Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Peanut, sa nu ai surpriza sa te coste sa faci motorul vreo 2000 euro....e drept ca vei avea un Burgman brici....

 

...vreau sa spun ca motorul care este inima, nu poate fi ieftin...iar cu carpeli nu faci mare lucru...totul depinde de gradul de deteriorare al motorului..., piston, camasa. segmenti supape, biela, arbore ambielaj, rulmenti, etc, etc...presupunand ca manopera o faci singur in garaj dupa carte si net, in loc sa te plimbi la aer curat...iar cu 2500-3000 iti iei daca casti bine ochii un Burgman mai mult decat bun...

 

Oricum daca-l iei, sa ne spui si sa ne tii la curent...poate mai ai nevoie de cite ceva si te putem ajuta, si vrem sa evaluam si noi, operatiunile tale pe parte tehnica, sa mai invatam cite ceva.

 

uite un B400 pe care-l poti cumpara pt motor si piese de schimb...http://www.okazii.ro/catalog/56087377/vand-2-scutere-suzuky-burgman-de-400cm3-si-kymko-grand-dink-de-250-cm3.html

 

Sambata facem poze la baraj la Vidraru....este superb peisajul!

Plecam la ora 9-9:15 din Militari...oprim la benzinaria de la km.80 de pe autostrada...15-20 min. pt cafea, fumat, dezmortit...la ora 11:30-12 testam mititeii din Piata Ivancea din Curtea de Arges(si berea fara alcool)....sint foarte buni, dar nu bagam multi sa nu ne ingreunam la drum...nu stam mai mult de 40-50 min la masa...relaxat, glumim, spunem bancuri(sa pregateasca fiecare minim 5, sa-si scoata de pe net..)...pe la ora 14 ajungem lejer la Vidraru, facem poze de la ambele capete, cine vrea urca si prin imprejurimile inalte, sau se relaxeaza la umbra, pe la ora 15-15:30 dupa ce am epuizat zona, ne decidem ce facem, pe unde ne mai "extindem" si pe unde ne intoarcem, si eventual pe unde mai gustarim ceva, daca e cazul...orice facem ideea este sa ajungem inapoi acasa inainte de ora 20 ( ca la ora 20:30 obisnuiesc sa ies cu bicicleta, ca sa nu imbatraneasca nefolosita).

 

Mersul va fi lejer, economic si relaxat, media 100 km/h...intre 80-120km/h pe autostrada si legal in localitati...oricine vrea poate sa "tasneasca", dar apoi trebuie sa astepte la locurile de oprire, sau sa incetineasca ca sa ne regrupam...

 

Cost excursie:10 L benzina, 4 mititei+o bere fara alcool, eventual un sandvich si o fructa de acasa...cam 60 ron...

 

Doritorii sint rugati sa confirme de pe acum participarea, sau macar intentia...

 

Asteptam sa ne intalnim la poze la balustrada barajului si pe altii din alte localitati, Sibiu, Brasov, Cluj...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant

la ce ora estimati ca ajungeti la baraj?

Eu plec sambata la ora 15 de la munca..deci nu stiu daca va mai prind :cheers:

 

Ah..acuma am citit mai clar..daca plecati pe la 15.30 de acolo nu va mai pot prinde..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kris, am zis ca pe la 15:30 ne decidem ce facem...poate mai stam, poate mergem la sibiu :bigstar: poate spre brasov; ca sa revenim la Buc la ora 20 ne trebuiesc cam 3 ore de mers f.lejer...deci putem pleca la ora 17....vedem...deocamdata asta e propunerea mea, o putem imbunatati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a intrebat cineva azi, si nu am stiut, dar acum m-am uitat....RCA m-a costat pe un an 140 RON...facuta la BCR Asigurari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca undeva e o socoteala care-mi scapa. Sunt 176km dus (Bucuresti-Vidraru); dus-intors, 352km. Ca sa consumi 10l benzina, trebuie sa ai atingi performanta de 2,84l %. Daca facem o medie de 100km/h asta inseamna ca vom merge cu 130km/h autostrada si in rest cu, cel putin, viteza regulamentara. In cazul asta, Burgmanul de 400 scoate un consum de 4,2-4,5, avand in vedere ca sunt serpentine care urca (drum destul de greu). Nici coborarea nu este mai usoara. Eu cu siguranta nu o sa scad sub 5,2 asa ca, avand in vedere eventualele abateri de la traseu, trebuiesc avuti in vedere in jur de 20L benzina. Avand in vedere cele expuse va rog sa va prezentati parerea in 3-4 fraze, nu mai mult de patru randuri si argumentandu-va adecvat opinia, sa formulati o concluzie pertinenta. Va rog sa respectati regimul stilistic adecvat, normele de exprimare, de ortografie si de punctuatie si limita spatiului indicat. Trebuie sa aveti in vedere si respectarea structurii discusului de tip argumentativ, in formularea enuntului propriei opinii.

 

…….ca doar a luat toata lumea bacu! NU?

Editat de adriangbs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca undeva e o socoteala care-mi scapa. Sunt 176km dus (Bucuresti-Vidraru); dus-intors, 352km. Ca sa consumi 10l benzina, trebuie sa ai atingi performanta de 2,84l %. Daca facem o medie de 100km/h asta inseamna ca vom merge cu 130km/h autostrada si in rest cu, cel putin, viteza regulamentara. In cazul asta, Burgmanul de 400 scoate un consum de 4,2-4,5, avand in vedere ca sunt serpentine care urca (drum destul de greu). Nici coborarea nu este mai usoara. Eu cu siguranta nu o sa scad sub 5,2 asa ca, avand in vedere eventualele abateri de la traseu, trebuiesc avuti in vedere in jur de 20L benzina. Avand in vedere cele expuse va rog sa va prezentati parerea in 3-4 fraze, nu mai mult de patru randuri si argumentandu-va adecvat opinia, sa formulati o concluzie pertinenta. Va rog sa respectati regimul stilistic adecvat, normele de exprimare, de ortografie si de punctuatie si limita spatiului indicat. Trebuie sa aveti in vedere si respectarea structurii discusului de tip argumentativ, in formularea enuntului propriei opinii.

 

…….ca doar a luat toata lumea bacu! NU?

 

e simplu : alimentezi la Curtea de Arges ! asfaltul este insa de mare cacao ! Burgman-ul e facut pt sosele impecabile si nu pt drumuri gaurite ! ia un enduro pt intentiile tale !

 

m-am intors , Grecia e minunata si plina de cretini pe 2 roti ! revin cu foto .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu : alimentezi la Curtea de Arges ! asfaltul este insa de mare cacao ! Burgman-ul e facut pt sosele impecabile si nu pt drumuri gaurite ! ia un enduro pt intentiile tale !

 

m-am intors , Grecia e minunata si plina de cretini pe 2 roti ! revin cu foto .

uite, asta e un raspuns de premiant. drumul pana la vidraru, dupa autostrada, este cumplit. soimu' ai grija cum mergi, asta daca te incumeti sa mergi. eu nu ma bag la drumul asta. victor, cand mergem la vopsit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresti - Pitesti - Ranca - Voineasa - Rm. Valcea - Bucuresti

 

Eu asta as vrea sa fac vara asta, insa cu plecare si sosire in Brasov. Dupa mine tura e prea lunga pentru 1 zi si prea scurta pentru 2, insa se poate lungi cu un Transfagarasan...

 

Drumul in schimb este acceptabil. Nu stiu cum e bucata Pitesti - Rm. Valcea, insa restul este decent. Putin hardcore bucata Obarsia Lotrului - Voineasa, insa compenseaza peisajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asta as vrea sa fac vara asta, insa cu plecare si sosire in Brasov. Dupa mine tura e prea lunga pentru 1 zi si prea scurta pentru 2, insa se poate lungi cu un Transfagarasan...

 

Drumul in schimb este acceptabil. Nu stiu cum e bucata Pitesti - Rm. Valcea, insa restul este decent. Putin hardcore bucata Obarsia Lotrului - Voineasa, insa compenseaza peisajul.

Anul trecut am facut de 2 ori zona Pitesti-Rm.Valcea...cu Burgmanul...asfaltata proaspat, buna, peisaj frumos, nu sint probleme, chiar daca atunci pe alocuri se mai asfalta inca...acum cred ca s-a terminat si e f.bine...nu sint probleme de gropane, sau altceva care sa tina de infrastructura...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Exact ce a spus si Victor. Un drum plin de gauri si total neplacut, in schimb peisajul e grozav. Putem merge la Curtea de Arges, la manastire, sa facem bodybuilding, cum a facut Manole cu Ana.

 

Drumul pana la Valcea este bun. Asta chiar merita facut, iar soferii chiar feresc motociclistii; i-au dresat cei din Pitesti care fac goane pe serpentine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as merge..

cu un mic amendament..plec vineri seara la Valcea(de fapt nu ajung la Valcea,merg intr-o localitate intre Pitesti si Valcea)iar sanbata dimineata ma recuperati din Pitesti..cam asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu : alimentezi la Curtea de Arges ! asfaltul este insa de mare cacao ! Burgman-ul e facut pt sosele impecabile si nu pt drumuri gaurite ! ia un enduro pt intentiile tale !

 

m-am intors , Grecia e minunata si plina de cretini pe 2 roti ! revin cu foto .

1.In Grecia doar aia pe doua roti ti s-au parut cretini? Si eu m-am intors tot de citeva zile de acolo (Creta): peisaje super, da` bastinasii sunt pusi pe portofelu` tau

de cind vii si pana pleci. Nu ca au preturi mari (benzina cea mai ieftina si mai proasta e 1,70 euro) da`, daca s-ar putea astia ar vrea sa iti ia tot timpu` bani, nu doar fara sa iti dea nimic in schimb, da` si fara sa mai faca risipa de energie sa deschida gura si sa iti ceara paralele din buzunar.

2.Drumu` de la Curtea de Arges pina la Vidraru` mai e cum mai e. Mie mi s-a parut prost. De la Vidraru in sus, insa, anu` trecut erau vreo 30 de km PULBERE. Daca vrei Transfagarasan, mai bine il urci dinspre Sibiu si te intorci tot pe acolo.

3. Despre preturi la piese de Burgman, eu am cumparat cam asa:

- cilindru (de fapt bloc motor, ca asa e facuta piesa) + piston + segmenti + garnitura de chiuloasa + ulei + filtru + manopera = 600 euro` anul trecut, cu piese originale. (nu mai stiu cit a costat fiecare reper in parte). Piesele au venit de la aia din Popesti Leordeni, parca.

- cauciucuri Pirelli Diablo 95 euro fata+spate

- curea aprox. 90 euro (nu mai stiu exact) comandata originala. Pe aia care a venit scria Mitsubishi, desi ambalaju` original sigilat era de suzuki. Pe cureaua veche nu se mai vedea nimic scris. De altfel nici nu cred ca era cea originala. Cureaua am schimbat-o pentru ca ajunsese la limita de service, adica se ingustase sub 20,85 mm, cum scrie in manual.

- role originale, de greutate standard, au fost parca pe la vreo 50 euro.

- codurile reperelor pentru burgman (400k3) le puteti gasi aici http://www.suzukipartshouse.com/#/Suzuki/AN400_%282003%29/CYLINDER_HEAD/06100001/5606100003

4. ce diferente sunt intre k3 si modelele ulterioare, dpdv al motorului. k3 stiu ca a fost primu` model pe injectie. dupa asta, in afara de niste modificari pe la frana, s-a mai schimbat ceva care sa se simta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.In Grecia doar aia pe doua roti ti s-au parut cretini? Si eu m-am intors tot de citeva zile de acolo (Creta): peisaje super, da` bastinasii sunt pusi pe portofelu` tau

de cind vii si pana pleci. Nu ca au preturi mari (benzina cea mai ieftina si mai proasta e 1,70 euro) da`, daca s-ar putea astia ar vrea sa iti ia tot timpu` bani, nu doar fara sa iti dea nimic in schimb, da` si fara sa mai faca risipa de energie sa deschida gura si sa iti ceara paralele din buzunar.

2.Drumu` de la Curtea de Arges pina la Vidraru` mai e cum mai e. Mie mi s-a parut prost. De la Vidraru in sus, insa, anu` trecut erau vreo 30 de km PULBERE. Daca vrei Transfagarasan, mai bine il urci dinspre Sibiu si te intorci tot pe acolo.

3. Despre preturi la piese de Burgman, eu am cumparat cam asa:

- cilindru (de fapt bloc motor, ca asa e facuta piesa) + piston + segmenti + garnitura de chiuloasa + ulei + filtru + manopera = 600 euro` anul trecut, cu piese originale. (nu mai stiu cit a costat fiecare reper in parte). Piesele au venit de la aia din Popesti Leordeni, parca.

- cauciucuri Pirelli Diablo 95 euro fata+spate

- curea aprox. 90 euro (nu mai stiu exact) comandata originala. Pe aia care a venit scria Mitsubishi, desi ambalaju` original sigilat era de suzuki. Pe cureaua veche nu se mai vedea nimic scris. De altfel nici nu cred ca era cea originala. Cureaua am schimbat-o pentru ca ajunsese la limita de service, adica se ingustase sub 20,85 mm, cum scrie in manual.

- role originale, de greutate standard, au fost parca pe la vreo 50 euro.

- codurile reperelor pentru burgman (400k3) le puteti gasi aici http://www.suzukipartshouse.com/#/Suzuki/AN400_%282003%29/CYLINDER_HEAD/06100001/5606100003

4. ce diferente sunt intre k3 si modelele ulterioare, dpdv al motorului. k3 stiu ca a fost primu` model pe injectie. dupa asta, in afara de niste modificari pe la frana, s-a mai schimbat ceva care sa se simta?

 

 

 

 

bune informatii..multumesc mult

eram si eu curios cat ar fi reparatia motorului in caz ca vreodata o sa crape..e oarecum mult..dar daca te gandesti ca ai motor aproape nou cu aprox. 800 de euro cheltuiala nu e asa rau :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Propunerea de excursie este numai pina la Vidraru...portiunile mai rele cu grija.Fara transfagarasan...dar putem incerca daca se poate, si pina unde se poate...sau retur!

 

2)Larry, ne putem intalni la iesirea din Pitesti catre C d.Arges imediat dupa celebra intersectie, acum sens giratoriu, cu pasaj subteran...noi venim dinspre autostrada si acolo la rascruce facem imediat dreapta pe deasupra si ne intalnim cu tine.

 

3)Cam 1000 e te-am mai costat...banui ca fara manopera...

 

4)Acum cateva luni aum gasit pe undeva istoria evolutiei Burgmanului AN400, de la inceput...anul si ce imbunatatiri s-au facut, pina azi....acum am cautat dar nu am mai gasit, nu mai imi amintesc pe unde gasisem...posibil pe Burgmanusa.com...dar s-au facut destule modificari...micsorare baie de ulei de la 1.9 la 1.3 L....dimensiuni filtru, marire capacitate cilindrica, pozitionare bloc franare, modificare ambreiaj, care in mod specific "guitza"...si inca multe altele...

 

5)F.util linkul cu reperele ...multumim!

 

Daca ai un motor uzat...inainte sa-l repari capital, il mai poti folosi destul de mult, aplicandu-i un tratament de motor (testat destul de mine-Duralube Motor cu SR3), care mai restaureaza din parametrii si te protejaza la mersul fara ulei...si nu e deloc scump cam 140 ron/ flacon care ajunge pt. 2 motoare, sau 2 tratamente...dar cum un tratament tine cam 40.000 km, mai bine sa-l iei impreuna cu altcineva sau sa-l pui in masina...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

stie cineva sa imi spuna daca se potriveste pistonul, cilindrul si ambielajul unui motor din 2000 pe carburatie la un motor din 2003 pe injectie?

Multumesc anticipat.

Salut...

Pistonul si ambielajul s-ar putea sa se potriveasca(oricum si astea cu semnul antrebari).....cilindrul nu prea cred....de ce nu cauti piesele pt modelul pe care al ai ? asa te complici mult.

Gsisem anul trecut la dezmembrari un motor de burgman pe injectie din 2007 cu o mie si ceva de km parcursi un an garantie la 1000 e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...

Pistonul si ambielajul s-ar putea sa se potriveasca(oricum si astea cu semnul antrebari).....cilindrul nu prea cred....de ce nu cauti piesele pt modelul pe care al ai ? asa te complici mult.

Gsisem anul trecut la dezmembrari un motor de burgman pe injectie din 2007 cu o mie si ceva de km parcursi un an garantie la 1000 e.

Am tot cautat motor sau piese si nu prea se gasesc... Stii pe cineva care se ocupa de dezmembrari?

Editat de Peanut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Piese la noi ....pentru K3-K6 nu prea gasesti ...f rar ...cauta pe ebay in afara ....asa ai ceva sanse.

Dar eu iti recomand sa nu te apuci sa faci motorul .....dai cat nu face ....ti-o spun din propria experienta ...eu l-am facut la al meu (K5) ...si pana acum am bagat 1500euro.

Intradevar, acum e totul ok, dar mai bine iei un burgman mai scump ...dar care e ok din punct de vedere tehnic.

 

 

PS. M-am bucurat cand l-am cumparat ....era ieftin ...dar nu mai fac greseala !

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai numai ambielajul costa 500 euro nou... Mai pune si piston cu cilindru, segmenti s.a.

 

....mai pune si manopera, si timpul pierdut alergand dupa una-alta...acusi vine toamna-iarna si tu tot pe langa piese esti...ultima solutie ar fi sa-l vinzi pe bucati, chiar daca arata bine si ti-e mila de el...macar sa scoti banii bagati...daca nu cumva esti vreun hobbyst care sa-l pui la punct de ambitie si o placere...

 

Ar mai fi o solutie...ia de la Bogdan_30 burgmanul de 400, parca an 2005 injectie, ca tot zicea ca vrea sa-si ia mai mare de 650 cmc....zicea ca a dat pe el parca 1700 si ca a mai bagat 1500....deci 3200...ofera-i 65%, ca trebuie sa mai piarda si el ceva, asta vine cam 2080, si daca ti-l da, el face rost de avans pt B650 si tu te alegi cu un Burgman AN400 din 2005, motor nou si calaresti din prima zi...hai ca v-am combinat!!! Dati amandoi o bere!!! :makeout:

 

...am glumit! nu stiu daca-l vinde Bogdan, dar parca-l auzisem ca l-ar da la 2300 ca sa-si ia mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....mai pune si manopera, si timpul pierdut alergand dupa una-alta...acusi vine toamna-iarna si tu tot pe langa piese esti...ultima solutie ar fi sa-l vinzi pe bucati, chiar daca arata bine si ti-e mila de el...macar sa scoti banii bagati...daca nu cumva esti vreun hobbyst care sa-l pui la punct de ambitie si o placere...

 

Ar mai fi o solutie...ia de la Bogdan_30 burgmanul de 400, parca an 2005 injectie, ca tot zicea ca vrea sa-si ia mai mare de 650 cmc....zicea ca a dat pe el parca 1700 si ca a mai bagat 1500....deci 3200...ofera-i 65%, ca trebuie sa mai piarda si el ceva, asta vine cam 2080, si daca ti-l da, el face rost de avans pt B650 si tu te alegi cu un Burgman AN400 din 2005, motor nou si calaresti din prima zi...hai ca v-am combinat!!! Dati amandoi o bere!!! :makeout:

 

...am glumit! nu stiu daca-l vinde Bogdan, dar parca-l auzisem ca l-ar da la 2300 ca sa-si ia mai mare...

Salut.

Am gasit un motor SH la 500 de euro cu 19.000 km. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...