Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

:o

Salutari tuturor motociclistilor!

Am o nelamurire,cam cit se misca clema aia de jos cind tragi ambreiajul.

La mine se misca vreo 45 de grade,am citit pe forum ca ar trebui sa faca 90 de grade.

Salutari si multumiri!

Asfalt uscat cit mai repede! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci nu se amestecta.

Atunci presupunerea mea ar fi ca e dusa garnitura de pe "gatul" pompei de apa. Asta ar insemna ca uleiul nu iti iese pe langa garnitura de pe corpul pompei de apa ci oarecum din spatele ei. Trebuie vazut exact de unde iese.

 

Se pune antigel:

- amestec gata facut

- concentrat pe care il combini cu apa distilata, proportia uzuala e 50-50

iar antigelul (oricare ar fi) trebuie sa nu atace aluminiul. De obicei scrie pe el ca e pentru masini / moto cu blocul din aluminiu, sau scrie G12 sau scrie "fara nitriti".

 

Nu se pune doar antigel concentrat. Antigelul are rolul lui, apa are rolul sau in combinatie.

Sunt o mie de pagini pe net detaliind asta. Un exemplu: http://en.wikipedia.org/wiki/Coolant

 

 

Multumesc de raspuns si de lamuriri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah...sa-mi bag...cred ca e singurul lucru la care nu m-am uitat niciodata...si...daca stau bine sa ma gandesc chiar si cagiva din 85 avea aluminiu :rolleyes:) da...scuze...am fost tare nub...

faza e ca antigelul pe care il avea din etalea...tot verzui era...nu era rozaliu cum zic toti ca e g12 le...pana la urma am gfacut ceva asa rau daca am pus vreo 350 ml ca sa completez ce avea in instalatie sa ridic nivelul?...problema e ca pe asta nu scrie nimic...monoetilenglicol, apa si substanta anticoroziva...atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah...sa-mi bag...cred ca e singurul lucru la care nu m-am uitat niciodata...si...daca stau bine sa ma gandesc chiar si cagiva din 85 avea aluminiu :rolleyes:) da...scuze...am fost tare nub...

faza e ca antigelul pe care il avea din etalea...tot verzui era...nu era rozaliu cum zic toti ca e g12 le...pana la urma am gfacut ceva asa rau daca am pus vreo 350 ml ca sa completez ce avea in instalatie sa ridic nivelul?...problema e ca pe asta nu scrie nimic...monoetilenglicol, apa si substanta anticoroziva...atat.

 

Toate motoarele sunt din Al.asa ca nu ai de ce sa iti faci griji.. Daca nu ar fi din Al nu s-ar raci repede. bineinteles nu Al de ceaun :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari domnilor,

 

uite asa ma vad nevoit sa ma retrag din acest grup.

Am reusit sa iesim la bere, sa ne cunoastem, sa schimbam impresii...a fost si este super funn. Sper sa ramana la fel si mai departe.

De ieri calaresc un FZ 600 Fazer..........nah, ce sa-i faci asta e situatia de criza care m-a impins la schimbare.

ZZR-ul este si ramane prima iubire si daca e sa ne vedem in trafic ...........Salutari cu farul si Asfalt Uscat !!!

Si o poza cu noua jucarie .................................................

Editat de Mephisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Salut!

Cam atit lucreaza ambreiajul la mine.

Please! daca poate cineva sa verifice la motorul lui cam cit lucreaza tija aia cu clema si cablul de ambreiaj!

Multumiri si asfalt uscat!

:(

 

E prea putin. Trebuie sa se miste cam un 45 de grade. O sa-ti trimit niste poze pe PM daca reusesc sa fac schimbul de ulei saptamana asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6203.

Acoperiti lateral (ca asa se pun la roata din cauza mizeriei care intra).

deci 6203 2RS.

 

Uite aici in schema si codul de OEM (dar nu cred ca vrei sa-ti cumperi OEM, ca tot Tourmax sunt dar platesti in plus).

http://www.cmsnl.com/products/bearing-ball...uuc_601b6203uu/

 

Ia-ti tourmax, sau kyoto de la wemoto.com, ceva de genul.

SKF e varianta ieftina care are sanse sa tina totusi.

Nu te arunca la ieftinaturi de genul Falke (aia chinezesti) sau alte chestii ultra-mega-ieftine ca o sa te coste nervii si chinul de a-i schimba din nou dupa 100 km. Sau, mai stii, pupi si vreun pom cu ei.

 

By the way, se schimba pereche neaparat... Unul care incepe sa cedeze o sa-l strice si pe celalalt (perechea).

 

 

Ce cod au rulmentii de pe fata la 600 din `91 ? i-am schimbat dar am uitat..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6203.

Acoperiti lateral (ca asa se pun la roata din cauza mizeriei care intra).

deci 6203 2RS.

 

Uite aici in schema si codul de OEM (dar nu cred ca vrei sa-ti cumperi OEM, ca tot Tourmax sunt dar platesti in plus).

http://www.cmsnl.com/products/bearing-ball...uuc_601b6203uu/

 

Ia-ti tourmax, sau kyoto de la wemoto.com, ceva de genul.

SKF e varianta ieftina care are sanse sa tina totusi.

Nu te arunca la ieftinaturi de genul Falke (aia chinezesti) sau alte chestii ultra-mega-ieftine ca o sa te coste nervii si chinul de a-i schimba din nou dupa 100 km. Sau, mai stii, pupi si vreun pom cu ei.

 

By the way, se schimba pereche neaparat... Unul care incepe sa cedeze o sa-l strice si pe celalalt (perechea).

 

I-am schimbat acu 2 ani.Am luat de la piese auto.am dat vreo 14 de lei parca...Dar nu mai stiam ce cod au .mi-a adus cineva niste rulmenti facuti in olanda si nu stiam daca is la fel sau nu.dar aia is 6200 is mai mici.mi i-a adus dupa ce am postat si i-am vazut. multumesc.

Mesaj completat

Salut.as avea nevoie de un sfat.ieri cand am pornit trotineta am observat ca e putin murdara de ulei pe la chiuloasa.oare de ce ? trebuie inlocuita garnitura sau e altceva in neregula ? io zic ca e doar de la garnitura ,dar astept si alte pareri

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu vin si eu cu o intrebare...Y de la galerii ca sa o fac intr-o singura toba are cineva? vreau sa-mi iau un leo vince si...imi trebuie o adaptare sa fie 4in 1 nu 4 in 2

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu vin si eu cu o intrebare...Y de la galerii ca sa o fac intr-o singura toba are cineva? vreau sa-mi iau un leo vince si...imi trebuie o adaptare sa fie 4in 1 nu 4 in 2

:crack:

Este!! Am avut eu pe al meu, finala si evacuare de la REMUS 4 in 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa fie de pe acelasi model de ZZR. Ca alea pana in 1992 aveau alt unghi de inclinare a cilindrilor. Deci s-ar putea sa vina pe dupa coltz coturile.

 

:crack:) nu vrei sa dai adaptarea aia? gandeste-te la o varianta :laugh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa fie de pe acelasi model de ZZR. Ca alea pana in 1992 aveau alt unghi de inclinare a cilindrilor. Deci s-ar putea sa vina pe dupa coltz coturile.

Supapa ce fabricatie e zzru` tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, zezeristilor. Cerere: caut garnitura de chiuloasa pentru Kawasaki ZZR 1100D, sa cumpar. Cat mai repede cu putinta, preferabil din Bucuresti (ca nu prea ma descurc cu posta). Multumesc frumos. Astept raspuns. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, zezeristilor. Cerere: caut garnitura de chiuloasa pentru Kawasaki ZZR 1100D, sa cumpar. Cat mai repede cu putinta, preferabil din Bucuresti (ca nu prea ma descurc cu posta). Multumesc frumos. Astept raspuns. :crack:

10 zile dureaza la united din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de ZZR :crack: Din pacate am reusit sa fac o buba la motor, mai exact am scos capacul chiulasei mergand pe ideea de a etansa mai bine cu silicon garnitura din cauciuc, deoarece imi pierdea putin ulei. Toate bune si frumoase, dar in momentul in care am strans suruburile capacului ( nu foarte tare ) mi-am crapat o piesa din motor, nu cunosc denumirea ei stiu doar ca vine peste culbutori, zic eu. Atasat aveti si poza, este cea din dreapta, poate stiti mai bine decat mine denumirea ei. Motorul meu este modelul D, fabricat 1991, 600 cmc si am mare nevoie de ajutorul vostru, cine are motor pentru dezmembrat, sau daca stiti cum pot sa fac rost de piesa respectiva, v-as ramane pe veci recunoscator :laugh:

 

Am si telefonul, in caz ca e panica 0767.816.240

 

Va salut

post-41420-1267736565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil depinde cum e facut. oricum eu la toate pe care le-am vazut locul in care se unesc cele 4 iesiri din coturi si ies in 1 sau 2 pentru toba(e) finala(e) e o bucata solidara cu coturile.

Nu-mi inchipui cum ar putea fi altfel (cred ca ar fi prea modular si ar costa mult productia). Poate ne lamuresti cu niste poze.

 

zzr-ul meu e 94 ... totusi eu stiam ca nu e galeria cu totul ci un rahat de 10 cm lungime :nono:)

 

Mesaj completat

Stai linistit ca acolo nu ai presiune. Deci nu trebuiesc neaparat toate suruburile alea sa fie bine stranse.

Acum na, eu banuiesc ca ti s-a rupt unul dintre "varfurile" alea in care e facut filetul in care intra unul dintre suruburile capacului. Sper ca nu ti s-a rupt piesa in doua, adica si traseele de ulei si punctele in care strange axele cu came.

Spune daca e altfel.

Problema principala este sa gasesti bucata rupta (desprinsa) sa nu intre in motor pe ghidul lantului de distributie.

Daca s-a rupt piesa cu totul, as putea cauta prin ramasitele mele (insa si eu aveam unul din filete duse la aia din dreapta, de aceea zic ca merge si fara unul din suruburi stranse).

VOrbesc de suruburile exterioare care tin capacul chiulasei. NU vorbesc de suruburile care tin piesa aia stransa peste axele cu came (acolo NU ar trebui sa ai nici un surub stricat ca iti pleaca camele la plimbare).

 

 

Salutare tuturor posesorilor de ZZR :crack: Din pacate am reusit sa fac o buba la motor, mai exact am scos capacul chiulasei mergand pe ideea de a etansa mai bine cu silicon garnitura din cauciuc, deoarece imi pierdea putin ulei. Toate bune si frumoase, dar in momentul in care am strans suruburile capacului ( nu foarte tare ) mi-am crapat o piesa din motor, nu cunosc denumirea ei stiu doar ca vine peste culbutori, zic eu. Atasat aveti si poza, este cea din dreapta, poate stiti mai bine decat mine denumirea ei. Motorul meu este modelul D, fabricat 1991, 600 cmc si am mare nevoie de ajutorul vostru, cine are motor pentru dezmembrat, sau daca stiti cum pot sa fac rost de piesa respectiva, v-as ramane pe veci recunoscator :laugh:

 

Am si telefonul, in caz ca e panica 0767.816.240

 

Va salut

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...