Jane Roe Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) Sanatate Oameni buni. Iaca ce am patit din cauza unei mancarimi ( stiti voi unde ). Am vrut sa schimb lichidul de racire, iar din cauza tampeniei de care am dat dovada , fara sa citesc manualul de service ( desi il aveam langa mine), am desfacut acest minunat surub. La operatiunea de strangere, a cedat. Mentionez ca nu l-am strans foarte tare. La o analiza ulterioara, am constatat ca avea fisuri si era pe punctul de rupere... Concluzia: am ramas fara moto. Am fost la kawamotors, iar astia nu m-au ajutat deloc.( cred ca abia incepea programul de lucru pe la 10 si m-au flituit.). Am mai fost la un service si mi-au cerut pt surubul asta o poala de bani . M-am gandit sa fac la strung acest surub, dar imi e cam frica sa nu se dilate diferit fata de blocul motor si sa-l sparga ( surubul este din antimoniu ). Daca ma poate ajuta cineva , cumva, undeva, cu o sugestie... Daca stiti pe cineva care dezafecteaza un kle sau gpz 500... Raman dator Va multumesc... Editat Octombrie 21, 2008 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 21, 2008 Admin Share Postat Octombrie 21, 2008 Eu zic sa-l faci la strung,nu vad ce ar avea. S-a rupt si a ramas inauntru sau care-i problema? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 21, 2008 Autor Share Postat Octombrie 21, 2008 Eu zic sa-l faci la strung,nu vad ce ar avea.S-a rupt si a ramas inauntru sau care-i problema? Luigi Vicol partea filetata am scos-o fara probleme.... ma framanta treaba cu dilatarea... Daca strang normal acest surub, iar la temperatura inalta crapa blocul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 partea filetata am scos-o fara probleme.... ma framanta treaba cu dilatarea... Daca strang normal acest surub, iar la temperatura inalta crapa blocul motor? Pai fierul sau otelul au coeficient de dilatare mai mic decat aluminiul si aliajele sale. Asa ca poti sta linistit. Nu crapa nimic. Vezi in josul paginii tabelul: http://en.wikipedia.org/wiki/Coefficient_o...ermal_expansion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Stai linistit, pune un surub care se potriveste la filet si lungime si da-i bice. In blocul motor(din Al) sunt sute de suruburi, bolturi, etc, toate din otel. partea filetata am scos-o fara probleme.... ma framanta treaba cu dilatarea... Daca strang normal acest surub, iar la temperatura inalta crapa blocul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 21, 2008 Autor Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) Pai fierul sau otelul au coeficient de dilatare mai mic decat aluminiul si aliajele sale. Asa ca poti sta linistit. Nu crapa nimic. Vezi in josul paginii tabelul: http://en.wikipedia.org/wiki/Coefficient_o...ermal_expansion surubul original a fost din antimoniu , iar cel nou dintr-un aliaj dural... o sa caut exact compozitia... sper sa nu patesc belea mai mare....Oricum dilatarea axiala este mica ( asa gandesc ) .... O sa incerc sa bag un surub de dural, cu o strangere mica ( treaba de etansare o sa o faca O ringul de cauciuc ) sper. Editat Octombrie 21, 2008 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 pune frate surub pe marimea exacta care o ai acolo si de aceasi lungime si nu ai nici un stres nu se intampla nimic nu crapa nimic fi linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) PS: uitandu-ma mai atent la poza ta si fiind, mai de mult, posesor de Kawa ER-5(acelasi motor) am impresia ca ai umblat la alt surub, nu la cel de golire antigel. Cel de golire este exact sub pompa de apa si e' M10-12, parca. Fii attn, verifica! Editat Octombrie 21, 2008 de kawaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 21, 2008 Autor Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) pune frate surub pe marimea exacta care o ai acolo si de aceasi lungime si nu ai nici un stres nu se intampla nimic nu crapa nimic fi linistit! surubul asta nu e un surub chior, are o gaura axiala , si una radiala... deci asta e "bagat in cicuitul de ulei" ... futul in poponeata de surub.... Editat Octombrie 21, 2008 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 partea filetata am scos-o fara probleme.... ma framanta treaba cu dilatarea... Daca strang normal acest surub, iar la temperatura inalta crapa blocul motor? omule nu te gandi la dezastre.se poate la fel de bine sa se dilate mai putin si de la trepidatii sa se desfileteze si sa il pierzi. .la temperatura aia poti pune si de plastic.blocul e cel care se dilata cel mai tare.mai tare decat restul pieselor din el.supape ,arbori ,pinoane.....dar acolo sunt cateva sute de grade diferenta.intre partile de jos nu sunt temperaturi peste 100 si nici diferente mari de temperatura_ cateva grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 surubul asta nu e un surub chior, are o gaura axiala , si una radiala... deci asta e "bagat in cicuitul de ulei" ... futul in poponeata de surub.... da comunica cu galeria principala a rampei ulei ( part no 92066-1205 plug main gallery) si costa aprox 15 euro Poti incerca din dezmembrari (GPZ500 EN500 KLE500 ,ER5 toate au acelasi propulsor EX500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 partea filetata am scos-o fara probleme.... ma framanta treaba cu dilatarea... Daca strang normal acest surub, iar la temperatura inalta crapa blocul motor? locul nu are cum sa crape la temperatura inalta pt ca atuci se dilata.... de crapat crapa la temperatura joasa(ma refer la carcasa de aliaj in jurul unui surub larg din alt metal) surubul original a fost din antimoniu , iar cel nou dintr-un aliaj dural... o sa caut exact compozitia...sper sa nu patesc belea mai mare....Oricum dilatarea axiala este mica ( asa gandesc ) .... O sa incerc sa bag un surub de dural, cu o strangere mica ( treaba de etansare o sa o faca O ringul de cauciuc ) sper. cauta la un camionagiu un surub de trecere de la filtrele de motorina sau de la pompa de injectie (sunt sanse mari sa se potriveasca) iar ca garnitura iti recomand sa uiti de oring.... sa mergi laun magazin de piese auto de unde sa cumperi 2 garnituri de cupru, pe care ulterior le tii in flacara de la aragaz pana se albastresc(un minut) si le lasi sa se raceasca (in apa sau ia aer liber) o saiba o pui pe surub apoi conducta apoi saiba a doua si infiletezi surubul in bloc nu prea tare ca e riscul sa belesti filetul blocului , verifici scurgeri cu motor pornit de strans strangi cam ca la bujie cu mana pana la lipire apoi inca jumate de tura maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 (editat) da comunica cu galeria principala a rampei ulei ( part no 92066-1205 plug main gallery) si costa aprox 15 euro Poti incerca din dezmembrari (GPZ500 EN500 KLE500 ,ER5 toate au acelasi propulsor EX500) De acord cu tine. Vezi ca ala nu e surub de la circuitul de racire, e surub de la circuitul de ulei. Daca te uiti atent, pompa de apa e deasupra surubului ala. Ca garnitura sa folosesti doar de cupru, sa nu pui cauciuc. Editat Octombrie 22, 2008 de axelmot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 22, 2008 Autor Share Postat Octombrie 22, 2008 De acord cu tine. Vezi ca ala nu e surub de la circuitul de racire, e surub de la circuitul de ulei. Daca te uiti atent, pompa de apa e deasupra surubului ala. Ca garnitura sa folosesti doar de cupru, sa nu pui cauciuc. Surubul rupt avea ca si garnitura un Oring de cauciuc...?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Sa nu cumva sa-l fi pus cel care a avut motorul dinaintea ta. Nu am pretentia ca am dreptate, dar s-ar putea, dat fiind faptul ca surubul rupt era din antimoniu, sa fi fost destinat etansarii fara garnitura, in contact direct cu carterul. Datorita desfacerilor si strangerilor repetate, a inceput sa musteasca ulei pe la el. Din acest motiv a fost pusa o garnitura de catre cineva, ca sa nu mai musteasca ulei. Eu personal, as pune totusi o garnitura de cupru, in cazul in care faci rost de surub, pentru ca etanseaza bine si nu este afectata de temperatura motorului si de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) fa-l din bronz si gata. la dacia 1300 are la fel surubul (cel din T-eu), gaurit cum zici tu, pe unde se face aerisirea la instalatia de racire, nu te agita si fa-l la strung din bronz si gata. si pune o garnitura de cauciuc sau cupru daca nu treb strans tare. Editat Octombrie 23, 2008 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Salut Hai sa-ti dau o veste ,sa zicem,buna:Exact asa a patit cu acelasi surub,tot la un motor ca al tau,si-un amic de-al meu:Uite nr lui de tel.,sa te lamureasca cum a rezolvat el problema:0723.279.650 - Cristi Galateanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Octombrie 23, 2008 Autor Share Postat Octombrie 23, 2008 SalutHai sa-ti dau o veste ,sa zicem,buna:Exact asa a patit cu acelasi surub,tot la un motor ca al tau,si-un amic de-al meu:Uite nr lui de tel.,sa te lamureasca cum a rezolvat el problema:0723.279.650 - Cristi Galateanu Tinand cont si de sfaturile voastre am facut pe strung un surub din dural exact dupa modelul original ( vechiul meu surub era identic cu cel de pe motoreta fratelui meu ). In weekend abia astept sa-l montez si sa incalec iar... Va multumesc mult tuturor . Sa ne vedem sanatosi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 alve, Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.