cristi 57 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 CU ACEASTA OCAZIE TIN SA MULTUMESC... Lasa chestia asta, scoate berea si multumeste la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 Am o problema cu incarcaera, daca merg cu lumina aprinsa nu se mai opreste becul de incarcare si nu am suficient curent nici pentru semnalizatoare........ce poate fi????? Banuiesc ca alternatorul e principalul vinovat, dar ce poate avea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Am o problema cu incarcaera, daca merg cu lumina aprinsa nu se mai opreste becul de incarcare si nu am suficient curent nici pentru semnalizatoare........ce poate fi????? Banuiesc ca alternatorul e principalul vinovat, dar ce poate avea???? verifica sa vezi dacai esti alimentat de la alternator? mie mi-a picat un papuc de la contactul principal(am si secundar siguranta fuzibila automata, Stie Drobu ce stie!) chiar cel ce face legatura cu alternatorul. incepe de acolo mai departe nu te pot ajuta ca sunt afon pe parte de electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 e proaspat refacuta instalatia electrica deci e strans tot la loc ....iar de ar fi picat papucul ala de care zici n-as avea incarcare deloc, eu am doar daca circul fara lumini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 12, 2009 Autor Share Postat Martie 12, 2009 Am o problema cu incarcaera, daca merg cu lumina aprinsa nu se mai opreste becul de incarcare si nu am suficient curent nici pentru semnalizatoare........ce poate fi????? Banuiesc ca alternatorul e principalul vinovat, dar ce poate avea???? si totusi o parere de la cunoscatori ?!?!?! Nimeni nimic?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Bach, pot fi o multime de cauze. Nu stii pana nu o verifici direct, e greu de dat cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Masoara cu un ohmmetru rotorul, fara perii, apoi impreuna cu periile. Daca da mare diferenta, e de la perii. Poate iti spune cineva valorile pe care le are el, te-as ajuta, dar eu am altceva. Baga un ampermetru in circuitul de excitatie. Trebuie sa ai curent maxim de excitatie la turatia minima, cu maximum de consumatori(far, etc.). Acest curent maxim pe care ar trebui sa-l ai, daca nu il stii, il poti afla impartind 12V la xxx Ohmi, cat ai masurat mai sus(legea lui Ohm) Acest curent maxim trebuie sa concorde un pic cu schema, sa iti dea sub valoarea sigurantei care se pune pe circuitul de excitatie. De obicei e in jurul 1-2-max 3A, dar mai degraba in jur de 1A. Daca curentul masurat cu ampermetrul e maxim, atunci releul de incarcare cam merge, si vezi cat da alternatorul in alternativ, ar putea fi puntea redresoare de vina, sau contacte. Daca alternatorul are scurt, cam iese fum din el si se infierbanta. Daca curentul de excitatie nu e maxim, atunci e releul. Daca curentul nu e maxim, cam degeaba masori cat da alternatorul, ca saracul nu da fara camp magnetic. Poti masura puntea cu diode la rece, sa fii sigur ca e buna. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 si totusi o parere de la cunoscatori ?!?!?! Nimeni nimic?? ...vezi poate te ajuta asta: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...20&start=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 gata am descoperit si boala alternatorului, cica caz clasic de rotor intrerupt......deci ori rotor nou(de s-ar gasii) ori rebobinat(de-ar tine...) ori alternator de nipra nou, ori unu de tico adaptat......?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salut. Pot sa te ajut si cu rotor bun, nerebobinat , dar SH, si cu rotor rebobinat, deci dublu SH. Tu alegi. Supoti numai taxa de transport. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 he he am si eu multe idei pe planu asta dar ramane de vazut in ce se tranforma nipru asta pe parcurs.... cam prin asta a trecut si inca se transforma nipra mea.........sper sa o termin cat de curand....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 (editat) care stie cum se regleaza avansul la aprinderea electronica???? am o problema de cand am pus atas manca 7% ca nimic si asta in regim economic( cu acele de dozaj lasa-te jos) amestec sarac (exceptand bujia stanga care e neagra orice-i faci)......si clar nu da randament, un 60 km\h in mers sportiv de performanta .....ajung la concluzia ca-s prea sarac sa-mi permit nipru Editat August 3, 2009 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Salut. La fixarea aprinderii pe capacul carterului ai doua suruburi. La surubul dinspre cilindrul sting (deci dreapta cum privesti la aprindere, caci pe partea atasului este cam greu de umblat ) pe aprindere este un sector marcat cu + si -. Pentru a mari avansul rotesti spre dreapta, spre stinga ptr. a lua din avans. Nu da avansul prea mare caci s-ar putea sa nu mai porneasca deloc. La cilindrul sting, care-ti afuma bujia. Fisele de la bujii. Este recomandat sa folosesti fisa de bujie clasica, cu sirma prin ea. Nu silicoane s-au alte parascovenii. Nu folosi lulea in capul bujiei, alea din bachelita care au diferite forme. In luleaua de bachelita este incorporata o rezistenta. Cind incepe sa se "duca" rezistenta face niste figuri de plingi cu vorbe linga motocicleta. Luleaua armata cu tabla pe exterior este si mai criminala, cind capata o fisura bachelita FURA SCINTEIA, da la masa. Iar o sursa de dureri de cap. Foloseste lulea de cauciuc cum au fisele la Dacia. Fixeaza foarte bine fisa in capul bujiei, nu-i da voie sa "clempane" fisa pe unde vrea ea. Daca-ti permite lungimea fiselor incearca sa schimbi fisele intre ele. De la cilindrul sting, pune-o la cel drept si vezi ce se intimpla, o inegreste pe dreapta si merge bine stinga? Conditia este sa ai acelasi tip de fise. Daca le ai "amestecate"... Consumul. Cu 7% cu atas stai bine. Stai linistit, nici alea japoneze de 650cmc nu consuma 4%. Si sint solo, si sint tehnologie avansata si...mai multi de si. Ce nu schimbi "paleasca" aia de sa conducator? Parca-i dracu pe comoara. Nu stiu cum puteti sa le suportati sub dos. Mi-a omorit dosul una din asta odata pe vreo 200km si de atunci nu le mai suport. Dar gusturile nu se comenteaza prea mult. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Ce nu schimbi "paleasca" aia de sa conducator? Parca-i dracu pe comoara. Nu stiu cum puteti sa le suportati sub dos. Mi-a omorit dosul una din asta odata pe vreo 200km si de atunci nu le mai suport. DRACU' PE COMOARA !!! :huh: TAC-TU' MARE ....DE UNDE NAIBA LE SCOTZI ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 care stie cum se regleaza avansul la aprinderea electronica???? am o problema de cand am pus atas manca 7% ca nimic si asta in regim economic( cu acele de dozaj lasa-te jos) amestec sarac (exceptand bujia stanga care e neagra orice-i faci)......si clar nu da randament, un 60 km\h in mers sportiv de performanta .....ajung la concluzia ca-s prea sarac sa-mi permit nipru bach-ule, ce dai, aia primesti! ..la informatiile transmise ce raspuns astepti? Bujie neagra nu inseamna amestec sarac! Fa ce spune victor apoi revino cu explicatii, ai sa primesti si informatiile care te intereseaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 da jos cuibarul si sa vezi cum iti mananca 6% spre norocul tau ai cuplu de fuga ca altfel iti lua 10 cu atas lejer si mai este ceva, daca ai cuplu de fuga te fura la km, asa ca la 10 km pe ceas o sa ai in jur de 17 km reali,de aici poate si un calcul putin gresit al consumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 bach-ule, ce dai, aia primesti! ..la informatiile transmise ce raspuns astepti? Bujie neagra nu inseamna amestec sarac! Fa ce spune victor apoi revino cu explicatii, ai sa primesti si informatiile care te intereseaza.. stiu ca bujia neagra nu inseamna amestec sarac, problema sta in felul urmator, fise am bune cu pipe de cauciuc ngk, stau foarte bine fixate pe bujie, cilindrul stang manca ulei mai mult decat dreptu(am tras concluzia vazand ce nor de fum las dupa mine la semafor, din toba de pe stanga) ........am zis amestec sarac pt ca asta am urmarit sa scot din reglajul carburatoarelor, cel cu pricina are acul de dozaj coborat maxim, si vreo 2,5 ture aerul si tot neagra e bujia( as zice ca e de la uleiul ars, dar mi sa reprosat ca si motoarele in 2t ard ulei si tot n-au bujie neagra, in cazul in care merg bine).............. Mesaj completat da jos cuibarul si sa vezi cum iti mananca 6%spre norocul tau ai cuplu de fuga ca altfel iti lua 10 cu atas lejer si mai este ceva, daca ai cuplu de fuga te fura la km, asa ca la 10 km pe ceas o sa ai in jur de 17 km reali,de aici poate si un calcul putin gresit al consumului ...clar consum mai mic fara atas.....ca pana acum numai asa am circulat, de aia m-am si speriat ca am vazut ca papa mai mult( stiind cat de multi bani am)....da cu ocazia asta o sa mai merg si pe jos ca prea m-am invatat pe 2 roti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 stiu ca bujia neagra nu inseamna amestec sarac, problema sta in felul urmator, fise am bune cu pipe de cauciuc ngk, stau foarte bine fixate pe bujie, cilindrul stang manca ulei mai mult decat dreptu(am tras concluzia vazand ce nor de fum las dupa mine la semafor, din toba de pe stanga) ........am zis amestec sarac pt ca asta am urmarit sa scot din reglajul carburatoarelor, cel cu pricina are acul de dozaj coborat maxim, si vreo 2,5 ture aerul si tot neagra e bujia( as zice ca e de la uleiul ars, dar mi sa reprosat ca si motoarele in 2t ard ulei si tot n-au bujie neagra, in cazul in care merg bine).............. bujie neagra = consum de ulei(segmenti Uzati) prea putin aer (reglaj sau filtru aer imbacsit)(amestec prea bogat in benzina) mers subturat motor dezavansat(pune aprinderea el. exact la jumatate) calitatea scanteii f. nasoala verifica daca nu s-a desfacut surubul din pahar care tine 'subarul' pe pozitie( trece c.pontou prin el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ...dar mi sa reprosat ca si motoarele in 2t ard ulei si tot n-au bujie neagra, in cazul in care merg bine).............. ..motoarele 2T folosesc ulei de asmestec!(la >450 grade, acest ulei devine combustibil si multi nu stiu: arde aproape integral inaintea benzinei. Acest lucru nu se intampla cu M-urile sau multigradele de motor. Din acest motiv, 2T este mult mai sensibil in comparatie cu 4T la motor cald/rece) Culoarea neagra de pe electrodul buijiei este diferita la ulei fata de benzina(cel mai bine se distinge pe ceramica izolatorului de la electrodul central). Cat ai distanta dintre electrozii bujiei? Ai facut ce a scris victor in legatura cu aprinderea? Inverseaza carburatoarele intre ele si spune-mi ce se intampla dupa ce faci un drum de 20-30km!(nu umbli decat la reglajul ralantiului, daca este neaparat nevoie). Spune-mi cum arata bujiile inainte si dupa acest test. Ce cifra termica au bujiile? Cati km ai facut de cand ai umblat ultima data la motor(cilindri/pistoane/chiulasa)? Ce ulei ai in motor? Ce consum de ulei ai, si cat pierzi pe la etansari? Cand apesi usor pedala de pornire simti diferente de compresie intre cilindrii? Cand ai verificat ultima data jocul supapelor de evacuare si cum le-ai gasit? Este foarte important si cum porneste: la rece si la cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 (editat) inca n-am facut nici un reglaj la motocicleta, deci n-am apucat sa fac ce a zis nea Victor, am sa fac testul cu inversarea carburatoarelor, ulei 20w50 mineral, nu am probleme cu compresia, tachetii isi fac repede joc mare deci ar necesita reglaj mai des, ulei nu pierd decat foarte putin pe langa electromotor, desi in ultimul timp n-am mai vazut urme nici acolo, este clar ca consuma ulei datorita faptului ca este joc destul de mare a supapei in ghid ( verificat), deci in consecinta ar trebuii schimbate ghidurile si supapele si arcuri sa fie tot stas in chiulase( dar sincer n-am incredere in calitatea ghidurilor produse de rusi), as prefera sa le confectionez din materiale mai adevarate ( axa cu came de ceva masina mai scumpa,ceva nemtesc sau oricum ceva calitativ).....a si in legatura cu pornirea, excelenta indiferent de anotimp (1-2 pedale max in caz ca prima nu e data cu seriozitate) Editat August 4, 2009 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ...tachetii isi fac repede joc mare deci ar necesita reglaj mai des....este clar ca consuma ulei datorita faptului ca este joc destul de mare a supapei in ghid ( verificat), deci in consecinta ar trebuii schimbate ghidurile si supapele si arcuri... Da, poate gresesti, ghidurile se fac din fonta si tin mult si bine, problema este arcurile(care sunt descentrate, strambe, prost executate). Supapa de evacuare nu trage ulei(in spatele ei este mereu presiune) o vei gasii mereu uscata, dar la supapa de admisie este posibil sa pierzi ulei din cauza vacumului in special la mersul la ralanti(dar pierderea este infima oricat de mare ar fii jocul in ghid). Orice ghid ai pune nu rezista, se uzeaza coada supapei si jocul v-a apare iar. Anul trecut aveam aceeasi belea cu jocul culbutorilor care trebuiau reglati mereu, la nesfarsit.. acum gata s-a rezolvat(am scris despre asta), am facut cca 3000 km pana acum, fara sa mai reglez culbutorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Anul trecut aveam aceeasi belea cu jocul culbutorilor care trebuiau reglati mereu, la nesfarsit.. acum gata s-a rezolvat(am scris despre asta), am facut cca 3000 km pana acum, fara sa mai reglez culbutorii. Unde as gasii solutia (scrisa) pt reglarea eficienta a culbutorilor?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...20&start=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 5, 2009 Autor Share Postat August 5, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...20&start=20 ms de link(l-am primit si de la cristi57) ...azi e zi de sarbatoare, nipru imi ofera numai satisfactii. Dupa cum bine stiti un necaz nu vine niciodata singur asa ca am reusit sa rup si inelul de otel ce inveleste cupla de cauciuc a cardanului ( am dedus logic ca a fost fisurat initial, si fortand mai mult decat de obicei, acum cu atasul montat, a cedat piesa). A cedat si preafericitul semering din grup asa ca nu se mai pune problema de frana pe spate( deci din 3 roti una franeaza,fata) subliniez ca semeringul era destul de nou. Asa ca tot raul spre bine, oricum nu ma plang ca s-asa pana nu vine salaru` n-am bani sa-i dau de mancare asa ca nu ma pot folosii de el. Am trecut la pedalat (ca-i mai sanatos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Am trecut la pedalat (ca-i mai sanatos) laugh.gif Adică schimbi nick-ul în "ciclo-bach" ? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.