Sari la conținut

Yamaha , Probleme Pornire


fz400
 Share

Postări Recomandate

Salutam , am o problema cu yamaha fz400 din 92:

Mobra porneste din ce in ce mai greu daca o lasi in pace, deja dupa 5-6 ora nu mia porneste decat impinsa, impinsa porneste repede in 3-4 metri dar porneste inecata, scanteie da benzina vine. nu mai pot m-a disperat. SUGESTII VA ROG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam , am o problema cu yamaha fz400 din 92:

Mobra porneste din ce in ce mai greu daca o lasi in pace, deja dupa 5-6 ora nu mia porneste decat impinsa, impinsa porneste repede in 3-4 metri dar porneste inecata, scanteie da benzina vine. nu mai pot m-a disperat. SUGESTII VA ROG

 

 

Carburatoare infundate!

Curata-le si regleaza-le pe vacuummetre

 

Daca nu mai ploua te ajut sa le cureti si sa le reglezi.

 

Chiar si daca ai compresie proasta tot porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de mult au fost vreo 2 topicuri in care s-a spus tot ce putea fi spus despre problemele la pornire. Baga o privire, sigur gasesti ceva de folos.

 

In orice caz, fara a se vedea obiectul la lucru e dificil de pus un diagnostic.

 

Ai scos bujiile sa vezi in ce stare sunt? De unde stii ca ai scanteie si benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, am dat rezervoru jos , am dat si bujiile afara , le-am schimbat deci bujii noi, pe urma am fost cu ea la un mecanic(recomandat de cineva) undeva in berceni pe langa str martisor, acolo a verificat daca da si scanteie, a verfificat daca vine si benzina, a pus si niste ceasuri pe craburi, le-a reglat cica, dar nu le-a desfacut pt curatare sau eu stiu ce mai trebuie. in fine rezulatul a fost ca merge mai rotund acum , dar problema cu pornirea a ramas acceasi. :cheers:

Editat de fz400
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceasuri (adica vacuum-meter-e) se regleaza deschiderea clapetelor de acceleratie. Daca le-a pus corect, motorul merge rotund, intr-adevar.

 

Dar in afara de clapete, carburatoarele pot avea:

- nivelul aiurea;

- amestecul aer/benzina dereglat;

- mizerie inauntru.

cauze ce pot intradevar cauza probleme la pornire.

 

Poate fi de vina si compresia (mai putin probabil).

 

Scoate fum? E albastru sau cenusiu? Cum aratau bujiile vechi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nush daca este de la baterie, ca dau la automat 2 ore si nu o termina (cel putin asa cred) am sa incerc cu alta noua sau mai buna asta daca este cineva binevoitor sa ma ajute, Cat despre fum , scoate decat cand este inecata si atunci este cenusiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 :crack:, asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot :finger:

Inca odata multumesc tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 :lol:, asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot :crack:

Inca odata multumesc tuturor

:finger:

si cum dreq se mai taraia motobrisca aia ?????

A fost cineva "expert" la reglat culbutorii si de aia a prajit supapele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 :crack:, asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot :finger:

Inca odata multumesc tuturor

Tanga, cu ale lui scule Draper, strikes again.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect,

 

eu in ultimele 2000 de km nu am avut probleme cu motorul de cand cu reglarea de carbelitoare executata cu mare maiestrie de guru Mille, si reglarea tachetilor... la fel, merge rotund, fuge decent si consuma mai putin decat inainte...

 

P.S. mai functioneaza asezamantul "tanga"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...