dori_x Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) Am mai gasit post-uri asemanatoare, le-am citit, dar in nici unul nu se gasesc simptomele motocicletei mele . Sa va explic : este o Honda cbr 600 F3 din 1998. Uneori, nepornita de 2-3 zile, porneste din prima, merg toate bujiile, merge totul perfect ( pornita cu soc la maxim si fara gaz). Uneori, la fel, cu soc si fara gaz, la primul buton incearca sa porneasca, apoi nimic. Se ineaca imediat. Si nu mai porneste decat daca-i desfac una sau doua bujii, le incalzesc si curat. Apoi porneste imediat, in 1-2 bujii, apoi incep sa functioneze si celelalte. Daca o opresc, apoi porneste imediat. Ideea este ca, chiar daca o las sa mearga, uneori, chiar si numai dupa 2 ore, mi s-a intamplat sa nu mai porneasca, sa se inece. Chiar acum , cand scriu acest mesaj este inecata, desi am pornit-o si mergea perfect cu 2 ore in urma. Desi, repet, daca incerc sa o pornesc dupa mai mult timp, porneste imediat. Cateodata. Daca o las inecata, de exemplu acum si incerc maine, nu porneste. Trebuie sa-i desfac neaparat 1-2 bujii. Mentionez ca motocicleta nu a mai fost pornita 1 an si jumatate. A pornit foarte usor dupa aceasta perioada, dar, cateodata si destul de des, se ineaca. Nu am mers cu ea decat pe distante foarte scurte si pentru timp foarte scurt dar, am lasat-o destul de mult sa mearga la ralanti, sa se incalzeasca apa .... Bujiile sunt cele recomandate de producator, NGK CR9EH-9 si nu par a fi terminate. Desi cand le scot, inecata, sunt cam negre si ude, bineinteles. Ar trebui sa schimb bujiile ? Sa schimb bateria? Aceasta, chiar daca o las 2 zile, invarte perfect. Desi, daca insist. atunci cand este inecata, dupa 5-6 incercari, incepe sa moara. Dar isi revine imediat apoi. Filtrul de aer nu l-am verificat inca. Oare ce sa aiba ? Ce ma sfatuiti ? Editat Noiembrie 23, 2008 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca tu esti sigur ca nu a mai fost pornita de un an jumate , din start trebuie schimbate bujiile , uleiul , filtru ulei , o curatare { eventual} schimbare a filtrului aer si mai ales curatare si sincronizare carburatoare . Oricum pe vremea asta , ad la temperaturi mai mici de 5 grade pornirile sunt cele mai dificile . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca mergi pe distante scurte si o lasi sa mearga la relanti mai rau ii faci. Iesi la un drum de macar 30-40 km si o sa-si dea drumul la mers. Nu ignora nici postul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 23, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2008 Da, sunt foarte sigur ca nu a fost pornita un an si jumatate. O sa incep cu bujiile si sa verific uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Da, sunt foarte sigur ca nu a fost pornita un an si jumatate. O sa incep cu bujiile si sa verific uleiul. La ulei n-ai ce sa verifici, se schimba la numarul de km parcursi sau o data pe an daca nu faci destui km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Am mai gasit post-uri asemanatoare, le-am citit, dar in nici unul nu se gasesc simptomele motocicletei mele . Sa va explic : este o Honda cbr 600 F3 din 1998. Uneori, nepornita de 2-3 zile, porneste din prima, merg toate bujiile, merge totul perfect ( pornita cu soc la maxim si fara gaz). Uneori, la fel, cu soc si fara gaz, la primul buton incearca sa porneasca, apoi nimic. Se ineaca imediat. Si nu mai porneste decat daca-i desfac una sau doua bujii, le incalzesc si curat. Apoi porneste imediat, in 1-2 bujii, apoi incep sa functioneze si celelalte. Daca o opresc, apoi porneste imediat. Ideea este ca, chiar daca o las sa mearga, uneori, chiar si numai dupa 2 ore, mi s-a intamplat sa nu mai porneasca, sa se inece. Chiar acum , cand scriu acest mesaj este inecata, desi am pornit-o si mergea perfect cu 2 ore in urma. Desi, repet, daca incerc sa o pornesc dupa mai mult timp, porneste imediat. Cateodata. Daca o las inecata, de exemplu acum si incerc maine, nu porneste. Trebuie sa-i desfac neaparat 1-2 bujii. Mentionez ca motocicleta nu a mai fost pornita 1 an si jumatate. A pornit foarte usor dupa aceasta perioada, dar, cateodata si destul de des, se ineaca. Nu am mers cu ea decat pe distante foarte scurte si pentru timp foarte scurt dar, am lasat-o destul de mult sa mearga la ralanti, sa se incalzeasca apa .... Bujiile sunt cele recomandate de producator, NGK CR9EH-9 si nu par a fi terminate. Desi cand le scot, inecata, sunt cam negre si ude, bineinteles. Ar trebui sa schimb bujiile ? Sa schimb bateria? Aceasta, chiar daca o las 2 zile, invarte perfect. Desi, daca insist. atunci cand este inecata, dupa 5-6 incercari, incepe sa moara. Dar isi revine imediat apoi. Filtrul de aer nu l-am verificat inca. Oare ce sa aiba ? Ce ma sfatuiti ? Verifica nivelul de benzina in carburatoare si eventual suruburile pilot. Se pare ca ai amestecul exagerat de bogat. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Poate fi carbul dereglat. Sau cumpara niste bujii cu iridium, fac diferenta. Asa pateam si eu la honda, se ineca si dupa ce am luat bujii cu iridium nu s-a mai inecat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Si la mine facea cam la fel, dar asta pana am invatat s-o pornesc. Fiecare motor (cel putin cele pe carburatie) are personalitatea lui si porneste in moduri diferite. Al meu cand e rece porneste cu soc maxim si fara acceleratie, dar daca a fost pornit o data in ziua respectiva, atunci trebuie repornit fara soc si cu acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 am un prieten cu gsx-r 600 cam acelasi an si aceleasi probleme avea...pana a iesit odata la un drum de 150 km si de atunci nu mai are treaba...bine k i-am mai si recomandat sa nu o mai porneasca fara sa o soata la strada cum am facut eu de vreo 6 ori intr-o saptamana asta iarna la temp de -10 grade pana ce au murit si bujiile si bateria. si de atunci n-am mai pornito niciodata fara sa o pun la lucru si slava domnului am facut 10 mii km anu asta fara sa mi dea un rateu macar si pornit la prima cheie tot timpul indiferent de temp de afara.(cbr f 95) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 am un prieten cu gsx-r 600 cam acelasi an si aceleasi probleme avea...pana a iesit odata la un drum de 150 km si de atunci nu mai are treaba...bine k i-am mai si recomandat sa nu o mai porneasca fara sa o soata la strada cum am facut eu de vreo 6 ori intr-o saptamana asta iarna la temp de -10 grade pana ce au murit si bujiile si bateria. si de atunci n-am mai pornito niciodata fara sa o pun la lucru si slava domnului am facut 10 mii km anu asta fara sa mi dea un rateu macar si pornit la prima cheie tot timpul indiferent de temp de afara.(cbr f 95) Pai cred ca asta mi se intampla si mie. Deci, dupa ce nu a mai fost pornita atata timp, eu am pornit-o si o tineam doar pe loc, cel mult ieseam cu ea 3-400 de metri, maxim. Apoi o bagam la cusca. Bateria era slaba, am pus-o pe redresor. Acum vad ca iar incepe sa dea semne de batranete. Sau de nefolosinta. Azi am scos toate bujiile, le-am curatat, am pus 20 de min bateria pe redresor si a pornit in fractiune de secunda, mergand bineinteles toate bujiile. S-a si incalzit mult mai repede. Deci, cred, cea mai buna solutie, drum mai lung si fara porniri degeaba, doar sa-i aud motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Sa te gandesti sa schimbi si benzina ok? aia nu mai e benzina daca mirosi in rezervor nici macar nu mai miroase a benzina Bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Pai cred ca asta mi se intampla si mie. Deci, dupa ce nu a mai fost pornita atata timp, eu am pornit-o si o tineam doar pe loc, cel mult ieseam cu ea 3-400 de metri, maxim. Apoi o bagam la cusca. Bateria era slaba, am pus-o pe redresor. Acum vad ca iar incepe sa dea semne de batranete. Sau de nefolosinta. Azi am scos toate bujiile, le-am curatat, am pus 20 de min bateria pe redresor si a pornit in fractiune de secunda, mergand bineinteles toate bujiile. S-a si incalzit mult mai repede. Deci, cred, cea mai buna solutie, drum mai lung si fara porniri degeaba, doar sa-i aud motorul. asa sa faci......tot aici pe forum am invatzat si eu ce e de facut ca daca nu, cred ca mai schimbam 2 seturi de bujii afumate aiurea doar de dragul de ai auzi motorul la garaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 asa sa faci......tot aici pe forum am invatzat si eu ce e de facut ca daca nu, cred ca mai schimbam 2 seturi de bujii afumate aiurea doar de dragul de ai auzi motorul la garaj..... Aha, deci de asta se afumau bujiile, chiar daca o lasam sa se incalzeasca atunci cand o porneam. Bineinteles, pe loc, foarte putin turata. Benzina i-am schimbat-o. Aha, deci de asta se afumau bujiile, chiar daca o lasam sa se incalzeasca atunci cand o porneam. Bineinteles, pe loc, foarte putin turata. Benzina i-am schimbat-o. Cu asta cred ca am rezolvat-o. As mai vrea totusi sa va intreb ceva . In legatura cu, capetele de ghidon. As vrea sa le schimb. Am desfacut unul dar se desface doar "jumatate". Jumatate ramane in ghidon. Cum fac sa scot si jumatatea cealalta ? Dupa cate vad in imaginea pe care o atasez, in ghidon ar ramane o bucse din cauciuc, care, atunci cand se strange surubul, se umfla si se fixeaza in ghidon. Sper sa nu ma insel. Mie-mi iese doar partea colorata. Cum fac sa scot si bucsa aceea? As vrea sa o masor, sa vad daca acestea noi mi s-ar potrivi, sa nu le iau degeaba. Scrie acolo ca au diametrul de 18 mm la bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 pai sper k nu ai scos surubul de tot k e posibil sa ti fi cazut piulita acolo in maner si s-ar putea sa ai treaba destul de serioasa acum la scos cauciucul ala care se dilata la infiletarea surubului....app exact de alea i-am pus si eu si tampoanele de cauciuc cu care vin capetele de ghidon nu se dilata atat de tare incat sa ramana prinse acolo ...sunt mult mai mici in diametru.....eu am fol la astea albastre tampoanele alea de cauciuc de la capetele de ghidon vechi(de alea nichelate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 pai sper k nu ai scos surubul de tot k e posibil sa ti fi cazut piulita acolo in maner si s-ar putea sa ai treaba destul de serioasa acum la scos cauciucul ala care se dilata la infiletarea surubului....app exact de alea i-am pus si eu si tampoanele de cauciuc cu care vin capetele de ghidon nu se dilata atat de tare incat sa ramana prinse acolo ...sunt mult mai mici in diametru.....eu am fol la astea albastre tampoanele alea de cauciuc de la capetele de ghidon vechi(de alea nichelate). Nu stiu ce sa zic. La mine, ambele, le-am desfacut surubul complet, apoi l-am infiletat doar putin sa pot sa trag afara si nu am reusit. Oricat de tare as fi tras. Nu stiu ce naiba se intampla acolo. Or fi rupte ? Pun mai jos niste poze, poate va ajuta sa-mi explicati si mie ce naiba este pe acolo si ce este de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 tziam zis eu k o sa ai treaba serioasa din cate vad eu capatul de ghidon si burduful de cauciuc erau dintr-o bucata(lipite cred unul de celalalt si din cate se vede pare a fi rupt si ramas inauntru manerului de acc. eu am incercat intr-o zi sa scot mansonul de pe ghidonul stang si mi-a venit acru la cat m-am chinuit si m-am lasat pan la urma ca nu aveam nici o sansa....se intzepenesc a draqului dak stau in acelasi loc mult timp. poti incerca cu un spitz(patent de ala cu coltii ascutiti) incerci sa rupi bucati din ce ti-a ramas acolo si pan la urma poate isi da drumul cumva si iese de acolo alta varianta mai simpla nu prea imi trece prin cap acum...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 tziam zis eu k o sa ai treaba serioasa din cate vad eu capatul de ghidon si burduful de cauciuc erau dintr-o bucata(lipite cred unul de celalalt si din cate se vede pare a fi rupt si ramas inauntru manerului de acc. eu am incercat intr-o zi sa scot mansonul de pe ghidonul stang si mi-a venit acru la cat m-am chinuit si m-am lasat pan la urma ca nu aveam nici o sansa....se intzepenesc a draqului dak stau in acelasi loc mult timp. poti incerca cu un spitz(patent de ala cu coltii ascutiti) incerci sa rupi bucati din ce ti-a ramas acolo si pan la urma poate isi da drumul cumva si iese de acolo alta varianta mai simpla nu prea imi trece prin cap acum...bafta Mda, multumesc mult, oricum. O sa infiletez alt surub in ce a ramas acolo si o sa incerc sa trag cu ceva mai puternic. Daca ai zis ca tie ti-au mers capetele care le-am postat mai sus, sper sa mearga si la mine dupa ce o sa le scot pe astea. Le-am gasit pe un site la 30 lei, destul de ieftine zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 cristi se vede ca nu ai nici o treaba cu macanica si doar te bagi aiurea in seama la honda asa sunt prinderile pt gontra greutati trebe date jos mansoanele si in semighidon sunt 2 gauri mici acolo trebe apasat (sunt sigurantele pt prinderea origianla) si cu un surub infiletat in prindere tragi de el cu un patent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 cristi se vede ca nu ai nici o treaba cu macanica si doar te bagi aiurea in seama la honda asa sunt prinderile pt gontra greutati trebe date jos mansoanele si in semighidon sunt 2 gauri mici acolo trebe apasat (sunt sigurantele pt prinderea origianla) si cu un surub infiletat in prindere tragi de el cu un patent poi poate nu ai inteles nimic....eu n-am avut de-a face niciodata cu capetele de ghidon originale ci numai cu aftermarketuri deci de unde draq sa stiu...mi-am dat si eu cu parerea la ce am vazut acolo doar atat....bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 (editat) bujiile oricat de noi le pui..tot aspect negru vor avea daca mergi pe distante scurte in oras.... chestia e ca daca le pui noi stii ca 15-20 mii de km...nu ai treaba vb de cele "normale"..non-iridium cele cu iridium....din ce stiu au viata dubla sau tripla.. bafta Editat Noiembrie 25, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 poi poate nu ai inteles nimic....eu n-am avut de-a face niciodata cu capetele de ghidon originale ci numai cu aftermarketuri deci de unde draq sa stiu...mi-am dat si eu cu parerea la ce am vazut acolo doar atat....bye pai daca nu stii, nu iti dai cu parerea, astepti sa vina unu care stie, citesti inveti si apoi dai sfaturi, chiar nu trebuie sa iti dai cu parerea la orice post.; sper ca nu te superi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 25, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2008 cristi se vede ca nu ai nici o treaba cu macanica si doar te bagi aiurea in seama la honda asa sunt prinderile pt gontra greutati trebe date jos mansoanele si in semighidon sunt 2 gauri mici acolo trebe apasat (sunt sigurantele pt prinderea origianla) si cu un surub infiletat in prindere tragi de el cu un patent Multumesc mult. Intradevar, asa este la ambele, deci nu se puteau rupe la amandoua. Si am mai avut o Honda, NTV la care erau identice. Deci, cu atat mai putin probabil sa se rupa toate 4 la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 ai reusit sa le scoti ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Noiembrie 28, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2008 ai reusit sa le scoti ?? Nu am avut timp, maine, sambata, o sa le scot. Cu explicatiile de mai sus, ar trebui sa fie simplu. O sa fie mai greu de scos, cred, mansoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Nu am avut timp, maine, sambata, o sa le scot. Cu explicatiile de mai sus, ar trebui sa fie simplu. O sa fie mai greu de scos, cred, mansoanele. incearca si solutia asta: ia o surubelnita - mare shi lata ..........pt k io crc is infiletate in ghidoane chestile alea..... vad din poze k au o crestatura ca pt surubelnita........ poate ii cum am zis io .nush exact dar incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.