Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Verifica intai simeringurile de la ambielaj (cel mai sigur cel de pe partea aprinderii).Apoi etanseitatea carterului.Am avut cam aceeasi problema la Minsk si am rezolvat schimband simeringul de la aprindere.Trage sigur aer fals pentru ca spui ca pana se incalzeste sta cu socul tras. In mod normal dupa pornire se inneaca relativ repede daca nu iei socul.Se tureaza tot datorita aerului in exces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac.

 

fa o solutie de apa cu sapun si da cu o pensula pe la imbinarile care le suspectezi de neetansare si dai incet la peda, daca respira pe undeva trebuie sa se vada, si pe la semeringul de la alternator...cum a zis colegul.

 

eu totusi tind sa cred ca fara sa-ti dai seama ai schimbat pozitia lamelei de la plutitor ce iti mentine nivelul optim in carburator si de aici toata tarasenia asta, incearca cu alt carburator vezi ce zice.

 

spor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva sa-si dea seama din descriere ce are mobra mea

Tobele nu sunt infundate

Carburatorul a fost curatat, rezervorul curat, benzina noua are cu ulei evident

Carburatorul este reglat dupa manual

Cilindru, piston, ax, rulment, segmenti noi are

Compresie are, scanteie are.

 

 

Pun contactul, pun socul, umplu carburatorul de benzina, trag de maneta de ambreiaj, deschid putin acceleratia, si dau la pedala

 

Problema principala este ca porneste foarte greu, cand da semne ca porneste se balabaie putin si moare.

Cand nu vrea sa porneasca parca incerc sa reanimez un mort.... nimic, nu merge.

 

Cand da semne sa porneasca, se balbaie dar nu o ia, mai scot bujia si o sterg de benzina.

 

Cand totusi porneste, nu are o turatie sustinuta de acceleratie si da sa moara, uneori ca sa nu moara trebuie sa deschid acceleratia la maxim si cresc turatiile.

Daca trec de pragul asta, e usor sa o tin pornita din acceleratie. Cand se incalzeste putin, pot sa scot socul si inepe partea a doua, se tureaza ca nebuna si trebuie sa o opresc..

 

Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac.

 

.

 

ar putea avea 2 probleme, sau una.

 

Hai sa incepem cu cazul cu una: ai bowdenul cablului de acceleratie prea lung si carbul iti ramane f. deschis cand dai drumul la acceleratie. Cu motorul oprit, joaca-te cu mansonul de acc, cand dai drumul, trebuie sa auzi suberul cum se izbeste in corp, semn ca nu e agatat si ajunge la fund. Daca auzi clanc, nu-i asta. Daca nu auzi, un suber ridicat prea sus nu prea te lasa sa o pornesti cum trebuie, ca nu faci destul vacuum la pedala, si daca o pornesti cumva, se tureaza, ca doar e accelerata mult.

Dar nu sunt f. convins ca e cazul asta, fiindca ai bujia uda. Dar verifica, ca e moca, dai drumul la gaz si asculti.

 

Cazul in care ai 2 probleme.

problema 1. Nu stii sa pornesti motocicleta, ineci buja cu benzina. Lasi socul deschis. De aia ajuta cand tii gazul deschis dupa aprindere, compensezi cu aer.. incearca asa: Da 2-3 pedale cu soc, inchide socul, pune aprindere si da-i. Probabil o sa te ajute. Socul aici nu-i ca la masini.

 

problema 2, faza 2 dupa ce o ia, si esti fara soc: tipic aer fals. Ia un spray deodorant, sau un WD40, si in timp ce se tureaza, da-i cu spray-ul dupa carb, incepand cu galeria de admisie, sub motor la carter. Cand nimeresti fisura, o sa aspire spray-ul si se va intampla ceva cu turatia. Testul asta nu-i moca, dar aproape, ca nu desfaci nimic.

 

Da-i bice ca vine toamna :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar pt Voshod: carburator, filtru aer complet, tobe evacuare, robinet benzina, cabluri:frana, acceleratie, ambreiaj; ma intereseaza sa arate f bine, relatii pe pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Da, nu e o problema ca e ambreiajul tras, semiluna de pornire angreneaza carcasa abbreiaj ("oala" ) care prin lant transmite miscarea direct la ambielaj.

La alte motociclete daca debraiezi, cand dai la pedala nu se transmite miscarea mai departe (cred ca si la CZ si la Mobra e asa).

Cred totusi ca nu ar strica un test cu un alt carburator, daca nu ai de voshod poti sa incerci cu unul de minsk, e adevarat ca din cauza diferentei de depresiune de la cele 2 motoare nu se comporta fantastic la mers, dar pentru teste de pornire si functionare este bun si acesta (am testat eu si merge).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am carburator de Jawa de 125/175 cred, din anii '60, asa mi-am recuperat motocicleta, si pot spune ca porneste si merge bine chiar daca nu are soc, i-am montat un filtru de aer conic.



Pentru cabluri, carburator, robinet benzina ia legatura cu user-ul MotoComuniste sau suna-l pe Gaspar.

Mersi de raspuns, deocamdata am apelat la userul gadafim, ma intereseaza second si bune, am avut experiente dureroase cu piesele noi cand alergam pe IJ, astept raspunsul lui si apoi o sa apelez si in alta parte.

..tin minte cand mi-am luat pt Jupiter cablu de ambreiaj....de 3-4 ori de la cei ce aduceau "de la rusi"...niciunul nu era la dimensiune potrivita, si cum niciodata nu am fost adeptul modificarilor, cositoririi pastilei, am gasit unu' second si bun care a tinut pana am dus motocicleta la fier vechi...ce vremuri...



Ce carburator are Voshodul, K?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K65-K68 depinde de an, model, etc! atentie la jicloare, difera de la 125-175-250-350!



si alta completare, uleiul in cutia de viteze ori se completeaza (daca pierde) ori se schimba o data! Chestia asta cu il schimbi, mergi un pic, si il schimbi iar e o balarie, scornita de nu stiu cand! Doar la "drujbele" jafoneze se face asa; ca dau baietii in ele pana le intra supapele in pistoane, si asta pentru ca au acelasi ulei motor + cutie; ceea ce la Voshod nu se pune problema!

 

apropo: 500 de ml trebuie sa intre in el!

 

Succes!

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Voshod 3m in doua tobe, 1992.

In cutie nu mai aveam decat vreo 50ml ulei....



Astazi mi-am comandat carburator si cabluri, sper sa-mi gaseasca si carcasa filtru de aer.



Mi-am cumparat inca un Voshod, cum imi doream, apelez la cine are de vanzare grila de la filtrul de aer (capacul de sub sa) si maneta OEM ambreiaj, noi nu am gasit.



.post-14660-0-97671900-1402065871_thumb.jpg

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu nevoie de mufele ce se cupleaza la modulul electronic al lu' Voshod ,daca poate cineva sa mi le dea .

Sau daca se potrivesc de la ceva,as dori sa stiu de la ce ?

 

Merci

post-65717-0-40640600-1402849680_thumb.jpg

post-65717-0-91049900-1402849695_thumb.jpg

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Help!!! Scanteieste, benzineste, porneste, sta la ralanti, dar cand o accelerez, cam peste jumatate de rotire a mansonului, nu se mai tureaz, da in nas! Asta dupa ce ieri a mancat jar, nu stiu ce ar putea fi, cred ca o da vreun fir la masa?post-14660-0-64040700-1410159858_thumb.jpg

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica prima data benzina, poate e multa mizerie in paharul robinetului ori a prins ceva in gaurica de la robinet prin care vine benzina, ori e ceva in camera de nivel constant, o mizerie care atunci cand ceri consum mai mare de benzina se aseaza pe jiclor si asa nu mai alimenteaza, oricum pare simtom de alimentare, nu cred ca e de curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns, la robinet nu m-am uitat pana acum, credeam ca o fi muzicuța ca problema la alimentare...referitor la reglajul aer-benzina am citit ca trbuie la 2.5 ture ×360, pai daca ii dat 2.5 ture se slabeste prea rau surubul si se invarte prea usor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asta poti sa mai intinzi putin arcul ce previne desfacerea surubului, dar cele 1,5--2,5 ture nu sunt obligatorii, e diferit de la carburator la carburator si afecteaza ralantiul si pornirea la rece, nu si sarcina (dar la aceste motociclete nu e foarte mare influenta acestui reglaj,mai ales daca nu ai probleme cu ralantiul acum- sa nu fie strans maxim, e bun cca 1,5 ture.

Nu stiu despre ce "muzicutza" zici, aceasta nu exista pe motocicleta asta, este pe scuter, unde pentru gestionarea accesului amestecului din carter este o astfel de piesa, la Voshod acest lucru este realizat de cele 2 fante ce se afla pe laterala cilindrului si sunt inchise/deschise de catre piston.

Numai daca ai tu cumva un model special ("editie limitata"),si nu o zic ca "aroganta"- deoarece si eu am un bloc-motor de K 175 in 3 viteze ce are o fereastra frezata in carter care ar putea fi folosita ca sa se monteze un carburator cu "muzicutza" dar are si flansa de carburator originala, deci nu stiu exact ce a fost acolo-, dar fiind cumparat dezmembrat si nu am gasit elementele ce se puteau monta acolo -i eu voi pune un capac sa astup aceasta fereastra, ori poate ar fi o idee sa incerc, dar e nevoie de alt cilindru, fara ferestre de admisie (suna complicat tare!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vene... e model 3M-01 are muzicuta intre carbelitor si tzilinder!

 

@clasic...pare o problema de alimentare...ori prea putina benzina fata de cerere; ori prea multa... scoate fum cand se intampla chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...