Sari la conținut

motoare v4


vlady_phx
 Share

Postări Recomandate

Hmm.. pai io unu' mai stiu:

- Honda VF 750... model mai vechi, chopper...

- Honda VF 500 parca.... V4, 500 cmc.. tot model mai vechi.. seamana foarte bine cu Honda VT 500..

- Visul meu, Yamaha V-MAX.. :friends:.. V4, 1200 cmc (modelul vechi), 1700 cmc parca (modelul nou)

 

Si cam atata imi vine in minte acuma..

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducati monster parca de 1000 sau 1100.

Hmm.. pai io unu' mai stiu:

- Honda VF 750... model mai vechi, chopper...

- Honda VF 500 parca.... V4, 500 cmc.. tot model mai vechi.. seamana foarte bine cu Honda VT 500..

- Visul meu, Yamaha V-MAX.. :friends: .. V4, 1200 cmc (modelul vechi), 1700 cmc parca (modelul nou)

 

Si cam atata imi vine in minte acuma..

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sanu uitam de honda vf interceptor de 400 750 si 1000 modele sport turing cu semicarenaj si full carenate din cate stiu eu prime supersportive adevarate

si vf sabre tot asa 400 750 si 1000

 

una de genu vreau sa-mi achizitionez or fi ele bunicute dar tot.....fug ca dracii!!!!

post-21543-1228287472_thumb.jpg

post-21543-1228287491_thumb.jpg

post-21543-1228287509_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelu 2001 de 1000 e v2...nuj ce model nou te referi :|

 

google it: Aprilia RSV 4 2009. oricum, pretul ei cred ca o sa fie prohibitiv pentru majoritatea. producatorii se lauda ca motorul dezvolta far anici o problema 180 CP iar versiunea pentru WSKB ajunge usor la 220 CP.

 

uite, aici ai o prezentare mai ampla a motocicletei.

/index.php?showtopic=285694

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo...cum iti merge vfr'u? ma tot gandesc sa iau unul...ma rog,deocamdata banii sunt problema, dar sa zicem ca rezolv

Pai ce pot sa-ti spun este ca merge f bine. E RC24 din 88, il am de 1 an jumate si am facut 25000km cu el, acum pe bord indica peste 66000.

Singura problema a fost cu releul de incarcare, a cedat la scurt timp dupa ce am luat-o. In rest n-am schimbat decat consumabile. Motorul merge bine, nu consuma ulei,trage bine, consumul de benzina e bun (mers linistit si pana in 120 consuma 5% chiar si mai putin, daca merg si mai calm pana in 100 am scos si 4.3% , daca o fugaresc sare si de 7%)

Comparat cu un RC36 din 97 ( de care are fratemiu) pot sa-ti spun urmatoarele:

-al meu consuma mai putin (dar nu e mare diferenta)

- desi al meu teoretic are mai multi cai RC36 se simte mai puternic cel putin in regimul de mers normal (la viteza maxima in carte RC24 e cotat mai bine decat RC36, practic n-am incercat la nici una topspeedul)

- RC36 are ciclistica sensibil mai sportiva decat RC24

-pozitia de pilotaj pe RC24 e mai comoda pt touring decat cea de pe RC36 care e mai sportiva un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva dintre cele mai celebrepost-14727-1228345348_thumb.jpgV-maxx model 2009

 

post-14727-1228345354_thumb.jpg RSV4 Race-masine

post-14727-1228345361_thumb.jpg idem

post-14727-1228345366_thumb.jpgDucati desmosedici

post-14727-1228345372_thumb.jpgvfr 800

post-14727-1228345385_thumb.pngV-maxx

 

 

Majoritatea dezvolta puteri uriase intre 180 si peste 200 de calutzi ma refer la modele noi 2008-2009 cele vechi peste 100 si sa tinem cont ca un motor V4 este mai echilibrat ca unul 4 in linie (parerea mea) :laugh:

post-14727-1228345378_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? :)

 

d'aia, ca-i parerea lui. :P

 

Majoritatea dezvolta puteri uriase intre 180 si peste 200 de calutzi ma refer la modele noi 2008-2009 cele vechi peste 100 si sa tinem cont ca un motor V4 este mai echilibrat ca unul 4 in linie (parerea mea) :laugh:

 

da, acum se scoate tot ce se poate dintr-un motor. totusi, la Vmax-ul vechi, fara V-Boost, motocicleta avea "doar" 101 CP dar un cuplu de 101 Nm la 3000 rpm fata de cel cu V-Boost care avea 140 CP si un cuplu de 118 Nm la 7500 rpm. oricum, motoarele cgiar daca pe hartie cifrele par mici, realitatea este un pic altfel. am apucat sa ies cu un Vmax de 101 cp pe autostrada, eu cu Fazerul meu. vreau sa zic ca in acceleratii nu avea ce discuta cu mine, desi la top speed il faceam (el era si limitat la 190 km/h) pe demaraj ma lasa rau de tot in urma. bine, eu 600 cmc, el 1200 cmc, poate si din cauza asta. oricum, Vmax-ul este intr-o alta liga de motociclete si daca as avea de ales intre Vmax-ul vechi si cel nou, l-as alege pe cel vechi.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? :laugh:

 

Pentru ca mi se pare a motocicleta mai accesibila ca pilotaj, pare o motocicleta pe care candva vei putea scoate tot ce se poate din ea; Vmax-ul nou deja e sf: mare, puternica, greoaie. Asta noua mi se pare mai mult a drag-bike, nu m-as vedea facand turing pe asa ceva.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...