bafta in continuare la modificare si nu baga in seama frustatii, e motoreta ta si poti sa te si caci pe rezervor dupa care sa-i faci poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta trage mult, mult mai bine acum. jos, in medii si sus deja e inadmisibila.

 

asa e icecube- aveam optiunea sa ii pun eternele 2brothers si sa o umplu de rizoma si gata, aveam "r1 stock magheru". am ales altceva si e mai bine asa.

 

p.s. - sa vezi mandrete de flacara de 30cm pe decelerare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai yoghi, termina tu cu teoria evacuarii si lasa omul in pace. Cu cat ai la evacuare o teava mai goala cu atat motorul va trage mai bine. Punct. E motor 4T. Poti sa-i pui nimic drept toba. Restul de ccturi inventate sunt pentru fraieri si reducerea poluarii, zgomotului, euro (cuvant urat).

Teoria evacuarii o poti face cu succes la motoarele in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis'o Negruzzi cu mult timp inaintea mea in opera Alexandru Lapusneanul:... "prosti, dar multi"!

 

daca din cauza tobei mele faci o criza de isterie si iti curge sange din nasuc, intinde te repede pe spate si ridica o mana in sus. o sa iti treaca.

persevereaza. poate intr o zi vei gasi si alti copii ca tine pe forum sa va jucati impreuna de a specialistul.

intre timp vorbeste si cu baietii astia si zi le tu cum e cu exup-ul (foloseste engleza, ca ei nu stiu romana).

http://www.bozbros.com/b2.cfm

da ma, asa e! nenorocitii au scos exupul si catalizatorul si au scurtat evacuarea si au lasat-o libera. vai, vai cum mai demoleaza si ei motoare...

daca vrei sa ii faci si pe ei manelisti si cocalari si nu stii cum se zice in engleza pune un "s" la final si e ok.

post-1161-1223453831_thumb.jpg

Editat de sacal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sacal, am si eu o intrebare... de necunoscator sa zic asa...

 

daca estetic este discutabila optiunea cu toba laterala gp-syle, tehnic ce ai putea spune despre ea? in WSBK nu au adoptat solutia asta pt ca mobrele tre' sa ramana la solutia constructiva de serie, deci.... nu ii putem lua ca exemplu sa spunem ca nu este "corect" ce ai facut. o usurare a coditei afecteaza centrul de greutate al mobrei cum a fost el calculat de japonezi? nu prea cred, dar in perfectiunea lor japonezii pot sa ne contrazica, iar noi nu suntem ingineri....

 

iar pe desteptii astia care te critica, ii invit sa se uite pe site-ul unuia dintre cei mai tari tuneri de moto din lume dupa parerea mea, acolo unde se fac minuni, taticul b-king 'ului, samd: LAZARETH

poate vor intelege ceva desi sincer ma indoiesc........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca din cauza tobei mele faci o criza de isterie si iti curge sange din nasuc, intinde te repede pe spate si ridica o mana in sus. o sa iti treaca.persevereaza. poate intr o zi vei gasi si alti copii ca tine pe forum sa va jucati impreuna de a specialistul.intre timp vorbeste si cu baietii astia si zi le tu cum e cu exup-ul (foloseste engleza, ca ei nu stiu romana). href="http://www.bozbros.com/b2.cfm" target="_blank">http://www.bozbros.com/b2.cfmda ma, asa e! nenorocitii au scos exupul si catalizatorul si au scurtat evacuarea si au lasat-o libera. vai, vai cum mai demoleaza si ei motoare...daca vrei sa ii faci si pe ei manelisti si cocalari si nu stii cum se zice in engleza pune un "s" la final si e ok.

 

 

Pasarel, eu pe TINE te'am facut cocalar si manelist (la figurat), nu pe "baietii aia" la care faci tu referire care oricum, sunt cu mult peste "liga ta" si puterea ta de intelegere. Aia n'au (citez) "scos exupul si catalizatorul si au scurtat evacuarea si au lasat-o libera..." ci AU CONCEPUT UN ALT SISTEM COMPLET DE EVACUARE.

 

Daca ai fi fost mai atent, ai fi observat ca eu nu am mentionat absolut nimic despre faptul ca ti'ai schimbat toba (surdina) ci ti'am atras atentia ca eliminarea EXUP'ului si a catalizatorului afecteaza negativ perfomantele motocicletei daca restul sistemului de evacuare (porturi primare si header/colector) ramane cel original.

 

Sistemul de unde tu te'ai "inspirat" spune totul din insasi titlul sau: "The B2 triple stage revolution". Intelegi? TRIPLE STAGE! Adica toate cele 3 sectiuni ale sistemului: porturi primare, header/colector si muffler.

 

Si mai departe gasim in descriere "finely tuned", "just a 4-2-1 design for maximum horsepower and torque" , "Each Boz Bros exhaust is Dyno-tested" adica oamenii spun clar, noul lor sistem de evacuare este "acordat cu mare finete, in configuratia 4-2-1 pentru obtinerea maximului de putere si cuplu si nu in cele din urma TESTAT PE STAND DYNO"!!! Plus ca ofera si o forma de "dB killer" pentru a rula in conditii cat de cat decente si pe strada, inspre sau dinspre pista (destinatia acestui tip sistem de evacuare).

 

Asa ca ramai in continuare la statutul de "cocalar(s)"... atat tu cat si suita ta de aplaudaci.

 

 

OOooooooooooooooooooo viiiiataaaaaaaaa meaaaaaaaaaaa!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Bai yoghi, termina tu cu teoria evacuarii si lasa omul in pace. Cu cat ai la evacuare o teava mai goala cu atat motorul va trage mai bine. Punct. E motor 4T. Poti sa-i pui nimic drept toba. Restul de ccturi inventate sunt pentru fraieri si reducerea poluarii, zgomotului, euro (cuvant urat).Teoria evacuarii o poti face cu succes la motoarele in 2 timpi.

 

Bai belly button... n'am decat sa'ti urez "Wellcome to the Kokallars Club"!!!

 

Teoria evacuarii la motoarele in 4T sau in 2T nu am "facut'o" eu sau tu ca sa o putem contesta, ea continua sa existe cu incapatanare indiferent ca tu, sau alti "manelisti" de pe forum sunteti sau nu de acord cu principiile sale! ( mai citeste odata http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpi )

 

Ca mai toti care se baga in seama pe aici, faci si tu grava confuzie intre intreg sistemul de evacuare si nenorocita aia de toba finala pe care o chinuiti atata ca sa o faceti sa urle ca un porc injunghiat si uitati ca 90% din "chestiile interesante" se intampla inaintea ei.

 

Cum ziceam... "prosti, dar multi"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer Sacalule ai stricat frumusete de spate, insa fiecare cu gustul lui. Si mie mi se pare ca e cam golasa sau slabanoaga cu laterala aia pusa, si modelului asta de mobra nu ii sta bine decat cu finale in spate...

 

P.S.: Nu te mai lua de oameni cu mobre vechi ca ma supar si eu acum, ce ai cu saracul Yoghi daca atat a putut sa realizeze pana la varsta lui ?

 

Bafta !

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bei balaure, el de fapt nu exista. cam ca cifra 0... nulitatea nu exista decat prin raportare la alte valori. asta face el: pentru a mima iluzia existentei se raporteaza la mine, la tine si la ceilalti "cocalari si manelisti". altfel, singur, ar ramane suspendat in neant si nimicnicie.

in timpul liber citeste despre noutatile tehnologice, la care va avea acces exact peste 13 ani. eludand realitatea el ajunge sa creada ca motorul meu acum nu mai are cuplu, ca e cam ca un virago de 250.

in schimb eu merg pe ea si vad ca trage mult mai tare in toate turele. adica eu chiar am moto sub c.u.r si pot testa pe bune. el, amaratul, testeaza pe net... si asta e de inteles ca il frustreaza. se simte mic, inutil, submediocru, neinsemnat. ajunge sa se urasca pe el si chiar sa urasca motocicleta pe care o are. si pentru ura asta ii acuza pe "cocalari si manelisti". oameni pe care in adancul haznalei din sufletul sau ii recunoaste ca fiind superiori siesi. lumea in care el traieste este o lume cu "prosti dar multi". din oglinda ii zambeste lui si numai lui, singurul destept. desi gandul pe care nu poate sa il accepte este ca atunci cand se simte mic, inutil, submediocru si neinsemnat - de fapt asa chiar e.

pacat. mi ar fi placut un caz cu ceva mai multa profunzime, o personalitate mai complexa, ar fi fost o provocare. analiza lui, insa, e de manual.

 

 

p.s.

bellbody stie foarte bine ce zice: cu cat evacuarea e mai scurta si mai libera cu atat moto va trage mai bine. toate inventiile puse pe evacuare sunt pentru reducerea noxelor, a consumului si a zgomotului.

nu neg veridicitatea explicatiilor stiintifice, ce stiu sigur e doar ca moto acu rupe. si nu vorbesc de peste 10mii de ture, ci de la 4mii in sus. pana in 4mii nu pot sa zic, ca nu prea stau acolo.

Editat de sacal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare la tine cum ti se pare motoru e fiabil e ok se aseaza bine pe sosea la curbe .. Ma intereseaza in vara sa imi iau si un R1 si vreiam sa stiu de la un posesor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa elimintarea exupului si schimbarea tobei cu cat % s-a modificat consumul?

 

inca nu pot spune exact dar aproximez sub 10%

 

Am o intrebare la tine cum ti se pare motoru e fiabil e ok se aseaza bine pe sosea la curbe .. Ma intereseaza in vara sa imi iau si un R1 si vreiam sa stiu de la un posesor ;)

depinde ce an vrei sa iei. 2007 mi se pare foarte ok. atat pe circuit cat si pe strada. in oras nu e chiar recomandat pt ca se incinge repede, consuma mult si nu e chiar manevrabil printre masini. pentru mers in oras eu am un scuter.

 

Pentru d'astia ca tine ar trebui introdusa o noua categorie "Motocilete de fitze" sau... "Cocalari cu motoare sport"!

te repeti. sunt absolut sigur ca poti mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...