akkimo Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 (editat) Problema sta in felul urmator: Dimineata ( sau cand e rece motorul), trag socul, pornesc, totul ok, motorul suna foarte bine.Cand se incalzeste putin, imping socul, sta cuminte in 1200 ture, dar se aud niste zgomote foarte ciudate din motor. Ca un fel de huruit de lant. Cand o accelerez , zgomotul dispare, cand o las la relanti iar face urat. Cateodata zgomotul persista si in viteza I. Dupa ce circul putin cu ea, si motorul se incalzeste mai bine, parca nu se mai aude. Am inteles ca problema ar fi lantul de distributie. Daca are cineva timp sa imi explice cam care este rolul lantului de distributie si care ar fii consecintele faptului ca umblu cu ea asa... Se poate remedia aceasta problema prin inlocuirea uleiului cu unul mai vascos? Multumesc ! Editat Septembrie 25, 2005 de akkimo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Din cate stiu eu lantul de distributie face legatura intre arborele cotit si cel cu came .Daca lantul e prea destrans apare riscul sa-ti sara un dinte si sa-ti deregleze distributia sau se poate rupe si atunci mai pornesti motorul doar dupa ce schimbi lantul.Eu ti-as recomanda sa-l schimbi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Trebuie intins lantzul de distributzie shi daca nu se mai poate intinde atunci schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 Din cate stiu eu lantul de distributie face legatura intre arborele cotit si cel cu came .Daca lantul e prea destrans apare riscul sa-ti sara un dinte si sa-ti deregleze distributia sau se poate rupe si atunci mai pornesti motorul doar dupa ce schimbi lantul.Eu ti-as recomanda sa-l schimbi . Ce se intampla daca se rupe in timp ce ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Ce se intampla daca se rupe in timp ce ??? Motor VARZA ( adica se pot rupe supape, sparge pistoane...etc) mai bine rezolva problema : adica ori intinzi lantzul ori il schimbi daca nu mai ai ce intinde . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 Motor VARZA ( adica se pot rupe supape, sparge pistoane...etc) mai bine rezolva problema : adica ori intinzi lantzul ori il schimbi daca nu mai ai ce intinde . Bafta! E complicata operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Operatiunea de intindere a lantului e foarte simpla si de scurta durata. Aia de schimbare a alntului e mai complicata si de durata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 De curiozitate, cati km are motorul tau? Nu ma pricep foarte tare dar din ce am citit pe net despre motorul nostru (CB500) are intinzator automat de lant de distributie, la care nu trebuie umblat, dar peste 50.000 km cam trebuie schimbat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 (editat) De curiozitate, cati km are motorul tau? Nu ma pricep foarte tare dar din ce am citit pe net despre motorul nostru (CB500) are intinzator automat de lant de distributie, la care nu trebuie umblat, dar cam pe la 50.000 km cam trebuie schimbat lantul. 24.000 km. Cel putin atat indica bordul. Editat Septembrie 26, 2005 de akkimo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 (editat) Probleme la lantul de distributie pot produce vibratii ale motocicletei ? Editat Septembrie 26, 2005 de akkimo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 27, 2005 Autor Share Postat Septembrie 27, 2005 Se pare ca nu e lantul de distributie. Alte sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Septembrie 29, 2005 Share Postat Septembrie 29, 2005 Parerea mea e ca trebuie ascultat motorul. Nu poti face un diagnostic doar din descrierea zgomotelor. Cauzele pot fi multiple. Daca iti da vibratii in cadru ar putea fi vorba chiar despre biele/cuzineti (cu presiunea la ulei cum stai?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Septembrie 30, 2005 Autor Share Postat Septembrie 30, 2005 Parerea mea e ca trebuie ascultat motorul. Nu poti face un diagnostic doar din descrierea zgomotelor. Cauzele pot fi multiple. Daca iti da vibratii in cadru ar putea fi vorba chiar despre biele/cuzineti (cu presiunea la ulei cum stai?) Bineinteles ca nu poti dignostica doar dupa descrierea zgomotelor. Vroiam doar niste sugestii, sa stiu de unde sa pornesc. Oricum, daca nu mai e vreme de , desfacem tot , vedem care e buba, reparam si multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 salut, si a mea mai cloncane la relanti, daca e motorul rece. Am inteles ca problemele cu intinzatorul de lant si cu lantul de distributie sunt calcaiul lui ahile al cb500-urilor mai vechi. Sa speram ca nu o sa avem probleme cu asa ceva prea curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 salut, si a mea mai cloncane la relanti, daca e motorul rece. Am inteles ca problemele cu intinzatorul de lant si cu lantul de distributie sunt calcaiul lui ahile al cb500-urilor mai vechi. Sa speram ca nu o sa avem probleme cu asa ceva prea curand! Nu ere lantul de distributie ci doar ceva ce nu era strans bine ( nu am inteles nici eu prea bine ce ).M-am panicat eu degeaba. Oricum s-a rezolvat repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Nu ai cum să afli ce era? ÂŞi la mine e un zgomot la rece, dar e undeva în fața motorului. Cum am ceva carene pe ea e cam greu să mă prind de unde vine fără să le demontez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Salut ! Zgomotul de lant de obicei vine din lantul de distributie, dar mai poate aparea si de la lantul arborilor de echilibrare(presupun ca ai asa ceva) , si daca transmisia intre arbore si ambreiaj/cutie se face prin lant, poate fi si ala. Intinzatorul de lant de distributie la CB-uri stiu ca e automat, adica ti-l intinde pana la capat de cursa cand lantul devine prea uzat si trebuie schimbat. Un lant uzat iti muta sincronizarea distributiei , motorul nu mai merge la fel de "curat" si daca doamne-fereste sare dinti sau se rupe, adio motor. Se mai pot face unele manareli pana gasesti alt lant, dar nu e f indicat (modificat intinzatorul sa intinda mai tare). Cand schimbi lantul de obicei tb schimbata si patina, si in unele cazuri intinzatorul cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 (editat) Nu pare zgomot de lanţ, e o bătaie care nu variază cu turaţia: intervalul e relativ constant şi la 1300 de ture şi la 3000 (mai sus nu se mai aude). Pare ceva desprins sau strâns incomplet pe la prinderea motorului sau a radiatorului (am mai găsit o carenă care are un joc de 2 mm la un şurub, nu era strâns), dar ca să descopăr ce e trebuie să dau jos carenele şi să iau şuruburile la verificat. Mă gândeam că o fi ceva care apare frecvent la modelul ăsta şi ştie cineva direct ce e. Ce e şi mai ciudat e că apare doar la vreo 2 minute după pornire (la rece niciodată) şi doar în staţionare, în mers (am scos din viteză şi am lăsat la relanti ca să se audă) dispare. Editat Mai 11, 2006 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Nu pare zgomot de lanț, e o bătaie care nu variază cu turația: intervalul e relativ constant Âşi la 1300 de ture Âşi la 3000 (mai sus nu se mai aude). Pare ceva desprins sau strâns incomplet pe la prinderea motorului sau a radiatorului (am mai găsit o carenă care are un joc de 2 mm la un Âşurub, nu era strâns), dar ca să descopăr ce e trebuie să dau jos carenele Âşi să iau Âşuruburile la verificat. Mă gândeam că o fi ceva care apare frecvent la modelul ăsta Âşi Âştie cineva direct ce e. Ce e Âşi mai ciudat e că apare doar la vreo 2 minute după pornire (la rece niciodată) Âşi doar în staționare, în mers (am scos din viteză Âşi am lăsat la relanti ca să se audă) dispare. pai in postul de ieri ziceai ca se aude la rece, azi zici ca nu la rece Da jos carenele si vezi daca se mai aude. Daca nu, inseamna ca plasticele de la carene sunt de vina. Daca zgomotul apare si cand nu ai carenele verifica sa nu ai ceva destrans pe acolo.Daca nu gasesti nimic.... mergi la un mecanic. Cand tragi de ambreiaj dispare zgomotul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.