DanP Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Salut, am tot incercat sa caut posesori de Pegaso pe forum pe care sa ii intreb direct despre ce il doare pe Pegaso-ul meu dar se pare ca nu se poate decat daca o sa caut membru cu membru. Am un Pegaso 3 din '97 si nu stiu ce fel de spray de lantz ar fi cel mai bun sa folosesc pentru Pegaso. Am vazut ca sunt mai multe feluri. O alta intrebare ar fi despre turometru. Nu merge de cand am cumparat-o. Care ar putea fi problema si ce ar trebui sa schimb. De asemenea alta problema este avertizorul de benzina. Am ramas de 2 ori deja ca prostu' in drum fara benzina. Becu nu vrea sa se aprinda desi e bun, nu e ars. Multumesc, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 ce probleme.. benzina te uiti in rezervor... turometru .. dupa ureche si lantu cu spray pt. lant cu O-ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Octombrie 26, 2005 Autor Share Postat Octombrie 26, 2005 Pai, cu benzina, e util totusi sa vad becu' ala cum se aprinde decat sa ma zgaiesc, mai ales noaptea , sa vad cata benzina mai am. Deocamdata asa fac, de aia caut solutii. Cu turometrul, peste 100 km/h nu prea mai aud cat de turat este, deci e nevoie sa repar turometrul. Cu spary-ul de lantz speram sa ma ajute posesorii mai experimentati de Pegaso sau motociclete asemanatoare cu detalii. 10X again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Salut, Eu am avut un pegaso exact ca al tau (pegaso 3 din 97). Ce pot sa-ti spun: - Pentru partea electrica mergi la un baiat care se pricepe la electrica de motoare. Nu umbla dupa ureche ca risti sa o strici - spray de lant iei orice pentru lant cu o-ringuri. Nu e prea important spray-ul, ci e important sa-l folosesti fara zgarcenie - daca-i dai a 5-a nu-ti fa probleme de turatii decat dupa 140. Eu cu al meu mergeam 120-130 si se simtea f bine - nu fa off road exagerat cu ea - o sa te lase suspensiile - verifica periodic sururburile (in general de la carene) -> a mea pierdea tot timpul suruburi de la vibratii. In rest, have fun. E o motocicleta misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Salut, Eu am avut un pegaso exact ca al tau (pegaso 3 din 97). Ce pot sa-ti spun: - Pentru partea electrica mergi la un baiat care se pricepe la electrica de motoare. Nu umbla dupa ureche ca risti sa o strici - spray de lant iei orice pentru lant cu o-ringuri. Nu e prea important spray-ul, ci e important sa-l folosesti fara zgarcenie - daca-i dai a 5-a nu-ti fa probleme de turatii decat dupa 140. Eu cu al meu mergeam 120-130 si se simtea f bine - nu fa off road exagerat cu ea - o sa te lase suspensiile - verifica periodic sururburile (in general de la carene) -> a mea pierdea tot timpul suruburi de la vibratii. In rest, have fun. E o motocicleta misto tot ziceai de suruburile de la carena.si eu am pierdut cateva dar nu stiu de unde sa fac rost.poti sa ma ajuti ci ceva?marinescuro76@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 mai fratilor, la Pegaso 3 becu ala de benzina e un moft si nici la mine nu merge, dar vedeti ca robinetul de benzina are 3 pozitii :inchis,normal si rezerva, asa ca mergeti pe ON pana da sa moara si apoi teci pe RES si mai mergi vreo 60-70 Km pana se termina benzina.(daca nu dai de o statie intre timp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 tot ziceai de suruburile de la carena.si eu am pierdut cateva dar nu stiu de unde sa fac rost.poti sa ma ajuti ci ceva?marinescuro76@yahoo.com suruburi din alea cu locas de imbus am eu cateva, da-mi un telefon 0744 604 329 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Pai, cu benzina, e util totusi sa vad becu' ala cum se aprinde decat sa ma zgaiesc, mai ales noaptea , sa vad cata benzina mai am. Deocamdata asa fac, de aia caut solutii. Cu turometrul, peste 100 km/h nu prea mai aud cat de turat este, deci e nevoie sa repar turometrul. Cu spary-ul de lantz speram sa ma ajute posesorii mai experimentati de Pegaso sau motociclete asemanatoare cu detalii. 10X again. Cu becu' ai dreptate. Cauta firele care vin la bec si sonda de benzina (ar trebui sa plece niste fire de la robinetul de benzina) si vezi ca ai un contact instabil... strange sau infige bine papucii... asta daca nu-i ars becu'. Motoru-l auzi sigur la viteze de +100 km/h la Pegaso. Beleaua s-ar putea sa fie de la cablu... verifica daca nu-i rupt la unul din capete... se poate lipi sau il schimbi. Spray de lant dupa cum zice si mai sus. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Salut, am tot incercat sa caut posesori de Pegaso pe forum pe care sa ii intreb direct despre ce il doare pe Pegaso-ul meu dar se pare ca nu se poate decat daca o sa caut membru cu membru. Am un Pegaso 3 din '97 si nu stiu ce fel de spray de lantz ar fi cel mai bun sa folosesc pentru Pegaso. Am vazut ca sunt mai multe feluri. O alta intrebare ar fi despre turometru. Nu merge de cand am cumparat-o. Care ar putea fi problema si ce ar trebui sa schimb. De asemenea alta problema este avertizorul de benzina. Am ramas de 2 ori deja ca prostu' in drum fara benzina. Becu nu vrea sa se aprinda desi e bun, nu e ars. Multumesc, Dan schita daca te ajuta.am marcat gros partea cu becul de benz de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 (editat) Salut.Am si eu doua intrebari pt posesorii de Pegaso :cam cat tine un motor?Al meu are 43000 si mi s-a spus ca e mult..Si a doua-ati avut probleme cu furca pana acum?Mie a inceput sa-mi curga jamba stanga din senin,ca doar am lantu rupt de doo luni,si inainte nu era nici strop.Ura! Editat Ianuarie 23, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Antistress Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Salut.Am si eu doua intrebari pt posesorii de Pegaso :cam cat tine un motor?Al meu are 43000 si mi s-a spus ca e mult..Si a doua-ati avut probleme cu furca pana acum?Mie a inceput sa-mi curga jamba stanga din senin,ca doar am lantu rupt de doo luni,si inainte nu era nici strop.Ura! al meu are 65 de mii shi ieri am dus-o prima data la service sa-i regleze supapele in rest nada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sethssh Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 eu am avut probleme cu telescoapele, am schimbat semeringurile si de atunci in rest nici o defectiune majora P.S. si a mea are 41 000 km si nu da nici un semn ca ar fi obosita..nu cred ca e mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 al meu are 65 de mii shi ieri am dus-o prima data la service sa-i regleze supapele in rest nada... te rog mult,spune-mi si mie cat te-a costat reglajul de supape si unde l-ai facut,ca trebuie sa-l fac si eu.ms fain.aveti idee cam cat costa schimbul de simeringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 @ionut73:Din cate am vazut la un Pegaso 3 cube, la 100 la ora ai cam 3800-3900 RPM. A 5 mi se pare prea lunga .Sa nu mergi sub 90 la ora in a 5 a sau 110 daca ai pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Inca o intrebare:aveti idee daca se potriveste la pegaso discul de frana de pe bmw f 650 gs? Cam toate testele spun ca frana d p bmw e mai buna,dar singura diferenta p care am obs eu e ca e montat invers fata de cel d p pegaso,iar etrierul pare sa fie similar.Sunt tare curios cum sunt prinderile pe roata,mi-as pune un disc de bmw pt ca frana d p pegaso mi se pare greu dozabila.Daca are cineva vreo idee,sa impartaseasca aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin-butt-head Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Turometrul este actionat de un cablu(la fel ca si kilometrajul).Umbla si tu ,desfa-l,da-i jos carena,cerceteaz-o si invata,pentru ca vei ramane o data in varf de munte cu probleme la carburatie si nu va avea cine sa te ajute. Vreau si eu sa stiu unde ai reglat jocul supapelor sau daca stii cat trebuie sa aibe joc admisiile si evacuarile.Chiar si pentru supapa centrala de admisie care este actionata de culbutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aprilia_team Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Salutari fratzilor!!! Am si yo o intrebare!!! Ce ulei trebuie sa bag la un pegaso 650 cube din 99??? Si ce filtru de ulei am nevoie???Pot afla de undeva??? Pegaso 650 cube din 99 este pegaso 3??? Ms. mult baietzi si fete!!! Va salut!!! Asfalt uscat si fara probleme!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) Salutari fratzilor!!! Am si yo o intrebare!!! Ce ulei trebuie sa bag la un pegaso 650 cube din 99??? Si ce filtru de ulei am nevoie???Pot afla de undeva??? Pegaso 650 cube din 99 este pegaso 3??? Ms. mult baietzi si fete!!! Va salut!!! Asfalt uscat si fara probleme!!! mi se pare mie sau ai uitat unde ai pus intrebarea asta inca o data!?!? iata si dovada ca nu esti atent!!! /index.php?...0133&st=780 respecte <small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 10:53 -------------</small><br/> Salut, am tot incercat sa caut posesori de Pegaso pe forum pe care sa ii intreb direct despre ce il doare pe Pegaso-ul meu dar se pare ca nu se poate decat daca o sa caut membru cu membru. Am un Pegaso 3 din '97 si nu stiu ce fel de spray de lantz ar fi cel mai bun sa folosesc pentru Pegaso. Am vazut ca sunt mai multe feluri. O alta intrebare ar fi despre turometru. Nu merge de cand am cumparat-o. Care ar putea fi problema si ce ar trebui sa schimb. De asemenea alta problema este avertizorul de benzina. Am ramas de 2 ori deja ca prostu' in drum fara benzina. Becu nu vrea sa se aprinda desi e bun, nu e ars. Multumesc, Dan /index.php?...0133&st=780 este primul si al doilea unde ne regasesti este /index.php?showtopic=34176 Editat Aprilie 2, 2008 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.