Sari la conținut

R1 2007


sacal
 Share

Postări Recomandate

in speranta ca pe topicul asta vor fi mai putine flame-uri, imi prezint pantera:

R1 2007- evacuarea stock era 4-2-1-2. prea urata, grea, lunga, silentioasa si cuminte pt. gustul meu.

dupa cateva etape intermediare am ajuns la o evacuare numai buna.

dpdv- estetic. fundul motocicletei il vad cat mai gol, cat mai anorexic, fara suport de nr, fara scarite spate, fara tobe finale sub sa, fara deflectoare termice etc. acum odata cu inlaturarea finalelor, forma superba a seii poate fi scoasa cu adevarat in evidenta. seamana cu coada unei pisici de mare, sau cu aripile desfacute ale unei pasari. poezie curata. din pacate nu am un aparat foto pt a surprinde dezmatul vizual. -))

dpdv- al greutatii. motocicleta e mai usoara decat stock cu cateva kilograme bune. aprox 7kg. numai catalizatorul cat atarna...plus inca o toba, scarite, suport nr, tevi, coturi...

dpdv- al lungimii. traseul evacuarii este acum mult scurtat.

dpdv- al zgomotului. perfect. exact asa tre sa sune o motoreta. la relanti si in ture joase nu face deloc urat. peste 8 mii incepe sa cante. finala este un ajko elitist, care ii da un sunet infundat, nu spart ca alte finale.

dpdv- al puterii. pt ca nu mai are nici expup, nici catalizator, pt ca in loc de 4-2-1-2, acum este 4-2-1, pt ca evacuarea e mai scurta si se face la liber, pt ca e mai usoara--- motoreta raspunde acum mult mai prompt la accelerare, mai ales dupa 6 mii de ture. e cam imprudent sa ii dai blana. ca sa nu avem surprize am mai coborat-o din juguri cam 3 cm.

 

na de vezi poze:

post-1161-1226351807_thumb.jpg

post-1161-1226351831_thumb.jpg

post-1161-1226351848_thumb.jpg

post-1161-1226351867_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac mai mult mobrele cu evacuare pe lateral dar nu arata cam golasa pe spate? Oricum presupun ca in realitate arata mai bine decat in poze :lol: . Am si io o intrebare: acum ca i-ai scos exup-ul nu e mai moale sub 5-6000 de ture? Nu te afecteaza la demaraj? Io am scos exup-ul de pe un R1 2000 si l-am pus inapoi ca n-avea vlaga in ture joase. Oricum motoreta arata bine prin definitie, R1 are (avea pana la modelul 2009 :P ) cel mai reusit design dintre japoneze.

Bafta si s-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seamana cu r6 din spate, stopul acum imi dau seama ca e aproape la fel :P

pare cam goala pe spate, mie imi place foarte mult cum se vad la r1 tobele sub sha.. parca ala e farmecul ei ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asta e ideea, sa ramana fundul cat mai gol. mi ar fi placut sa anulez de tot locul pasagerului. dar deocamdata pasul urmator este un kit de coborare cu 2,5 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa coada, n-am ce zice... poate la primavara imi pun si eu pe a mea :lol: ....si toba arata brici

 

....acum ca ai dat 7 kile jos de pe motor poti sa spargi frigiderul la craciun :P

 

 

 

P.S. cum faci sa lasi motorul mai jos? presupun ca nu e vorba de amortizoare si arcuri? ...intreb pentru ca mi-ar prinde bine sa ajung mai mult jos cu picioarele.....

Editat de metoxil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, in primul rand am lasat-o mai jos din juguri. aproape 3cm. acum se ridica mai greu pe o roata, dar tocmai asta era intentia... virajeaza ceva mai bine, dar la franare spatele fuge ceva mai repede...

coborata din juguri inseamna ca si la sa s a lasat putin, cam 1cm.

sunt la vanzare peste tot, parca si pe louis, niste kituri de coborare. asta inseamna ca scoti o chestie triungulara de pe motor si o inlocuiesti cu alta, de alte dimensiuni. lowering kit- o va lasa mai jos cu 2,5 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca niste poze mai bune o sa puna mult mai bine in evidenta codita.

 

Din cate am citit pe net acest lowering kit aduce si dezavantaje la ciclistica motocicletei. Care e avatanjul pe care il urmaresti folosind acest lowering kit?

 

Ai pe viitor achizitionarea unei bascule mai lungi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosind lowering kit ciclistica se schimba, dar in bine. centrul de greutate al motoretei e mai jos. aderenta creste atat in franare cat si pe curbe. se ridica mai greu pe o roata, dar nu asta ma intereseaza.

pt liniute e buna o bascula mai lunga, dar pt circuit nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razboinica!Arata bine.Estetic dadea bine si cu cele 2 tobe.Asa este criminala.Vad ca nu ai reusut sa o pui cu stikerul la vedere sau ti-a placut mai mult in pozitia asta pt ca este ovala.Despre sound nu mai zic nimic-am auzit una identica pe un zx10 2006.Te unge pe suflet.Tare as demonta o toba Ajko sa vad ce are in ea!Pana acum doar in AKrapovick si Yoshimura am gasit se trebuia sa gasesc la o toba buna.GAta am inteles-este toba de pus sub sa si nu ai umblat la sticker.Am un colier rondele de la tobe de carbon.Acum depinde de diametru,dar iti poti face un colier adevarat0cel din poza pare homemade.daca vrei te ajut.Nu stiu ins acum il vei modela oval.Ar arata superb.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razboinica!Arata bine.Estetic dadea bine si cu cele 2 tobe.Asa este criminala.Vad ca nu ai reusut sa o pui cu stikerul la vedere sau ti-a placut mai mult in pozitia asta pt ca este ovala.Despre sound nu mai zic nimic-am auzit una identica pe un zx10 2006.Te unge pe suflet.Tare as demonta o toba Ajko sa vad ce are in ea!Pana acum doar in AKrapovick si Yoshimura am gasit se trebuia sa gasesc la o toba buna.GAta am inteles-este toba de pus sub sa si nu ai umblat la sticker.Am un colier rondele de la tobe de carbon.Acum depinde de diametru,dar iti poti face un colier adevarat0cel din poza pare homemade.daca vrei te ajut.Nu stiu ins acum il vei modela oval.Ar arata superb.

 

razboinica, exact! toba ma unge pe suflet cum suna...cand am dat comanda la arthur de pe sbz, omul m a intrebat ce fel de sunet vreau sa aiba; pentru ca fiecare toba e lucrata in parte. i am zis ca vreau gros, infundat, asa ca oamenii i au pus ceva mai multi calti, sau vata (si eu ma intreb ce o fi avand inauntru), asa ca acum la turatii joase si medii sunetul e foarte bine stapanit, dar dupa 7, 8 mii isi drege vocea si canta sublim. oricum orice toba cand o iei noua e cruda, trebuie sa se coaca cam un an, abia atunci ajunge sunetul la tonalitatea optima...

 

toba, este una din cele doua care vin sub sa. le am pastrat si coatele, asa ca acum oricand pot din cateva miscari sa revin la pozitia evacuarii sub coada. le am si pe cele stock, asa ca am 3 optiuni de evacuare -))))).

 

colierul este cel original de la ajko, trebuie doar sa i mai pun o imbracaminte dintr un material cauciucat negru, m am grabit la poze...dar as proba colierul rondele.

 

stickerul nu am ce sa i fac, e prins acolo in nituri, dar asa parca e mai dragut, mai modest, adica sa nu ne purtam brandul la vedere -)).

 

ps. ce bune ar mai fi fost 2 luni de vara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...