pedros Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 (editat) Cu respect va salut , vreau si eu sfaturi in privinta achizitionari suz dr 650 rse. si honda transalp 600,,,,,comparatii, avantaje si dezavantaje, ..... cu multumiri Editat Decembrie 3, 2008 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 eu am dr si sunt multumit de el...merge peste tot.acum depinde ce vrei sa faci cu motoru...spre exemplu dr-ul il mai poti baga si pe coclauri mai un hard mai ceva pe cand transpaltul forestiere usoare.defapt transplantul e mai mult enduro-turing pe cand dr-ul nui chear asa turing...merge peste tot!cum spuneam depinde ce faci cu motorul.ca fiabilitate daca ai grija de ele nu prea o sa ai probleme.oricum asculta parerea celor cu transplant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 (editat) Cu respect va salut , vreau si eu sfaturi in privinta achizitionari suz dr 650 rse. si honda transalp 600,,,,,comparatii, avantaje si dezavantaje, ..... cu multumiri Ia in calcul si Kawasaki KLE, vezi ca si eu vand unul si arata bine (optic si mecanic) ! Editat Decembrie 3, 2008 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 3, 2008 Autor Share Postat Decembrie 3, 2008 Ia in calcul si Kawasaki KLE, vezi ca si eu vand unul si arata bine (optic si mecanic) ! pune si tu o poza , si cam la pret sa invirte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) pai cel mai bun la enduro-turing ar fi un bicilindru. depinde ce-ti place: africa twin, transalp, supertenere, KLE etc. parerea mea e sa-ti iei ceva cu un propulsor mai mare, gen supertenere (ca e mai ieftina) sau africa twin. oricare dintre ele sunt la fel de grele, (si de bune ) asa ca mai bine sa ai un motor mai puternic. e mult mai comod la drum lung. e adevarat ca , cu un bicilindru mai pierzi ceva la capitolul enduro, dar cat enduro faci cu un DR 650? de cand am supertenere s-a pus prafu' pe DR.... Editat Decembrie 5, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 am avut dr 650 rse si nu prea mi-a placut, plus ca incepea sa aibe ceva probleme la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 bodo ai dreptate... cam naspa dr-urile astea ... chiuluasa aia... am si dezmembrat unul din cauza aia.. asa ceva nam pomenit nici la raba, vai s'amar ... nu am avut transalp dar cu siguranta-i net superior... toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 in nici un caz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 Aargumente exista?....de ce bmw.dece xtz.de ce dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 asa...argumente? io nu am avut probleme ...hai bagati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Pedro, daca tu vrei motor cu care sa mergi cu coburi si topcase la drum lung cum iti place tie - iti trebuie ceva mai baliu si de preferat bicilindru. Vad ca vrei sa aibe si veleitati enduro, normal ca doar nu o sa stai sa incetinesti la linia de cale ferata Nu stiu cum ajungi tu la SuperTenere, ar trebui sa o probezi. Si Transalp la fel. Fiindca astea s-ar potrivi cu ce vrei tu. Merg totusi si monocilindre ca iesi mai ieftinache (acu' depinde de an si stare), sunt ceva mai usoare si te "lupti" mai putin cu ele - de exemplu Tenere sau Freewind. Deci, recapituland, trebuie sa vezi in primul rand cum ajungi jos la SuperTenere ca vaca imensa; si nici Transalpu' nu e prea departe. Treci pe la Rabinu si zi sa scoata dihania afara (Transalpu) sa vezi cum este, ca si asa n-a mai dat nici un semn de viata. Pe de alta parte la dihaniile astea nu o sa ai un consum ca la un monocilindru, trebuie sa te gandesti si la aspectul asta. (dar in schimb cari cu ele ca cu camionu' ) Io nu pot sa iti zic decat despre Tenere 2-3 cuvinte mai la obiect: consum foarte bun (6 oras, 4 - 5 afara - la mers decent), destul de usoara raportat la volumul ei, motor fiabil si silentios, racire pe apa, rezervor spatios, mergi croaziera 120 - 130 fara probleme si se duce maxim 170 cu pinioanele standard, se da si pe-o roata ; ca dezavantaje mentionez ca: e destul de inalta pentru tine dar s-ar putea sa te descurci, radiatorul de apa e supradimensionat - pe frig mergi cu carton ca la Dacie ca sa se incalzeasca in marja normala de temperatura, rezervoru vibreaza cand e aproape gol de zici ca e s-a intamplat ceva pe la motor si ar mai fi cateva dar nesemnificative. RSE-ul scoate-l din discutie fiindca tu ai deja RS si daca vrei sa o schimbi doar pt pornirea la starter nu are sens. Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 12, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Mersi ptr sfaturi Bogdane, am vazut TA, lui Rabinu, dr-ul era mai inalt decit TA ,,xf-ul e urit si tot acelasi motor il are,ca dr,as inclina la xtz 660,,dar cu mine 178 cm ,muierea si 20 kg de bagaje , ce mai zici de xtz ? sti ca o data pe an fak tara im lung si lat Editat Ianuarie 12, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Mersi ptr sfaturi Bogdane, am vazut TA, lui Rabinu, dr-ul era mai inalt decit TA ,,xf-ul e urit si tot acelasi motor il are,ca dr,as inclina la xtz 660,,dar cu mine 178 cm ,muierea si 20 kg de bagaje , ce mai zici de xtz ? sti ca o data pe an fak tara im lung si lat Pai XTZ-u cara mai mult ca DR-u . Deci ce ai carat cu DR-u o sa cari si cu XTZ-u si mai bine. Asa la carat intr-adevar Super-Tenereu are ceva mai mult loc si ceva vana in plus dar vezi ca e foarte vaca (si pe inaltime si pe latime) si consuma mai mult (in mod justificat bineinteles ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Salut Xtz 660 cara de parca nu ai pune nimic pe el.ASTA VARA TELESCOPU SPATE APROAPE CA NU MAI AVEA CURSA SI TOT O BAGA PE NEVASTA-MEA IN TOP-CASE [AM RAMAS AFIS] VREAU SA SPUN CA TOATE CUTIILE CE LE AVEAM ERAU PLINE OCHI,PE DRUM AM CUMPARAT TOT FELU DE CHESTI.TRAGE CA UN TRACTOR CU CAT PUI MAI MULT PE EL CU ATAT SE FACE MAI NERVOS ACUM IAM DESCHIS AMBELE CARBURATOARE[bEA MAI MULT ]DAR ARE O EXPLOZIE DE PUTERE,INAINDE CEL DE AL DOILEA SE DESCHIDEA LA 4500 ROT/MIN ,ACUM SE DESCHID AMANDOUA O DATA MARIUS B. Editat Ianuarie 13, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Asa arata si-al meu asta-vara cand am fost la munte - topcase, 2 genti imense laterale, pasagera, un ghiozdan pe care il tineam in fatza mea, sprijinit pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Asa arata si-al meu asta-vara cand am fost la munte - topcase, 2 genti imense laterale, pasagera, un ghiozdan pe care il tineam in fatza mea, sprijinit pe rezervor. PUNE TE ROG O POZA CU AL TAU IS CURIOS CUM ARATA MARIUS B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Uite si Tenere-ul meu, sper sa nu se supere Pedro ca le-am pus pe topicul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2009 Salut Xtz 660 cara de parca nu ai pune nimic pe el.ASTA VARA TELESCOPU SPATE APROAPE CA NU MAI AVEA CURSA SI TOT O BAGA PE NEVASTA-MEA IN TOP-CASE [AM RAMAS AFIS] VREAU SA SPUN CA TOATE CUTIILE CE LE AVEAM ERAU PLINE OCHI,PE DRUM AM CUMPARAT TOT FELU DE CHESTI.TRAGE CA UN TRACTOR CU CAT PUI MAI MULT PE EL CU ATAT SE FACE MAI NERVOS ACUM IAM DESCHIS AMBELE CARBURATOARE[bEA MAI MULT ]DAR ARE O EXPLOZIE DE PUTERE,INAINDE CEL DE AL DOILEA SE DESCHIDEA LA 4500 ROT/MIN ,ACUM SE DESCHID AMANDOUA O DATA MARIUS B. Mda imi place tnr-ul tau Mariuse , dar fama sa-mi placa , adica intra in detali,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Poti lua in calcul si Transalpul. Eu sunt f multumit de el. EU il recomand in primul rand pt fiabilitate. Motorul 2V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Mda imi place tnr-ul tau Mariuse , dar fama sa-mi placa , adica intra in detali,, poi ce sa iti spun viteza max 160,consum 20l-419 km masurat de mine viteza 90-110.porneste si acum iarna la prima cheie,o bujie pe cilindru[in 11000 nu am desfacuto de loc ,nici nu stiu cum arata] in rest de carat cara ca prostu, nu maraie la greutate,in rest motor foarte simplu si usor de intretinul.cuplu mare,rupe fata de transalp[mam dat cu transalp] e brutal,pe o roata 1,2 din acceleratie ..... restul tiam dat pm Y LOVE MY TENERE MARIUS B. Editat Ianuarie 16, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) Ma bag si eu in seama! Voua cum va pornesc motoarele pe vremea asta? Eu unu am calarit tot sezonu trecut un f650 si nu mi-a tusit niciodata.Precizez ca in tot turu asta al tarii am circulat cu bagaje,cu oale ceaun, si alte accesorii de gatit. Ca si viteza ...... am mers si cu 20km/h si cu 160km/h! Consumul a iesit undeva la 5% combinat.Despre greutatea suportata de motor........nu cred ca are limita! Aaaaaaaaaaaa.........si sotia!java script:add_smilie("","smid_6") Editat Ianuarie 17, 2009 de pufarinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Fiecare cu ce are.... Te sfatuiesc sa arunci un ochi si la KLE 500. Este o motoreta cuminte si rabdatoare... Eu o folosesc 80% asfalt si numai 20% coclau. Merg cu pasager de 60kg, este stabila si docila. Avantaj mare, 2 cil , consum mic (4-5% la 100-120), piese relativ ieftine, fara vibratii ( care se cam resimt la drum lung la un piston )...Este relativ usoara la clasa ei... Acum depinde de tine la ce vrei sa o folosesti. Ma bag si eu in seama! Voua cum va pornesc motoarele pe vremea asta? Eu unu am calarit tot sezonu trecut un f650 si nu mi-a tusit niciodata.Precizez ca in tot turu asta al tarii am circulat cu bagaje,cu oale ceaun, si alte accesorii de gatit. Ca si viteza ...... am mers si cu 20km/h si cu 160km/h! Consumul a iesit undeva la 5% combinat.Despre greutatea suportata de motor........nu cred ca are limita! Aaaaaaaaaaaa.........si sotia!java script:add_smilie("","smid_6") la greutate, ai dreptate... Cred ca duce si 1metru cub de plumb daca ai unde sa-l pui...... De pornit, ce sa zic, pleaca bine si la -30 ( baterie noua) La 140 ma cam tineam de ghidon sa nu raman in urma, iar zgomotul era infiorator ( casca UVEX 460 ) Consum cam 5-6% La viteza mare, nu este safe ! Cred ca limita unde ma simt eu in siguranta este :crack: 120 ( fara vant ) Editat Ianuarie 18, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Cand imi cautam motor,aveam pe lista si un KLE500, dar asa s-a nimerit sa vad BMW-ul inainte! In ceea ce priveste viteza..........da! Inainte sa imi confectionez parbrizul, la 140 chiar trebuia sa ma tin bine de el! Ca si primul motor, KLE-u e f potrivit, numai ca s-ar putea intr-un timp relativ scurt sa iti dai seama ca e mic. Respect!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.