Clasic Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Vezi sa nu iti traga aer fals pe undeva, inclusiv cartere Editat Aprilie 18, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Da pai se complica treaba daca trage aer fals pe la cartere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Verifica intai simeringurile de la ambielaj (cel mai sigur cel de pe partea aprinderii).Apoi etanseitatea carterului.Am avut cam aceeasi problema la Minsk si am rezolvat schimband simeringul de la aprindere.Trage sigur aer fals pentru ca spui ca pana se incalzeste sta cu socul tras. In mod normal dupa pornire se inneaca relativ repede daca nu iei socul.Se tureaza tot datorita aerului in exces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Motorul asta al meu sigur are nevoie sa fie desfacut complet, curatat reparat si reasamblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac. fa o solutie de apa cu sapun si da cu o pensula pe la imbinarile care le suspectezi de neetansare si dai incet la peda, daca respira pe undeva trebuie sa se vada, si pe la semeringul de la alternator...cum a zis colegul. eu totusi tind sa cred ca fara sa-ti dai seama ai schimbat pozitia lamelei de la plutitor ce iti mentine nivelul optim in carburator si de aici toata tarasenia asta, incearca cu alt carburator vezi ce zice. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 A mai scos cineva Voshodu' la plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Stie cineva sa-si dea seama din descriere ce are mobra mea Tobele nu sunt infundate Carburatorul a fost curatat, rezervorul curat, benzina noua are cu ulei evident Carburatorul este reglat dupa manual Cilindru, piston, ax, rulment, segmenti noi are Compresie are, scanteie are. Pun contactul, pun socul, umplu carburatorul de benzina, trag de maneta de ambreiaj, deschid putin acceleratia, si dau la pedala Problema principala este ca porneste foarte greu, cand da semne ca porneste se balabaie putin si moare. Cand nu vrea sa porneasca parca incerc sa reanimez un mort.... nimic, nu merge. Cand da semne sa porneasca, se balbaie dar nu o ia, mai scot bujia si o sterg de benzina. Cand totusi porneste, nu are o turatie sustinuta de acceleratie si da sa moara, uneori ca sa nu moara trebuie sa deschid acceleratia la maxim si cresc turatiile. Daca trec de pragul asta, e usor sa o tin pornita din acceleratie. Cand se incalzeste putin, pot sa scot socul si inepe partea a doua, se tureaza ca nebuna si trebuie sa o opresc.. Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac. . ar putea avea 2 probleme, sau una. Hai sa incepem cu cazul cu una: ai bowdenul cablului de acceleratie prea lung si carbul iti ramane f. deschis cand dai drumul la acceleratie. Cu motorul oprit, joaca-te cu mansonul de acc, cand dai drumul, trebuie sa auzi suberul cum se izbeste in corp, semn ca nu e agatat si ajunge la fund. Daca auzi clanc, nu-i asta. Daca nu auzi, un suber ridicat prea sus nu prea te lasa sa o pornesti cum trebuie, ca nu faci destul vacuum la pedala, si daca o pornesti cumva, se tureaza, ca doar e accelerata mult. Dar nu sunt f. convins ca e cazul asta, fiindca ai bujia uda. Dar verifica, ca e moca, dai drumul la gaz si asculti. Cazul in care ai 2 probleme. problema 1. Nu stii sa pornesti motocicleta, ineci buja cu benzina. Lasi socul deschis. De aia ajuta cand tii gazul deschis dupa aprindere, compensezi cu aer.. incearca asa: Da 2-3 pedale cu soc, inchide socul, pune aprindere si da-i. Probabil o sa te ajute. Socul aici nu-i ca la masini. problema 2, faza 2 dupa ce o ia, si esti fara soc: tipic aer fals. Ia un spray deodorant, sau un WD40, si in timp ce se tureaza, da-i cu spray-ul dupa carb, incepand cu galeria de admisie, sub motor la carter. Cand nimeresti fisura, o sa aspire spray-ul si se va intampla ceva cu turatia. Testul asta nu-i moca, dar aproape, ca nu desfaci nimic. Da-i bice ca vine toamna :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Cumpar pt Voshod: carburator, filtru aer complet, tobe evacuare, robinet benzina, cabluri:frana, acceleratie, ambreiaj; ma intereseaza sa arate f bine, relatii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Pentru cabluri, carburator, robinet benzina ia legatura cu user-ul MotoComuniste sau suna-l pe Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Pun contactul, pun socul, umplu carburatorul de benzina, trag de maneta de ambreiaj, deschid putin acceleratia, si dau la pedala . Tragi maneta de ambreiaj ,apoi dai la pedala, si vrei sa se mai invarta motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salut Da, nu e o problema ca e ambreiajul tras, semiluna de pornire angreneaza carcasa abbreiaj ("oala" ) care prin lant transmite miscarea direct la ambielaj. La alte motociclete daca debraiezi, cand dai la pedala nu se transmite miscarea mai departe (cred ca si la CZ si la Mobra e asa). Cred totusi ca nu ar strica un test cu un alt carburator, daca nu ai de voshod poti sa incerci cu unul de minsk, e adevarat ca din cauza diferentei de depresiune de la cele 2 motoare nu se comporta fantastic la mers, dar pentru teste de pornire si functionare este bun si acesta (am testat eu si merge). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Eu am carburator de Jawa de 125/175 cred, din anii '60, asa mi-am recuperat motocicleta, si pot spune ca porneste si merge bine chiar daca nu are soc, i-am montat un filtru de aer conic. Pentru cabluri, carburator, robinet benzina ia legatura cu user-ul MotoComuniste sau suna-l pe Gaspar. Mersi de raspuns, deocamdata am apelat la userul gadafim, ma intereseaza second si bune, am avut experiente dureroase cu piesele noi cand alergam pe IJ, astept raspunsul lui si apoi o sa apelez si in alta parte. ..tin minte cand mi-am luat pt Jupiter cablu de ambreiaj....de 3-4 ori de la cei ce aduceau "de la rusi"...niciunul nu era la dimensiune potrivita, si cum niciodata nu am fost adeptul modificarilor, cositoririi pastilei, am gasit unu' second si bun care a tinut pana am dus motocicleta la fier vechi...ce vremuri... Ce carburator are Voshodul, K? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 (editat) K65-K68 depinde de an, model, etc! atentie la jicloare, difera de la 125-175-250-350! si alta completare, uleiul in cutia de viteze ori se completeaza (daca pierde) ori se schimba o data! Chestia asta cu il schimbi, mergi un pic, si il schimbi iar e o balarie, scornita de nu stiu cand! Doar la "drujbele" jafoneze se face asa; ca dau baietii in ele pana le intra supapele in pistoane, si asta pentru ca au acelasi ulei motor + cutie; ceea ce la Voshod nu se pune problema! apropo: 500 de ml trebuie sa intre in el! Succes! Editat Mai 14, 2014 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Voshod 3m in doua tobe, 1992. In cutie nu mai aveam decat vreo 50ml ulei.... Astazi mi-am comandat carburator si cabluri, sper sa-mi gaseasca si carcasa filtru de aer. Mi-am cumparat inca un Voshod, cum imi doream, apelez la cine are de vanzare grila de la filtrul de aer (capacul de sub sa) si maneta OEM ambreiaj, noi nu am gasit. . Editat Mai 14, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 12, 2014 Autor Share Postat Iunie 12, 2014 pfff... foarte faina Voshodeatza! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Mersi, are si kilometri putini! Editat Iunie 13, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Salutare. Am si eu nevoie de mufele ce se cupleaza la modulul electronic al lu' Voshod ,daca poate cineva sa mi le dea . Sau daca se potrivesc de la ceva,as dori sa stiu de la ce ? Merci Editat Iunie 15, 2014 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) Am gasit o colectie de "literatura de specialitate" doar despre K/Voshod, si chiar daca sunt in limba rusa mi se par foarte interesante http://www.retromoto.lv/literatura/voshod/ Editat Iunie 18, 2014 de twingoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Dezmembrez Voshod 3m-02, relatii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Cumpar Voshod cu acte in regula astept oferte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Help!!! Scanteieste, benzineste, porneste, sta la ralanti, dar cand o accelerez, cam peste jumatate de rotire a mansonului, nu se mai tureaz, da in nas! Asta dupa ce ieri a mancat jar, nu stiu ce ar putea fi, cred ca o da vreun fir la masa? Editat Septembrie 8, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Verifica prima data benzina, poate e multa mizerie in paharul robinetului ori a prins ceva in gaurica de la robinet prin care vine benzina, ori e ceva in camera de nivel constant, o mizerie care atunci cand ceri consum mai mare de benzina se aseaza pe jiclor si asa nu mai alimenteaza, oricum pare simtom de alimentare, nu cred ca e de curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Mersi de raspuns, la robinet nu m-am uitat pana acum, credeam ca o fi muzicuța ca problema la alimentare...referitor la reglajul aer-benzina am citit ca trbuie la 2.5 ture ×360, pai daca ii dat 2.5 ture se slabeste prea rau surubul si se invarte prea usor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Pentru asta poti sa mai intinzi putin arcul ce previne desfacerea surubului, dar cele 1,5--2,5 ture nu sunt obligatorii, e diferit de la carburator la carburator si afecteaza ralantiul si pornirea la rece, nu si sarcina (dar la aceste motociclete nu e foarte mare influenta acestui reglaj,mai ales daca nu ai probleme cu ralantiul acum- sa nu fie strans maxim, e bun cca 1,5 ture. Nu stiu despre ce "muzicutza" zici, aceasta nu exista pe motocicleta asta, este pe scuter, unde pentru gestionarea accesului amestecului din carter este o astfel de piesa, la Voshod acest lucru este realizat de cele 2 fante ce se afla pe laterala cilindrului si sunt inchise/deschise de catre piston. Numai daca ai tu cumva un model special ("editie limitata"),si nu o zic ca "aroganta"- deoarece si eu am un bloc-motor de K 175 in 3 viteze ce are o fereastra frezata in carter care ar putea fi folosita ca sa se monteze un carburator cu "muzicutza" dar are si flansa de carburator originala, deci nu stiu exact ce a fost acolo-, dar fiind cumparat dezmembrat si nu am gasit elementele ce se puteau monta acolo -i eu voi pune un capac sa astup aceasta fereastra, ori poate ar fi o idee sa incerc, dar e nevoie de alt cilindru, fara ferestre de admisie (suna complicat tare!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 @vene... e model 3M-01 are muzicuta intre carbelitor si tzilinder! @clasic...pare o problema de alimentare...ori prea putina benzina fata de cerere; ori prea multa... scoate fum cand se intampla chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.