scania.topline Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Salutare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 problema a fost rezolvata am schimbat bujiile ... acum porneste impinsa ... mai trebuie incarcata bateria acum multam pentru suport Drum Drept Si Uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Drum Drept Si Uscat !!! Uscat e bun, da' drept??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru_23 Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Uscat e bun, da' drept??? uscat si fara obstacole...ca sa se mai incline si oamenii din cand in cand:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 uscat si fara obstacole...ca sa se mai incline si oamenii din cand in cand:)) pai lumile e mai greu cu curbiliii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 intrebare catre cunoscatori: exista vreun remediu ptr niste placute schimbate care scartie ingrozitor, am facut 1000 km cu ele si la fel de urat fac................cred ca trebuie sa iau altele Bafta si toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 redresat baterie ... porneste ... la scur ca buton nu am probleme e ca se stabilizeaza in ture 1000-1200-1500 dupa ce se incalzeste un pic ... dar imi scoate un fum ... zici ca ma duc la arat cu ea precizez ca am avut capacul de la aternator spart ... sudat - schimbat si ulei ( abia o cumparasem) schimbat si bujiile ( nu mai pornea dupa 2 saptmani de nefolosire acestea fiind si cauza ( ma mir ca a mers cand am cumparat-o )) intrebare este ... ce ii fac sa nu imi mai scoata atat fun ... la 8000 rpm zici ca am fumigene ... ar trebui sa ii mai reglez carburatoarele? toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Mai am prin garaj in caz ca intereseaza pe cineva, de pe un zzr 500 C1 din 1990 (identic, in afara de motor cu zzr 600 D '90-'92): - cadru codita, manunchiul principal de cabluri, pompa apa, lant de distrib, intinzator lant distrib, radiator ulei, radiator apa, furca cu juguri, janta spate cu disc, cadru, bascula, amortizor spate, circuite frana, piese din motor partial, carterul De alte piese nu intrebati, ca nu ma ocup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 salut, sa-mi zica si mie cineva care se pricepe un nume de placute de frana care sunt bune.........am luat lucas si imi scartie ingrozitor. Multumesc, toate bune! salutare, frumos motor, imi plac tare mult modelele astea incepand cu 1994 sa te bucuri de el, e un motor extraordinar bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tupak Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 am si eu un zzr400 din 97 si am cazut cu el pe partea stanga si am fisurat capacul lateral de la generator. Oricum am gasit exact partnumberul la unitd motors si costa 110 eur parca da macar e nou....nu sudat Problema mea este lipirea exterioara fara a demonta capacul pana vine capacul cel nou(am cateva picaturi de ulei care se preling pe capac si tot le sterg cu o carpa) unii zic sa folosesc poxipol sau ceva de genul rasina epoxidica rezistenta la temperatura. poate aveti ceva sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Iti recomand totusi sa dai jos capacul (vezi ca trebuie sa tragi bine de tot de el, ca-l tine magnetul in loc, dupa ce scoti suruburile) si sa-l degresezi bine inainte de a lipi. Altfel nu o sa tina poxipolul. Eu l-am "izolat" cu guma de mestecat... tine asa cat de cat, pentru drumul de intoarcere de unde ti l-ai busit, insa se lichefiaza guma de la temperatura. Daca-s doar picaturi poti sa-l lasi asa pana iti vine ala nou, si verifici in fiecare zi nivelul la ulei. Problema mea este lipirea exterioara fara a demonta capacul pana vine capacul cel nou(am cateva picaturi de ulei care se preling pe capac si tot le sterg cu o carpa)unii zic sa folosesc poxipol sau ceva de genul rasina epoxidica rezistenta la temperatura. poate aveti ceva sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Stie cineva de pe aici daca se potriveste selectorul(harta sau shift drum sau cum se mai numeste) de la un zzr600 la unu de 400??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 salut! de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul unsure.gif acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna beer.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Pune si tu aici te rog ce ai gasit din comparatia schemelor si a part numbers pe cmsnl.com... eventual sa mai stie si altii. Sunt si eu curios by the way Stie cineva de pe aici daca se potriveste selectorul(harta sau shift drum sau cum se mai numeste) de la un zzr600 la unu de 400??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Pai aici e problema...nu am gasit nicaieri o schema pt zzr 400... pe site-ul ala nu apare decat zxr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Iti recomand totusi sa dai jos capacul (vezi ca trebuie sa tragi bine de tot de el, ca-l tine magnetul in loc, dupa ce scoti suruburile) si sa-l degresezi bine inainte de a lipi. Altfel nu o sa tina poxipolul.Eu l-am "izolat" cu guma de mestecat... tine asa cat de cat, pentru drumul de intoarcere de unde ti l-ai busit, insa se lichefiaza guma de la temperatura. Daca-s doar picaturi poti sa-l lasi asa pana iti vine ala nou, si verifici in fiecare zi nivelul la ulei. daca e iti dau un nr de telefon al unui tip daca e ... acum kawa mea e la el ... pt reglat eu am de 400 a reparat si de 500 si de 600 eventual il intrebi pe el ... da-mi un PM un filmulet cu ZZ-R-uri Editat Noiembrie 14, 2008 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_zZr_600 Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 daca e iti dau un nr de telefon al unui tip daca e ... acum kawa mea e la el ... pt reglat eu am de 400 a reparat si de 500 si de 600 eventual il intrebi pe el ... da-mi un PM un filmulet cu ZZ-R-uri Salut. Am fost la un schimb de ulei acum 2-3 zile si ti-am vazut calutul in curte la om. Sper sa fie gata cat mai repede si sa mai prinzi o zi frumoasa pe anul asta sa te plimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 (editat) Salut. Am fost la un schimb de ulei acum 2-3 zile si ti-am vazut calutul in curte la om. Sper sa fie gata cat mai repede si sa mai prinzi o zi frumoasa pe anul asta sa te plimbi. saru'mana sper sa mai prind un picde vreme buna, mi-a zis ca ai trecut pe la el dupa ce am plecat el mi-a zis ca treci abia a doua zi; daca stiam ... ramaneam si te cinsteam ! caci de la tine il cunosc ai fost salvarea mea si a ei Asfalt Uscat ! Editat Noiembrie 15, 2008 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 SALUT TUTUROR -m-ai aveti loc in clubul zzr-istilor ??? as vrea sa ma alatur si eu daca nu deranjez !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Salutare! Ma bag si eu printre voi....zzr 400E,deocamdata nu i'am facut poze,va intra la cosmetizat.....il am de vreo cateva zile si i'am gasit o buba,nu mai trage patineaza ambreiajul,acum incepator fiind nu stiu daca o fi discul sau poate uleiul,cert este ca primele doua zile a tras binisor.....vreo sugestie?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 BINE ATI VENIT AMANDOI!! IN LEGATURA CU PATINATUL AMBREIAJULUI...MAI DA NISTE DETALII..CAND PATINEAZA, LA PLECAREA DE PE LOC...IN MERS CAND TRAGI DE GAZ MAI TARE...ETC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) De pe loc pleaca,dar daca trag de gaz mai tare patineaza....patineaza in toate vitezele chiar si in a 1'a daca trag mai tare...curios este ca ieri nu patina dintr'o data asa parca a inceput Editat Noiembrie 16, 2008 de six_6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Verifica mai intai cablul de ambreiaj desi nu cred ca e de acolo... e posibil sa fie de la ulei, dar la fel de bine poate fi si ambreaijul dus...schimba urgent uleiul si vezi dupa cum se comporta... mi-a facut si mie o faza de asta, doar ca patina daca mergeam cu 140 sa zic si trageam de gaz...undeva pe la 150 motorul se tura dar viteza crestea foarte incet...era de la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldman_adi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) salutare tuturor mah zzr-istilor am si eu nevoie de un pont ... carene laterale si cea mica cu farul si semnalele dar si de cea neagra de deasupra care inchide bordul si se continua pe linaga rezervor p elaterale cu alta neagra .... stiti ceva de pret, furnizor ..... nu stiu daca sa le dau la reparat ( nu lipseste bucati din ele dar pe interiorul lor sunt varza ....prinderile pentru far si urechile farului , prinderile pentru semnale si urechile semnalelor sunt duse legate cu sarma -asa am luato ....cemai nu stiu daca cineva le face astfel incat sa iasa bine si sa nu se mai miste de la vibratii ; farul porma nu stiu daca va mai bate corect pentru ca si reglajul este dus) sau sa iau altele..asta daca aveti voi vreun pont si o sa am bani ms anticipat si stima tuturor drept si uscat sa aveti in fata Editat Noiembrie 19, 2008 de oldman_adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 salutare tuturormah zzr-istilor am si eu nevoie de un pont ... carene laterale si cea mica cu farul si semnalele dar si de cea neagra de deasupra care inchide bordul si se continua pe linaga rezervor p elaterale cu alta neagra .... stiti ceva de pret, furnizor ..... nu stiu daca sa le dau la reparat ( nu lipseste bucati din ele dar pe interiorul lor sunt varza ....prinderile pentru far si urechile farului , prinderile pentru semnale si urechile semnalelor sunt duse legate cu sarma -asa am luato ....cemai nu stiu daca cineva le face astfel incat sa iasa bine si sa nu se mai miste de la vibratii ; farul porma nu stiu daca va mai bate corect pentru ca si reglajul este dus) sau sa iau altele..asta daca aveti voi vreun pont si o sa am bani ms anticipat si stima tuturor drept si uscat sa aveti in fata eu zic sa le duci la facut - noi sunt scumpe la mana a doua ... ar fi o sansa ... acum numai sa gasesti ce cauti daca esti din bucuresti ... te pot indruma unde sa te duci ... le face omul ... ca noi scoase din fabrica ... ce e drept pe exterior ... pe interior e alta poveste se prinde frumos cu plasa de sarma ... deci rezistenta crescuta ) pt data aviatoare desi sper sa nu existe o data viitoare poti incerca la cei care dezmembreaza sa cumperi carene ... vezi si tu care si ce vinde BINE ATI VENIT AMANDOI!! IN LEGATURA CU PATINATUL AMBREIAJULUI...MAI DA NISTE DETALII..CAND PATINEAZA, LA PLECAREA DE PE LOC...IN MERS CAND TRAGI DE GAZ MAI TARE...ETC pentru cei 2 Bine ati venit - sa speram ca am facut grupul mai mare in cazul in care le-ati adus de afara Asfalt Uscat ! poate ne facem o intalnire toti zz-r -istii din tara indiferent de cc si an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.