Sari la conținut

Gsx-r 1000 Model 2003 Sau Yamaha R1 Model 2003


laurmlau
 Share

GSX-R vs Yamaha R1  

166 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am dat pana acum cu majoritatea modelelor sport, iar dintre cele 3 precizate de tine pe primele 2 locuri, la egalitate ar fi 954 si gsxr1000 desi se simte ca suzuki e ceva mai puternica, amandoua sunt f stabile pe viraje, au frane bune, suspensiile se comporta bine. Iar despre R1 nu m-a incantat mai deloc niciunul dintre modele nici 98-99 nici urmatoarele modele, se comporta mult mai prost decat honda si suzuki.Pe honda te obisnuiesti f repede si iti ofera multa incredere pe viraje mai ales daca suspensia este setata bine. Suzuki vine cu amortizor de ghidon din fabrica si isi face treaba destul de bine, il simti numai atunci cand ai nevoie de el. Singurul R1 care chiar se comporta destul de bine este modelul 2007 unde se simte schimbarea. Eu unul nu m-am luat dupa aspect in alegerea unei motociclete, am considerat mai importante calitatile tehnice decat infatisarea. Iar daca ar fi sa luam in considerare dupa felul in care trag in mod sigur gsxr primul loc 954 al doilea iar R1 e ceva mai puturoasa comparativ cu astea 2. Acum iti urez bafta la alegere. Si cel mai bine e sa mergi cu fiecare cativa km inainte de a lua o decizie.

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele de strada dintre gsxr si r1 2003 sunt ca r1 trage mult mai brutal decat gsxr insa pierde odata cu schimbarea in sus a treptelor.

-la gsxr motorul este un pic mai elastic decat r1,trage mai liniar,insa in mers este insesizabila diferenta de putere.

-diferenta majora dintre cele 2 modele apare la un drum lung:daca la r1 iti strivesti bilutele in rezervor datorita inclinatiei seii ,te dor mainile mai rau si te bate vantul mai tare,la gsxr problemele astea nu sunt majore:saua e dreapta,nu stai asa rau in maini si datorita parbrizului cat piatra de moara nu te bate deloc vantul.scaritele deasemenea mi s-au parut mai confortabile la gsxr.

deci gsxr-ul 2003 areun pic de turing la capitolul comoditate.prefer insa r1 datorita senzatiei mai sport pe care o lasa la condus

 

PS:-vorbim strict de modelele 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele de strada dintre gsxr si r1 2003 sunt ca r1 trage mult mai brutal decat gsxr insa pierde odata cu schimbarea in sus a treptelor.

-la gsxr motorul este un pic mai elastic decat r1,trage mai liniar,insa in mers este insesizabila diferenta de putere.

-diferenta majora dintre cele 2 modele apare la un drum lung:daca la r1 iti strivesti bilutele in rezervor datorita inclinatiei seii ,te dor mainile mai rau si te bate vantul mai tare,la gsxr problemele astea nu sunt majore:saua e dreapta,nu stai asa rau in maini si datorita parbrizului cat piatra de moara nu te bate deloc vantul.scaritele deasemenea mi s-au parut mai confortabile la gsxr.

deci gsxr-ul 2003 areun pic de turing la capitolul comoditate.prefer insa r1 datorita senzatiei mai sport pe care o lasa la condus

 

PS:-vorbim strict de modelele 2003

 

folositor post :rolleyes:

 

thx :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai laure....mama mea era sa-ti dau o replica daia cu injuraturi si alte balarii...dupa vreo cateva beri io am vazut ca scrisesi FOLOSITOR PROST :lol: noroc cu femeia ca imi traduse :P

 

 

just kidding :ok:

 

 

 

PS:eu am r1 2003.la o liniuta cu gsxr 2003 la plecarea de pe loc il iau instantaneu cu vreo 3 metri iar spre sfarsitul a aprox 5-600 de metri e la vreo 1 metru in spate.

-la start lansat nu pot sa tin r1 jos(se ridica pe roata spate)si aici pierd enorm.la sfarsitul liniutei are vreo 1,5-2 metri avans.

---gsxr-ul cu care am facut liniuta nu mai are power valve(are acrpovici full) si sta jos indiferent cum tragi de el(cu mici exceptii)

 

 

 

mai sus era un post cum ca cutia de r1 e proasta.....nimic mai adevarat e la fel de proasta ca la toate sportivele japoneze daca nu o folosesti ``normal``

 

PS LU PS:Acolo unde scrie bilutele eu am scris C O A I E L E.nu stiu de ce a aparut asa(cenzura a dracu!)

Editat de victor_petrescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai laure....mama mea era sa-ti dau o replica daia cu injuraturi si alte balarii...dupa vreo cateva beri io am vazut ca scrisesi FOLOSITOR PROST noroc cu femeia ca imi traduse :P

 

 

just kidding :P

 

 

 

PS:eu am r1 2003.la o liniuta cu gsxr 2003 la plecarea de pe loc il iau instantaneu cu vreo 3 metri iar spre sfarsitul a aprox 5-600 de metri e la vreo 1 metru in spate.

-la start lansat nu pot sa tin r1 jos(se ridica pe roata spate)si aici pierd enorm.la sfarsitul liniutei are vreo 1,5-2 metri avans.

---gsxr-ul cu care am facut liniuta nu mai are power valve(are acrpovici full) si sta jos indiferent cum tragi de el(cu mici exceptii)

 

 

 

mai sus era un post cum ca cutia de r1 e proasta.....nimic mai adevarat e la fel de proasta ca la toate sportivele japoneze daca nu o folosesti ``normal``

 

PS LU PS:Acolo unde scrie bilutele eu am scris C O A I E L E.nu stiu de ce a aparut asa(cenzura a dracu!)

 

 

:lol: :ok: auzi..."folositor prost" asta'i tare...

 

in legatura cu gsxr-ul...nu e mai puternic? cum de ramane in spate...stiu ca are 164 de cai fatza de 150 cat are r1 (modele 2003)...ciudat...

 

oricum...tind f mult spre r1...ajunge in curand motocicleta mea mult visata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps:am uitat sa-ti spun.r1 nu se poate conduce in conditii de siguranta fara amortizor de ghidon.e pericol maxim ,intra in voblaje la orice acceleratie sau cand o pui jos de pe o roata

 

 

gizas..asa de nervoasa e...deja ma sperii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e honda, dar gsxr-ul in comparatie cu yamaha are centrul de greutate mai in fata....

....si are si amortizor de ghidon din fabrica :lol: lumea zice ca e o porcarie dar cred ca e mai bine decat nimic

 

gsxr modelul 2001-2003 mi se pare cel mai reusit oricum (exceptand coada) desi poate e un pic mai "gogoasa" decat modelele mai noi...

R1 din 2008 e alta poveste, recunosc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate petrescu, dupa cum ti-am zis eu am trecut de la GSX750F la r1 '02....pana la a 3-a i-am dat pe o roata , dupa deja nu am mai putut...nu am amortizor de ghidon si cam vobleaza....cred ca la vara am s-o vand ca daca nu prevad ca-mi rup gatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre eu am avut numa iamaha pana acum. nu m am putut plange niciodata de fiabilitatea lor. mai mult decat atat, r6-le pe care l am avut inainte de asta de acu, avea cea mai minunata senzatie la schimbarea vitezelor. o cutie- jurai ca i digitala.

iar r1 e un vis.

eu cred ca o sa iei r1.

cat despre brutalitatea miarului, nici o motocicleta nu e mai nervoasa decat tine... ea face doar ce ii zici tu.

Editat de sacal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Io am avut R1 2000 si acum am GSXR 1000 K8. diferenta dintre ele... n'are rost sa o discutam. Vorbeam cu un prieten care a avut R1 2003 si acum are R1 2006, omul fiind fan Yamaha R1, si mi-a expus o problema cat se poate de simpla privind comparatia intre R1 si GSXR. R1 2002/ 2003 este primul model de R1 cu injectie, o injectie care pastreaza vacumurile de la modelul cu carburatie pe cand GSXR a adoptat injectia incepand cu GSXR 750 1998, deci 4 ani mai devreme. La un calcul simplu tu compari un motor cu injectie cu o tehnologie nou aplicata versus unuia cu o experienta de 4 ani. Hmmmm.... io stiu ce sa zic? Yamaha este intradevar cel mai frumos miar dintre japoneze (asta pana la modelul 2009, parerea mea), foarte salbatica, cere neaparat amortizor de ghidon pe cand GSXR-ul este mai linear in accelerare si aparent mai masiv. Daca compari greutatea Suzi este mai usor fata de Yamaha iar pe hartie mai puternic. Oricum, motocicleta alege-o cu inima nu neaparat cu capul si n-o sa-ti para rau.

PS: io am plecat in vara dimineata de acasa hotarat sa-mi iau Kawaski Z1000 cu ABS si am ajuns sa semnez cu leasingul pentru K8

Bafta oricare e alegerea ta.

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:eu am r1 2003.la o liniuta cu gsxr 2003 la plecarea de pe loc il iau instantaneu cu vreo 3 metri iar spre sfarsitul a aprox 5-600 de metri e la vreo 1 metru in spate.

Interesant punct de vedere, eu m-am dat cu un R1 2003 si dupa 400m era cu vreo 5-6m in spate.

Poate conteaza si "mana"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici fiecare ce motor detine e cel mai bun :P)

din cate am citit ...dau un exemplu "YON"-detinator r1 "gheorghe"-detinator gsx-r "pascu"detinator cbr

Yon -cel mai bun e R1

gheorghe -ba nu gsx r e cel mai bun

pascu -nu nu cbr cel mai bun

 

.........

 

nu laud nimic.... nici unu din ele

sunt fan yamaha....am incercat cateva modele din toate 3....

dar raman la yamaha !

 

iar daca YON cumpara un r1 forjat zice k e rau...ceea ce e normal sau dak cumpara un gsxr cu cutia stricata gata gsxr nu e bun !....

iar cu statu in curbe...cei care zic k nu sta r1 in curbe vb prostii....(parerea mea) eu zic k si in functie de pilot sta orice moto in curbe...

 

eu zik sa iti iei ce iti place si pe ce te simti mai bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 nu sunt fan yamaha

2 sunt fan suzuki

3 am honda

deci....Parerea mea este ca honda 954 este cea mai echilibrata dintre toate

usoara,fara brutalizari in livrarea puterii,ciclistica de nota 10,frane la fel,cutia de honda:))

Eu daca as da timpul inapoi tot 954 as alege desi la liniuta k3 1000 ma lasa in urma cu treapta a3a.

Recomand sa cauti testele din acea vreme la motoarele de 1000 si ai sa vezi ca 954 fireblade era desemnat cel mai cel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci superioritatea e o chestie relativa si as alege motocicleta cu pricina in functie de cat de mult imi place si mai putin dupa specificatiile tehnice.

vorba aia, alegi cu inima si nu gresesti :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant punct de vedere, eu m-am dat cu un R1 2003 si dupa 400m era cu vreo 5-6m in spate.

Poate conteaza si "mana"...

 

 

depinde pilotul frate mult, degeaba are motorul un surplus de putere de 5%, ca daca pilotul nu stie tot pierde acel motor... nu stiu cum e r1 2003 , ca am mers doar pe modelul 98-01 si e cam dezechilibrat(putere mare si slab pe ciclistica si franare in comparatie cu modelele mai noi de r1 (dupa 2004)). modelul pe care il detin eu (r1 05) e mult mai echilibrat. gsx-r ul la design impune mai putina sportivitate asa cum a zis toata lumea... eu as alege fara dar si poate motocicleta care ma unge pe suflet fara sa testez nimic, doar sa fie in parametrii ei.

 

 

OFF TOPIC : vinde-ti motorul intai si o sa vezi ca alegerea va dura mai putin decat te asteptai.

iar pt baietii cu liniutele eu zic ca r1 bate la liniuta(toate miarele) daca are om sa stie sa o piloteze :rock:

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci superioritatea e o chestie relativa si as alege motocicleta cu pricina in functie de cat de mult imi place si mai putin dupa specificatiile tehnice.

vorba aia, alegi cu inima si nu gresesti :haha:

 

Ba gresesti... :rock: Da' tot p-aia o sa o aleaga :what: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as alege fara dar si poate motocicleta care ma unge pe suflet fara sa testez nimic, doar sa fie in parametrii ei.

 

 

OFF TOPIC : vinde-ti motorul intai si o sa vezi ca alegerea va dura mai putin decat te asteptai.

iar pt baietii cu liniutele eu zic ca r1 bate la liniuta(toate miarele) daca are om sa stie sa o piloteze :rock:

 

cu sufletul o sa aleg si eu motorul ( ce frumos suna :what: ) ..cat despre liniute..nu ma tenteaza..

 

merciii :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...