Burg_man Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 @ Vittore...multumim pt urari, La multi ani!!! si din partea mea pt maxiscuteristi. Din cauza frigului am scos de la naftalina plasticurile pt protejare a mainilor de vant si le-am montat repejor pe ghidon, sper sa-si faca treaba, azi ai fac o proba de vreo 80 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Salutare, astazi m-am chinuit vreo cateva ore sa pornesc scooterul (Burgman 150) si nu am reusit.. Am curatat bujia, am verificat daca are scanteie, daca-i vine benzina etc. Are de toate dar nu vrea sa porneasca nici cum. Oare se poate sa fie ceva inghetat pe la el? Vreun dop pe undeva ca sta de vreo luna afara in frig fara sa-l pornesc deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Salutare, astazi m-am chinuit vreo cateva ore sa pornesc scooterul (Burgman 150) si nu am reusit.. Am curatat bujia, am verificat daca are scanteie, daca-i vine benzina etc. Are de toate dar nu vrea sa porneasca nici cum. Oare se poate sa fie ceva inghetat pe la el? Vreun dop pe undeva ca sta de vreo luna afara in frig fara sa-l pornesc deloc. Pai daca are benzina, si este si scantee,trebuie sa porneasca! Curata bujia bine cu peria de sarma ,alcool eventual usuca cu ceva caldura si incerca din nou.. Bateria sa fie incarcata bine sau iei curent de la alta sursa cu cabluri serioase,nu de la benzinarie Editat Decembrie 29, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat)  Am curatat-o de o luat-o naiba dar degeaba. I-am dat curent de la Dacie cu cabluri serioase nu stifturi. Am curatat bujia, am uscat-o, am dat-o cu smirgal, cu peria de sarma si o pun la loc ii dau de cateva or la contact si pe urma cand verific bujia e uda ca si cand s-ar ineca dar chestia e ca nu face nici macar un pac ca sa stiu ca vrea sa porneasca.. Editat Decembrie 29, 2011 de Haprian Ionel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Atunci iti recomand un test de compresie sa putem lamuri din start anumite probleme. S-ar putea sa ai surpriza asta :Lipsa de compresie! Editat Decembrie 29, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat)  O sa-l bag in atelier la caldura pana maine si mai incerc o data atunci iar daca nu vrea o sa apelez la un profesionist ca nu am ce-i face.  L-am lasat in stare excelenta fara probleme si parca tot de la frig si alea as crede ca se trage. La compresie si alea nu ma bag ca nu am nici scule si nici nu stiu. Mai bine las pe cine se pricepe. Editat Decembrie 29, 2011 de Haprian Ionel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Daca nu ai scule si nu te pricepi,este cea mai buna solutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Prima data cand am scos bujia era foarte afumata si pe urma dupa ce am curatat-o si am tot incercat am observat ca de cate ori o scoteam era uda tare. Se poate oare sa bage prea multa benzina din cauza socului automat si daca nu porneste din prima pe urma sa se inece? M-am tot uitat pe sub el sa vad daca gasesc un robinet sa-i inchid benzina ca sa-i dau asa de cateva ori in caz ca este inecat tare. Are robinet de benzina? ca eu nu l-am gasit.. oricum nu i-am desfacut toate plasticele de pe el ca sa pot sa vad mai bine, decat capacul ala din fata la saua pe unde se umbla la bujie dar daca imi spune-ti ca are robinet de benzina, maine ma apuc de el si il desfac tot sa vad mai clar care-i treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Salut...pune bujia pe aragaz pana se arde toata mizeria de pe ea(cca 10-15 minute), indicat in astfel de cazuri sa pui una noua, (pune benzina cu plumb, eu cu asa ceva am pornit scuterul si la minus 20 de grade) , sau benzina cumparata recent de la benzinarie, nu benzina statuta de o luna de zile, isi pierde cifra octanica si acum pe frig isi spune cuvantul. bafta Editat Decembrie 29, 2011 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 grija cand pui bujia inapoi. multi in timp ce o curata mareste sau miscoreaza distantala electrod. dupa o curatare verifica si distanta. mai verifica si daca da scateie. pui bujia in fisa si dai la automat. eu zic ca dupa astea......te poti duce mai departe, carburatie, compresie si altele. Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Am curatat bujia cu smirgal de 280 si cu peria de sarma, am avut grija sa nu-i maresc sau sa-i micsorez distanta dintre electrod si am si probat-o daca da scanteie si are o scanteie de iti poti aprinde tigara de la ea. S-ar putea sa fie benzina care e de la benzinaria din sat unde oamenii spun ca e cam rea si e si cam statuta demult.. II schimb benzina si mai curat o data bujia si vedem pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Daca nu ai scule si nu te pricepi,este cea mai buna solutie! F.adevarat!...D-l TNG(de la ce vine TNG?...intiale de firma, de nume?)...nu am stiut de existenta dvs. pina nu am citit acel topic al d-lui Valentin cu Transalpina (de la sectiunea de service)!...acel topic este incitant, interesant si mi-a dat de gandit asupra multor aspecte mai ales ca problema de baza a ramas nerezolvata, iar eu, si banui ca si multi altii sintem interesati de final, de rezolvarea TEHNICA...acolo am aflat ca va ocupati cu repararea moto...as vrea sa-mi raspundeti la 2 intrebari: 1)Sinteti "burgmanist"? (adica aveti Burgman?) 2)Unde aveti atelier? (am vazut ca aveti un nr. de Ilfov...) Multumesc de raspuns. Am curatat bujia cu smirgal de 280 si cu peria de sarma, am avut grija sa nu-i maresc sau sa-i micsorez distanta dintre electrod si am si probat-o daca da scanteie si are o scanteie de iti poti aprinde tigara de la ea. S-ar putea sa fie benzina care e de la benzinaria din sat unde oamenii spun ca e cam rea si e si cam statuta demult.. II schimb benzina si mai curat o data bujia si vedem pe urma. Benzinaria din sat?...posibil de aici sa ti se traga...de fapt cred ca ai mai mult apa in benzina...sa-ti zic ce am patit eu...ma intorceam cu scuterul de 49 cmc din zona Bicu-Dragomiresti catre Bucuresti si am cam ramas in zona "rosie"...am alimentat intr-un sat (Chiajna?...nu mai tin minte)..de la o benzinarie particulara prapadita; nu aveau de facut presiune la roti, pompa dereglata de m-am stropit de benzina pe picioare, si nici servetele sa ma sterg pe mana...am pus un litru, ca de obicei alimentez numai de la OMW, doar cit sa-mi ajunga pina in Bucuresti; vreau sa-ti spun ca am avut senzatia ca mi-am pus apa in rezervor; abia am ajuns la prima benzinarie din oras; facea ca dracu motorul; bine ca am pus numai un litru si apoi am facut plinul cu inca 4 si incet-incet am scapat de "benzina sateasca". Asa ca eu zic sa nu faci nimic pina nu pui suficienta benzina buna ca sa-ti diluezi suficient ce iti vine acum in motor...si am mai patit-o odata demult, cind am alimentat un Cielo impecabil de la o benzinarie particulara din Curtea de Arges...abia am ajuns in smucituri in Bucuresti si nu am rezolvat pina nu am golit rezervorul acasa in galeata...si pus alta benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Adevarat a INVIAT ! CRED CA TI-A FOST TARE GREU NEA GEORGE ! ce i-ai facut neocomunistului ala de te-a suspendat , ca nu mai e moderator sau admin ? eu aveam scanteie la bujie si nu pornea acu vreo 2 ani, am depistat CDI defect , se inlocuieste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Desi nici eu nu sunt burgmanist, imi permit sa emit o parere. Nu credeti tot ce se scrie pe forum. Am avut sufient contact cu mecanicii de-a lungul anilor incat sa pot trage concluzia ca cei care ajung sa se planga pe forum (marea majoritate) ca au fost 'pacaliti" de catre mecanici, sunt niste papagali si fac asta ca sport. E foarte usor sa denigrezi pe cineva si sa prezinti situatia unilateral( cosmetizata puternic) e foarte greu sa pui cap la cap cioburile sparte. TNG (din vorbele unor prieteni de incredere) este unul dintre cei mai buni mecanici din Bucuresti. Eu ma bazez mai degraba pe vorbele lor, decat pe vorbele unui neica nimeni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Desi nici eu nu sunt burgmanist, imi permit sa emit o parere. Nu credeti tot ce se scrie pe forum. Am avut sufient contact cu mecanicii de-a lungul anilor incat sa pot trage concluzia ca cei care ajung sa se planga pe forum (marea majoritate) ca au fost 'pacaliti" de catre mecanici, sunt niste papagali si fac asta ca sport. E foarte usor sa denigrezi pe cineva si sa prezinti situatia unilateral( cosmetizata puternic) e foarte greu sa pui cap la cap cioburile sparte. TNG (din vorbele unor prieteni de incredere) este unul dintre cei mai buni mecanici din Bucuresti. Eu ma bazez mai degraba pe vorbele lor, decat pe vorbele unui neica nimeni . Gixule, intrebarea mea pt. dl.TNG, daca e burgmanist(era in sensul daca are in proprietater si foloseste zi de zi asa ceva) si unde are atelierul avea ca scop de a-i face o vizita si de a-l cunoaste si de a apela in caz de probleme la burg. E bine sa cunosti pe cineva care are acelasi "cal" ca al tau, mai ales daca il cunoaste si prin maruntaie...macar stii ca nu risti sa-ti rupa clemele la demontarea carenelor Topicul ala ridica mai multe probleme, si ma gandesc sa scriu si eu parerea mea si experientele pe acolo, dar vad ca pe final s-au inflamat lucrurile, s-a lasat cu paruieli si nu e cazul ca de Sarbatori sa "rascolim" energiile negative...pe mine personal ma incita subiectul d.p.d.v. TEHNIC!!!...ca o provocare....nu exista sa nu poate fi facuta!!!.... Dar cum asta e topicul posesorilor de Burgman, as propune sa nu-l poluam cu problemele de Honda sau altele care au topicuri distincte...sa-l mentinem curat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 parca TNG are Honda Silverwing 600 si are publicata adresa si tel pe forum, nu mai stiu unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 (editat)  Am reusit sa-l pornesc pana la urma si toata problema cred ca a fost de la benzina de proasta calitate pe care am schimbat-o. Am scos din el toata benzina si am mai dat de cateva ori la contact ca sa se termine cu totul si i-am bagat 2kg de benzina proaspata cumparata de la Petrom din oras. Imediat dupa ce am bagat benzina noua la prima "cheie" deja a vrut sa o ia si la a doua a pornit.. La masina i-am bagat pana acuma destul de des aceiasi benzina rea si acolo nu au fost probleme deloc dar nu putem compara patru pistoane cu unul singur.. Oricum asta a fost o invatare de minte pentru mine si va multumesc pentru raspunsuri care chiar m-au ajutat! Editat Decembrie 30, 2011 de Haprian Ionel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 (editat) Bine ca ai rezolvat fara sa-ti faci motorul varza!...uite ca desi sintem in curand in 2012, totusi nu ne putem baza 100% pe benzina de la pompa benzinarilor "tzarani"... Aia de unde alimentezi ar trebui reclamati si sa vina sa le faca analiza la combustibil si sa fie amendati...asa se strica motoare de mii de euro... Si sa ai incredere ca Burgmanul, daca nu l-ai luat jaf, daca ai grija de el, il intretii la timp si corect, si nu il suprasoliciti la limite, o sa-ti mearga mult si bine fara probleme. Eu pun benzina majoritar de la OMW, peste iarna il las cu rezervorul aproape plin; bateria la 20 grd si incarcata odata pe luna cam 2-3 ore si mereu porneste la prima cheie scurta. P.S.Ar fi bine sa-ti completezi la profil Localitatea...poate altadata ai nevoie sa te ajute cineva din apropiere cu ceva concret.Nu se stie niciodata. Editat Decembrie 30, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 F.adevarat!...D-l TNG(de la ce vine TNG?...intiale de firma, de nume?)... Multumesc de raspuns. Omul s-a prezentat destul de elegant si omeneste, trebuie numai sa urmaresti putin topicul si ai sa gasesti raspunsul. Benzinaria din sat?...Chiajna?... Soimule ai rascolit ceva amintiri, de la benzinaria aia faceam alimentare 90% din cazuri la IJ,am locuit an zona, niciodata nu am avut probleme, cu toate ca benzina era botezata, acuma nu mai tre sa-ti faci probleme pt ca e desfiintata a ajuns depozit de cherestea. Apa in benzina o sa gasesti si la aia luata de la OMV in cantitati mult mai mici ce-i drept nu industrial pt ca face condens in bazinul unde este depozitata nu e neaparat sa toarne cineva cu galeata. hai LA MULTI ANI!!! si petrecere placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 LA MULTI ANI TUTUROR, SANATATE, NOROC, BANI, REALIZARI SI LIPSA INCIDENTELOR NEPLACUTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La motocicletele vechi altfel era treaba, nu aveau probleme cu benzina care era foarte putina in vremurile alea. Imi aduc aminte cu placere de motoarele tatalui meu care a avut: IJ, Simson, MZ, CZ sport, Ural, Java.. si find benzina putina pe vremea lui raposatu bagau in rezervor o gramada de prostii dar cel mai mult se alimenta cu benzen care mirosea de la un km dupa tine. Deocam data nu am timp si spatiu si altele dar pe viitor intentionez sa-mi cumpar o comunista sa o restaurez asa numa de dragul amintirilor placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani noul an sa va aduca multi km uscati si "siguri",si ceva benzina mai multa in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 hai la multi ani ! sa petreceti cu bine revelionul , sa mancati cu masura pt evitarea mirosurilor neplacute ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Salutari incep anul cu cateva vanzari afisez aici acest anunt pt ca pe acest forum preturile sunt mai mici decat pe bikeshop sau altele. Pun la vanzare casca mea personala shoei raid 1 marimea m-l ingrijita si un costum textil cordura cu mesada marca tcm (made in germany)in stare buna .Pretul este negociabil in limita bunului simt .Pentru cine este interesat las nr. de tel. 0766743536. Cu stima Marius! revin cu ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Zi d-l TNG, e Valentin ok sau are "buba"??? Ca asa la scris pare f. f. ok.... Tot ce scrie este foarte ordonat , fluent si banui ca si verbal se exprima corect... Desi si C-Vadim Tudor e f cult si erudit, totusi multi spun ca e schizofrenic... Topicul acela cu "un motor si 15 mecanici e f. incitant si ridica f. multe probleme... ...atat pt. clienti cit si pt. mecanici...nu mai zic de Transalp Editat Ianuarie 2, 2012 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.