Sari la conținut

Aprilia Pegaso 650


Postări Recomandate

Un salut plin de respect si caldura tuturor membrilor(mai vechi sau mai noi).

Eu sunt mai nou pe aici dar sper sa ma familiarizez repede.Conduc motociclete din 1992(cu acte in regula;fara....)

Recent am achizitionat de afara o Aprilia Pegaso 650 din '94(pentru cine e curios am si poze).Stie cineva mai multe detalii legate de intretinere,fiabilitate, comportament, defecte, calitati, defectiuni specifice modelului...etc.Motoarele ROTAX sunt reusite ?

Astept primavara cu nerabdare s-o scot la plimbare.Daca mai sunt brasoveni amatori de drumetii on si off road...mi-ar face placere.

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

Sa-l stapinesti sanatos !

Am cumparat si eu un Pegaso II din 93 asta toamna, dar n-am apucat sa ies decit de 5 ori cu el si am facut doar 500 km, asa ca nu pot sa-ti spun mare lucru.

Ideea e sa tinem legatura si poate o sa ne ajutam pe parcurs. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ghidonul sau pilotul va fi uimit de confortul seii si de pozitia de conducere. Motorul Rotax da dovada de performantele asteptate de la aceasta bijuterie mecanica si este plin de vigoare abia asteptind sa inghita kilometrii . Fapt notabil , parbrizul original ofera o protectie surprinzator de buna si permite un regim de croaziera sustinut fara a fi incomodat de presiunea curentului de aer . Cadrul confera motocicletei o excelenta tinuta de drum iar suspensiile isi exercita corect rolul lor chiar si pe drumurile mai putin intretinute .

La capitolul detalii practice se remarca protectiile de miini si avertizorul de trecere pe rezerva . Cricul central este oferit insa ca accesoriu separat.

Date tehnice :

- monocilindru 4T racit cu apa, 5 supape ,dubla axa cu came

- 49 cai la 6250 tr/min, cuplu 5,25 mkg la 5500 tr/min

- doua carburi Mikuni de 33mm

- cursa suspensiei 180 mm fata si 165 mm spate

- greutate 161 kg , rezervor de 22 litri , autonomie ~ 280 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ghidonul sau pilotul va fi uimit de confortul seii si de pozitia de conducere. Motorul Rotax da dovada de performantele asteptate de la aceasta bijuterie mecanica si este plin de vigoare abia asteptind sa inghita kilometrii . Fapt notabil , parbrizul original ofera o protectie surprinzator de buna si permite un regim de croaziera sustinut fara a fi incomodat de presiunea curentului de aer . Cadrul confera motocicletei o excelenta tinuta de drum iar suspensiile isi exercita corect rolul lor chiar si pe drumurile mai putin intretinute .

La capitolul detalii practice se remarca protectiile de miini si avertizorul de trecere pe rezerva . Cricul central este oferit insa ca accesoriu separat.

Date tehnice :

- monocilindru 4T racit cu apa, 5 supape ,dubla axa cu came

- 49 cai la 6250 tr/min, cuplu 5,25 mkg la 5500 tr/min

- doua carburi Mikuni de 33mm

- cursa suspensiei 180 mm fata si 165 mm spate

- greutate 161 kg , rezervor de 22 litri , autonomie ~ 280 km

Merci pt raspuns

Ciudat e ca in cartea ei scrie ca rezervorul are 19 litri.

Ai avut asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parea mea.. ia prea mult in oras 8 cam asa.. merge mai ales pe strada, nu merge sa te dai la ea pe coasta, probleme cu motoru din cate stiu eu nu prea apar :ok: daca ii pui ulei bun si nu-l arzi ... Bafta si sa o stapanesti sanantos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, dar un Pegaso din 2004 ce versiune e?

3, 4, 5 sau cat?

stiu ca e pe injectie

 

3 imparate!

Varianta 3 se face din 1997 pana acum. Din 2000 si ceva (nu mai stiu exact) i-au pus injectie si au schimbat furca fata (nu mai au amortizoare upside-down)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia Pegaso

Este un articol destul de critic insa trebuie tinut cont ca se analizeaza in functie de experienta unui pilot care ia totul in considerare si se raporteaza la alte modele.

Sunt multe date folositoare acolo.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa ce scrie acolo pot sa arunc Pegasul la gunoi, nu? Si eram destul de multumit de el, chiar daca-l consideram putin cam mic pentru mine......

Abia astept sa ma duc in De la Suzuki sa vorbesc cu baietii sa-mi faca o oferta la o mobra de-a lor. Nici macar nu stiu cum arata.....dar are o reclama excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un Pegaso din 99 (cu carburatoare) si ajungea sigur la suta sub cinci secunde nu in sase cum scrie in testul lor. Deasemenea viteza maxima era de 170 km/h (180 arata in bord dar ''fura'' cu zece km). Consuma 5-5.5 la drum lung si cam 6-7 in oras. Probabil varianta pe injectie este mai moale.

Despre rezistenta e cam cu dus-intors. Majoritatea ard garnitura de chiulasa ,axa cu came de admisie se ciupeste (la modelul cu cinci supape) si strica definitiv amortizorul spate (de regula intre 30-60 mii km);dar chiar si asa faci suta de mii fara reparatii importante la motor.

Am un prieten care a venit de la Brasov la Braila fara apa in radiator (ceasul de apa era pe rosu) , iar motorul nu a patit nimic; a schimbat garnitura de chiulasa si cam atat.

In final o recomand fara rezerve cu conditia sa nu treci de 6500 de ture.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea prindea 8000 de ture in demaraj.

Cred ca asa am ars garnitura de chiulasa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am avut una din 92 cu 47000 km . Am cumparat motorul in februarie si sincer nu prea l-am probat! Era frig afara. Am vazut ca porneste, a dat cineva o tura cu el si am zis ca e OK. I-am schimbat : placute frana, semnalizari, filtru , ulei, pompa apa, bateria ,tobe etc (poze).

Si au inceput problemele, nu fugea mai tare de 120 km/h :crack: , l-am dus la service la UnitedMotors! Mari tepari frate si ma repet mari tepari! A stat 3 luni la ei, ca e aia , ca am comandat garnitura de chiuloasa, ca nu e garnitura , ce mai a trecut vara!!!

Si tot asa de la un service la altul. Service-ul in Romania este zero. Poate sunt baieti priceputi dar eu nu i-am gasit!

Sunt curios la cine a ajuns motoru! L-am vandut cu 1500 si am dat pe el .... 2300, plus revizia si service 2700.

Am vazut motorul de vanzare pe ProBike cu 27.000 km :crack: , sunt curios cine l-a cumparat! Daca a reusit sa-l repare!!!

Parerea mea : cumpara V-Storm!!! Poate sunt patit dar eu unu nu-mi mai cumpar motocicleta italiana, chiar daca are motor austriac!

Conteaza si norocul omului :blbl: , eu nu prea am avut!

post-1730-1142504352_thumb.jpg

post-1730-1142504372_thumb.jpg

post-1730-1142505393_thumb.jpg

Editat de Madalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! desi sunt mai nou pe acest site,incerc sa-mi dau cu parerea despre Aprilia Pegaso 650. Detin o astfel de motoreta (deci vorbesc din proprie experienta) si ca orice alt motor Apriliusul are si parti bune si mai putin bune. Dupa parerea mea un lucru bun este motorul.Nu pot sa zic ca este cel mai bun, dar pe mine nu m-a lasat balta niciodata.In vara anului 2005 am fost in concediu la mare:consum 5,8/100km cu 2 persoane+bagaj,in total vreo 180kg pe el.Viteza de croaziera 120 km/ora.

Parti mai putin bune:cricul (motoreta mea are doar cric lateral).Pai piesa asta mi-a mincat zilele...l-am reparat de vreo 4 ori si tot timpul sunt atent la el.O alta parte naspa este faptul ca daca sta o zi fara sa-l pornesti, a II-a zi nu pleaca fara sa-i tragi socul,iar daca socul nu functioneaza perfect esti mort!In rest o motoreta nu prea pretentioasa,usor de intretinut si relativ ieftina(cele fabricate intre 92-96)

Pentru cei care detin un astfel de motor,va rog un pic de atentie la schimbul de ulei:dupa ce scoateti filtru de ulei din locasul sau,daca va uitati cu atentie o sa vedeti un cap de surub ce se poate desface cu o surubelnita dreapta...este bine sa-l slabiti o jumatate de tura si sa porniti motorul doar atit cit sa invirta o data sau de 2 ori.(o sa arunce putin ulei pe acolo).Stringe surubul dupa care monteaza filtrul nou. Nu pot sa va spun exact la ce foloseste...ceva cu eliminarea depunerilor...dar am invatat acest lucru de la un domn ce se ocupa de service la motoare in Germania si am inteles ca asa spune si manualul de reparatie. In rest bafta multa,asfalt uscat si va rog sa-mi urati noroc in incercarea de a cumpara un ETV 1000 Caponord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius, si eu am pegaso, dar nu pot sa te ajut cu nici un sfat: nu mam pricep. Am luat mobra la doar 3000 km de la un prieten, si acum are cam 6000. Este fabricata 2004 si importata 2005. In afara de schimb ulei + filtre n-am mai facut nimic altceva. Schimburile astea le-am facut la United Motors, care servesc cate una rece una calda, depinde de stocurile de piese ce le au. Pentru ceva repere de plastic am asteptat si vreo 2 luni (cu banii dati in avans toti).

Ca mobra sunt multumit, luni am dus-o prima oara pe autortrada spre pitesti si i-am dat gaz la full. A urcat foarte frumos pana la 6000 ture, unde s-a plafonat imediat. Inseamna ca-i limitata electronic. La turele alea, vitezomentrul indica aprox 150 km/h. N-am avut gps-ul la mine sa vad eroarea ceasului din bord. La viteza aia am observat ceva fugi mici de spate, dar poate erau de la ceva sleauri . Am mers cu viteza asta cam 10 km adunat, sa vad cum e, apoi am mers cu 120 la croaziera. Am intors la KM 36, nu mai era nimic de vazut. La viteza maxima, nu mai vezi nimic in oglinzi, vibreaza la dracu, zgomotul aerului e mare (casca e buna, dar vajaie), orice frana mai serioasa inseamna cazatura sigura. Protectia la vant e destul de buna, pentru ca am schimbat parbrizul standard cu unul Inalt, cum zic ei de Tibet. Cu cel mic venea vantul direct in piept, asa sare direct peste casca. Vibratiile la viteza m-au amortit de tot, la intrarea in Militari m-am dat jos sa ma dezmortesc, mergand putin pe jos. Totusi la 120 e destul de confortabila. Mai sus e aventura si copilarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...