Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

speedmoto sau motonet, nu mai stiu sigur. o carena spate dreapta de zzr400 /90-91-92 o sa am eu in curand de vanzare dar nu stiu daca ti se potriveste. Oricum felicitari pentru achizitie si bine ai venit in grup! sa ai parte de multi km si 0 incidente! :D

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speedmoto sau motonet, nu mai stiu sigur. o carena spate dreapta de zzr400 /90-91-92 o sa am eu in curand de vanzare dar nu stiu daca ti se potriveste. Oricum felicitari pentru achizitie si bine ai venit in grup! sa ai parte de multi km si 0 incidente! :D

:D Multzani ! am auzit ca s`ar potrivi intre ele la aceste modele * unele * . Ma mai interesez si iti spun . Astept Oferta ! :jump:

p/s - Bine V`am Gasit ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Multzani ! am auzit ca s`ar potrivi intre ele la aceste modele * unele * . Ma mai interesez si iti spun . Astept Oferta ! :blink:

p/s - Bine V`am Gasit ! :D

250 nu se pupa cu cele mai mari....

Mesaj completat

Cine stie daca etrierul de frana fata este la fel la 400 cc si la 600cc?

este la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. M-au lasat si pe mine placutele de frana. Pe zzr-ul meu de 400 din 99 am avut placute gold fren. Nu stiu cu ce sa la schimb si pe net am gasit numai pentru zzr de 600. Stie cineva daca sunt identice si de unde pot cumpara cu raportul calitate/pret acceptabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

romimoto.ro, are o optiune de cautare dupa modelul/anul de motocicleta si-ti da lista de piese. Din cate stiu eu sunt aceleasi placute la 400 si 600 daca e acelasi cod de productie (D1, D2 etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

am ajuns cu chiu cu vai acasa......simptome : ZZR 600 din '94

 

- mai intai nu a vrut sa porneasca la modul ca nu are curent, am impins-o 1 m si apoi a pornit singurica

- in timp ce stationam la semafor cu semnalul pus bordul clipea ca o instalatie de pom, in turatii nu avea nimic

- pe timpul deplasarii a inceput sa piarda viteza in ciuda faptului ca eu acceleram, se tura si nu mai tragea

- s-a oprit de tot in timp ce rulam printre masinile oprite la semafor, am repornit-o

- am plecat cu greu de pe loc ca si cum ar patina ambreiajul

- am avut cateva reteuri in timp ce acceleram si tot nu lua viteza

- am tot incercat sa o resuscitez cu ceva turatii dar motorul nu raspunde, se tureaza pana la 9-11.000 dar tot nu reactioneaza

 

Rog un sfat, daca ati mai patit asta si bineinteles numere de telefon de la un mecanic sau electrician ori si una si alta pentru a remedia problemele.

As dori foarte mult sa-l fac pana in week-end insa am timp doar dupa ora 18:00 si cred ca-l mai pot deplasa la service in caz de nevoie.

Eu raspund la 0746.902.200 sau la 0724.299.845

 

Asta mai lipsea pe criza asta ............sa ma lase balta ZeZe !!!

 

Multumesc anticipat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mao-san se ocupa de ZZR-ul meu de cand l-am luat si nu am de ce sa ma plang pana acuma in sensul ca de fiecare data am fost mai mult decat multumit. Ti-l recomand prin urmare si tie, numarul lui de telefon este: 0723 211 823. Problema electrica am avut-o si eu, tocmai am rezolvat-o, fusese montata o baterie nu tocmai originala si fara furtun de evacuare a gazelor si in timp se corodase firul de incarcare de pe borna -, ajungand sa se mai tina in 3 lite ceea ce ii limita curentul de incarcare facand bateria sa nu mai aibe aceeasi capacitate sau sa nu se mai incarce deloc. Suna-l pe mao si vezi cand poti trece pe la el sa arunce o privire. Sper sa-ti rez

Mesaj completat

P.S., daca ai nevoie de o proba cu alta baterie am eu una care sta degeaba. La fel te pot ajuta si cu un multitester. Daca stabilesti cu mao sa treci maine pe la el si nu stii exact unde ne putem vedea si iti arat eu, ca si eu tot la 18:00 scap. Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie daca etrierul de frana fata este la fel la 400 cc si la 600cc?

din cate stiu eu e aceeasi chestie

pe spate pot spune ca e aceeasi chestie am schimbat placutele cu discul de frana (mai putin etrierul)

deci sunt aceleasi placute

Mesaj completat

Salutari,

am ajuns cu chiu cu vai acasa......simptome : ZZR 600 din '94

 

- mai intai nu a vrut sa porneasca la modul ca nu are curent, am impins-o 1 m si apoi a pornit singurica

- in timp ce stationam la semafor cu semnalul pus bordul clipea ca o instalatie de pom, in turatii nu avea nimic

- pe timpul deplasarii a inceput sa piarda viteza in ciuda faptului ca eu acceleram, se tura si nu mai tragea

- s-a oprit de tot in timp ce rulam printre masinile oprite la semafor, am repornit-o

- am plecat cu greu de pe loc ca si cum ar patina ambreiajul

- am avut cateva reteuri in timp ce acceleram si tot nu lua viteza

- am tot incercat sa o resuscitez cu ceva turatii dar motorul nu raspunde, se tureaza pana la 9-11.000 dar tot nu reactioneaza

 

Rog un sfat, daca ati mai patit asta si bineinteles numere de telefon de la un mecanic sau electrician ori si una si alta pentru a remedia problemele.

As dori foarte mult sa-l fac pana in week-end insa am timp doar dupa ora 18:00 si cred ca-l mai pot deplasa la service in caz de nevoie.

Eu raspund la 0746.902.200 sau la 0724.299.845

 

Asta mai lipsea pe criza asta ............sa ma lase balta ZeZe !!!

 

Multumesc anticipat !!!

 

e de la cablu de ambreiaj :rose:

incearca sa il strangi un picut sa vezi daca e vreo diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am... verific pe seara si te anunt

De precizat ca zzr-ul meu este din 1996.Daca ai asa ceva mi-ai fi de mare ajutor pentru ca nu am gasit pe nicaieri la un pret omenesc.:rose:

 

Salutari.

Mesaj completat

De precizat ca zzr-ul meu este din 1996.Daca ai asa ceva mi-ai fi de mare ajutor pentru ca nu am gasit pe nicaieri la un pret omenesc.:blink:

 

Salutari.

Am mai vazut ca si la ZX6R sau ZX7R arata la constructie la fel dar nu stiu daca se potriveste.Daca stie cineva daca se potriveste va rog sa ma ajutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De precizat ca zzr-ul meu este din 1996.Daca ai asa ceva mi-ai fi de mare ajutor pentru ca nu am gasit pe nicaieri la un pret omenesc.:rose:

 

Salutari.

Mesaj completat

 

Am mai vazut ca si la ZX6R sau ZX7R arata la constructie la fel dar nu stiu daca se potriveste.Daca stie cineva daca se potriveste va rog sa ma ajutati.

 

al meu are codul 21119-1289. vericfica daca-i ce-ti trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt cel mai nou membru al acestei ''familii ZZR''.

Anul trecut am cumparat (orbeste) o Kawasaki zzr400 din '91 (23.000 km) de la Tomina :rose:, si nu prea am mers cu ea pentru ca functiona foarte prost. Se ineca foarte repede, nu statea la relanti, nu tragea, abia ajungea la 100 km/h.

Acum merge cat de cat, in afara orasului merge bine, dar in oras se incinge foarte repede si se ineaca (nu merg subturata cu ea), iar consumul nu a fost niciodata mai mic de 10l la 100km.

 

Acum as dori sa cumpar filtrele si nu stiu ce tip sa cumpar, ma poate ajuta cineva?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La filtrul de aer pot sa-ti dau eu codul dar trebuie sa ajung acasa mai intai (undeva pe la ora 19). Cat despre partea cu Tomina... sa zicem ca e mai veche povestea. O vizita la un mecanic totusi poate sa-ti aduca multa bucurie in suflet si viata in motor (vezi postul meu precedent unde e numarul lui Mao, nu o sa fii dezamagit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, astept sa-mi trimiti.

Eu am vazut ca la mine sunt 2 filtre, unul este cel care ajunge in capul carburatoarelor si unul care este aproape sub sea (acesta este cilindric).

Am cautat pe site la Louis si nu am gasit nimic dupa an sau seria din talon (ZZR400 din 1991).

Un manual de service gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-mi PM cu un ID ceva sau o adresa de mail si-ti trimit si manualul. piesa de deasupra bateriei este admisia de aer care nu este pe sub far ca la modelele mai noi, neavand propriu-zis nici un filtru. SIngurul filtru este cel din cutia de sub rezervor, care vine prinsa in 4 suruburi deasupra bateriei de carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care ar fi cea mai mare masura de cauciuc care s-ar putea pune pe spate la un zzr de 600?Voi cum stati la acest capitol?Ati pastrat masurile originale?Nu ati tuningat nimic?As fi curios sa aflu.Adevarul este ca guma din spate ii da motocicletei o robustete , ca aspect , mai deosebita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care ar fi cea mai mare masura de cauciuc care s-ar putea pune pe spate la un zzr de 600?Voi cum stati la acest capitol?Ati pastrat masurile originale?Nu ati tuningat nimic?As fi curios sa aflu.Adevarul este ca guma din spate ii da motocicletei o robustete , ca aspect , mai deosebita.

eu..zzr `91 am avut 180 pe spate!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa filtrele... mai bine desfa capacele de la carburatoare si vezi membranele. Eu zic ca-s duse.

Salutare, sunt cel mai nou membru al acestei ''familii ZZR''.

Anul trecut am cumparat (orbeste) o Kawasaki zzr400 din '91 (23.000 km) de la Tomina :laugh:, si nu prea am mers cu ea pentru ca functiona foarte prost. Se ineca foarte repede, nu statea la relanti, nu tragea, abia ajungea la 100 km/h.

Acum merge cat de cat, in afara orasului merge bine, dar in oras se incinge foarte repede si se ineaca (nu merg subturata cu ea), iar consumul nu a fost niciodata mai mic de 10l la 100km.

 

Acum as dori sa cumpar filtrele si nu stiu ce tip sa cumpar, ma poate ajuta cineva?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care ar fi cea mai mare masura de cauciuc care s-ar putea pune pe spate la un zzr de 600?Voi cum stati la acest capitol?Ati pastrat masurile originale?Nu ati tuningat nimic?As fi curios sa aflu.Adevarul este ca guma din spate ii da motocicletei o robustete , ca aspect , mai deosebita.

 

Salut,

eu am pus de curand 180/55/17 Michelin Pilot Power 2CT, a intrat perfect, arata bine si in plus se poate lasa mai mult pe viraje.

Sa ai grije daca mergi la ITP ca e musai sa le ai la dimensiunea din talon.

 

 

Spor la treaba si hai la plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-mi PM cu un ID ceva sau o adresa de mail si-ti trimit si manualul. piesa de deasupra bateriei este admisia de aer care nu este pe sub far ca la modelele mai noi, neavand propriu-zis nici un filtru. SIngurul filtru este cel din cutia de sub rezervor, care vine prinsa in 4 suruburi deasupra bateriei de carburatoare

 

Admisia care este deasupra bateriei are o forma cilindrica iar peretii sunt ''captusiti'' cu un material asemanator celui din care este facut filtrul propriuzis, am sa fac si niste poze pentru a fi mai explicit (nu ma pricep prea bine).

Adresa mea de email este george_badea_bogdanu@yahoo.com.

 

Stiu ca motorul meu este mai vechi dar as dori sa-i cumpar filtrele si nu stiu ce se potrivesc pentru el, ma poti ajuta cu niste specificatii?

Multumesc.

Mesaj completat

Lasa filtrele... mai bine desfa capacele de la carburatoare si vezi membranele. Eu zic ca-s duse.

 

 

Daca erau duse membranele nu functiona deloc, dar in afara orasului sau cand este rece merge bine, adica atunci cand merg constant cu ea si isi face racirea corespunzator.

Dar am sa verific si asta.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZZR-istii mei

pt cei care nu ati aflat inca

 

BELITI OCHII DUPA FATA MEA - a fost furata duminica dimineata

cine o vede sa il dea jos - cu riscul de a straca motoreta - treca peste cocalarul care o conduce - eventul puteti sa ii taiati mana dreapta - daca noi o voi face eu

 

/index.php?...=0#entry2131052 - detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...