Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate inca nu am ajuns la stadiul in care pot face vreo tura cu el ca e inca la customizat :) cu banii pe care ii am acum cred ca abia pe undeva pe la inceputul primaverii o sa mai vada asfalt saracu' voshod :P

Momentan sunt pe undeva pe aici cu customizarea (nu luati in seama micile detalii cum ar fi bucatile de sarma ;) sau culoarea)

 

abia astept sa vad si eu "monstruletul" cand este gata! salutari forumistilor! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceara mamii ei de treaba! La roata asta de honda prinderea pinionului se face in 5 prezoane iar la voshod/jawa se face in 6. Stie cineva de unde as putea sa iau un pinion cu prindere in 5 prezoane care sa se potriveasca pe lant de voshod?

Sau poate are cineva alte idei ... ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceara mamii ei de treaba! La roata asta de honda prinderea pinionului se face in 5 prezoane iar la voshod/jawa se face in 6. Stie cineva de unde as putea sa iau un pinion cu prindere in 5 prezoane care sa se potriveasca pe lant de voshod?

Sau poate are cineva alte idei ... ?!

 

pinion de voshod dat intre cele 6 gauri altele 5; vezi cum il centrezi...eu am dat altele tot 6 intre cele originale ca se ovalizasera...daca le dai decalat in colturi de pentagon s-ar putea sa iti iasa fara sa ii afectezi vizibil rezistenta pinionului!!!

bafta la surubarit!

Mesaj completat

Salutare...uite asa arata pistonul si segmentii dupa drumul de la 7 scari...

 

Simptome...nu mai trage,nu mai porneste decat la impins,pedalal de pornire moale...fara compresie...

cand l-am desfacut am gasit boltul care tine segmentul de sus iesit prin piston si sarea prin cilindru;gaura in piston...

 

Cauze...putin ulei in amestec(eu am pus cam 25g la litru,asa scrie pe bidonul de mol dynamic; iar in carte scrie sa pun in jur de 35-40g la litru)...si eu zic si proata calitate a pistonului,boltul ala nu avea voie sa sara prin piston...

 

Urmari...in pozele atasate:(...trebuie schimbat piston;segmeti;bolt si colivie;cilindru...ambielajul a scapat,e ok!

 

momentan am sa pun setul de la alt motor de voshod pana rezolv cu asta...

 

Cine stie unde pot aleza cilindrul la cota ptr piston;eventual si piston cu segmenti si bolt ptr cilindrul alezat pe aici prin Ploiesti sau prin imprejurimi?!?

 

numai bine!!! :agree:

post-32558-1252854111_thumb.jpg

post-32558-1252854119_thumb.jpg

post-32558-1252854126_thumb.jpg

post-32558-1252854134_thumb.jpg

post-32558-1252854149_thumb.jpg

post-32558-1252854167_thumb.jpg

post-32558-1252854175_thumb.jpg

post-32558-1252854190_thumb.jpg

post-32558-1252854195_thumb.jpg

post-32558-1252854214_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze...putin ulei in amestec(eu am pus cam 25g la litru,asa scrie pe bidonul de mol dynamic; iar in carte scrie sa pun in jur de 35-40g la litru)...si eu zic si proata calitate a pistonului,boltul ala nu avea voie sa sara prin piston...

Ba da, avea voie sa sara, acesta fiind efecutul mai multor cauze insumate de-a lungul timpului.

Interesant, mi-am dat seama de cand am vazut cum arata bujia.. Stiftul de bocare a segmentului a "plecat" din cauza unei suprasolicitari prelungite(sarcina maxima in timpul urcarii, rampa, bagaje, persoane...) ce a dus la o incalzire pronuntata a calotei pistonului dar si calitatii slabe a materialului acestuia(porozitate, viciu de fabricatie..). Absenta uleiului, insuficenta ungerii, conduce la un contact de suprafata intre segment/cilindru mai mic. Ori se stie foarte bine ca racirea pistonului se face prin transferul caldurii catre cilindru prin segmenti(cca 30-40%), prin radiere si prin absortia de caldura a benzinei in timpul vaporizarii(amestecul sarac incinge motorul). Necazul a inceput de mai demult, cu mult inaintea acestui drum, acum a "crapat" doar, a fost sfarsitul...

Atentie! Uleiul nu este folosit decat o data, face o singura ungere pe ciclu apoi se transforma in combustibil. Utilizarea unui ulei "bun" este distructiv pt motor(nu arde, se transforma in calamina, scurtand considerabil durata de functionare a motorului), infunda tobele, etc. Utilizati ulei de amestec, care oricat de ieftin ar fii, este mult mai bun decat uleiul de motor, sintetic sau mineral. Fabricantii de uleiuri nu fac teste(ca cei ce produc motoare), nu va luati dupa proportiile lor de amestec, scrise pe ambalaje!

In orice situatie este bine sa utilizezi recomandarile fabricantului, eltfel faci experiente pe banii, tmpul si nervii tai!

Motoarele de capacitate mica(drujbe, motorete) folosesc intradevar un raport mai mic de ulei in amestec avand curse mici, forte mici, turatii mari, raciri fortate, etc...

 

Sfatul meu este sa schimbi toate piesele ce au un "inceput de ceva", tot este motorul desfacut! Astfel nu vei mai avea necazuri in viitor. :cheers: multe la mizil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

mai am de facut frana fata si gata provizoriu,am pus alt cilindru si piston de la un motor de piese;urmeaza alezarea;...ne vedem la Mizil! daca treci prin Ploiesti vineri spune-mi si mie; poate mergem impreuna!

 

numai bine!!! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! iata ca Voshodina din nou imi lanseaza o provocare;

 

la pornirea la rece dupa tot "preludiul" o ia,dar nu sta pornita,se opreste. Ii dau iar pedala si porneste "in explozii" nu are o curgere a lui mai turata sau mai putin...da cateva aprinderi apoi e ca si cum ar lua o pauza...apoi iar se tureaza putin;si se opreste...daca ii dau gaz o mai tine asa...daca ii dau mai mult se opreste...bujia ramane uscata...dupa ce se incalzeste dupa multe bibiliri merge ok.nu mai am probleme...din ce am mai auzit si eu ar fi amestecul sarac...mult aer...

 

aerul fals e exclus...cand e cald merge brici...

 

voi ce ziceti?...astept o parere un sfat ceva...

 

multumesc!!! numai bine!!! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce sa imi dau cu parerea Iulian ? La ce ti s-a intamplat cu pistonul? Acum ceva timp, am deschis un topic referitor la un piston de Voshod pe care l-am cumparat de la dl.Gaspar. Avea stifturile care tineau segmentii foarte mici si uzate,aproape puteai sa rotesti segmentul in piston. Multi au zis ca nu se intampla nimic...mie mi-ar fi fost frica doar sa nu se rupa segmentul. Vad ca la tine a iesit de acolo. Dar gaura aia de la ce e? Ca doar nu a intrat stiftul acolo...

 

Cum ai zis si tu, din cauza uleiului s-a intamplat....De regula, am citit pe forum ca 20-25 grame de ulei la litru se pun....Pe site-uri am gasit ca recomandabil pt majoritatea e 50g la litru ...Uite aici un link:

 

http://www.csgnetwork.com/oilfuelcalc.html

 

 

Mesaj completat

Ma gandesc ca tot cu compresia ai probleme.....Poate il mai desfaci odata sa vezi daca e ars pistonul sub segmenti.Poate ca dupa ce primesti cilindrul de la alezat, o sa rezolvi...Poate ti-a intrat pilitura in carburator (parca pare a cenusa ce e deasupra pistonului)...cine stie pe unde s-o fi dus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce sa imi dau cu parerea Iulian ? La ce ti s-a intamplat cu pistonul? Acum ceva timp, am deschis un topic referitor la un piston de Voshod pe care l-am cumparat de la dl.Gaspar. Avea stifturile care tineau segmentii foarte mici si uzate,aproape puteai sa rotesti segmentul in piston. Multi au zis ca nu se intampla nimic...mie mi-ar fi fost frica doar sa nu se rupa segmentul. Vad ca la tine a iesit de acolo. Dar gaura aia de la ce e? Ca doar nu a intrat stiftul acolo...

 

Cum ai zis si tu, din cauza uleiului s-a intamplat....De regula, am citit pe forum ca 20-25 grame de ulei la litru se pun....Pe site-uri am gasit ca recomandabil pt majoritatea e 50g la litru ...Uite aici un link:

 

http://www.csgnetwork.com/oilfuelcalc.html

 

 

Mesaj completat

Ma gandesc ca tot cu compresia ai probleme.....Poate il mai desfaci odata sa vezi daca e ars pistonul sub segmenti.Poate ca dupa ce primesti cilindrul de la alezat, o sa rezolvi...Poate ti-a intrat pilitura in carburator (parca pare a cenusa ce e deasupra pistonului)...cine stie pe unde s-o fi dus

 

Partea cu cenusa nu e cenusa;e pulbere de la piston; stiftul a iesit de acolo;si-a facut joc in piston,practic a sapat in el si a facut gaura;iar din cauza efortului prelungit si a rezistentei slabe la oboseala...a iesit stiftul prin piston in sus...(piston facut de mantuiala,netestat cu nicio metoda de defectoscopie...)...

 

compresie am acum brici...am alt cilindru si alt piston de la un voshod pe care l-am luat de piese...trage bine;are vana in el...

 

partea cu pornirea cred ca este din carburator;nu l-am desfacut niciodata de cand l-am luat de la tine sa-i curat jicloarele...cum imi fac timp il desfac si il spal...

 

tie cum iti mai merge bmw-ul? ai rezolvat cu pompa de apa?

 

numai bine!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai credeam ca ai mai umblat la carbelitor....macar asa de dixtractie...Eu zic ca nu strica daca te uiti pe acolo. DIn cate stiu, pistonul care era pe ea era cel de uzina pt ca avea 00 scris pe el , cica ala ar fi marcaj de uzina...

La mine am rezolvat cu pompa de apa, a fost distractiv...Am facut si un indicator de benzina pt BMW ca se simtea lipsa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pai credeam ca ai mai umblat la carbelitor....macar asa de dixtractie...Eu zic ca nu strica daca te uiti pe acolo. DIn cate stiu, pistonul care era pe ea era cel de uzina pt ca avea 00 scris pe el , cica ala ar fi marcaj de uzina...

La mine am rezolvat cu pompa de apa, a fost distractiv...Am facut si un indicator de benzina pt BMW ca se simtea lipsa....

 

Salut!

 

Am umblat la carburator;l-am dat jos;l-am spalat cu benzina curatat jicloare; nu am gasit cine stie ce mizerie in el; tot asa imi face la pornire:(...nu stiu ce poate fi...da ca niste rateuri...pana apuca sa porneasca;apoi merge relativ ok...o sa incerc sa-i mai fac inca o data reglajul cum scrie in carte si daca porneste frumos...apoi il mai bibilesc pe ici pe colo...

 

Totusi sunt deschis la sfaturi...oricare e binevenit din partea oricui!!!

 

Multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai incercat cu cateva bujii, nu? Sau vezi sa nu fi inversat firele la bobina de inductie. Poti sa o foloosesti pe aia de pe cadru daca ii gasesti fisa care sa stea ferm....Balbaiala aia de la inceput (cand e rece) poate fi de la scanteie (chiar probabil)....Incearca si o distanta intre electrozii bujiei de 0,5mm ,asa doar experimental ca sa vezi ce face....dupa aia ii vii tu de hac....

 

Eu zic ca de la partea mecanica nu are ce sa fie...nu are legatura cu problema pistonului.

 

Pana la urma pe ea ai tot cilindrul si pistonul de la motorul ce il tii pt piese?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma despart de Voshod :bow: . Am crezut ca o sa am timp sa ma ocup de el , dar m-am inselat. Motivele: lipsa de timp si spatiu.

Dupa serviciu (care include si multe deplasari in tara), daca sunt in oras trebuie sa merg cu copilul la diverse activitati extrascolare. In cazul in care nu am ore la masterat. Altfl, cu burta pe carte.

Locuiesc la bloc si nu pot sa ma desfosor sa surubaresc la motor, in rarele ferestre scurte de timp liber: ba ploua, ba e program de liniste (intre 14-17)... ;)

Am promis ca daca ma despart de el o sa-l dau pe gratis si nu am uitat de asta.

Eu am investit in el ceva bani:

- 360 lei transport B - TM;

- aprox. 120 de lei piese noi;

- 250 lei reparatii si reglaje la service.

In consecinta, eu cred ca nu e imoral sa cer pe motor 150 de euro fix. E pret de bicicleta...

Am CIV si talon in regula, e inscris in circulatie. Are nevoie de ITP, ca nu am ajuns sa il fac.

Lucrari efectuate in service:

- reglaj carburator, inlocuire inel de etansare cui pontou;

- reglaj aprindere;

- verificare instalatie electrica;

- intindere lant distributie;

- slefuire pe strung a tijelor din telescoapele fata;

- inlocuire simeringuri si burdufuri, spalare si inlocuire ulei telescoape fata;

- inlocuire ulei carter;

- curatare si reglaje frana fata.

Motorul mai are nevoie de reparatii la telescoapele spate si reglaje la mabreiaj, sau discuri noi de ambreiaj, ca pleaca de pe loc un pic cam smucit. Si un pic de cosmetizare. Nu vand mata in sac la nimeni, nici macar la banii astia.

Avand in vedere sprijinul constant pe care l-am primit de la iul-voshod, acesta are prioritate la cumparare. Tipul e de nota :bow: In rest, primul venit primul servit.

Nu ma intereseaza sa-l dau pe bucati.

Am postat prima data aici si nu la Bursa, ca sa aiba prioritate la cumparare primii interesati, voshodistii. Peste 5 zile , daca nimeni nu e interesat, il postez la Bursa.

Contact: 0726.545725, 0770.129684

post-37991-1256886433_thumb.jpg

post-37991-1256886449_thumb.jpg

post-37991-1256886463_thumb.jpg

Editat de cardanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai incercat cu cateva bujii, nu? Sau vezi sa nu fi inversat firele la bobina de inductie. Poti sa o foloosesti pe aia de pe cadru daca ii gasesti fisa care sa stea ferm....Balbaiala aia de la inceput (cand e rece) poate fi de la scanteie (chiar probabil)....Incearca si o distanta intre electrozii bujiei de 0,5mm ,asa doar experimental ca sa vezi ce face....dupa aia ii vii tu de hac....

 

Eu zic ca de la partea mecanica nu are ce sa fie...nu are legatura cu problema pistonului.

 

Pana la urma pe ea ai tot cilindrul si pistonul de la motorul ce il tii pt piese?

 

Am incercat si bujii si distante;ori e de la reglajul carbului; ori trage aer fals pe undeva...trebuie sa mai strang chiuloasa;sa vad daca mai face asa si dupa; mi-a expirat asigurarea...sa verific si fisa plus bobina sa fie ok...

tot vreau sa-l alezez pe celalalt si sa pun cu piston nou...

 

pana atunci numai bine!

 

Iulian

Mesaj completat

Din pacate, am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma despart de Voshod :P . Am crezut ca o sa am timp sa ma ocup de el , dar m-am inselat. Motivele: lipsa de timp si spatiu.

Dupa serviciu (care include si multe deplasari in tara), daca sunt in oras trebuie sa merg cu copilul la diverse activitati extrascolare. In cazul in care nu am ore la masterat. Altfl, cu burta pe carte.

Locuiesc la bloc si nu pot sa ma desfosor sa surubaresc la motor, in rarele ferestre scurte de timp liber: ba ploua, ba e program de liniste (intre 14-17)... :kiss:

Am promis ca daca ma despart de el o sa-l dau pe gratis si nu am uitat de asta.

Eu am investit in el ceva bani:

- 360 lei transport B - TM;

- aprox. 120 de lei piese noi;

- 250 lei reparatii si reglaje la service.

In consecinta, eu cred ca nu e imoral sa cer pe motor 150 de euro fix. E pret de bicicleta...

Am CIV si talon in regula, e inscris in circulatie. Are nevoie de ITP, ca nu am ajuns sa il fac.

Lucrari efectuate in service:

- reglaj carburator, inlocuire inel de etansare cui pontou;

- reglaj aprindere;

- verificare instalatie electrica;

- intindere lant distributie;

- slefuire pe strung a tijelor din telescoapele fata;

- inlocuire simeringuri si burdufuri, spalare si inlocuire ulei telescoape fata;

- inlocuire ulei carter;

- curatare si reglaje frana fata.

Motorul mai are nevoie de reparatii la telescoapele spate si reglaje la mabreiaj, sau discuri noi de ambreiaj, ca pleaca de pe loc un pic cam smucit. Si un pic de cosmetizare. Nu vand mata in sac la nimeni, nici macar la banii astia.

Avand in vedere sprijinul constant pe care l-am primit de la iul-voshod, acesta are prioritate la cumparare. Tipul e de nota :P In rest, primul venit primul servit.

Nu ma intereseaza sa-l dau pe bucati.

Am postat prima data aici si nu la Bursa, ca sa aiba prioritate la cumparare primii interesati, voshodistii. Peste 5 zile , daca nimeni nu e interesat, il postez la Bursa.

Contact: 0726.545725, 0770.129684

 

Imi pare rau sa aud asta;

motorul arata superb;ambreiajul se rezolva...sunt expert in el;...la 150 de euroi e mai eftin decat am dat eu pe al meu...nici nu iti scoti relativ banii pe care i-ai bagat in el...sunt 6 mil...orikum cine o sa-l ia sper sa se bucure si sa aiba macar pe jumate cat ai avut tu grija de el!...pe mine ma intereseaza decat piese daca iti mai raman de la el...in viitor vreau sa imi iau ceva in 4T; dar de voshod n-am sa ma despart niciodata...e motor cosntruit sa dureze...asta si peste 30 de ani daca ii dai pedala o ia...

 

Multa bafta la vanzare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod special am pus pretul sub cel al investitiei efective in bani. Ca umblatura, n telefoane date nu le mai socotesc... Asta pentru ca sa nu fiu acuzat ca nu imi respect promisiunea.

Am uitat sa mentionez ca, compresia la rece e 8. 1 bari. In plus, in pret e si o casca noua , chinezeasca, cu doua viziere suprapuse (transparenta si color), purtata 20 de minute.

Lipsa cronica de timp de care sufar eu va duce la ruginirea motorului in fata blocului. Or, acesta mai are viata multa in el, merita o alta soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
In mod special am pus pretul sub cel al investitiei efective in bani. Ca umblatura, n telefoane date nu le mai socotesc... Asta pentru ca sa nu fiu acuzat ca nu imi respect promisiunea.

Am uitat sa mentionez ca, compresia la rece e 8. 1 bari. In plus, in pret e si o casca noua , chinezeasca, cu doua viziere suprapuse (transparenta si color), purtata 20 de minute.

Lipsa cronica de timp de care sufar eu va duce la ruginirea motorului in fata blocului. Or, acesta mai are viata multa in el, merita o alta soarta.

 

ia zi man...a-i maritat-o? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, da' nu cere de mancare. ;) Dar nu ma grabesc. Daca nu o dau acum, sigur o dau in primavara. Oricum, imi pare tare rau, ca nu-i epava, dar nu am timp/ spatiu nici macar pt. chitibusuri, mici surubareli. :laugh:

Editat de cardanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian, cum mai merge motoreta, adica cum porneste?

 

mann...nu am mai mers cu ea ca nu mai am asigurare; de pornit porneste frumos; am strans garnitura de chiuloasa;...dar tot mai face fite...parca nu se alimenteaza nush...nu dau de cap reglajului carburatorului...in februarie ii fac itp-ul...sper sa fie ok pana atunci...numai bine!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...