demostene Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Nu prea as avea ce sa spun! Lumea se orienteaza in general in functie de $$$ atunci cand e de cumparat un motor. E o selectie naturala! Nu ai bani sa-ti iei motor nou japonez atunci cumperi second... Nu ai nici bani de second, cumperi comunista. Nu ai bani de comunista, iei moped. Nu ai nici de moped, bicicleta. Si daca nici de bicla n-ai bani atunci ramane RATB-ul Si la japoneze sau comuniste principiul e acelasi. Cand ai bani o iei pe aia mai scumpa dintre ele, mai performanta sau mai frumoasa... Principiul de baza e sa mergi pe doua roti, nu conteaza cu ce pana la urma fiindca pasiunea e aceeasi. Important e sa incerci si sa perseverezi. "Offtopic: Voxan Scrambler = urat rau, am cateva reviste cu prezentarea acestui model. Deci, urat rau." Hai mai ca e frumos! Daca n-ar fi 20.000 de euroi mi-as lua si eu unul! Imi place cum e stilizat Poate iti place mai mult varianta stradala - Voxan Street Scrambler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Principiul de baza e sa mergi pe doua roti, nu conteaza cu ce pana la urma fiindca pasiunea e aceeasi. Important e sa incerci si sa perseverezi Fara suparare baieti, pt ca ramine cum am stabilit: cine are o 'comunista' sa-i traiasca! Cine n-are, sa nu-si doreasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 (editat) Nu prea as avea ce sa spun! Lumea se orienteaza in general in functie de $$$ atunci cand e de cumparat un motor. E o selectie naturala! Nu ai bani sa-ti iei motor nou japonez atunci cumperi second... Pai ba ai avea ce sa spui intr-un articol de genu "ESTICELE DE IERI IN PIATA DE AZI" -de exemplu- in care sa expui ce ofereau producatorii estici ieri si cat sunt de competitivi ei azi . Poa' sa scrie si Axacuscame in Motolife ca ma gandesc "ca-l lasa" Stanescu . In ce ma priveste, cred ca o comunista poate sa ramana ca motor de sflet prin curtea sau garajul oricaruia dintre noi, alaturi de un model occidental/japonez folosit zilnic. Cred de asemenea ca o comunista este motocicleta ideala pentru un incepator (din mai multe motive pe care nu le mai insir aici) si de ce nu, un suport bun pentru a face arta (vezi multe dintre niprurile modificate cu gust pe plaiurile mioritice). Editat Octombrie 12, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Volkul e o alternativa pentru Harley mai vechi sau japoneze cruisere. Chiar daca despre calitatea fabricatiei se poate comenta, tinuta de drum si emotia generata conteaza mai mult decat eventualele reglaje de mai tarziu. Iara Volkul e doar unul din produse. Pentru celelalte cu atash, doar fabrica chinezeasca CHiang Jiang mai ofera concurenta. PS: Fabrica Ij a fost in anii 70 destul de moderna incepand cu aparatele de sudura performante ,continuand cu benzile de montaj robotizate si vopsirea electrostatica. Apoi au bagat calculatoare. Un Ural Turist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 motoarele le ai dupa cum le ingrijeshti. eu pe nepra mea am mers anul trecut 3000 de km fara probleme tehnice, shi acuma sta desfacut nu fiindca s-a stricat, ci pentru ca vreau sa-l modific mult mai mult. intr-adevar ca sa ajung la "performantza" asta am investit ceva banutzi in motor shi in modificarile de rigoare. dar pe ansamblu mi s-a parut un motor suficient de bine fabricat-are totushi 30 de ani! asta spune multe! chiar daca o sa-mi iau shi alt motor niciodata nu o sa dau nipru'. ramane pentru mine , pentru plimbari pe la intruniri, etc. shi nu e sigur ca o sa-mi iau japoneza, nu ma atrage in special niciuna-ba da sa nu mint:honda rune- visez shi eu! prefer sa-mi fac eu un motor cap-coada decat sa cumpar unu, shi sa mai vad inca 20 pe la intruniri la fel ca al meu.niciodata nu mi-au placut piesele de serie.prefer unicatele.asha cum unii au placerea sa se dea zeci de mii de km pe an, eu am placerea sa-mi construiesc un motor shi apoi sa ma dau shi numai 1-2000 km, dar sa shtiu ca e munca mea shi conceptzia mea acolo pe 2 rotzi! totzi atzi vazut la intruniri ca cea mai mare atentzie o primesc motoarele modificate, unde se vede munca shi ideile fiecaruia, shi nu alea noi noutze, invelite in carene de plastic. revenind la topic, eu sunt pentru nipru cu atash in garaj -dumineca la picnic , shi wolf solo -in fiecare zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Cred de asemenea ca o comunista este motocicleta ideala pentru un incepator (din mai multe motive pe care nu le mai insir aici) si de ce nu, un suport bun pentru a face arta (vezi multe dintre niprurile modificate cu gust pe plaiurile mioritice). Tind sa fiu de acord cu tine. Un motor care nu te omoara si iti permite sa descoperi mai multe despre functionarea si functionalitatea lui. Atunci cand intelegi in intregime ansamblul iti cresc implicit si performantele. Multi subestimeaza asta. Am intalnit de curand pe cineva care a facut "pana prostului" si s-a mirat ca exista si "rezerva". Ce mai e si aia!? E de inteles pentru un incepator insa daca putem face totusi mai multe?! Un mic "tunning" eventual?! Sa stii sa rezolvi probleme minore sau sa stii cand motorul da semne ca e ceva in neregula inseamna mult pe termen lung. Cateodata iti poate salva si viata daca stii limitele masinariei pe care o stapanesti. Comunistele au avut rolul si de a solidariza comunitatea moto. E un merit deosebit pe care japonezele nu-l pot lua oricat de fiabile ar fi ele. Asta e problema de fapt Am cunoscut o gramada de prieteni asa. In pana? No problem... Acum s-au schimbat lucrurile si din punctul asta de vedere in nici un caz spre mai bine. Si cu arta sunt de acord, niprul e un adevarat "raw material". Harley-ul este deja chopper, nu prea are farmec sa te joci cu el. Dar sa pornesti de la o bestie ruseasca si s-o antrenezi sa devina balerina de exceptie e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 1.Dom'le discutia a cam degenerat usor; nu se intelege ideea care e destul de clara: normal ca un motor nou rusesc este clar inferior tehnic si estetic unuia japonez sau italian, german, austriac, englezesc...etc. 2.Nu inteleg de ce lumea spune "japoneza" - mai sunt si alte natii care fac motoare bune nu numai japonezi, de altfel cred ca sunt altii care fac motoare mai bune! (asta e un pic offtopic) 3.Aud pe-aici persoane vaitandu-se ca desfac motorul de 2 - 3 ori pe an ca dau cu picioarele in ele, etc... Bai frate nici chiar asa, personal in afara de reglaje (la IJ nici alea - cine stie cand mi-aduc aminte), strans un surub, uns un cablu odata la nu stiu cat timp, nu fac nimic. Si slava Domnului ca am avut si Nipru caruia i-am facut setul doar fiindca credeam ca tzacane dar era de la pompa de ulei si nici pe ala n-am stat de reparat! 4.Am uitat ce vroiam sa zic. 5.Aaaa.. mi-am adus aminte: CAZ concret dar la conserve. Tata a achizitionat acum vreo 4 ani un autoturism marca LADA 111, model cica "la standarde occidentale", arata a Opel Astra dar finisajele lasau mult de dorit; motorul fabricat in licenta General Motors era de 1,6 cu 16 valve si o putere de aprox. 92 CP insa daca nu erai atent mai sarea un furtun, mai curgea ulei; aerul conditionat cand mergea cand nu mergea, in fine asa fugea ea destul de bine dar cu asa neajunsuri a dat-oooo si a luat un Megane 1,6 care nici nu se compara chit ca a fost de mai mult de 2 ori mai scump dar a meritat. Concluzia - russian industry sucks si aici intra vrand-nevrand si Jawa care are motoare muuult prea scumpe pentru ce ofera si chiar si MZ care nu prea face concurenta nimanui... asta e realitatea, nu e nimic de facut, doar trebuie sa ne adaptam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 3.Aud pe-aici persoane vaitandu-se ca desfac motorul de 2 - 3 ori pe an ca dau cu picioarele in ele, etc... Bai frate nici chiar asa, personal in afara de reglaje (la IJ nici alea - cine stie cand mi-aduc aminte), strans un surub, uns un cablu odata la nu stiu cat timp, nu fac nimic. Si slava Domnului ca am avut si Nipru caruia i-am facut setul doar fiindca credeam ca tzacane dar era de la pompa de ulei si nici pe ala n-am stat de reparat! Si atunci pe ce te bazezi cand vorbesti?Ia pune-i tu piese noi,fa totul ca la carte dupa care sa constati ca jagardeaua nu vrea si nu vrea si mai povestim.Eu l-am luat la picioare fiindca mesteream la el si sub presiunea unor rude care se gasisera sa-mi tina teoria chibritului cum ca mi-am luat iara nu stiu ce harb.Daca nu sunt indiscret cat timp ai avut nipru si de ce l-ai vandut?Sau nu l-ai dat si am inteles eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 Am ajuns la concluzia ca mare parte din sculele astea rusesti nu merg sau merg prost de cele mai multe ori din cauza proprietarilor... fara suparare dar observ o tendinta generalizata spre carpeala si tot felul de "inovatii" gen "las' ca merge si asa". Am Uralul de 2 ani - e modelul ala din '92 - am mers cu el cam 10.000 km si in afara unor pierderi minore de ulei (datorate varstei) n-am avut ce mesteri la el, iar de plecat pleaca dimineata cu doua pedale de amorsa iar in timpul zilei din prima... Cand o sa-mi pun problema s-o schimb, daca nu apare altceva care sa ma incante mai tare, voi merge tot pe un Ural... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 [si atunci pe ce te bazezi cand vorbesti?Ia pune-i tu piese noi,fa totul ca la carte dupa care sa constati ca jagardeaua nu vrea si nu vrea si mai povestim.Eu l-am luat la picioare fiindca mesteream la el si sub presiunea unor rude care se gasisera sa-mi tina teoria chibritului cum ca mi-am luat iara nu stiu ce harb.Daca nu sunt indiscret cat timp ai avut nipru si de ce l-ai vandut?Sau nu l-ai dat si am inteles eu gresit? Am vandut Niprul fiindca am scolioza (da, e naspa) si am dureri nasoale de spate, de fapt nu l-am vandut ci l-am schimbat cu un Planeta 5 pana fac rost de neste bani sa-mi iau o japoneza/italianca (evident, mai usoara decat Niprul). Am avut Niprul un an si un pic, iar de bagat nu ma bagam in el daca nu tzacanea pompa de ulei si asa am gasit niscaiva anomalii tehnice pe care le-am remediat. Am dat-o unui prieten (Aleko) pentru ca altfel nu o dadeam pt. ca motorul ala a insemnat mult pentru mine (desi am mai avut inainte un Carpati si un CZ 175). Si, DA am pus piese noi unde n-am avut alta solutie (stim cu totii cum sunt piesele noi), am facut totul ca la carte, si a mers!! S-a mai calat de cateva ori, dar nu grav, fiindca deh... asta era setul, am luat ce am gasit mai bun, iar in final a iesit o treaba buna. Daca ii schimbam si chiuloasele iesea si mai bine insa au intervenit problemele mai sus mentionate si ocazia de a face schimb! Niprul merge si acum destul de bine (se mai regleaza culbutorii la 200 - 300 de km, dar asta este). Sunt constient de faptul ca piesele sunt proaste si ca sunt mari sanse sa nu mearga treaba, dar nu trebuie sa dramatizam si sa blestemam... parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 Concluzie: cu exceptia lui Cios@ si Kerosen@(am uitat pe cineva?!? ) toata lumea considera ca rusoaicele sunt bune dar ori au deja sau daca nu, vor sa aiba japoneza(asta-i un titlu generic,aici intrand orice de provenienta capitalista). Lupu@: daca vrei moto mai usoara de ce nu-ti iei un Minsk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 Am Uralul de 2 ani - e modelul ala din '92 - am mers cu el cam 10.000 km si in afara unor pierderi minore de ulei (datorate varstei) n-am avut ce mesteri la el, iar de plecat pleaca dimineata cu doua pedale de amorsa iar in timpul zilei din prima... Si totusi ce este fiabilitatea? Am pus 160000km pe o Honda si nici macar o data nu a avut o problema mecanica. Am vandut-o si regret acuma. Din motive sentimentale si financiare inca mai vrem motoare comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 Lupu@: daca vrei moto mai usoara de ce nu-ti iei un Minsk? Si cu tine acuma... nu e chiar in halul asta de grav sa recurg la situatii extreme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 Si cu tine acuma... nu e chiar in halul asta de grav sa recurg la situatii extreme! off topic oricum- MULTA SANATATE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.