Sari la conținut

Casti BMW Motorrad


KHK
 Share

Postări Recomandate

Pentru cei interesati, la Intermot Köln a fost deja prezentata (in paralel cu C3 Pro de la Schuberth), varianta System 6 EVO, cu parasolarul, ventilatia si aerodinamica imbuntatite, va fi implicit si putin mai silentioasa.

Nu stiu inca in ce culori si decoruri va fi oferita, cu siguranta nou este albul si mi s-au dat sperante ca este posibil sa apara si rosu.

 

Asadar, daca mai achizitionati acum modelul existent deja pe piata, ar trebui sa fie cu cca 20% reducere ca dealerii trebuie sa scape de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De o saptamana sunt si eu posesorul unei casti System 6 Evo model 2013.

 

Fiind obisnuit cu vechiul meu Nolan integral, inca am unele probleme de adaptare cu scoaterea, respectiv punerea castii pe cap, deoarece trebuie sa ridic flip-upul de fiecare data. In schimb, aceasta manevra se face extrem de usor cu oricare dintre maini si e doar o chestiune de timp pana ma obisnuiesc. Odata trasa pe cap, casca imi vine ca si o manusa.

Am incercat sa-i aburesc viziera dar nu am reusit.

Tot ceva nou pentru mine e si senzatia care ti-o ofera cand mergi cu flip-upul ridicat si cu viziera de soare coborata, bineinteles, prin oras doar.

Despre silentiozitate nu ma prea pot pronunta pentru ca nu am termen de comparatie cu alte casti. Oricum fata de Nolanul meu vechi e diferenta ca de la cer la pamant.

 

Multumesc lui Vlad care m-a ajutat atat la alegerea castii cat si la achizitia ei. Mare domn.

 

 

 

post-66340-0-87664000-1366407285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Dupa niciun an de utilizare a unei casti bmw system 6 culoare gri inchis, dupa aproximativ 20.000km parcursi pe motor, sistemul de parghii care culiseaza vizorul s-a stricat... Am zis hai treaca mearga, am fost la bmw , mi s-a spus ca ar costa aproape 200 lei reparatia... Boooon, acum ieri pe autostrada spre pitesti la o viteza intre 150-200 km, ma trezesc cand opresc la benzinarie ca nu mai am acea parte de plastic din partea stanga de pe mandibula. imi bag ..... biiiip in zdrentele astea de casti. Sunt bune, nu zic, dar te umpli de spume cand dai 23-24 de mil pe o casca si patesti asa ceva in niciun an de folosire.

» Post actualizat in 11 Nov 2014 20:24

Astept o solutie din partea celor de la bmw ,sunt curios sa vad daca aceasta piesa componenta exista si poate fi comandata. Mentionez ca acele bucati de dublu-adeziv care se vad dupa ce a fost pierduta piesa respectiva, sunt mana celor de la bmw , cum construiesc ei castile, ca eu casca asta am tinut-o ca-n puf, nu am facut vreodata nici macar o interventie asupra ei, cel mai mult i-am dat jos viziera sa o curat.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa niciun an de utilizare a unei casti bmw system 6 culoare gri inchis, dupa aproximativ 20.000km parcursi pe motor, sistemul de parghii care culiseaza vizorul s-a stricat... Am zis hai treaca mearga, am fost la bmw , mi s-a spus ca ar costa aproape 200 lei reparatia...

 

Din cate vad ai modelul vechi (fara Evo), care nu se mai fabrica de doi ani, cum de are niciun an de utilizare? Ca daca ai luat-o din cele ramase pe stoc, nu se mai pupa pretul spus de tine, care ar fi trebuit sa fie redus 15-20%.

Ma rog, din pacate prima generatie, ca si sora Schuberth C3 (fara Pro), au avut mai multe probleme, si la sistemul vizierei, si la etansare, si la sistemul vizierei de soare, care se pare ca odata cu aparitia versiunilor Evo/Pro s-au rezolvat.

Oricum, referitor la problema cu mecanismul, daca ai casca in garantie cum ar fi firesc in primii doi ani de la achizitie, cei de la BMW ar trebui sa ti-o repare/schimbe fara nicio discutie. Chiar si piesa pierduta... (pe care normal ar fi s-o poti comanda)

Bineinetles, orice problema de genul asta este greu de inteles/acceptat la o casca atat de scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca am cumparat-o sigilata de la cineva care a castigat-o la o licitatie de pe ebay, nu din magazin . asta era avantajul meu, sa spunem asa , ca daca as fi cumparat-o de la ei de la bavaria, altfel ar fi stat problema. si uite asa mi se ia de castile bmw de-mi vine sa dau cu caciula dupa caini si sa trec la ceva fullface de arai sau shoei si am rezolvat problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am folosit in sfarsit sistemul (original BMW) de comunicatie al castii si ca sa vorbesc cu alt motociclist (in afara de telefon, navigatie si muzica) si sunt placut surprins de distanta pana la care se aude inca foarte bine. Am avut chiar si cca 50 m, daca nu si mai mult, intre noi si tot se aude bine, insa in general suntem mai aproape si nu sunt probleme. Ceea ce pentru transmisie bluetooth mi se parea greu de crezut.

Si chiar daca in cazul asta bateria este mult mai solicitata, sistemul fiind mai mereu activ, nu s-a pus problema sa ramanem fara curent, nici macar nu am auzit avertizarea de baterie dupa o zi luuunga de utilizare.

Pentru cine asculta si muzica in timp ce merge, se trece foarte usor intre muzica si convorbire.

 

Pentru casca in sine, in al treilea sezon de utilizare, eu unul am numai cuvinte de lauda, nu m-a dezamagit cu nimic. Si ceea ce imi place tare mult este ca este conceputa in asa fel incat, mergand foarte mult cu "mandibula" ridicata/deschisa, chiar si la viteze de peste 140km/h nu-mi trage capul spre spate. La System 5 de exemplu de pe la 100km/h nu se mai putea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Cine mai vrea System 6 Evo, mai gaseste ce mai e pe stoc la reprezentantele BMW si ar trebui sa beneficieze si de 15-20% reducere.

 

Din primavara apare noua Systemhelm 7 carbon, cu mandibula detasabila si sistem de comunicatie nou.

Am primit ieri newsletter ca este la reducere 550 lei parca :)

 

Ai idee, exista breath guard pt Systemuri ? Nu am vazut/auzit niciodata, dar cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit ieri newsletter ca este la reducere 550 lei parca :)

 

Ai idee, exista breath guard pt Systemuri ? Nu am vazut/auzit niciodata, dar cine stie...

 

Pe FB ziceau 540 :) Oricum, cca 20% nu-i rau.

 

Nu, nu am vazut sa existe. BMW ofera insa o cagula foarte tare pentru iarna, din winstopper subtire, cu material (si gaurele) in zona gurii si nasului prin care poti respira foarte bine si fara sa faci condens. Avantajul este ca o poti folosi la orice casca, la ski, bicicleta etc. Si ai si gatul foarte bine izolat.

http://shop.bmw-motorrad.de/motorrad-de/de_DE/p/bmw-motorrad-ride-style/ride/herren/funktionsbekleidung/sturmhaube-windbreaker-ride/PID_11097/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in cautare de un flip, am Shoei Qwest, dar la drumuri lungi mi-ar fi mai usor.

Ma uitam la Shoei Neotec, dar acu iau in calcul si System6. La ce pret ar trebui sa fie? Am citit si eu de reducerea de 540 lei pe fb, dar nu gasesc nicaieri pretul final.

Ca sistem de comunicatie am Scala Rider si n-as vrea sa-l schimb inca, sunt f multumit de el, merge perfect. System 6 are decupajele alea pentru casti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are decupaje, eu folosesc de multi ani Midland (BT, Next, FM). Pentru ca-s ochelarist si nu suport presiune pe urechi, am adancit decupajele. Initial prin scobire, pana am gasit o metoda mai buna - prin inclazire cu o lingura de metal incinsa. Hi-tech, frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in cautare de un flip, am Shoei Qwest, dar la drumuri lungi mi-ar fi mai usor.

Ma uitam la Shoei Neotec, dar acu iau in calcul si System6. La ce pret ar trebui sa fie? Am citit si eu de reducerea de 540 lei pe fb, dar nu gasesc nicaieri pretul final.

 

Ce ai vrut sa zici cu drumurile lungi? Tocmai, un flip-up este de vis in oras, la viteze mici etc cand poti respira si, mai ales, nu ai restrictii de vizibilitate. Pentru un singur lucru regret ca nu am integrala: ca o poti lega de moto. La un flip-up, cine se pricepe, desface mandibula si gata.

 

Nu stiu cu cat vand in Ro dar preturile orientative prin Europa erau: 495 € alba, 540 orice culoare, 595 cu decor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

O cauti prea departe...

attachicon.gif2017-06-23 23.38.58.jpg

 

spune si tu doua vorbe despre system 7 .....prezentarea am citit-o dar cum se vede treaba din punct de vedere al utilizatorului ( pro si contra).

 

Cum o simti in comparatie cu precedenta, ma gandesc ca a fost 6 evo

Editat de Alpina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mai bine mai tarziu, decat niciodata.

 

Am schimbat SH6 Evo-ul ca era cam ciufulit de la atata praf/spalat (avea peste 100k km). Inainte de asta, am purtat un SH6 simplu, de care am fost destul de incantat. Cu exceptia primei casti cumparate, un Shark luat in graba la ora inchiderii dintr-un magazin Luis, am analizat intens la fiecare schimbare de casca ce sa iau si, pana acum, m-am tot oprit la SH, nu pentru ca as fi fan al marcii, ci pentru ca forma mi se potriveste foarte bine. Merg foarte mult cu casca deschisa iar la modelele astea mandibula se ridica relativ putin in afara castii (la cealalta extrema parandu-mi-se Schubert C3), reducand presiunea pe muschii gatului. In plus, modul in care sta deschisa nu prea lasa sa treaca mult aer prin interiorul vizierei, ceea ce protejeaza pinlock-ul de zgarieturi. Calitatea materialelor a contribuit si ea semnificativ la alegere.

 

Si uite-asa, din pacate, sau din contra (vorba cantecului), am ajuns cu un SH7 "in cap". Si-s jumatate incantat, jumatate dezamagit.

Motorul este R1200GS 2012, cu parbriz Desierto II, reglat astfel incat fluxul de aer sa urce un pic peste casca, dar privirea sa coboare peste el la vreo 3-4 m in fata. Casca o folosesc de doar 3 luni si 7000 km, insa am tras deja niste concluzii (comparatiile sunt cu precedenta).

 

Incep cu laudele:

  • Mergand de obicei cu casca deschisa, optiunea de a-i scoate mandibula imi vine manusa. Devine foarte usoara si ramane suficient de silentioasa. Sistemul de clipsare mi s-a parut la inceput imposibil, a trebuit sa caut pe net un filmulet sa o pot monta inapoi. Era de vreo doua ori sa-i rup o urechiusa, in conditiile in care inca nu aparusera nici macar vizierele ca piese de schimb. Acum, dupa un pic de exercitiu, pot spune ca se monteaza/demonteaza extrem de usor. Au ratat insa sa faca un lucru destept – sa includa in cutie un suport de purtat mandibula prin bagaje. Evit sa o iau la drum, pentru ca ii pot zgaria usor pinlock-ul, iar daca ma prinde noaptea sau ploaia e mai putin placut.
  • Materialele din interior sunt aceleasi ca la SH6 Evo, de foarte buna calitate, placute la atingere, confortabile. Bune de drum lung.
  • Forma este un pic schimbata – imi da senzatia ca este mai "para". S-a redus presiunea pe obraji si urechi si a crescut un pic pe gat, ceea ce a redus mult senzatia de sufocare pe caldura foarte mare. Este mai bine aerisita decat precedenta.
  • Purtand ochelari, mi-am facut loc in interior astfel incat nu am nicio problema. A fost mai usor de lucrat in polistiren, care imi pare mai compact.
  • Ochelarii de soare incorporati culiseaza mai usor.
  • Campul vizual este semnificativ marit.

 

Nu pot lipsi criticile:

  • Dimensiunea marita – port 58 (M), varianta de cochilie (!?) mica, dar nu mai incape in geanta laterala direct, trebuie sa o extind (cutia fiind vario). Cea veche intra perfect.
  • Campul vizual marit inseamna si ochelari de soare mai lati – dimensiunea mai mare ii face ca la viteza sa vibreze destul de mult si sa distorsioneze imaginea.
  • Tot la ochelarii de soare – marginea este foarte putin rotunjita (banuiesc ca la versiunea veche a fost un tolomac care s-a taiat la deshtet in marginea lor si s-au gandit sa vina in intampinarea lui). Cum, in pozitia in care stau, marginea lor se suprapune pe jumatatea oglinzii, distorsiunea adusa de aceasta rotunjire ma face sa pierd un pic mai mult timp la privirea aruncata spre traficul din spate, sa aiba timp creierul sa proceseze. M-am cam obisnuit, dar la inceput a fost deranjant.
  • Cu toate aerisirile inchise, se simte un pic de curent in interior, in dreptul ochilor. Cum merg cu ea deschisa de obicei, asta nu este un impediment, insa cineva sensibil ar putea fi deranjat.
  • Suprafetele curbate in mai multe directii, nu doar cursiv (ca la un pepene), pe exteriorul castii mi-au dat batai de cap in a lipi suportul de navigatie Midland si suportul de GoPro (pe laterala, amandoua).
  • Cireasa de pe tort insa este udarea interiorului vizierei la ploaie. Si nu vorbesc de ploaie diluviana, ci obisnuita. Incepe cate un fir sa coboare pe interior, pentru ca nu tine suficienta presiune garnitura de cauciuc. Si dupa doua fire, raman suficiente picaturi, pe care nu ai cum sa le stergi in mers, si care, in combinatie cu o noapte mocirloasa si cu trafic intens din sens opus, iti pun nervii la incercare. Am avut problema asta si la SH6 Evo, era rupt un piciorus de la suportul garniturii (neamtul care a montat-o probabil ca a sughitat de la Oktoberfest tocmai cand o impingea in lacas), insa acolo s-a rezolvat cu superglue. Aici totul pare la locul lui, asa ca dau vina pe design. O sa intreb de sanatate si de garantie.

Daca as putea ignora problema apei, as inclina putin balanta in favoarea achizitiei, dar nu aruncand casca veche inca utilizabila, ci doar ca noua achizitie, absolut necesara. Altfel, as astepta sa mai apara niste recenzii, sa vad daca udarea vizierei in interior este intr-adevar o problema de design, sau doar s-a mai gasit un ghinionist sa faca recenzii inutile pe net.


» Post actualizat in 16 Sep 2017 16:18

Update: plasticul negru care inchide in partea de jos casca este prea rigid, motiv pentru care, de la punerile, scoaterile repetate (cand, pentru a intra capul este necesara largirea intrarii - si nu am ditamai banita), jumatate din piciorusele care o fixeaza de calota s-au rupt. Asta imi inclina balanta spre non-recomandare de achizitie. Se vede ca nu mai sunt facute de Schubert...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

 

M-am tot uitat de o casca flip-up care sa-mi placa si am de ales intre C3 Pro (ca e acum la discount) sau BMW sys 6 evo.

 

Cum e cu sizing-ul la BMW System 6 EVO ? Eu port M in Shoei (~ 57.5cm circumferinta bostanului) si nu stiu daca pt BMW as fi de M (56/57) sau L(58/59).

 

Ms.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

M-am tot uitat de o casca flip-up care sa-mi placa si am de ales intre C3 Pro (ca e acum la discount) sau BMW sys 6 evo.

Nu stiu daca ai luat deja dar neprobat nu as lua nimic.

Eu de exemplu dupa vreo primele doua zile de purtat (S6 Evo) ma strangea rau la frunte, la extreme; am dus-o la BMW am lasat-o la ei, au zis ca au nu stiu ce de o preseaza unde ai nevoie, si s-a rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am purtat 3 ani un C3 Pro. Inca o am, e in uz dar .. pentru ca (probabil) a intervenit si monitonia, si curiozitatea, si o reducere ( Sytem 6 EVO s-a inlocuit cu System 7) , mi-am luat de putina vreme un system 6 EVO.

La amandoua port L, de fapt 58-59. Pentru un bostan de cca 57-58 cm, marimea M starnge exagerat si cum port mereu cagula, L s-a dovedit ok.

 

Acum, nu e chiar correct sa le compar, Schubert are 3 ani, dar are buretii absolut noi ( acum 3 luni luati, ) deci e tot cam noua:

 

Forma: ambele se porivesc, poate doar minime apasari , nimic grav.

Zgomot: BMW pare in usor avantaj, dupa mine. Mie Schubert nu mi-a parut foarte silentioasa

Deschidere: cam asemanatoare eforturile de deschis.

Pozitie mandibula deschisa: mult mai bine la BMW, unde efectul de vela e mai redus. imi place

inchidere: mai bine gandit la BMW, o pot inchide mai usor, effort mai mic, si se face lock imediat.

La Schubert tb sa apas in ambele parti ca sa faca 'click'. Poate e si uzura mai mare, ma gandesc.

 

Succesuri in alegere. desi System 6 Evo nu prea mai gasesti ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Update la review (Sytem 7):

Casca a fost schimbata in garantie in toamna si abia saptamana trecuta am luat-o la purtat, ca nu am avut timp sa-i montez sistemul de comunicatie.

 

- Fata de cea initiala, este mai neingrijit lucrata (distante mai mari la imbinari de plastice).

- Partea din fata, care vine in contact cu fruntea are o zona placuta la atingere (coolmax, probabil) si una care zgarie, cu gaurele pentru aerisire. Partea "zgarioasa" era prea lunga si atingeam cu fruntea. Am intrebat de schimbat, dar, fara un raspuns, am ales sa ii trag o cusatura, sa o ingustez.

- Bomboana de pe coliva - pe ploaia (moderata) de azi, am constatat ca intra apa in casca, se scurge prin interiorul vizierei, fix prin mijloc. Asa ca, fiind a doua care se comporta la fel, nu mai pot spune decat ca e problema de design.

 

Nu e de cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...