fz400 Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Salutam , am o problema cu yamaha fz400 din 92: Mobra porneste din ce in ce mai greu daca o lasi in pace, deja dupa 5-6 ora nu mia porneste decat impinsa, impinsa porneste repede in 3-4 metri dar porneste inecata, scanteie da benzina vine. nu mai pot m-a disperat. SUGESTII VA ROG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 o problema ar fi compresia slaba din 92 si 400 cmc... mai poate fi si carbul dereglat sau avansul sau bujia sau bobina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Salutam , am o problema cu yamaha fz400 din 92: Mobra porneste din ce in ce mai greu daca o lasi in pace, deja dupa 5-6 ora nu mia porneste decat impinsa, impinsa porneste repede in 3-4 metri dar porneste inecata, scanteie da benzina vine. nu mai pot m-a disperat. SUGESTII VA ROG Carburatoare infundate! Curata-le si regleaza-le pe vacuummetre Daca nu mai ploua te ajut sa le cureti si sa le reglezi. Chiar si daca ai compresie proasta tot porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 o problema ar fi compresia slaba din 92 si 400 cmc... mai poate fi si carbul dereglat sau avansul sau bujia sau bobina... de acord.mai intai verifica daca are compresia ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Nu de mult au fost vreo 2 topicuri in care s-a spus tot ce putea fi spus despre problemele la pornire. Baga o privire, sigur gasesti ceva de folos. In orice caz, fara a se vedea obiectul la lucru e dificil de pus un diagnostic. Ai scos bujiile sa vezi in ce stare sunt? De unde stii ca ai scanteie si benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fz400 Postat Septembrie 20, 2005 Autor Share Postat Septembrie 20, 2005 (editat) pai, am dat rezervoru jos , am dat si bujiile afara , le-am schimbat deci bujii noi, pe urma am fost cu ea la un mecanic(recomandat de cineva) undeva in berceni pe langa str martisor, acolo a verificat daca da si scanteie, a verfificat daca vine si benzina, a pus si niste ceasuri pe craburi, le-a reglat cica, dar nu le-a desfacut pt curatare sau eu stiu ce mai trebuie. in fine rezulatul a fost ca merge mai rotund acum , dar problema cu pornirea a ramas acceasi. Editat Septembrie 20, 2005 de fz400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Din ceasuri (adica vacuum-meter-e) se regleaza deschiderea clapetelor de acceleratie. Daca le-a pus corect, motorul merge rotund, intr-adevar. Dar in afara de clapete, carburatoarele pot avea: - nivelul aiurea; - amestecul aer/benzina dereglat; - mizerie inauntru. cauze ce pot intradevar cauza probleme la pornire. Poate fi de vina si compresia (mai putin probabil). Scoate fum? E albastru sau cenusiu? Cum aratau bujiile vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Ma bag si eu... nu poate sa fie de la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fz400 Postat Septembrie 20, 2005 Autor Share Postat Septembrie 20, 2005 mai nush daca este de la baterie, ca dau la automat 2 ore si nu o termina (cel putin asa cred) am sa incerc cu alta noua sau mai buna asta daca este cineva binevoitor sa ma ajute, Cat despre fum , scoate decat cand este inecata si atunci este cenusiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 curata carburatoarele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fz400 Postat Octombrie 12, 2005 Autor Share Postat Octombrie 12, 2005 Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 , asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot Inca odata multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 , asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot Inca odata multumesc tuturor si cum dreq se mai taraia motobrisca aia ????? A fost cineva "expert" la reglat culbutorii si de aia a prajit supapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 Pai este aproape gata , multumesc tutor care m-au ajutat chiar si cu un sfat , problema era de la compresia intradevar , dar compresie slaba?? ex pe pistoane : 4- compres 6, 3 compres 0 , 2 compres 0, 1 compres 0 , asa ca m-am dus cu ea la tanga si aveam supapele de la evacuare arse , rezultat rectificare si maine cred ca ma duc sa o scot Inca odata multumesc tuturor Tanga, cu ale lui scule Draper, strikes again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 Tanga, cu ale lui scule Draper, strikes again. Tanga Rulz, dai un ban.. da' stai in fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 corect, eu in ultimele 2000 de km nu am avut probleme cu motorul de cand cu reglarea de carbelitoare executata cu mare maiestrie de guru Mille, si reglarea tachetilor... la fel, merge rotund, fuge decent si consuma mai putin decat inainte... P.S. mai functioneaza asezamantul "tanga"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 si cum a decurs resuscitarea ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.