Sari la conținut

Gsx-r 1000 Model 2003 Sau Yamaha R1 Model 2003


laurmlau
 Share

GSX-R vs Yamaha R1  

166 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Interesant punct de vedere, eu m-am dat cu un R1 2003 si dupa 400m era cu vreo 5-6m in spate.

Poate conteaza si "mana"...

 

 

depinde pilotul frate mult, degeaba are motorul un surplus de putere de 5%, ca daca pilotul nu stie tot pierde acel motor... nu stiu cum e r1 2003 , ca am mers doar pe modelul 98-01 si e cam dezechilibrat(putere mare si slab pe ciclistica si franare in comparatie cu modelele mai noi de r1 (dupa 2004)). modelul pe care il detin eu (r1 05) e mult mai echilibrat. gsx-r ul la design impune mai putina sportivitate asa cum a zis toata lumea... eu as alege fara dar si poate motocicleta care ma unge pe suflet fara sa testez nimic, doar sa fie in parametrii ei.

 

 

OFF TOPIC : vinde-ti motorul intai si o sa vezi ca alegerea va dura mai putin decat te asteptai.

iar pt baietii cu liniutele eu zic ca r1 bate la liniuta(toate miarele) daca are om sa stie sa o piloteze :rock:

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

atunci superioritatea e o chestie relativa si as alege motocicleta cu pricina in functie de cat de mult imi place si mai putin dupa specificatiile tehnice.

vorba aia, alegi cu inima si nu gresesti :haha:

 

Ba gresesti... :rock: Da' tot p-aia o sa o aleaga :what: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as alege fara dar si poate motocicleta care ma unge pe suflet fara sa testez nimic, doar sa fie in parametrii ei.

 

 

OFF TOPIC : vinde-ti motorul intai si o sa vezi ca alegerea va dura mai putin decat te asteptai.

iar pt baietii cu liniutele eu zic ca r1 bate la liniuta(toate miarele) daca are om sa stie sa o piloteze :rock:

 

cu sufletul o sa aleg si eu motorul ( ce frumos suna :what: ) ..cat despre liniute..nu ma tenteaza..

 

merciii :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde pilotul frate mult, degeaba are motorul un surplus de putere de 5%, ca daca pilotul nu stie tot pierde acel motor... nu stiu cum e r1 2003 , ca am mers doar pe modelul 98-01 si e cam dezechilibrat(putere mare si slab pe ciclistica si franare in comparatie cu modelele mai noi de r1 (dupa 2004)). modelul pe care il detin eu (r1 05) e mult mai echilibrat. gsx-r ul la design impune mai putina sportivitate asa cum a zis toata lumea... eu as alege fara dar si poate motocicleta care ma unge pe suflet fara sa testez nimic, doar sa fie in parametrii ei.

 

 

OFF TOPIC : vinde-ti motorul intai si o sa vezi ca alegerea va dura mai putin decat te asteptai.

iar pt baietii cu liniutele eu zic ca r1 bate la liniuta(toate miarele) daca are om sa stie sa o piloteze :rock:

 

In caz ca nu ai fost la liniute pana acum R1 in general nu prea bate nimic. La R1 model 2004-2006 se claseaza cam prost fata de zx10 care rupe sau k5 care este extrem de puternica. iar la R1 2002-2003 nu are cum sa bata la liniuta un K3 care are cu 20 de cp in plus si un cadru cu o ciclistica mult superioara. Iar cadrul de la R1 este scurt de aia se ridica asa repede pe-o roata si este instabil la viteze mari, dar se apleaca mai repede in curbe(pana la o anumita viteza)

 

 

Pana la urma ce alegere ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca tu nu esti cu liniutze si cu chestii de genul parerea mea este sa testezi cele 2 motocicleta respectiv yamaha si suzuki 1000 dar totusi eu nu as neglija 954.Le testezi pe toate si alegi in functie de care ti-se pare mai confortabila , mai frumoasa , mai eleganta pentru ca sportivitatea am inteles ca nu este prima ta grija

oricum bafta in alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Schimba avatarul asta de gay .

2. Cumpara oricare motoreta din cele enumerate numai sa fie in mintile ei - oricum la cum scad preturile la mobre dupa 1 an-2 diferenta la revanzare intre ele va fi minima .

3. Diferentele intre ele nu stiu cati din noi pot sa le faca , si nici intr-un caz in primul an de experienta pe miar - eu am avut 929 si vreau sa spun ca era o mobra fantastica - mult mai comoda si parerea mea mai frumoasa decat cele enumerate de tine .

P.S. Am mers pe mobrele puse de tine in poll insa inima mi-a ramas la honda chiar daca acum am gsxr .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total de acord cu zuzq7, schimba avatarul ala de gay...... :laugh:

nu te duci in fiecare zi pe pista, nu vrei blana pe autostrada, la 300km/h nu castigi nimic..... atunci urca-te pe rand pe fiecare si care iti place cel mai mult, ia-o acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pey raportul greutate putere nu prea il avantajeaza pe R1 ca e si mai slab ca putere dar si mai greu

 

Iar ca sa numai zic de cursele castigate. Mai ales in campionatul de anduranta unde Suzuki a castigat de 11 ori iar Yamaha o singura data. Si in general in curse Yamaha este mult mai slaba, de fapt este cea mai slaba dintre toate japonezele la capitolul curse. Excluzand Motogp-ul din ultimii ani unde s-a comportat binisor, iau in considerare numai motocicletele de strada fara prototipuri. Iar faza ca R1 e cea mai buna mi se pare doar un mit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma laurbalaur cred ca o sa-si ia R1 ca e incepator si aceasta e mai slaba...cu gixxer si-ar rupe gatu..

 

diferenta de cat e...12 cai? nu e cine stie ce...

 

cat despre mersul pe mobra... fac 2 ani in iunie (sau tu te uiti la nr de posturi :friends: )... :P mai stiu si io una alta..nu sunt chiar tufa... inconstient nu sunt...

Editat de laurbalaurcbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca voiai sa-ti iei , aveai demult unul din cele enumerate de tine...

Nu se vinde ma nimic in perioada asta, decat chilipiruri. Nu cred ca a dat inca F4.

Insa am o intrebare: daca zici la profil ca ai F4 si esti mandru de asta, atunci de ce vrei sa schimbi cmc? Oricum, vei fi mandru si de urmatoarea motoreta, sunt sigur..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca voiai sa-ti iei , aveai demult unul din cele enumerate de tine...

amice cu banii e mai greu...daca era sa castig la loto...fii sigur ca le aveam pe toate de'o data...

 

 

 

Nu se vinde ma nimic in perioada asta, decat chilipiruri. Nu cred ca a dat inca F4.

Insa am o intrebare: daca zici la profil ca ai F4 si esti mandru de asta, atunci de ce vrei sa schimbi cmc? Oricum, vei fi mandru si de urmatoarea motoreta, sunt sigur..

 

da, sunt mandru ca am luat un f4 ca prima motocicleta....sunt mandru de ea ca merge perfect...sunt mandru de ea ca nu m'a lasat niciodata...si stii cum e...pe prima nu o uiti niciodata :P...

 

mi'a placut de prima data cum am vazut'o..si din momentu; ala nu m;a mai interesat nici o alta motoreta...

 

e o parte din mine pot sa spun...nu as vinde'o daca as avea bani de alta..sincer...

 

despre miar...tre sa recunosc...e mai mult un moft...dar chiar vreau sa incerc...sa vad cum ma inteleg cu ea (nu doar imprumut sa vad cum merge, ca stiu..)...poate il vand si imi iau f4 la loc, dar stiu ca nu o sa mai fie al meu f4 :laugh:

 

baftaaaa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in aceasi situatie ca tine,numai ca eu as vrea ca an sa fie 2004.Am un GSX r de 600 din 2002,si doresc un miar acum.Honda nu m-a atras niciodata,929 sau 954 nu-mi plac nici de frica.Situatia se schimba total la RR,care este super frumos,dar este cu mult mai scump.Kawasaki nu-l bag deloc in ecuatie.Acum,am oscilat intre R1 si K4.Sfatul meu,daca vrei sa-ti iei R1,fa un efort,orice ar insemna,si ia-ti R1 din 2004.Este super frumoasa,tobele sub sea,si ceva mai multa fortza.Cea din 2003,are ceva lini mai vechiute si mai groase.In cazul meu,am observat ca este ceva mai scump R1,si am ramas pe K4.M-am suit pe el,si-mi place la nebunie.Dar repet,e vorba de gust.Oricum,oricare din ele,daca o iei tipla,nu cred sa ai probleme.Ce am remarcat la Yamaha,am mers cu R6,ca este intradevar mai usoara pe fata,aparent e prietenoasa,adika usor de mers,mergi f usor pe ea,dar cred ca da cu tine de pamant la fel de repede.Este o motoreta pentru o mana experimentata.GSXR-ul are fata mai grea,mi se pare mai stabil,si mai iertator.Concluzia este clara:Sa fie mobrele intretinute,si daca vrei R1,trage tare pana in primavara,si ia-ti din 04.Este superba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in aceasi situatie ca tine,numai ca eu as vrea ca an sa fie 2004.Am un GSX r de 600 din 2002,si doresc un miar acum.Honda nu m-a atras niciodata,929 sau 954 nu-mi plac nici de frica.Situatia se schimba total la RR,care este super frumos,dar este cu mult mai scump.Kawasaki nu-l bag deloc in ecuatie.Acum,am oscilat intre R1 si K4.Sfatul meu,daca vrei sa-ti iei R1,fa un efort,orice ar insemna,si ia-ti R1 din 2004.Este super frumoasa,tobele sub sea,si ceva mai multa fortza.Cea din 2003,are ceva lini mai vechiute si mai groase.In cazul meu,am observat ca este ceva mai scump R1,si am ramas pe K4.M-am suit pe el,si-mi place la nebunie.Dar repet,e vorba de gust.Oricum,oricare din ele,daca o iei tipla,nu cred sa ai probleme.Ce am remarcat la Yamaha,am mers cu R6,ca este intradevar mai usoara pe fata,aparent e prietenoasa,adika usor de mers,mergi f usor pe ea,dar cred ca da cu tine de pamant la fel de repede.Este o motoreta pentru o mana experimentata.GSXR-ul are fata mai grea,mi se pare mai stabil,si mai iertator.Concluzia este clara:Sa fie mobrele intretinute,si daca vrei R1,trage tare pana in primavara,si ia-ti din 04.Este superba.

 

 

de r1 din 2004 n;am bani frate..da e frumoasa...

 

dar ma gandesc si la gsxru din 04..aparent mai ieftin..numai ca pe moto.it pe la 4200-4300 nu prea am gasit....in schimb r1 2003 sunt garla :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...