Vittore Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Circare , ai uitat sa mentionezi ca in nordul continentului nu-i la fel ca-n Bucuresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Vand doua seturi de placute noi, dupa cum urmeaza:Siffert MP177 . Set pentru spate ptr Burgman AN 250, 400 , Anii 2001-2004Pret: 40 RONBrembo Carbon Ceramic 07037. Set fata pentru Burgman AN 250, 400 , Anii 1999 incolo . Daelim S2, Kawasaki SC Epsilon, SYM GTS.Pret: 80 RON . Contact: MP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circarul Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Ha ha ha ai dreptate Vittore iarna nu-i ca vara dar nici Scandinavia ca Europa. In orice caz o sa demontez motorul luna viitoare dupa sarbatori si atunci vad exact ce este. Pana atunci trebuie sa imi gasesc sursa de unde pot cumpara piese. Ar fi un website in Anglia unde am vazut ca au toate nebuniile pentru Burgman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 pune te rog sursa de piese burgman din anglia,la ce pret este trasportul pana in romania?mersic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Salutare.Oameni buni..are careva de vanzare un soc automat BUN,pt burg de 400 carburatie?m-a mancat unde nu trebuie sa-l demontez ca sa-l curat..si l-am curatat de tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 cred ca este mai ieftin carburator cu totul second cu shoc functional,shoc nou este 100€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circarul Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 La multi ani tuturor ,un an nou fericit si plin de bucurii. Acum sa trecem la treaba pentru ca m-a intrebat colegul nostru sursa de piese din Anglia. Poate o stiti poate nu. www.wemoto.com aici gasiti piese pt Burgman si nu numai. Sper ca v-am fost de folos . Salutare tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 exista chiar si wemoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 La multi ani Circare si tuturor burgmanistilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 eu in ultimul timp pt. piese(moto,scuter)am apelat la cei de la MotoMus(fara reclama),chiar si pt piese mai greu de gasit si la preturi bune zic eu,asa ca puteti incerca si acolo! Bafta si La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenlancea Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Buna seara. as dori sa ma ajutati in decizia care trebuie s o iai pt.achizitia unui motor. m am oprit din cautari la Suzuki burgman sau Honda silver wing. cer parerea celor care cunoc aceste modele. am uitat sa precizez,motorizare 400 cc. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 pai eu ca posesor de 6 ani de Burgman ti-l recomand ! mai multe detalii gasesti si pe www.burgman.ro , desigur posesorii de Honda iti vor recomanda modelul lor , sunt pe aici doi baieti ce au avut modelele de 600 si ii invit sa-si spuna cuvantul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Cu toate ca sunt posesor de Honda Silverwing 400cc, cunosc destul de bine si Burgman-ul de 400cc. Din ce am citit, Silverwing-ul este singurul maxiscuter din categoria 400cc care are doi cilindri, restul competitorilor din aceiasi categorie doar unul. De asemenea, si motorul la Silverwing e montat pe cadru si nu pe swingarm ca la restul modelelor. Aceasta se traduce printr-o putere usor mai mare (sesizabila mai ales la demaraj) si o manevrabilitate superioara pe viraje. Motorul la Silverwing este foarte bine balansat si nu se simt vibratii suparatoare ca la monocilindru. Cu toate acestea, Silverwing-ul consuma mai mult decat Burgman la aceiasi capacitate cilindrica, cam cu 0.5 l/100 km mai mult cred (e si logic, doar sunt 2 cilindri de hranit si nu doar unul). Cu toate ca detin Silverwing, trebuie sa recunosc ca se sta mai bine in sa la Burgman deoarace se pot intinde picoarele la maxim (fara genunchii flexati - cel putin in cazul meu, care am 1,73 m inaltime) iar saua la Burgman este mai joasa, mai confortabila si mai "primitoare" ca sa spun asa. Spatiul de depozitare la Burgman e mai mare sub sa - 62 l vs 55 l. Costurile de mentenanta sunt asemenatoare iar fiabilitatea e exemplara la ambele modele. Asadar, alege in functie de ce doresti sa obtii de la maxiscuter - putere, manevrabilitate mai bune, motor mai bine balansat si fara vibratii in cazul Silverwing-ului vs. confort sporit, spatiu mai mare de depozitare si consum putin mai redus in cazul Burgman-ului. Decizia iti apartine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 #Scarabel Verifica spatarul de la sea, vazi ca are 3 trepte de reglaj (doua suruburi sub sea). Imposibil sa nu poti intinde picioarele » Post actualizat in 24 Jan 2015 11:39 pai eu ca posesor de 6 ani de Burgman ti-l recomand ! mai multe detalii gasesti si pe www.burgman.ro , desigur posesorii de Honda iti vor recomanda modelul lor , sunt pe aici doi baieti ce au avut modelele de 600 si ii invit sa-si spuna cuvantul ! ) Two cylinder it's always better than one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 25, 2015 Share Postat Ianuarie 25, 2015 Multumesc balazsfi pentru sugestie insa stiam de treaba asta. E dat de mult in spate la maxim spatarul la sofer. Cu toate astea, nu pot intinde genunchii la maxim, adica deloc flexati. Crede-ma, am incercat toate variantele de reglaj si pozitii. E suparatoare treaba asta pentru mine cel putin si nu numai din acest motiv am spus ca Burgman-ul mi se pare mai confortabil. E doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Multumesc balazsfi pentru sugestie insa stiam de treaba asta. E dat de mult in spate la maxim spatarul la sofer. Cu toate astea, nu pot intinde genunchii la maxim, adica deloc flexati. Crede-ma, am incercat toate variantele de reglaj si pozitii. E suparatoare treaba asta pentru mine cel putin si nu numai din acest motiv am spus ca Burgman-ul mi se pare mai confortabil. E doar parerea mea. Pai cum asa! Eu am 1.73 si stateam perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Pai tot 1,73 m am si eu. Eu nu spun ca nu stai bine pe Silverwing, doar ca am genunchii putin flexati si dupa ce stai mai multe ore in sa doresti sa-i intinzi la maxim (pe Majesty-ul de 250 pe care l-am avut puteam sa intinde la maxim picioarele, fara genunchii flexati, cu spatarul la rider dat la maxim in spate - si era foarte odihnitor acest lucru dupa ce stai mai mult timp in sa). Am condus cativa zeci de km un Burgman de prin 2007 si pe ala puteam intinde picioarele la maxim, fara genunchii flexati, si saua mi sa parut mai faina putin ca la Silverwing, adica se statea mai bine dupa parerea mea (e posibil sa fiu subiectiv). Insa, dupa cum ai spus si tu, doi cilidri de la Silverwing fac diferenta la demaraj in special, nu neaparat si la viteza maxima, iar motorul montat pe cadru la Silverwing face -pilotajul pe curbe mai bun, te simti mai sigur sa te inclini mai mult ca sa spun asa. Spuneti-mi va rog anothergxg si balazsfi parerea voastra legata de rotitul sliderelor Dr. Puiley in variatorul de la Silverwing va rog (variatoarele la Silverwing de 400 si 600 sunt indentice din ce stiu eu). Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Băi Fănică ! De când ai tu 173 ? Scarabel are motorul de 400 , tu ai avut 600 , o fi honda Honda , dar și Burgman e BURGMAN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Atat am gasit momentan, sper sa va satisfaca ) » Post actualizat in 28 Jan 2015 21:40Băi Fănică ! De când ai tu 173 ? Scarabel are motorul de 400 , tu ai avut 600 , o fi honda Honda , dar și Burgman e BURGMAN ! Dai yamaha pentru o tura daca am 1.73? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 ti-o dau mah ca esti meserias ! dar te vei imbolnavi ! e virus ! totusi , tu 1,73 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Salutare Burgmanisti! Dat fiind faptul ca este prima mea postare pe 2015, va doresc un an bun si fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Salutare tuturor!De aproape 3 ani am cumpărat un scuter Suzuky Burgman AN150T din 2004 (fabricat în Spania) și am avut diverse probleme cu el care s-au rezolvat prin curățarea carburatorului, înlocuirea acumulatorului etc. De curând scos de la iernat, am vrut să încep să m plimb cu el (ca tot omul) dar face figuri... În primul rând și cel mai important, nu vrea să pornească decât după lungi insistențe. Dau la automat până mă plictisesc dar degeaba. Dacă îi dau șprițuri, parcă dă să pornească dar se îneacă iar. Dupa 10-15 minute de șprițuit și învârtit (desigur deja îi dau curent de la auto) o ia dar trebuie să-l țin turat. Dacă am mers cu el, s-a comportat bine, deși la întoarcere se tura cam tare la o atingere de accelerație, chiar dacă stăteam pe loc Pentru a elimina tot ce pot s-au făcut următoarele: - verificat bujie - OK - verificat jigler - OK - verificat compresie la cald - OK (urmează și cea la rece) - verificat șocul - OK - verificat ulei/antigel - OK - verificat ochiometric conducte, furtunașe și tot ce se mai poate - OK Știe cineva ce ar putea avea? Mecanicul spune că s-ar putea sa trebuiască segmentat deoarece am rămas vara trecută cu foarte puțin ulei (nu-mi dau seama cum s-a uzat în asemenea hal uleiul încât a trebuit să completez după ~500 KM aproape 800ml ulei.Orice idee e binevenită... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Ha, pai nu stiai ca Burgmanul consuma ulei? bine nu toate, doar astea trecute de prima tinerete. trebuie sa verifici cam des nivelul, pina te dumiresti cat consuma si pe urma poti sa pleci la drumuri mai lungi. no....daca te iei dupa ''mecanicul spune'' o sa ajungi sa cumperi alt motor. Todeauna dupa o perioada de nefolosire in carburator se formeaza o mizga fina pe care tu nu o vezi si obtureaza jiclerele de dozaj, gaurelele alea care si asa sunt destul finute, de aia nu vrea sa porneasca decat dupa lungi insistente si mai tot timpul cu multe sprituri si acceleratia trasa la maxim. trebuie demontate (jiclerele) si arse cca 5-7 min la flacara de aragaz, pina incepe sa-si schimbe culoarea, pe urma curatat cu o periuta fina si o sirma (lita) toate gaurelele, stiu e migalos dar alta optiune nu ai, risti sa cumperi alt motor din cauza asta. pe urma montezi tot la loc si sa vezi cum porneste la sfert. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Mulțumesc pentru răspuns. Voi încerca ce mi-ai spus și sper să se rezolve... Când am desfăcut carburatorul, interiorul era imaculat (la ochi). Să vedem ce facem mai departe (după curățarea jiglerelor) întrucât e posibil ca suflatul în ele să nu fi fost de ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.