sacal Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 in speranta ca pe topicul asta vor fi mai putine flame-uri, imi prezint pantera: R1 2007- evacuarea stock era 4-2-1-2. prea urata, grea, lunga, silentioasa si cuminte pt. gustul meu. dupa cateva etape intermediare am ajuns la o evacuare numai buna. dpdv- estetic. fundul motocicletei il vad cat mai gol, cat mai anorexic, fara suport de nr, fara scarite spate, fara tobe finale sub sa, fara deflectoare termice etc. acum odata cu inlaturarea finalelor, forma superba a seii poate fi scoasa cu adevarat in evidenta. seamana cu coada unei pisici de mare, sau cu aripile desfacute ale unei pasari. poezie curata. din pacate nu am un aparat foto pt a surprinde dezmatul vizual. -)) dpdv- al greutatii. motocicleta e mai usoara decat stock cu cateva kilograme bune. aprox 7kg. numai catalizatorul cat atarna...plus inca o toba, scarite, suport nr, tevi, coturi... dpdv- al lungimii. traseul evacuarii este acum mult scurtat. dpdv- al zgomotului. perfect. exact asa tre sa sune o motoreta. la relanti si in ture joase nu face deloc urat. peste 8 mii incepe sa cante. finala este un ajko elitist, care ii da un sunet infundat, nu spart ca alte finale. dpdv- al puterii. pt ca nu mai are nici expup, nici catalizator, pt ca in loc de 4-2-1-2, acum este 4-2-1, pt ca evacuarea e mai scurta si se face la liber, pt ca e mai usoara--- motoreta raspunde acum mult mai prompt la accelerare, mai ales dupa 6 mii de ture. e cam imprudent sa ii dai blana. ca sa nu avem surprize am mai coborat-o din juguri cam 3 cm. na de vezi poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Arata foarte bine si cu codita libera arata si mult mai agresiv ! Bafta cu ea si sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 ua...foarte tare! dupa ce am vazut..acum inclin mai mult spre r1... bafta si ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Mie imi plac mai mult mobrele cu evacuare pe lateral dar nu arata cam golasa pe spate? Oricum presupun ca in realitate arata mai bine decat in poze . Am si io o intrebare: acum ca i-ai scos exup-ul nu e mai moale sub 5-6000 de ture? Nu te afecteaza la demaraj? Io am scos exup-ul de pe un R1 2000 si l-am pus inapoi ca n-avea vlaga in ture joase. Oricum motoreta arata bine prin definitie, R1 are (avea pana la modelul 2009 ) cel mai reusit design dintre japoneze. Bafta si s-o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 seamana cu r6 din spate, stopul acum imi dau seama ca e aproape la fel pare cam goala pe spate, mie imi place foarte mult cum se vad la r1 tobele sub sha.. parca ala e farmecul ei .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 11, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2008 cam asta e ideea, sa ramana fundul cat mai gol. mi ar fi placut sa anulez de tot locul pasagerului. dar deocamdata pasul urmator este un kit de coborare cu 2,5 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 "R1 Quasimodo" ... ! Sacale vezi ca iti atarna cablurile pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) frumoasa coada, n-am ce zice... poate la primavara imi pun si eu pe a mea ....si toba arata brici ....acum ca ai dat 7 kile jos de pe motor poti sa spargi frigiderul la craciun P.S. cum faci sa lasi motorul mai jos? presupun ca nu e vorba de amortizoare si arcuri? ...intreb pentru ca mi-ar prinde bine sa ajung mai mult jos cu picioarele..... Editat Noiembrie 11, 2008 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 pai, in primul rand am lasat-o mai jos din juguri. aproape 3cm. acum se ridica mai greu pe o roata, dar tocmai asta era intentia... virajeaza ceva mai bine, dar la franare spatele fuge ceva mai repede... coborata din juguri inseamna ca si la sa s a lasat putin, cam 1cm. sunt la vanzare peste tot, parca si pe louis, niste kituri de coborare. asta inseamna ca scoti o chestie triungulara de pe motor si o inlocuiesti cu alta, de alte dimensiuni. lowering kit- o va lasa mai jos cu 2,5 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Cred ca niste poze mai bune o sa puna mult mai bine in evidenta codita. Din cate am citit pe net acest lowering kit aduce si dezavantaje la ciclistica motocicletei. Care e avatanjul pe care il urmaresti folosind acest lowering kit? Ai pe viitor achizitionarea unei bascule mai lungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 folosind lowering kit ciclistica se schimba, dar in bine. centrul de greutate al motoretei e mai jos. aderenta creste atat in franare cat si pe curbe. se ridica mai greu pe o roata, dar nu asta ma intereseaza. pt liniute e buna o bascula mai lunga, dar pt circuit nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) Razboinica!Arata bine.Estetic dadea bine si cu cele 2 tobe.Asa este criminala.Vad ca nu ai reusut sa o pui cu stikerul la vedere sau ti-a placut mai mult in pozitia asta pt ca este ovala.Despre sound nu mai zic nimic-am auzit una identica pe un zx10 2006.Te unge pe suflet.Tare as demonta o toba Ajko sa vad ce are in ea!Pana acum doar in AKrapovick si Yoshimura am gasit se trebuia sa gasesc la o toba buna.GAta am inteles-este toba de pus sub sa si nu ai umblat la sticker.Am un colier rondele de la tobe de carbon.Acum depinde de diametru,dar iti poti face un colier adevarat0cel din poza pare homemade.daca vrei te ajut.Nu stiu ins acum il vei modela oval.Ar arata superb. Editat Noiembrie 12, 2008 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Noiembrie 13, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2008 Razboinica!Arata bine.Estetic dadea bine si cu cele 2 tobe.Asa este criminala.Vad ca nu ai reusut sa o pui cu stikerul la vedere sau ti-a placut mai mult in pozitia asta pt ca este ovala.Despre sound nu mai zic nimic-am auzit una identica pe un zx10 2006.Te unge pe suflet.Tare as demonta o toba Ajko sa vad ce are in ea!Pana acum doar in AKrapovick si Yoshimura am gasit se trebuia sa gasesc la o toba buna.GAta am inteles-este toba de pus sub sa si nu ai umblat la sticker.Am un colier rondele de la tobe de carbon.Acum depinde de diametru,dar iti poti face un colier adevarat0cel din poza pare homemade.daca vrei te ajut.Nu stiu ins acum il vei modela oval.Ar arata superb. razboinica, exact! toba ma unge pe suflet cum suna...cand am dat comanda la arthur de pe sbz, omul m a intrebat ce fel de sunet vreau sa aiba; pentru ca fiecare toba e lucrata in parte. i am zis ca vreau gros, infundat, asa ca oamenii i au pus ceva mai multi calti, sau vata (si eu ma intreb ce o fi avand inauntru), asa ca acum la turatii joase si medii sunetul e foarte bine stapanit, dar dupa 7, 8 mii isi drege vocea si canta sublim. oricum orice toba cand o iei noua e cruda, trebuie sa se coaca cam un an, abia atunci ajunge sunetul la tonalitatea optima... toba, este una din cele doua care vin sub sa. le am pastrat si coatele, asa ca acum oricand pot din cateva miscari sa revin la pozitia evacuarii sub coada. le am si pe cele stock, asa ca am 3 optiuni de evacuare -))))). colierul este cel original de la ajko, trebuie doar sa i mai pun o imbracaminte dintr un material cauciucat negru, m am grabit la poze...dar as proba colierul rondele. stickerul nu am ce sa i fac, e prins acolo in nituri, dar asa parca e mai dragut, mai modest, adica sa nu ne purtam brandul la vedere -)). ps. ce bune ar mai fi fost 2 luni de vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 am avut si eu final ajko pe un gsxr K6. cand ma dadeam jos de pe motoreta, jur ca nu auzeam nimic 10 minute.e super zgomotoasa, ti se ridica parul pe tine, dar cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Din punctul meu de vedere, asta este farmecul uni R1, toba sub sa. Ii sta perfect colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Felicitari sacal . Ai in primul rand o motoreta unicat si asta este cel mai important . Restul este subiectiv. Mie personal imi place . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Si mie imi place! Dar poti te rog sacal sa pui un film sa auzim si noi cum suna!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 bv...arata foarte bine cu toate ca nu is fan plasticate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 E al tau sacal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 17, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2009 dap. numai ca de atunci am mai schimbat o data pozitia tobei, ceva mai jos, ca sa pot scoate scaritele spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 dap. numai ca de atunci am mai schimbat o data pozitia tobei, ceva mai jos, ca sa pot scoate scaritele spate... Pai atunci mai pune unul mai recent sa vedem "noile modificari"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 suna demential oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 suna demential oricum... Pacat ca filmul este facut cu telefonul mobil! So keep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 scuze de off topic shkd: acum nu prea e valabila chestia cu keep riding ci mai mult ceva de genu start riding, pt ca deabea ce s-a dus gheata de pe la noi de pe drumuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.