SEBYK Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am mai deschis acum cateva saptamani un topic legat de problema pe care o aveam la cutia de viteze, la treapta a 2-a mai exact. Ieri mi-am luat inima-n dinti si am desfacut motorul sa vad ce e acolo...la prima vedere pinioanele sunt ok( se intunecase deja cand am terminat de desfacut motorul) dar nu am reusit sa analizez prea bine ce era pe acolo...furci etc. Am observat in schimb ca o "buza" de la selector(shift drum parca se numeste) este putin ciobita exact unde actioneaza furca pt treapta a 2-a. Nu e mult...o sa masor astazi exact sa vad cat "lipseste". Intrebarea mea este...credeti ca de aici sunt problemele mele?? Am atasat niste poze, nu sunt prea clare dar va puteti da seama cat de cat despre ce vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 In articolul ala mi se pare ca exact aceeasi problema a avut-o tipul. El a schimbat cogs cu altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am mai deschis acum cateva saptamani un topic legat de problema pe care o aveam la cutia de viteze, la treapta a 2-a mai exact. Ieri mi-am luat inima-n dinti si am desfacut motorul sa vad ce e acolo...la prima vedere pinioanele sunt ok( se intunecase deja cand am terminat de desfacut motorul) dar nu am reusit sa analizez prea bine ce era pe acolo...furci etc. Am observat in schimb ca o "buza" de la selector(shift drum parca se numeste) este putin ciobita exact unde actioneaza furca pt treapta a 2-a. Nu e mult...o sa masor astazi exact sa vad cat "lipseste". Intrebarea mea este...credeti ca de aici sunt problemele mele?? Am atasat niste poze, nu sunt prea clare dar va puteti da seama cat de cat despre ce vb NU STIU DACA ISI DA SEAMA CINEVA CAT DE GRAV ESTE ...POATE FACEAI SI TU O POZA CU MACRO!! SAU SA IASA MAI CLARA..DACA E CIOBITA..CU SIGURANTA AI PROBLEME DE ACOLO.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Acolo este una din cauze care provoaca "saritul din viteze"dar dupa sine atrage mai multe defectiuni la furca si craboti pinioanelor! Editat Noiembrie 7, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) Ok. La prima vedere pinioanele sunt ok...nu au semne vizibile de uzura... furcile le-am masurat cu sublerul...si valorile corespund cu cele din manualul de reparatie... ce ar mai putea avea furcile ??sa se fi strambat sau ce ar fi putut sa pateasca?? La craboti inca nu m-am uitat dar o sa incerc sa ma uit maine sa vad in ce stare sunt... Ca sa ma exprim altfel.... ce ar trebui sa verific mai exact,...la ce sa fiu mai atent...asta cu selectorul am vazut-o repede...ok..dar altceva???precizez ca nu sunt as in mecanica dar am cunostinte cat de cat... si sigur sunt lucruri pe care nu le stiu de asta va intreb pe voi... Editat Noiembrie 8, 2008 de SEBYK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 La furci masoara cu atentie capatul care intra in selector sa nu fie uzat. "Bumbul" acela care culiseaza prin santurile hartii (selectorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 Am aici niste poze mai clare... Desi..pt mine s-a facut lumina...trebe schimbat selectorul...si sper sa mearga.. Apropo daca stie cineva unde pot gasi un selector nou sau sh raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Mie nu mi se pare ciupitura aia sa fie in stare sa afecteze asa mult functionarea. E prea mica. Cauta si alte bube. Dar care erau simptomele initial pentru care ai desfacut cutia? Am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 aceasi problema am si eu la cutia de viteze la un suzuki dr tot treapta a-2-a nu o tine decat la relanti si in frana de motor altfel nu o tine deloc.o sa desfac motorul sa vad cum e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Ok. La prima vedere pinioanele sunt ok...nu au semne vizibile de uzura... furcile le-am masurat cu sublerul...si valorile corespund cu cele din manualul de reparatie... ce ar mai putea avea furcile ??sa se fi strambat sau ce ar fi putut sa pateasca?? La craboti inca nu m-am uitat dar o sa incerc sa ma uit maine sa vad in ce stare sunt... Ca sa ma exprim altfel.... ce ar trebui sa verific mai exact,...la ce sa fiu mai atent...asta cu selectorul am vazut-o repede...ok..dar altceva???precizez ca nu sunt as in mecanica dar am cunostinte cat de cat... si sigur sunt lucruri pe care nu le stiu de asta va intreb pe voi... Indicele de furca strimba sau uzatao sa-l vezi pe laterala ei atunci cind atinge de pinioane,craboti au urma de rotunjire a capetelor de cuplare,iar selectorul are urma a ceea ce ai pozat tu mai sus....... Legat de raspunsul de mai sus,este mai mult decit suficient acea uzura de canal, pentru a sari din viteza,acel mic pinten pe canal face diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salut, am avut si io probleme cu cutia la un CBR 919, sarea dintr-a 2-a. Cupla curat si statea in viteza daca o luam usor dar daca incercam sa trag mai tare de gaz sarea si recupla, facea ca toti dracii. Am desfacut-o si avea o mica uzura pe selector si craboti dar pinioanele pareau ok (pt mine cel putin). Cert este ca s-a uitat un mecanic la ele si am schimbat selector, furci, craboti si pinioane de la a2-a si a 4-a daca nu ma insel (nu mai stiu cum erau cuplate pinioanele). Sfatul meu e sa iti iei un selector nou daca ai posibilitatea caci unul sh poate avea o mica uzura care sa se accentueze rapid si sa te trezesti la anul in plin sezon cu aceeasi problema. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 Ok. Multumesc pt sfaturi. Pentru inceput o sa caut sa dau comanda de un selector...daca mai gasesc ceva uzat intre timp.... Desi la furci am masurat grosimea zonei care face contact cu pinioanele si e ok, corespunde cu standardul din manualul de service...o sa ma uit daca nu cumva sunt indoide desi nu cred.....dupa cum am mai spus intra normal in viteze, nu caraie nu pocneste...merge bine daca o las usor...daca trag de gaz...sare din viteza, cupleaza iar si pe urma nu mai are nici o problema...pana la urmatoarea schimbare de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.