Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

sincer alegerea nu prea e buna.400-le e fabricat numai pt. japonia, deci piese yok la reprezentanzta.mai bine un 600

 

da, asa face si al meu.

 

nu sunt probleme cu trecerile dintr-o viteza in cealalta daca e rece sau cald motorul, cel putin la a mea.

eu am alta problema cu 1-a, scapa cand tragi brusc de gaz, dar aici e vorba de pinioane de 1-a tocite de vreun disperat care a facut liniutze cu ea :burnout:

asta e, iarna e lunga si avem de lucru...

 

Sarna'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alegerea e buna cata vreme tu simti motorul ca fiind ceea ce ti se potriveste.

 

O intrebare pt ZZR-istii cu experienta...e normal ca acceleratia sa reactioneze cu o usoara intarziere daca motorul e ceva mai rece?

 

Si...aveti careva probleme cu trecerea din treapta a II-a in a III-a?...simt ca schimbatorul trebuie impins cu mai mult curaj comparativ cu celelalte trepte (in sus)...din nou...motorul relativ rece?

 

acceleratia reactioneaza cu intarziere cand e rece. vei vedea ca se si plafoneaza pt cateva momente in jur de 4000 daca dai gaz blana (pe liber, nu cu motorul in sarcina).E normal si nu e indicat sa turezi puternic motorul cand e rece.

Probleme cu trecerea de genul asta nu am. De ex uneori nu pot schimba din 3 mai sus, e ca si cum as fi la capat de cursa. dau drumul la ambreiaj, incerc din nou si merge brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

1700. In partea stanga langa motor ai o rotitza de cauciuc care atarna. Rotesti de ea si reglezi relantiul :cheers:. Eventual cauta si in manual.

 

In mod normal ar trebui sa o reglezi la fix 1200 rot, insa ascum iarna poate si sa fie si mai sus ca e mai frig si daca e turatia mica poate sa se opreasca cateodata, depinde de fiecare model...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defineste si tu ce inseamna pret acceptabil

cel mai eftin este pe la benzinariile AGIP - au ceva pe la 10-15 ron/litru - unora li s-ar parea strigator la cer sa bagi un ulei asa ieftin- si ceva pe la 25 RON/litru

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in ZZR am bagat doar Motul 10W40 ,semisintetic.

ai grija sa bagi ulei special pt moto (cu ambreiaj umed)...daca bagi ulei auto e posbil sa ai surprize cu ambreiajul ulterior.

Parerea mea personala ca uleiul e ultimul cu care te zgarcesti/faci economie la un motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum?!?!?!la cat?1200?pai al meu sta la 2000-2100!ar trebui reglat al 1200?pana la urma un zzr de 400 la cat ar trebui sa stea iarna s la cat ar trebui sa stea vara!si inca ceva,aveti idee unde gasesc si desigur cat costa,cauciucuri fata spate si oglinzi!pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum?!?!?!la cat?1200?pai al meu sta la 2000-2100!ar trebui reglat al 1200?pana la urma un zzr de 400 la cat ar trebui sa stea iarna s la cat ar trebui sa stea vara!si inca ceva,aveti idee unde gasesc si desigur cat costa,cauciucuri fata spate si oglinzi!pls

 

Oglinzi am vazut ceva pe la Tomina.... www.tomina.ro...gasesti si ceva numere de tel pe site.

 

Caucioace...asteapta si tu pana la o intrunire...prima e la cj parca...sigur gasesti acolo la preturi decente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15237-1169412951_thumb.jpgpost-15237-1169412951_thumb.jpgBuna baieti ! Anu' trecut in aprilie l-am adus de la nemti,pe talon e de '94, dar modelul e de '92. :rose:

 

E prima mea moto,permisu' l-am luat in mai, si pana in noiemb. m-am dat cu ea :blink:

 

Relantiul e la 1600.Ulei Mobil 10w40 Semisynt.

 

Am si eu o intrebare.Uleiul l-am scimbat cand l-am adus, am facut cca. 6000km.Schimb iar in primavara?

 

Am uitat, e ZZR600, cu 72kw

 

Asfalt uscat si vara lunga :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercie pt sfaturi!dat tot n m-am lamurit cu relantiul,la cat trebuie sa functioneze la cei 400 cm ai mei?!?!

 

Da, relantiul ar trebui sa fie pe la 1600...si la a mea este pe la 1000...doar pt ca nu am avut timp sa gasesc de unde se regleaza :blink:...

 

Al prietenei mele, tot un ZZR, de 400, este reglat la 1500....drept urmare, banuiesc ca 1500-1600 sunt valori OK...

 

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, relantiul ar trebui sa fie pe la 1600...si la a mea este pe la 1000...doar pt ca nu am avut timp sa gasesc de unde se regleaza :lol:...

 

Al prietenei mele, tot un ZZR, de 400, este reglat la 1500....drept urmare, banuiesc ca 1500-1600 sunt valori OK...

 

:crack:

 

Multumesc mult,al meu sta pe la 2000 si e in crestere!:moron:, pai cine sa ti-l regleze n ai rotita din stanga jos?n de acolo il reglezi?ma mai gandesc c acum fiind mai frig ar trebui sa stea mai sus totusi de 1600 nu?ce zici?inca o intrebare;zzr-ul prietenei tale cat consuma ?si cat a prins c el cel mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult,al meu sta pe la 2000 si e in crestere!:lol:, pai cine sa ti-l regleze n ai rotita din stanga jos?n de acolo il reglezi?ma mai gandesc c acum fiind mai frig ar trebui sa stea mai sus totusi de 1600 nu?ce zici?inca o intrebare;zzr-ul prietenei tale cat consuma ?si cat a prins c el cel mai mult?

 

La modelul pe care il am eu...nu exista rotita...nu este nici macar robinetul ala de trecut pe rezerva (benzina)...(moto din '92)

E posibil sa trebuiasca sa stea mai sus...eu in locul tau, l-as lasa mai mult sa se incalzeasca decat sa-i ridic relantiul...

Consumul nu l-am facut la motorul ei, iar viteza maxima era 185 pe ceas....nu stiu cat era in realitate...(moto din '96)

 

:crack:

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa o ai o rotita sub crburatoare in mijloc

 

si....de robinet stii ceva? :crack:

Nu stiu cum de nu are...sau nu il gasesc eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinet are dar nu cu rezerva, e vacuumatic si are doar butonel sa umplii carburatoarele cu motorul oprit. Are sonda de benzina si 2 becuri de alarma pe bord. In mod normal incep sa clipeasca simultan (daca nu cumva unul din ele e ars) cand mai ai ~ 4-5 litrii.

 

btw robinetul e pe stanga chiar sub coltul seii

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinet are dar nu cu rezerva, e vacuumatic si are doar butonel sa umplii carburatoarele cu motorul oprit. Are sonda de benzina si 2 becuri de alarma pe bord. In mod normal incep sa clipeasca simultan (daca nu cumva unul din ele e ars) cand mai ai ~ 4-5 litrii.

 

btw robinetul e pe stanga chiar sub coltul seii

 

Ahaaam...:moron: ala il stiu...(nu de alta dar...imi era deconectata mufa de la sonda si am ramas fara benzina :lol:) )

 

Becurile mele clipesc cand pun contactul, iar...la 4-5 litri...nu stiu daca mai clipesc ca nu l-am mai lasat sa ajunga acolo :P

 

Multumesc pt lamurire

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa o ai o rotita sub crburatoare in mijloc

Bai nene,m-ati omorat!!!! :lol: n ma pricep de loc la motociclete dupa cum se vede,explicati-mi si mie ce inseamna "robinet pt rezerva"ce beculete clipesc ce mai trebuie sa stiu la un zzr?vad ca voi chiar va pricepeti!185 p ceas?inseamna ca al meu n merge prea bine am prins 150 si nu mai putea! :crack: multumesc pt "relanti"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene,m-ati omorat!!!! :lol: n ma pricep de loc la motociclete dupa cum se vede,explicati-mi si mie ce inseamna "robinet pt rezerva"ce beculete clipesc ce mai trebuie sa stiu la un zzr?vad ca voi chiar va pricepeti!185 p ceas?inseamna ca al meu n merge prea bine am prins 150 si nu mai putea! :crack: multumesc pt "relanti"

 

Daca te uiti pe partea stanga a motorului, pe carena de sub sa, ar trebui sa ai o chestie rotunda, pe care sa o poti invarti - daca te uiti mai atent la ea, vezi ca are de fapt 3 pozitii: on, off si rez.(rezerva).

 

In concluzie: pe on, daca motorul este pornit, pe off daca consideri ca vrei sa-ti opresti fluxul de benzina dinspre rezervor spre motor (de obicei noaptea sau la stationarile mai lungi) si pe rez daca iti ajunge indicatorul de benzina la rosu.

 

Ca sa intelegi mai bine, o masina cand ajunge pe rosu, mai are sa spunem 15 litri de combustibil, pe care ii preia direct din rezervor (conducta care pleaca din rezervor spre motor este intr-un punct mai jos).

La motocicleta ta, cand ajunge pe rosu, trebuie sa muti tu pe rezerva deoarece are 2 conducte pe care trage benzina...pozitionate la inaltimi diferite.

 

(sau cel putin asa este la motorul prietenei mele - la al meu, nu am robinet propriu-zis, am doar o pompita mica, pentru cazul in care termin benzina complet si trebuie apoi bagata ceva benzina in carburatoare pt pornire)

 

Damn...nu stiu daca te-am lamurit cu ceva sau te-am incurcat :moron:)

 

Cea mai buna solutie este sa intrebi pe careva cu motor...sa iti arate direct pe moto, sau asteapta pana la o intrunire, daca nu ai prieteni care sa iti poata explica :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti pe partea stanga a motorului, pe carena de sub sa, ar trebui sa ai o chestie rotunda, pe care sa o poti invarti - daca te uiti mai atent la ea, vezi ca are de fapt 3 pozitii: on, off si rez.(rezerva).

 

In concluzie: pe on, daca motorul este pornit, pe off daca consideri ca vrei sa-ti opresti fluxul de benzina dinspre rezervor spre motor (de obicei noaptea sau la stationarile mai lungi) si pe rez daca iti ajunge indicatorul de benzina la rosu.

 

Ca sa intelegi mai bine, o masina cand ajunge pe rosu, mai are sa spunem 15 litri de combustibil, pe care ii preia direct din rezervor (conducta care pleaca din rezervor spre motor este intr-un punct mai jos).

La motocicleta ta, cand ajunge pe rosu, trebuie sa muti tu pe rezerva deoarece are 2 conducte pe care trage benzina...pozitionate la inaltimi diferite.

 

(sau cel putin asa este la motorul prietenei mele - la al meu, nu am robinet propriu-zis, am doar o pompita mica, pentru cazul in care termin benzina complet si trebuie apoi bagata ceva benzina in carburatoare pt pornire)

 

Damn...nu stiu daca te-am lamurit cu ceva sau te-am incurcat :crack:)

 

Cea mai buna solutie este sa intrebi pe careva cu motor...sa iti arate direct pe moto, sau asteapta pana la o intrunire, daca nu ai prieteni care sa iti poata explica :lol:

 

Mercie mult pt sfaturi,am vazut aseara rotita aia si am invartit de ea,era pe rezerva acum ar trebuie sa merg p on si in caz ca raman fara sa o potrivesc p rez?cred ca da,mai am o problema;ieri i-am facut un plin adica asa cred dar, mi-au intrat doar 15l d benzina,intr-un rez de 18l,ai idee de ce sa intmpla asta?

 

Aaa si cand ii fac plinul ar trebui sa fie pe rez ca sa intre mai multa benzina(si in rezerva)?

Sti cumva unde as putea sa gasesc un ceas pt ea,vreau sa ii pun un ceas luminat mai tot timpul ca mor d nervi cand nu stiu cat e ceasul,!?Crezi ca gasesc asa ceva?

 

Am sa o mai studiez si in caz de nelamuriri pot sa te mai intreb cate cv?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercie mult pt sfaturi,am vazut aseara rotita aia si am invartit de ea,era pe rezerva acum ar trebuie sa merg p on si in caz ca raman fara sa o potrivesc p rez?cred ca da,mai am o problema;ieri i-am facut un plin adica asa cred dar, mi-au intrat doar 15l d benzina,intr-un rez de 18l,ai idee de ce sa intmpla asta?

 

Aaa si cand ii fac plinul ar trebui sa fie pe rez ca sa intre mai multa benzina(si in rezerva)?

Sti cumva unde as putea sa gasesc un ceas pt ea,vreau sa ii pun un ceas luminat mai tot timpul ca mor d nervi cand nu stiu cat e ceasul,!?Crezi ca gasesc asa ceva?

 

Am sa o mai studiez si in caz de nelamuriri pot sa te mai intreb cate cv?!

 

Chiar inainte ca indicatorul sa iti intre pe rosu, trebuie trecuta pe rezerva...(chestia este cred ca sa permita depunerea eventualelor impuritati...si sa-ti traga benzina curata tot timpul (in premiza ca nu ajungi pe rezerva)

 

Este posibil sa fi avut in rezervor restul de benzina, sau sa nu fi umplut la maxim rezervorul (sa fii atent sa fie pus motorul pe cricul lateral cand il alimentezi, daca sta drept la alimentare si faci plinul pana sus, in inclinari e posibil sa-ti curga benzina).

 

Nu e nevoie sa muti comutatorul la alimentare, pt ca nu este compartimentat rezervorul...ai doar 2 conducte de iesire.

 

Ceas...nu am nici cea mai vaga idee unde ai putea gasi...si sincer...nu prea recomand...dureaza prea mult pana il privesti etc. Cel mai bine este sa te uiti la ceas inainte sa pleci cu moto si daca ai nevoie sa afli ce ora e...opresti si vezi ceasul de pe mana.

 

In cazul in care mai ai nevoie de lamuriri...cu toata placerea te ajut.Asta este principalul motiv pt care suntem pe forum....

 

Toate cele bune :lol:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar inainte ca indicatorul sa iti intre pe rosu, trebuie trecuta pe rezerva...(chestia este cred ca sa permita depunerea eventualelor impuritati...si sa-ti traga benzina curata tot timpul (in premiza ca nu ajungi pe rezerva)

 

Este posibil sa fi avut in rezervor restul de benzina, sau sa nu fi umplut la maxim rezervorul (sa fii atent sa fie pus motorul pe cricul lateral cand il alimentezi, daca sta drept la alimentare si faci plinul pana sus, in inclinari e posibil sa-ti curga benzina).

 

Nu e nevoie sa muti comutatorul la alimentare, pt ca nu este compartimentat rezervorul...ai doar 2 conducte de iesire.

 

Ceas...nu am nici cea mai vaga idee unde ai putea gasi...si sincer...nu prea recomand...dureaza prea mult pana il privesti etc. Cel mai bine este sa te uiti la ceas inainte sa pleci cu moto si daca ai nevoie sa afli ce ora e...opresti si vezi ceasul de pe mana.

 

In cazul in care mai ai nevoie de lamuriri...cu toata placerea te ajut.Asta este principalul motiv pt care suntem pe forum....

 

Toate cele bune :lol:

 

:crack:

 

Salut,

 

Ce vreau sa te mai intreb!Se simte fo diferenta intre zzr-600 si zzr400?adica merite investitia pentru trecerea de la 400 la 600 ?sau mai bine un 800-1000?

Cum trece la voi din neutru in vit 1?ca la mine ma cam impinge in fata si face un clancanit cam tare?e advarat ca la honda n se aude clancanitul asta?si de ce spun toti ca honda e mai fiabila(cea mai fiabila)decat kawa?eu sunt multumit c ea dar ma gandesc ca astia de la honda au facut cine stie ce magie si e mai usor de manipulat un cbr de 600 de exemplu!daca ati avut placerea sa mergeti pe alta moto decat kawa,ce parere va lasat?!!?

 

Un REZERVOR mai mare pot sa pun pe ea!!!!!?ca am innebunit cat de repede tre sa il umplu p asta micu'!!!!!!

Editat de silviu_cernea2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ce vreau sa te mai intreb!Se simte fo diferenta intre zzr-600 si zzr400?adica merite investitia pentru trecerea de la 400 la 600 ?sau mai bine un 800-1000?

Cum trece la voi din neutru in vit 1?ca la mine ma cam impinge in fata si face un clancanit cam tare?e advarat ca la honda n se aude clancanitul asta?si de ce spun toti ca honda e mai fiabila(cea mai fiabila)decat kawa?eu sunt multumit c ea dar ma gandesc ca astia de la honda au facut cine stie ce magie si e mai usor de manipulat un cbr de 600 de exemplu!daca ati avut placerea sa mergeti pe alta moto decat kawa,ce parere va lasat?!!?

 

Un REZERVOR mai mare pot sa pun pe ea!!!!!?ca am innebunit cat de repede tre sa il umplu p asta micu'!!!!!!

Diferenta intre 400 si 600 este mare.Un mare plus la reactiile motorului, un usor minus la manevrabilitate.Eu zic ca diferenta merita.Evident...nu recomand un 1000 prea repede.Cand crezi ca poti controla ala de 600 perfect...atunci treci pe ceva mai mare.Dar...asta depinde doar de tine.

 

Clancanitul e normal cand treci in I-a treapta...ai putea eventual sa o lasi ceva mai mult sa se incalzeasca.Si la Honda se aude...mai atenuat e drept.

Problema cu fiabilitatea la Honda a aparut intre vitezane in special...ZX-urile se duc mai repede decat CBR.(cel putin asta e mitul) Dar...eu unul, cu ZZR-ul nu am avut probleme.

CBR-ul este mai usor de manipulat, dar ma indoiesc ca diferenta justifica eforul de a cumpara un motor nou.

Fiecare motor pe care am mers mi-a lasat o impresie placuta in felul lui...indiferent de tip sau clasa.

 

M-a incantat R1 peste poate...dar jur ca daca-mi iau unul la cate stiu eu in materie de motociclism, ma intinde pe jos.Pretentios peste masura la doajul acceleratiei (evident diferenta dintre ZZR si R1 este imensa).

 

Busa e o alta ...bestie ce am calarit-o...pe distanta scurta e drept.Trage superb, constant, si parca nu mai termina puterea (am spus ca pe distanta scurta :lol:)

 

Am urcat si pe capre si...senzatia ce ti-o da un 250 in 2 timpi e dementiala.

 

Chopperele nu ma atrag dar...mi se par frumoase rau.

 

Vreau in schimb sa ma sui si eu pe un BMW K 1200 R :moron:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...