stulewa Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 tare maistre, bineinteles ca nu te intreb de consumul estimativ pt ca in cazul acestor proiecte nu se ia in calcul ramane de vazut cum rezista pistonul si cat de repede prajesti supapele, asta in cazul in care nu ai pus de titan bafta in continuare cu proiectul si asteptam cu interes rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Salutare din nou colegilor! Am reusit sa termin proiectul "Scuter Turbo". Iata si admisia completa executata la CSL CUSTOMS Bucuresti. Merge de rupe... Credeti-ma ca asa demaraj mai rar vezi... Poate pe la motoare sa mai simti asemenea plecare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Foarte tare 10+ Nu vrei doua amortizoare sport ieftine si bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Si iata finalul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ce sa mai zic...pe mine m-ai dat gata Poate ne vedem intr-o zi sa-ti vad bestia, sunt tare curios cum se aude turbina aia si cum trage. Inca o data bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 FELICITARI, UN PROIECT REUSIT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) eu tot n-am inteles care e avantajul...doar la demaraj? Viteza maxima? Costuri? Editat Martie 15, 2014 de megamotoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 in primul rand puterea dezvoltata de motor care ii mareste demarajul si top speedul Oricum imi place rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ar fi super daca ai face un dyno test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Felicitari pentru reusita! Pe langa cele mentionate de colegi mai sus, sunt foarte curios si de fiabilitatea in timp a ansamblului. Ai facut vreun drum mai lung sa vezi daca te poti baza pe utilaj? Banuiesc ca si consumul a crescut corespunzator in urma acestor modificari, cu cel putin 1 l in plus fata de normal. In orice caz, ai respectele mele pentru munca depusa si rezultatul obtinut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Multumesc tuturor pentru felicitari si pentru critici deopotriva!!! Inca nu am reusit sa fac un drum mai lung. Pana acum am acumulat numai vreo 200 de km, tinand cont de faptul ca aseara am reusit sa inchei proiectul si astazi am avut un pic timp de probe si reglaje. Forta este deocamdata marita cu cca 20 de cai, adica am cam 60 de cai la ora actuala. Astept sa-mi soseasca un injector de debit marit care sa faca fata debitului de aer. Presiunea la turbina este de 0,5 bari si va trebui sa cresc cu noul injector pana la 0,8-1,0 bari. Consumul de carburant este foarte putin marit, insa va creste considerabil cu noul injector. Demarajul este pana acum mai mult decat satisfacator (0-100 km/h aprox 5 secunde). Nu stiu unde as reusi sa gasesc un dyno pt moto, dar daca as gasi as cam face o proba ca sa pot vb cu dovezi. In orice caz, rezultatele sunt mai mult decat multumitoare pana in momentul de fata. Dupa ce voi mai regla cate ceva pe la el voi reveni cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Faci un sprint cu mine si nu-ti mai trebuie dyno Ar trebui sa-mi cam dai rusinica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 nu este nevoie de dyno, un simplu iphone cu aplicatia Dynolicious instalata si a fli tot ce trebuie despre noul motor, putere viteza timp. verificat pe youtube, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 nu este nevoie de dyno, un simplu iphone cu aplicatia Dynolicious instalata si a fli tot ce trebuie despre noul motor, putere viteza timp. verificat pe youtube, Te credeam baiat destept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salutare, acum cateva zile am inceput sa caut un scuter polivalent de zi cu zi pentru naveta spre job cumparaturi si ocazional cate o plimbare de relaxare. Postez aici pentru ca am probat si un B 650, 2003 cu un pic peste 20000 km de care ma declar dezamagit. 400 mi-a placut mereu, 650 mi s-a parut sincer un porc mare si degeaba. Ambreiajul patineaza enervant pana cutia decide sa cupleze si sa te propulseze, protectia la vant n-a fost tocmai ce-mi doream, pe liber cutia de transfer zornaie de-a dreptul enervant iar consumul mi s-a parut la randul lui mare. In lipsa unui 400 disponibil pentru un test, am incalecat o Vespa si cu ea am ramas. Dragoste la prima vedere/plimbare/atingere. Nu am postat ca sa enervez pe nimeni, am postat pentru a primi poate feedback de la cei ce se cunosc cu modelul de 650. Spor! Editat Martie 19, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 "Gixu"-le, n-am cum sa te cotrazic, incearca Silver Wing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Indicatorul ala albastru de parcare din poza, e din viitor, nu? (si din pacate, tricoul meu cu teleportare e la spalat..) Ca sa glumesc, ai pus poze cu nevasta nemtoaica pe care ai lasat-o pentru o italianca trecuta prin inel Editat Martie 19, 2014 de Choixalacreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Ce nevasta? N-a trecut nici de prima intalnire ) Poza e facuta lana unul din punctele de atractie motociclistice din zona, un Bar...Pardon, un lac ) In legatura cu Wing-ul, m-am plimbat, mi-a placut dar n-am gasit nimic in apropiere .In plus, eu cautam ceva fasnet si relativ economic. Am gasit ce cautam dupa nici 10 min la gidonul v(i)espei. GTS 300 "Super", 2012 sfarsit cu nici 1000 km la bord. Revizia, "Itp-ul" si un parbriz din partea casei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 cei de la united motors din pipera au dyno, ia legatura cu ei, du-te la servis si intreaba de Masinuta. El te poate ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Multumesc tuturor pentru felicitari si pentru critici deopotriva!!! Inca nu am reusit sa fac un drum mai lung. Pana acum am acumulat numai vreo 200 de km, tinand cont de faptul ca aseara am reusit sa inchei proiectul si astazi am avut un pic timp de probe si reglaje. Forta este deocamdata marita cu cca 20 de cai, adica am cam 60 de cai la ora actuala. Astept sa-mi soseasca un injector de debit marit care sa faca fata debitului de aer. Presiunea la turbina este de 0,5 bari si va trebui sa cresc cu noul injector pana la 0,8-1,0 bari. Consumul de carburant este foarte putin marit, insa va creste considerabil cu noul injector. Demarajul este pana acum mai mult decat satisfacator (0-100 km/h aprox 5 secunde). Nu stiu unde as reusi sa gasesc un dyno pt moto, dar daca as gasi as cam face o proba ca sa pot vb cu dovezi. In orice caz, rezultatele sunt mai mult decat multumitoare pana in momentul de fata. Dupa ce voi mai regla cate ceva pe la el voi reveni cu amanunte. felicitari. fa-i un pic si carenele, daca tot merge bine, sa arate si bine. eu am pus acum variator malossi. ce demaraj am si ce depasiri fac acum...wow ) nu am cronometrat dar diferenta este foarte mare. @Gixu - Burgman 650 din 2003 nu e de cumparat. Trebuie neaparat dupa 2008, au reparat multe probleme. Si din 2003 sigur avea 100.000 km in plus si se stie ca au costuri uriase cand vine vorba de schimbat transmisia. felicitari cu vespa, a mea vine sambata pun poze cand o aduc. oricum, eu mi-am gasit deja viitorul Bugman, la anul cred ca il schimb. Editat Martie 20, 2014 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salut, scuterul avea 24000 km reali (carte service si tot tacamul). Vanzatorul este un dealer oficial Yamaha. Nu mi-a placut faptul ca nu se simte deloc agil, pare f costisitor (revizii,intretinere) iar sentimentul overall a fost extrem de pensionaresc. O sa-mi inchiriez un 2013, poate ala o fi altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Am zis sa intru-n "randul lumii" si sambata m-am procopsit cu un Burgman AN400, din a 9-a 2001, cu 36.000 km la bord . Interesanta jucaria si presimt ca o sa facem multi km impreuna. Am plecat duminica la un drum Buc-Cheia-Brasov-Bran-Bucuresti si s-a comportat exemplar, nu c-as avea cu ce sa-l compar. Parbrizul original nu-i ce trebuie, ca-mi arunca vantul fix in crestet. I-am luat azi ulei si filtru (300V 15w50) si urmeaza sa-i schimb bujia/spalat si uns filtru de aer&filtru ventilator/verificat curea/curatat®lat carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Bravo, frumos exemplar. Ar fi cazul sa organizam si noi o iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Si mie mi s-a parut ca inaltimea geamului e facuta sa-mi dea tot aerul in fata. O fi gandit pentru japonezul de 1.50 m inaltime Editat Aprilie 1, 2014 de Choixalacreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Balazsfi - Particip cu mare drag, incepand cu sf. lui Aprilie. O sa urmaresc ce se mai organizeaza aici si pe burgman (trebuie sa ma inscriu mai intai, totusi ) . Choixalacreme - Mda, este probabil gandit pentru oameni mai scunzi. Am analizat optiunile (parbriz aftermarket sau prelungire parbriz) si a 2-a nu merita, diferenta de cost intre ele fiind foarte mica. Asa ca am iesit la vanatoare, pe ebay, dupa un parbriz Givi - eventual unul care se prelungeste in lateral (pentru a proteja mainile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.