cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 salut! am mai avut un topic de genul unde v-am spus ca -i uzeaza cauciucul pe partea stanga mult mai mult decat pe partea dreapta. atunci mi s-a spus ca ar putea fi din cauza duritatii cauciucului, din cauza ca ma las mai mult pe stanga, ca ar fi defect din fabricatie , sau ca ar fi mult prea vechi. ei bine l-am schimbat si mi-l uzeaza tot in halul ala. si spatele la fel. cineva mi-a spus ca am un telescop mai hard si unul mai soft. e posibil sa fie asa ? daca da cum pot sa fac sa le intaresc ep amandoua la fel, . ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 daca uzeaza si spatele e clar: ai motoreta haita, a fost inainte accidentata serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 dap. a fost rostogolita vreo 30 m dar directia e buna ....adica daca iau mainile de pe ghidon merge pana se opreste motorul. adica vreau sa spun ca nu trage stanga sau dreapta si nu e nimic stramb. eu zic ca directia e buna...acum nush ce sa zic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 care cauciuc, fata sau spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu-i stramb nimic, nu te agita! Unghiul sub care este inclinat drumul din spre axul drumului catre "sant", cauzeaza uzura asta. Daca am circula pe stanga soselei, uzura s-ar face pe partea dreapta. Asfalt uscat, cat se mai poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 care cauciuc, fata sau spate? ambele ! Nu-i stramb nimic, nu te agita! Unghiul sub care este inclinat drumul din spre axul drumului catre "sant", cauzeaza uzura asta. Daca am circula pe stanga soselei, uzura s-ar face pe partea dreapta. Asfalt uscat, cat se mai poate! uite la asta nu m-am gandit.....dar totusi am prieteni care au aceeasi km ca si mine anul asta si nu au patit la fel. in oras mai este un cbr f3 exact k al meu care a fost trantita ca trage stanga si cand ai mainile pe ghidon....deci simtitor de tare. si iaca ala le are uzate uniform dintr-o parte in alta.....curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 uite la asta nu m-am gandit.....dar totusi am prieteni care au aceeasi km ca si mine anul asta si nu au patit la fel. in oras mai este un cbr f3 exact k al meu care a fost trantita ca trage stanga si cand ai mainile pe ghidon....deci simtitor de tare. si iaca ala le are uzate uniform dintr-o parte in alta.....curios probabil prietenul tau merge si pe drum drept inclinat spre dreapta si deia i se uzeaza uniform; cum s-ar veni, face counter steering pe drum drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 SI EU INCLIN SA CRED CA MOTORUL A FOST HAIT CUM ZICEA BAIATUL DINAINTEA MEA ,FAPTUL CA MERGE DREPT FARA SA TII DE GHIDON E O CHESTIE RELATIVA POTI CONTRABALANSA DEZECHILIBRUL MOTORULUI CU GREUTATEA CORPULUI TAU FARA CA MACAR SA ITI DAI SEAMA DE ASTA , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Si eu le uzez la fel, tot mai mult pe stanga, se vede clar diferenta de uzura iar motorul nu e stramb... Am uzat un pireli sport demon in aprox 20kkm de la nou pana la panza si diferenta de uzura dintre stanga si dreapta era foarte mare. Pe langa faptul ca drumul e inclinat un pic mai intervin si alti factori cum ar fi majoritatea se apleaca mai mult pe stanga decat pe dreapta si vantul ( care daca faci trasee regulate la anumite intervale orare poate bate mult mai des dintr-o parte decat din cealalta). Eu cel putin sunt constient ca la curbele pe stanga trag mult mai tare de gaz decat in curbele de dreapta desi de inclinat ma inclin cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 vantul ( care daca faci trasee regulate la anumite intervale orare poate bate mult mai des dintr-o parte decat din cealalta). stii ca ce ai zis tu ii sf, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu chiar, poate nu m-am exprimat cum trebuie dar o sa incerc acum printr-un exemplu. Eu fac destul de des drumul Bucuresti-Braila si retur. Deobicei plec vineri seara din Bucuresti si ma intorc duminica dimineatza la prima ora. De f multe ori mi s-a intamplat ca dimineatza la intoarcere pe bucata Braila-Buzau sa bata vantul tare din partea dreapta deci mergeam inclinat spre stanga. Seara la plecarea din Bucuresti nu prea mi s-a intamplat sa bata vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 stii ca ce ai zis tu ii sf, nu? scz binox dar aici ii dau dreptate lui dan pe spate am pirelli diablo si are 10k km si as mai fi mers inca 20k km mai mult ca sigur daca nu s-ar fi uzat in halul asta partea stanga.partea dreapta si centrul arata ca un cauciuc cu uzura max10%, in schimb ala de pe fata(pirelli strada) e groznic cum arata.l-am luat cu zura de 30% si am facut 2k km cu el si trebuie sa l schimb iarasi... ai ala dinainte tot pirelli era si tot asa avea uzura......n'or fi bune pirelli pt drumurile noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) stii ca ce ai zis tu ii sf, nu? Nu-i chiar SF, gandeste-te la briza. Dimineata bate inspre mare, seara, spre uscat. Daca faci naveta Mangalia - Constanta dimineata si retur seara, cu siguranta in vreo 2-3 ani vei ajunge sui de la countersteering pe mana stanga La fel si gumele. Dar da, gumele in general se uzeaza mai mult pe stanga din cauza inclinatiei drumului, intre 0.5 si 2 grade, pentru evacuarea apei de ploaie. Cu cat mergi mai mult pe drum drept si in afara localitatii, cu atat e mai pregnant efectul. Editat Noiembrie 3, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Nu-i chiar SF, gandeste-te la briza. Dimineata bate inspre mare, seara, spre uscat. Daca faci naveta Mangalia - Constanta dimineata si retur seara, cu siguranta in vreo 2-3 ani vei ajunge sui de la countersteering pe mana stanga La fel si gumele. Dar da, gumele in general se uzeaza mai mult pe stanga din cauza inclinatiei drumului, intre 0.5 si 2 grade, pentru evacuarea apei de ploaie. Cu cat mergi mai mult pe drum drept si in afara localitatii, cu atat e mai pregnant efectul. Asa este. Eu folosesc motorul preponderent la drumuri lungi, pt touring. Am vazut de nenumarate ori tot sirul de motoare din grup mergand aplecate spre stanga ca niste corabii in vant. Culmea e ca subiectiv, mi s-a parut ca si din fata daca bate tare, parca tot pe stanga tinde sa ma culce, adica sa incline motocicleta. Aici dau vina tot pe inclinarea specifica a drumului. Parerea mea, din ce am simtit la drum. Oricum, la toate motoarele la care am avut posibilitatea sa verific, am observat uzura asta pe stanga. Si nu sunt toate lovite, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Nu-i chiar SF, gandeste-te la briza. Dimineata bate inspre mare, seara, spre uscat. Daca faci naveta Mangalia - Constanta dimineata si retur seara, cu siguranta in vreo 2-3 ani vei ajunge sui de la countersteering pe mana stanga La fel si gumele. Dar da, gumele in general se uzeaza mai mult pe stanga din cauza inclinatiei drumului, intre 0.5 si 2 grade, pentru evacuarea apei de ploaie. Cu cat mergi mai mult pe drum drept si in afara localitatii, cu atat e mai pregnant efectul. da, asa ar fii, daca 365 de zile pe an ar fii vremea la fel cum zici tu; da mai ii si numa soare si vant 0, si atunci ipoteza voastra pica. in plus, trebuie sa batã vantul cat de cat ca sa trebuiasca sa te inclini, si apoi initiatorul topicului ma indoiesc ca face naveta zilnic cu mobra cum ai zâs tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 si la mine e problema asta...motorul l-am luat de nou,deci nu e lovit..... Cel mai mult se obs la cauciucul spate ,tocit pe stanga(dunlop d 220),problema a aparut de pe la 8mii km, acum am 12 mii...ma dispera ca la anumite viteze intre 50-80 km/h face un zgomot suparator cand ma aplec,initial am crezut ca sunt rulmentii dar roata nu are joc si cauciucul e uzat vizibil mai mult pe stanga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) si la mine e problema asta...motorul l-am luat de nou,deci nu e lovit..... Cel mai mult se obs la cauciucul spate ,tocit pe stanga(dunlop d 220),problema a aparut de pe la 8mii km, acum am 12 mii...ma dispera ca la anumite viteze intre 50-80 km/h face un zgomot suparator cand ma aplec,initial am crezut ca sunt rulmentii dar roata nu are joc si cauciucul e uzat vizibil mai mult pe stanga.. presiunea in gume ii aia care trabuie? ia umfla-le la cat scrie in manual si vezi de mai fac urat. Editat Noiembrie 4, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) am verificat si presiunea...ideea e ca pe la benzinarii nu am gasit 2 care sa arate aceeasi presiune.... problema cu cauciucul cred ca a aparut si din cauza ca merg 90% cu pasager si deci apasa o presiune suplimentara pe spate... Editat Noiembrie 4, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 am verificat si presiunea...ideea e ca pe la benzinarii nu am gasit 2 care sa arate aceeasi presiune.... faci media aritmetica, sau ponderata in functie de cat de multa incredere ai in fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 4, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2008 ms mult pt informatii. nu ma deranjeaza asa tare ca oricum cu un cauciuc spate nou ma descurc 15 kkm iar cu fata cam 7 kkm. problema e ca ma tem sa nu ma trezesc vreodata cu roatele in sus dupa o curba mai stransa la stanga si dupa asta sa-mi dau seama de ce.....(cauciucurile tocite ca pwla pe partea stanga)....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Uita-te mai des la ele ca mai ales spre sfarsitul vietii, de la un moment dat uzura creste exponential. Eu am plecat intr-o seara din Bucuresti , cauciucul inca mai era ok chiar daca era destul de uzat , dar cand am ajuns la Braila in unele locuri trecuse si de stratul de panza, parca-l jupuise cineva asa arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Uita-te mai des la ele ca mai ales spre sfarsitul vietii, de la un moment dat uzura creste exponential. Eu am plecat intr-o seara din Bucuresti , cauciucul inca mai era ok chiar daca era destul de uzat , dar cand am ajuns la Braila in unele locuri trecuse si de stratul de panza, parca-l jupuise cineva asa arata. Frana brusca pe asfalt proaspat turnat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 NU am pus frana brusca si nici n-am mers prin zone cu asfalt proaspat turnat, am mers pe autostrada cu 140-160 si apoi pe drum normal cu max 120, dar pe zona asta de drum chiar a batut vantu tare din stanga deci iar am mers inclinat pe stanga unde si asa era mai tocit cauciucul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BRIGADA Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 tipule care ai zis ca se uzeaza ca e drumul inclinat, mergi cumva pe acoperis?!? cum dreaq la mine nu se uzeaza...fratilor, mai iesiti si voi cu mobrele, nu o mai datzi in teorii din fatza calcului...asa, ca o idee, avetzi cate grade are inclinatzia drumului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Uita-te mai des la ele ca mai ales spre sfarsitul vietii, de la un moment dat uzura creste exponential. Eu am plecat intr-o seara din Bucuresti , cauciucul inca mai era ok chiar daca era destul de uzat , dar cand am ajuns la Braila in unele locuri trecuse si de stratul de panza, parca-l jupuise cineva asa arata. si uite asa facu mesteru' binox masuratori pe cauciuc cu sublerul, la fiecare 10 km, si ii dadu un grafic ca si asta pe oy ii guma si pe ox timpu' tipule care ai zis ca se uzeaza ca e drumul inclinat, mergi cumva pe acoperis?!? cum dreaq la mine nu se uzeaza...fratilor, mai iesiti si voi cu mobrele, nu o mai datzi in teorii din fatza calcului...asa, ca o idee, avetzi cate grade are inclinatzia drumului ? da, ti-a zis cineva mai sus ca in jur de 2% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.