Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand doua seturi de placute noi, dupa cum urmeaza:

Siffert MP177 . Set pentru spate ptr Burgman AN 250, 400 , Anii 2001-2004
Pret: 40 RON

Brembo Carbon Ceramic 07037. Set fata pentru Burgman AN 250, 400 , Anii 1999 incolo . Daelim S2, Kawasaki SC Epsilon, SYM GTS.
Pret: 80 RON .

 

Contact: MP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha ai dreptate Vittore iarna nu-i ca vara dar nici Scandinavia ca Europa. In orice caz o sa demontez motorul luna viitoare dupa sarbatori si atunci vad exact ce este. Pana atunci trebuie sa imi gasesc sursa de unde pot cumpara piese. Ar fi un website in Anglia unde am vazut ca au toate nebuniile pentru Burgman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

pai eu ca posesor de 6 ani de Burgman ti-l recomand ! mai multe detalii gasesti si pe www.burgman.ro , desigur posesorii de Honda iti vor recomanda modelul lor , sunt pe aici doi baieti ce au avut modelele de 600 si ii invit sa-si spuna cuvantul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca sunt posesor de Honda Silverwing 400cc, cunosc destul de bine si Burgman-ul de 400cc. Din ce am citit, Silverwing-ul este singurul maxiscuter din categoria 400cc care are doi cilindri, restul competitorilor din aceiasi categorie doar unul. De asemenea, si motorul la Silverwing e montat pe cadru si nu pe swingarm ca la restul modelelor. Aceasta se traduce printr-o putere usor mai mare (sesizabila mai ales la demaraj) si o manevrabilitate superioara pe viraje. Motorul la Silverwing este foarte bine balansat si nu se simt vibratii suparatoare ca la monocilindru. Cu toate acestea, Silverwing-ul consuma mai mult decat Burgman la aceiasi capacitate cilindrica, cam cu 0.5 l/100 km mai mult cred (e si logic, doar sunt 2 cilindri de hranit si nu doar unul). Cu toate ca detin Silverwing, trebuie sa recunosc ca se sta mai bine in sa la Burgman deoarace se pot intinde picoarele la maxim (fara genunchii flexati - cel putin in cazul meu, care am 1,73 m inaltime) iar saua la Burgman este mai joasa, mai confortabila si mai "primitoare" ca sa spun asa. Spatiul de depozitare la Burgman e mai mare sub sa - 62 l vs 55 l. Costurile de mentenanta sunt asemenatoare iar fiabilitatea e exemplara la ambele modele. Asadar, alege in functie de ce doresti sa obtii de la maxiscuter - putere, manevrabilitate mai bune, motor mai bine balansat si fara vibratii in cazul Silverwing-ului vs. confort sporit, spatiu mai mare de depozitare si consum putin mai redus in cazul Burgman-ului. Decizia iti apartine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#Scarabel

Verifica spatarul de la sea, vazi ca are 3 trepte de reglaj (doua suruburi sub sea). Imposibil sa nu poti intinde picioarele :)

» Post actualizat in 24 Jan 2015 11:39

pai eu ca posesor de 6 ani de Burgman ti-l recomand ! mai multe detalii gasesti si pe www.burgman.ro , desigur posesorii de Honda iti vor recomanda modelul lor , sunt pe aici doi baieti ce au avut modelele de 600 si ii invit sa-si spuna cuvantul !

:)) Two cylinder it's always better than one ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc balazsfi pentru sugestie insa stiam de treaba asta. E dat de mult in spate la maxim spatarul la sofer. Cu toate astea, nu pot intinde genunchii la maxim, adica deloc flexati. Crede-ma, am incercat toate variantele de reglaj si pozitii. E suparatoare treaba asta pentru mine cel putin si nu numai din acest motiv am spus ca Burgman-ul mi se pare mai confortabil. E doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc balazsfi pentru sugestie insa stiam de treaba asta. E dat de mult in spate la maxim spatarul la sofer. Cu toate astea, nu pot intinde genunchii la maxim, adica deloc flexati. Crede-ma, am incercat toate variantele de reglaj si pozitii. E suparatoare treaba asta pentru mine cel putin si nu numai din acest motiv am spus ca Burgman-ul mi se pare mai confortabil. E doar parerea mea.

Pai cum asa! Eu am 1.73 si stateam perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tot 1,73 m am si eu. Eu nu spun ca nu stai bine pe Silverwing, doar ca am genunchii putin flexati si dupa ce stai mai multe ore in sa doresti sa-i intinzi la maxim (pe Majesty-ul de 250 pe care l-am avut puteam sa intinde la maxim picioarele, fara genunchii flexati, cu spatarul la rider dat la maxim in spate - si era foarte odihnitor acest lucru dupa ce stai mai mult timp in sa). Am condus cativa zeci de km un Burgman de prin 2007 si pe ala puteam intinde picioarele la maxim, fara genunchii flexati, si saua mi sa parut mai faina putin ca la Silverwing, adica se statea mai bine dupa parerea mea (e posibil sa fiu subiectiv). Insa, dupa cum ai spus si tu, doi cilidri de la Silverwing fac diferenta la demaraj in special, nu neaparat si la viteza maxima, iar motorul montat pe cadru la Silverwing face -pilotajul pe curbe mai bun, te simti mai sigur sa te inclini mai mult ca sa spun asa. Spuneti-mi va rog anothergxg si balazsfi parerea voastra legata de rotitul sliderelor Dr. Puiley in variatorul de la Silverwing va rog (variatoarele la Silverwing de 400 si 600 sunt indentice din ce stiu eu). Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat am gasit momentan, sper sa va satisfaca :))


» Post actualizat in 28 Jan 2015 21:40

Băi Fănică ! De când ai tu 173 ? Scarabel are motorul de 400 , tu ai avut 600 , o fi honda Honda , dar și Burgman e BURGMAN !

 

Dai yamaha pentru o tura daca am 1.73?

post-49549-0-80852500-1422480934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!
De aproape 3 ani am cumpărat un scuter Suzuky Burgman AN150T din 2004 (fabricat în Spania) și am avut diverse probleme cu el care s-au rezolvat prin curățarea carburatorului, înlocuirea acumulatorului etc.

De curând scos de la iernat, am vrut să încep să m plimb cu el (ca tot omul) dar face figuri...

În primul rând și cel mai important, nu vrea să pornească decât după lungi insistențe.

Dau la automat până mă plictisesc dar degeaba. Dacă îi dau șprițuri, parcă dă să pornească dar se îneacă iar.

Dupa 10-15 minute de șprițuit și învârtit (desigur deja îi dau curent de la auto) o ia dar trebuie să-l țin turat.

Dacă am mers cu el, s-a comportat bine, deși la întoarcere se tura cam tare la o atingere de accelerație, chiar dacă stăteam pe loc

Pentru a elimina tot ce pot s-au făcut următoarele:

- verificat bujie - OK

- verificat jigler - OK

- verificat compresie la cald - OK (urmează și cea la rece)

- verificat șocul - OK

- verificat ulei/antigel - OK

- verificat ochiometric conducte, furtunașe și tot ce se mai poate - OK

 

Știe cineva ce ar putea avea?

Mecanicul spune că s-ar putea sa trebuiască segmentat deoarece am rămas vara trecută cu foarte puțin ulei (nu-mi dau seama cum s-a uzat în asemenea hal uleiul încât a trebuit să completez după ~500 KM aproape 800ml ulei.

Orice idee e binevenită...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, pai nu stiai ca Burgmanul consuma ulei? bine nu toate, doar astea trecute de prima tinerete. trebuie sa verifici cam des nivelul, pina te dumiresti cat consuma si pe urma poti sa pleci la drumuri mai lungi.

 

no....daca te iei dupa ''mecanicul spune'' o sa ajungi sa cumperi alt motor.

 

Todeauna dupa o perioada de nefolosire in carburator se formeaza o mizga fina pe care tu nu o vezi si obtureaza jiclerele de dozaj, gaurelele alea care si asa sunt destul finute, de aia nu vrea sa porneasca decat dupa lungi insistente si mai tot timpul cu multe sprituri si acceleratia trasa la maxim.

 

trebuie demontate (jiclerele) si arse cca 5-7 min la flacara de aragaz, pina incepe sa-si schimbe culoarea, pe urma curatat cu o periuta fina si o sirma (lita) toate gaurelele, stiu e migalos dar alta optiune nu ai, risti sa cumperi alt motor din cauza asta. pe urma montezi tot la loc si sa vezi cum porneste la sfert.

 

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspuns. Voi încerca ce mi-ai spus și sper să se rezolve... Când am desfăcut carburatorul, interiorul era imaculat (la ochi). Să vedem ce facem mai departe (după curățarea jiglerelor) întrucât e posibil ca suflatul în ele să nu fi fost de ajuns :blush:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...