LVU Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salut baieti, folosesc un Burgman 400cc din 2002, nu este al meu, si as vrea sa stiu exact cum verific si eu uleiul din motor? Adica scuterul pus pe cricul central, lateral sau tinut in echilibru drept pe roti si daca se insurubeaza joja sau doar se baga pana in filet si ma uit pe ea. Treaba e ca am impresia ca il cam haleste si nici nu i-am facut un vreun schimb de ulei pana acuma ca sa am reper din orice pozitie cu 1,9l bagati. Si mai am o nelamurire cu privire la transmisie. Tremura un pic plus un vuiet la plecarea de pe loc si ma gandesc sa nu fie ceva cu inceput de sfarsit si i-as schimba si uleiul de transmisie, poate se mai reduc efectele astea, nu stiu ce sa zic. Am vazut un tutorial pe internet despre schimbul de ulei la transmisie si omul baga ulei de motor 10w - 40. O fi bine? Eu stiu ca se baga ulei ATF, sau gresesc? Oricum, in alta ordine de idei, imi place f mult Burgmanu cum merge, e comod, consuma putin, bun si de oras, bun si pe afara, e f tare ! L-as cumpara eu pe asta al prietenului meu dar nu sunt banuti si ar fi prea multe fiare de intretinut, dar cine stie... Va multumesc anticipat baieti ptr raspuns si poate ne vedem pe la Ikea unde o sa vin impreuna cu un vecin care a devenit Burgmanist de curand! Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sal sfatul meu este ca ceea ce auzi tu este de la uzura ambreajului cu cat sabatii sunt uzati cu atat pleaca mai greu iti da o senzatie de trepidat nu are legatura cu uleiul de transmisie cu toate ca si acela se schimba la un anumit timp dat de cartea service a burgmanului.Cat despre schimbul de ulei ti-l recomand sa il faci la 4000km fara filtru 1900ml iar cu filtru 2000ml MOTUL 5100 10W40, eu a fost f multumit de el. De consumat consuma cam 100ml la 1000km asa da fabricantul daca ajungi undeva la 1litru la un schimb se datoreaze uzurii si daca vei gasi ulei in carcasa filtrului de aer atuncisa stii ca motorul este dat pe ulei, repet de consumat consuma si cine spune ca nu consuma minte! Cu stima Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Salut baieti, folosesc un Burgman 400cc din 2002, nu este al meu, si as vrea sa stiu exact cum verific si eu uleiul din motor? Adica scuterul pus pe cricul central, lateral sau tinut in echilibru drept pe roti si daca se insurubeaza joja sau doar se baga pana in filet si ma uit pe ea. Treaba e ca am impresia ca il cam haleste si nici nu i-am facut un vreun schimb de ulei pana acuma ca sa am reper din orice pozitie cu 1,9l bagati. Si mai am o nelamurire cu privire la transmisie. Tremura un pic plus un vuiet la plecarea de pe loc si ma gandesc sa nu fie ceva cu inceput de sfarsit si i-as schimba si uleiul de transmisie, poate se mai reduc efectele astea, nu stiu ce sa zic. Am vazut un tutorial pe internet despre schimbul de ulei la transmisie si omul baga ulei de motor 10w - 40. O fi bine? Eu stiu ca se baga ulei ATF, sau gresesc? Oricum, in alta ordine de idei, imi place f mult Burgmanu cum merge, e comod, consuma putin, bun si de oras, bun si pe afara, e f tare ! L-as cumpara eu pe asta al prietenului meu dar nu sunt banuti si ar fi prea multe fiare de intretinut, dar cine stie... Va multumesc anticipat baieti ptr raspuns si poate ne vedem pe la Ikea unde o sa vin impreuna cu un vecin care a devenit Burgmanist de curand! Va salut. Burgmanurile se impart in "pre-2007" si "2007+"....si apoi sint alte subcategorii, cu injectie, sau fara, etc... La ce am citit eu la 2007+ zice ca uleiul se verifica cu scuterul pe roti, tinut vertical...eu pun o caramida potrivita sub "laba de gasca" sa stea vertical pe cele 2 roti. (Am ochi indicator de sticla cu nivele "low-full") la cele cu joja, se pune pe pozitie scuterul, se desurubeaza joja, se sterge, se reinsurubeaza, se desurubeaza si se examineaza nivelul. Cred ca la transmisie acelasi ulei ca cel de la motor se pune la "2007+", iar la celelalte trebuie vazut ce zice in carte..cred ca este 70w-80 sau asemanator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fgerjlse Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Si mai am o nelamurire cu privire la transmisie. Tremura un pic plus un vuiet la plecarea de pe loc si ma gandesc sa nu fie ceva cu inceput de sfarsit si i-as schimba si uleiul de transmisie, poate se mai reduc efectele astea, nu stiu ce sa zic. Am vazut un tutorial pe internet despre schimbul de ulei la transmisie si omul baga ulei de motor 10w - 40. O fi bine? Eu stiu ca se baga ulei ATF, sau gresesc? si eu ama avut aceeasi nelamurire: in manualul utilizatorului 2004-2004 (ala mic cu care vine burgmanu` nou) scrie ca trebuie sa pui 80w-90). in manualu1` de service scrie 10w-40. eu am mai intrebat chestia asta pe forum si nu m-a lamurit nimeni. in final am pus ulei de transmisie, pentru ca m-am gandit ca in angrenajul final nu sunt aceleasi conditii ca in motor. la motocicletele cu schimbator nu se foloseste ulei de transmisie pentru ca ambreiajul si cutia d viteze se lubrifiaza cu exact acelasi ulei ca si motorul. (uleiurile moto au o compozitie speciala, diferita de alea auto pentru ca trebuie sa lubrifieze partile metalice dar sa nu impiedice aderenta si cuplarea pieselor ambreiajului). cel putin asa stiu eu. despre consumul de ulei si uleiul din carcasa filtrului de aer s-a discutat citeva pagini mai inainte. Sal sfatul meu este ca ceea ce auzi tu este de la uzura ambreajului cu cat sabatii sunt uzati cu atat pleaca mai greu iti da o senzatie de trepidat nu are legatura cu uleiul de transmisie cu toate ca si acela se schimba la un anumit timp dat de cartea service a burgmanului.Cat despre schimbul de ulei ti-l recomand sa il faci la 4000km fara filtru 1900ml iar cu filtru 2000ml MOTUL 5100 10W40, eu a fost f multumit de el. De consumat consuma cam 100ml la 1000km asa da fabricantul daca ajungi undeva la 1litru la un schimb se datoreaze uzurii si daca vei gasi ulei in carcasa filtrului de aer atuncisa stii ca motorul este dat pe ulei, repet de consumat consuma si cine spune ca nu consuma minte! Cu stima Marius! UNDE SCRIE PRODUCATORUL DESPRE CONSUMUL DE ULEI, CA EU AM CAUTAT SI NU AM GASIT NICAIERI?! NE-AR FI TUTUROR UTIL SA VEDEM DOCUMENTU`! Editat August 31, 2011 de fgerjlse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
david_secret Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Salut baieti, folosesc un Burgman 400cc din 2002, nu este al meu, si as vrea sa stiu exact cum verific si eu uleiul din motor? Adica scuterul pus pe cricul central, lateral sau tinut in echilibru drept pe roti si daca se insurubeaza joja sau doar se baga pana in filet si ma uit pe ea. Treaba e ca am impresia ca il cam haleste si nici nu i-am facut un vreun schimb de ulei pana acuma ca sa am reper din orice pozitie cu 1,9l bagati. Si mai am o nelamurire cu privire la transmisie. Tremura un pic plus un vuiet la plecarea de pe loc si ma gandesc sa nu fie ceva cu inceput de sfarsit si i-as schimba si uleiul de transmisie, poate se mai reduc efectele astea, nu stiu ce sa zic. Am vazut un tutorial pe internet despre schimbul de ulei la transmisie si omul baga ulei de motor 10w - 40. O fi bine? Eu stiu ca se baga ulei ATF, sau gresesc? Oricum, in alta ordine de idei, imi place f mult Burgmanu cum merge, e comod, consuma putin, bun si de oras, bun si pe afara, e f tare ! L-as cumpara eu pe asta al prietenului meu dar nu sunt banuti si ar fi prea multe fiare de intretinut, dar cine stie... Va multumesc anticipat baieti ptr raspuns si poate ne vedem pe la Ikea unde o sa vin impreuna cu un vecin care a devenit Burgmanist de curand! Va salut. salut ! asa cum spunea si Burgman1 , "tremuratul" la plecarea de pe loc este de la ambreiaj ( mai exact sabotii - sunt uzati) . eu am schimbat ambreiajul acum 2 saptamani ( era praf ) , noroc ca erau rolele bune si cureau noua , ca altfel ...trebuie unul nou ( sa nu te duci sa incarci sabotii - e riscant). ULEI MOTOR = 10 W 40 clar!!!!!!!!! ULEI CUTIE = 80 W 90 clar!!!!!!!!! ( am facut intrebarea asta direct pe burgmanusa.com ) salutam cu respect dl. Marius ! Editat August 31, 2011 de david_secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 salut ! asa cum spunea si Burgman1 , "tremuratul" la plecarea de pe loc este de la ambreiaj ( mai exact sabotii - sunt uzati) . eu am schimbat ambreiajul acum 2 saptamani ( era praf ) , noroc ca erau rolele bune si cureau noua , ca altfel ...trebuie unul nou ( sa nu te duci sa incarci sabotii - e riscant). ULEI MOTOR = 10 W 40 clar!!!!!!!!! ULEI CUTIE = 80 W 90 clar!!!!!!!!! ( am facut intrebarea asta direct pe burgmanusa.com ) salutam cu respect dl. Marius ! 1)Te rog da detalii despre schimbre ambreiaj; daca ai facut singur, daca la service, cit au costat piesele(originale sau de la alti vendori), cit manopera, daca ai idee cam cati km a functionat ambreiajul pina sa cedeze... 2)Inteleg ca ai cam finalizat "revitalizarea" Burgului...asa ca am aprecia o participare la o excursie de o zi....deci te asteptam sambata sa ne povestesti toata experinta ta, ca la fiecare ne vine randul sa ne facem cate ceva!..si deja se simte toamna in aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVU Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc ptr raspunsuri baieti, acuma stiu ce am de facut, dar cum ca orice Burgman consuma ulei nu mi se pare normal chiar si 100ml la 1000km, mai ales ca a mea dupa vreo 300 de km facuti pana la munte si inapoi am bagat vreo 400 ml de ulei. Deci cam mult. NU stiu ce sa zic, am bagat iarasi ulei, o sa mai merg cu el prin oras si dupa vreo 200 de km ma uit iara la nivel ca poate nu am apreciat eu bine de prima oara. Va salut si sper sa ne vedem nu weekendul acesta ca lucrez, ci celalalt sa stam de vorba mai mult caci e altceva face to face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fgerjlse Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Multumesc ptr raspunsuri baieti, acuma stiu ce am de facut, dar cum ca orice Burgman consuma ulei nu mi se pare normal chiar si 100ml la 1000km, mai ales ca a mea dupa vreo 300 de km facuti pana la munte si inapoi am bagat vreo 400 ml de ulei. Deci cam mult. NU stiu ce sa zic, am bagat iarasi ulei, o sa mai merg cu el prin oras si dupa vreo 200 de km ma uit iara la nivel ca poate nu am apreciat eu bine de prima oara. Va salut si sper sa ne vedem nu weekendul acesta ca lucrez, ci celalalt sa stam de vorba mai mult caci e altceva face to face. motorul ala are probleme. daca ai noroc, sunt de schimbat doar simeringurile. daca nu, poate sa fie si cilindrul, iar asta nu e ieftin. consumul de ulei poate reflecta uzura generala a motolui, de asteptat la varsta lui (2002, parca). culmea e ca intr-o anume faza a uzurii, desi mananca ulei si pierde compresie, uleiul ars impreuna cu amestecul benzina-aer face ca motorul sa para ca raspunde foarte prompt la acceleratie. urmareste consumul de ulei pentru ca s-ar putea sa creasca mai repede decat te astepti si e mai prudent asa decat sa te trezesti cu motoru calat departe de casa. urmareste si indicatorul temperaturii din bord. daca acul trece de zona in care sta de obicei (cam pe la jumatate) si temperatura motorului urca poate fi semn ca lubrifierea e deficitara. Editat Septembrie 1, 2011 de fgerjlse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 motorul ala are probleme. daca ai noroc, sunt de schimbat doar simeringurile. daca nu, poate sa fie si cilindrul, iar asta nu e ieftin. consumul de ulei poate reflecta uzura generala a motolui, de asteptat la varsta lui (2002, parca). culmea e ca intr-o anume faza a uzurii, desi mananca ulei si pierde compresie, uleiul ars impreuna cu amestecul benzina-aer face ca motorul sa para ca raspunde foarte prompt la acceleratie. urmareste consumul de ulei pentru ca s-ar putea sa creasca mai repede decat te astepti si e mai prudent asa decat sa te trezesti cu motoru calat departe de casa. urmareste si indicatorul temperaturii din bord. daca acul trece de zona in care sta de obicei (cam pe la jumatate) si temperatura motorului urca poate fi semn ca lubrifierea e deficitara. F.f.corect!!!...am zis ca ma decuplez de subiectul "consum de ulei la Burgman", ca pt. mie e lamurit si s-a dezbatut de curand(cateva pagini in urma)....dar, da, asa este, am vazut si eu motoare care raspund bine, accelereaza bine si nu par a avea probleme...un lucru bun ar fi sa aiba sub sa un bidonel de ulei, si sa verifice des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
david_secret Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 1)Te rog da detalii despre schimbre ambreiaj; daca ai facut singur, daca la service, cit au costat piesele(originale sau de la alti vendori), cit manopera, daca ai idee cam cati km a functionat ambreiajul pina sa cedeze... 2)Inteleg ca ai cam finalizat "revitalizarea" Burgului...asa ca am aprecia o participare la o excursie de o zi....deci te asteptam sambata sa ne povestesti toata experinta ta, ca la fiecare ne vine randul sa ne facem cate ceva!..si deja se simte toamna in aer! multumesc pentru invitatie , insa 1000 km e cam mult ptr mine. la una „scurta„ o sa ma bag si eu ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 ..si detaliile??? nu sint 1000..... Buc - Pitesti - Valcea - Horezu - Novaci - Ranca - Obarsia Lotrului - Voineasa - Brezoi - Calimanesti - Valcea - Pitesti - Buc = 600 km fix ! plus ca dupa cate am dedus, si de pe alte topicuri, si la ce reclama a facut presedintele la Transalpina la TV, cred ca acest week-end o sa fie plin de motoristi pe acolo...ca la un festival...deci chiar daca ai vreo retinere dpdv tehnic, o surubelnita, uin flacon de ulei sau un tub de Picatura tot gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray2007 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Salutare, mai este valabila iesirea pe Transalpina? Poate ma alatur si eu din Pitesti. Eu am mai fost anul acesta si pot sa va spun ca bate la frumusete TF prin salbaticie si pustietate daca ai norocul sa nu gasesti cocalari cu manele date la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Salutare, mai este valabila iesirea pe Transalpina? Poate ma alatur si eu din Pitesti. Eu am mai fost anul acesta si pot sa va spun ca bate la frumusete TF prin salbaticie si pustietate daca ai norocul sa nu gasesti cocalari cu manele date la maxim. Sigur!plecam la ora 7 din Militari(Bucuresti-iesirea pe autostrada...)Sa ne spui unde te racordezi...maine seara sa urmaresti forumul pt.ultimele detalii; sa vedem mai precis starea vremii...Fuoco il stim ca a mai fost cu noi in excursii Sambata 3 septembrie excursie pe TRANSAPLINA!!!...sa nu uitati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 merg si eu.. acum inca nu stiu daca plec cu voi din buc.sau plec de vineri seara in pitesti dorm acolo si ma lipesc simbata de voi..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 urmareste consumul de ulei pentru ca s-ar putea sa creasca mai repede decat te astepti si e mai prudent asa decat sa te trezesti cu motoru calat departe de casa. urmareste si indicatorul temperaturii din bord. daca acul trece de zona in care sta de obicei (cam pe la jumatate) si temperatura motorului urca poate fi semn ca lubrifierea e deficitara. Nivelul de ulei scazut in carter (lubrifierea deficitara)nu te anunta cu nimic....doar atunci cand deja e prea tarziu o sa auzi un sunet strident si ascutit de la ambielaj el fiind primul care cedeaza, pana la calat mai e ceva cale, cedeaza alte piese. Asa ca stati cu ochii in patru pe nivelul uleiului in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVU Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salutare baieti, am verificat din nou nivelul la ulei dupa aprox. 200 de km facuti prin oras si de data asta nu a mai scazut dramatic, a scazut f. putin circa un milimetru, ceva de genu. Nu mai inteleg nimic dar ma rog... Treaba e ca acum m-au lasat placutele frana de pe fata si nu gasesc, am sunat la in diferite locuri si mi-au spus ca nu au si se gasesc greu, (ex. Scutercentre) iar in alta parte e pe comanda ca sunt din alt oras, bla, bla...! De unde iau placute din Bucuresti, sau gasesc numai la Suzuki? Multumesc si tura frumoasa sa aveti in weekend ! Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 ElfWorks Popesti Leordeni , pt cele din spate am platit 90 ron in primavara , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Ora 19, sedinta cu parintii la IKEA!...Venim cu Vittore tuns!(ba chiar ras!!!)..in parcarea auto, ca nu se papa, ci poate se pleca la Prisma.. . Marii mancai, se pot intalni la ora 18:30 sa-si satisfaca inainte foamea! Editat Septembrie 2, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexspd Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 salutare. eu sunt Alex am achizitionat de curand un burgman de 250. vreau sa ii schimb parbrizul, si am nevoie de niste placute de frana. va rog daca aveti cunostinte de unde pot cumpara unele. Oare parbrizul se poate reconditiona? nu e spart e doar julit de vreme. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Placute spate ... Suzuki - bd.Timisoara (aveau pe stoc cand am fost eu... dar vezi ca e minim 200 ron ...sunt 4 placute pe fatza) . Suna aici....e tipu de la service ..si iti spune si pretu, daca au pe stoc ...etc. : 0723.226.173 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVU Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Mersi Vittore, o sa incerc acolo desi se pare ca au pana la urma la Scutercentre cu 55 de lei ptr. fata. Mi-a spus un prieten care s-a dus la ei cu scuterul lui si a intrebat si ptr mine, desi la telefon de dimineata mi-au spus ca nu au. Nu prea stiu de capu lor pe acolo ! Mai exact 45 ron, pe comanda, ajung Luni si 10 ron montajul. Cum 4 placute pe fata ? Este un singur etrier. Mersi Bogdan 30 Un filmulet facut Duminica trecuta pe Burgman la Valea Doftanei ! Editat Septembrie 2, 2011 de LVU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Vei vedea ca pe fatza .... se vinde setu de 2 placute ...dar tu ai nevoie de 4 ....deci iei 2 seturi ... (1 singur etrier ...dar fatza e baza ..asa ca sunt in total 4 placutze) Mersi Vittore, o sa incerc acolo desi se pare ca au pana la urma la Scutercentre cu 55 de lei ptr. fata. Mi-a spus un prieten care s-a dus la ei cu scuterul lui si a intrebat si ptr mine, desi la telefon de dimineata mi-au spus ca nu au. Nu prea stiu de capu lor pe acolo ! Mai exact 45 ron, pe comanda, ajung Luni si 10 ron montajul. Cum 4 placute pe fata ? Este un singur etrier. Mersi Bogdan 30 Un filmulet facut Duminica trecuta pe Burgman la Valea Doftanei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 daca totusi se pleaca,merg cu siguranta... sa ma sunati si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Intalnire IKEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Cum 4 placute pe fata ? Este un singur etrier. simplu....2 din ele sant actionate de maneta de frana dreapta (cele din fata) si celelalte 2 sant actionate de maneta stanga odata cu frana de pe spate. salutare. eu sunt Alex am achizitionat de curand un burgman de 250. vreau sa ii schimb parbrizul, si am nevoie de niste placute de frana. va rog daca aveti cunostinte de unde pot cumpara unele. Oare parbrizul se poate reconditiona? nu e spart e doar julit de vreme. merci am eu un parbriz de vanzare.... de pe un burgman AN de 250 '98... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.