Mr_ORL Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Watt-ule, sa vezi Minsk ce-am copt cu un amic(e mobra lui) si cu @Ranga, sa mori de invidie... Abia astept sa il vad si eu, cica l-a pornit... Si e minsk nene (tehnologizat, nu gluma) Editat Decembrie 5, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) he he pt faza cu rotorul nu te plange ............. o venit unu la mine cu el........tot asa numai ca la el magneti au ajuns si in cutia de viteze si deci asadar si prin urmare o trebuit sa ii desfac motorul in doua si sa il fac.. nu ii mai mergea doar 1 si N .........(doar o zi de chiuleala) si problema sa rezolvat numai k inka nu o facut rost de stator si de rotor daca ai vreo idee de unde pot sa il ajut pe om . dami PM te rog... Vezi ca rotor si stator (e trecut acolo ca 'generator') gasesti noi pe http://www.electrexworld.co.uk/ . Eu de acolo mi-am luat. RO3 codul pt rotorul de GPZ500 (generatia 1988-1993) si G11 codul pt statorul (generator ii zic ei) de GPZ500 (toate generatiile). Presupun ca vorbesti de un GPZ first generation, ca la generatia de dupa '94 au rezolvat din fabrica defectul magnetilor care sareau. Eu am incercat sa caut second-hand de mi-a iesit pe ochi, gasesti greu, sunt la preturi mari si nici nu stii daca iei tzeapa pe Ebay, unele licitatii sunt expirate... iar in Romania nu gasesti din dezmembrari nici sa dai cu tunul. Asa ca mai bine le-am luat de la englezi, ei fac piese noi, omologate dupa originale. Uite aici ca am descris cand si cum mi-a venit statorul http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ost&p=52812 Parerea mea e ca dai un ban dar merita. Macar rotorul ala e asa facut incat nu o sa se mai desprinda magnetii de pe el, sunt acoperiti cu un soi de inel din rasina foarte rezistenta. Se vede si din poze. Bravo. Multa munca, mult timp, frumoasa realizare. Negru mat e foarte pretentios la piese strambe Cat ti-a luat sa o faci ? -sincer, nici nu mai stiu, ca am lucrat printre picaturi si numai cand mai aveam timp, cateva ore in weekend, si asa sa o tot fi lungit timp de... o luna si ceva? Plm, asta e... nu m-am lasat pana ce n-am terminat-o. Asta insemnand si lucrat seara pe intuneric la lumina a 2 lanterne. (la garajul inchiriat nu avem curent) Cat despre negru mat... n-am pretentii de la vopsea. Stiu ca se zgarie usor. Insa si daca se zgarie mi-e foarte usor sa vin vopsea si sa acopar. Daca lenea e extrema, vorba unuia, ce sa o mai spal, o vopsesc din nou Oricum daca vroiam sa fac o mobra f pretioasa, ma apucam sa dau cu N straturi de lac peste... Nimix! Lasat asa direct, e mai rat-bike asa, asta-i frumusetea: quick fix it, then ride it! Editat Decembrie 5, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Vrajeala, modificari, vopseli, abureli!! E facuta in Photoshop, nu vedeti? True, s-a chinuit maestrul, si e foarte evident ca are skill la nivel mare, pentru care are respectul meu.. Bre, ramane sa pui si in practica desenele astea!! By the bye, mie-mi place mai mult cum "da" cu farul asta.. unul rotund i-ar lua din unicitate, ar arata prea mult a (aproape) orice naked.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 Sa vezi ce photoshop iti dau tie in freza Schimba-ti dreq ochelarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Cum tz-au zas si antevorbitorii p-aciluzda, GePeZakiul ii pi**aciune! Dar cum ti-am zis si pe mess - as lasa suportul de nr si semnalizatoarele unde sunt, ca stau bine. Stop le leduri ar fi interesant - eventual unul de gsxf 600 de prin (90-94). Si as fi lasat carenele de sub sha! Sau poate nu - nu stiu! Astept sa vaz restuld e modificari . Partea naspa cu vopseaua negara (mata sau nu) se vad cel mai usor toate "dent" urile, si loviturile microscopice,minuscule,mici si mijlocii in "bodywork" (rezrvor adica). . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Geniala! Abia astept sa o revad, de data asta cu noul look! Stiam ca vrei sa-i aduci modificari, dar ce ti-a iesit... jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 In primul rand, supebe foto, dar fa una si cu lumina naturala! In al doilea rand...imi place Sa o stapanesti sanatos asa cum ai facut-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Mobra asta a fost a lui Adolf care a demonstrat ca gpz poate face Brasov-Bucuresti in aproximativ 1 ora si ceva si apoi Bronto. Rezista bine kawaku! Sa il stapanesti sanatos man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Stiu ca te-ai chinuit mult la masca aceea, dar imagineaza-ti ce bine ar da cu un far rotund, mai aproape de ghidon si evident,cum ai spus si tu, cu oglinzi pe ghidon. Super treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Watt-ule, sa vezi Minsk ce-am copt cu un amic(e mobra lui) si cu @Ranga, sa mori de invidie... Abia astept sa il vad si eu, cica l-a pornit... Si e minsk nene (tehnologizat, nu gluma) Just my humble and offtopic opinion: Minsk-ul ala ar fi aratat super fain DACA l-ar fi lasat asa cum l-a facut pe el mama-fabrica a lui. Atatea stickere, atatea "briz briz"-uri... I don't like it. Si i-am zis si lui. Vakoasa lu' Clau' (ca sa nu mai zici ma ca sunt "too into the forum life"! - da, cu domnul Watt vorbesc aci) e mult mai faina. P.S offtopicesc, again: cred ca dezvolt o pasiune morbida pentru paranteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 8, 2008 Autor Share Postat Decembrie 8, 2008 Multumesc, multumesc, multumeeesc Hehe, Kawa asta are o istorie bogata, o stie Baiazidu' bine off-topic: @ ORL, ba, Minsku l-am vazut, ar fi si mai marfa daca mai scoateti si voi din stickerele alea, ce dreq... Atlfel, Minsk asa high-tech, mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Ca fost proprietar, Trebuie sa recunosc ca arata besial, nu este stilul meu, dar cu toate astea, arata super tare!!! Sa o calaresti cu placere si in continuare! Bronto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Ca fost proprietar, Trebuie sa recunosc ca arata besial, nu este stilul meu, dar cu toate astea, arata super tare!!! Sa o calaresti cu placere si in continuare! Bronto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 As I told you, are personalitate, dom'le! Ce al ei e al ei... Bine, noroc si cu aparatu foto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caferacer78 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Dupa "lupte seculare", in care nu m-ati mai vazut niciunul, n-am mai dat pe aici ... pot sa o prezint.Back In Black... A trecut testul drumului, testul bujiilor, al bateriei, al spalatului sub presiune, functioneaza ... deci vi-o pot arata cu incredere. E batrana mea Kawa, un GPZ 500 S din '92. Am patimit destul cu ea de cand asta vara am avut un total-magnet-clusterfuck in generator, o boala specifica al GPZ first generation. Au cazut magnetii de pe rotor, s-au facut bucati, au lovit si statorul de l-au phutut zob si iremediabil. Complete fuck-up. Pentru placerea dvs, dati click sa vedeti cum arata - - + topicul problemei, cu mai multe poze http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ost&p=50192 Asa ca mi-am bagat picioarele cu ocazia asta in service-uri, (nu mai aveam bani, rotorul si statorul+diverse piese/garnituri/solutii au costat aproape 10 mil.) am reparat-o singur. Multumesc inca o data mult lui ipman, m-a ajutat la montatul noului rotor, care-i o treaba data dreq de extenuanta. Asa ca daca tot m-am bagat prin mobra, am zis e timpul de o transformare. Cochetam eu cu ideea, insa acu am zis ca o fac, fie ce o fi, nu ma opresc. Asa ca m-am bagat cu vopsea, fierastrau si bormasina prin ea. Nu stiu, ii sade mai bine caracterului ei in ce s-a transformat acu. Are ghidon de superbike+mount/riser ambele marca LSL, si tobe Sankei (tobe gaurite..injurati-ma ) - mobra e deja destul de diferita fata de un GPZ normal. Asa ca isi cam cerea deja (si numai datorita ghidonului) o conversie spre un naked-streetfighter cu accente de rat-bike. Rat-bike n-as putea sa o numesc, ca nu e rat 100%, doar ce se apropie de curentul 'survival-bike' al rat-urilor. Bate inspre streetfighter insa nici streetfighter complet nu e. A devenit naked insa nu e naked-bike complet. -Am vopsit-o toata in negru mat (vopsit-o singur, wtf, vroiati sa dau bani?) -Au zburat carenele de pe ea. Afara. Out! Am pastrat carena de jos (bugspoiler), pe care am luat-o la fierastrau, era prea 'grasa' pt ce vroiam eu. -Am scurtat coada cu vreo 10 cm. Arata mai bine asa. -Au zburat de pe cadru suporturile si carligele de ancorare pt plasa de bagaje. Useless shit si aratau ca drq. Out. -Facut o masca pentru far, custom. (cea mai marcanta trasatura / cea mai multa munca) -Imbracat in vinil negru jambele superioare ale furcii, unde-s jugurile. -Vopsit in negru riser-ul si mount-ul de ghidon. -Montat sidegrills in fata si pe laterale sub sa, aproape de coada. -plus alte chestii marunte care-mi scapa acu' Pe moment atata, ce as mai vrea sa-i fac next: sa dispara oglinizile, sa treaca pe ghidon sa iau la fierastrau si gaurit aripa fatza ( a scapat pana acu, a drq...) sa tai/gauresc si mai mult din bugspoiler, parca tot prea gras e si arata tot a piesa stock sa iau coada la fierastrau, cu tot cu semnalizatoare si suportul de numar (n-am mai apucat asta) chit ca e scurtata, pt mine nu-i suficient. sa pun semnalizatoare mai mici pe spate sa trec pe led-uri la stop (ma gandesc...) sa montez un grilaj la bugspoiler sa vad daca(!) si ce desen ii fac pe capul rezervoruli si pe masca (negru lucios pe negru mat, nu trec la chestii f. vizibile) Pe moment ce sa zic ... ride it like it's on fire Merg cu ea si acum, pana cand vine zapada. FUCK WINTER. PS: preiau zicala - chopping ain't easy, but it's neccesary ... but it's fucking great! traiasca kawasaki!!!!(cei cu kawasaki stiu de ce)esti un adevarat punkist!(in sensul bun evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Ca fost proprietar, Trebuie sa recunosc ca arata besial, nu este stilul meu, dar cu toate astea, arata super tare!!! Sa o calaresti cu placere si in continuare! Bronto Hehe, ma bucur ca-ti place Thx pt aprecieri to all! PS: Ca actual propietar prezint poza cu fostul propietar cand mesterea la ea undeva prin 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gibo Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Am si eu un KAWASAKI FX 400 R, sora mai mica si dezbracata a GPZ -ului tau, de 400 model de JAPONIA, difera toba, 4 in 1. Arata aproximativ la fel cu a ta. S-o porti sanatos, si eu sunt mort dupa "babaciunea" mea, e din `88, abia astept sa o inmatriculez, s-o scot la primavara. Pana acuma m-am dat cu un scuter SuzuKI, tot pt. Japonia, din `86, super scula cu 30.000 km la bord, neumblat la motor, merge ca si unul nou. BAFTA MULTA SI S-O FACI SA ARATE SI MAI BINE! PS: a mea are un far rotund after market, asa a venit, arata binisor cu el. Poate te mai inspira pozele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oana.sepe Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 frumoase modificarile am vazut-o astazi sint curios cum iese pina la urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Autograf oficial pentru o motocicleta demna de ex-500.com ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 foarte frumoasa wattule! felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 22, 2008 Autor Share Postat Decembrie 22, 2008 Am si eu un KAWASAKI FX 400 R, sora mai mica si dezbracata a GPZ -ului tau, de 400 model de JAPONIA, difera toba, 4 in 1. Arata aproximativ la fel cu a ta. S-o porti sanatos, si eu sunt mort dupa "babaciunea" mea, e din `88, abia astept sa o inmatriculez, s-o scot la primavara. Pana acuma m-am dat cu un scuter SuzuKI, tot pt. Japonia, din `86, super scula cu 30.000 km la bord, neumblat la motor, merge ca si unul nou. BAFTA MULTA SI S-O FACI SA ARATE SI MAI BINE! PS: a mea are un far rotund after market, asa a venit, arata binisor cu el. Poate te mai inspira pozele.... Merci de poze! Intr-adevar, babaciunile astea proiectate prin '80 au ceva special frumoase modificarile am vazut-o astazi sint curios cum iese pina la urma! O va tin la curent, dupa srbatori iar o sa mai mesteresc la ea. Autograf oficial pentru o motocicleta demna de ex-500.com ! Hai merci mah globetrotter ce esti, pe ce continent o sa mai ajungi bre? Merci, si uite ca tot am uitat sa o postez pe EX-500.com. Damn, lasa ca imi fac eu timp. Cu veterana ta de GPZoaica din 88 ce mai faci? foarte frumoasa wattule! felicitari! Thanks noro pt aprecieri! Edit: sambata la actiunea cu moto mos craciunii calare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Ai prima, a doua, sau a 3-a poza la o rezolutie care se apropie de 1680 inaltime si 1050 inaltime? Ma paste un wallpaper. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Decembrie 23, 2008 Autor Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Din pacate nu am la rezolutiile astea Cred ca o sa fac un set nou de fotografii prin ianuarie. on-topic: Asadar, reactii cand a vazut-o lumea la Apasu si duminica - zici ca-i de razboi! (asta a zis-o Florin KTM ) - mama, da' de unde a venit asta? - ce moaca are, zici ca-i masca de sudura nu alta (tare! ) ideea e ca era parcata langa un GPZ normal, asa s-a nimerit - frate, zici ca-i un scutier! (asta a fost geniala ) Mentiune JustJohn: -ia uite ma, da' chiar ca nu a fost photoshopata! ( hahahahaa ) Editat Decembrie 23, 2008 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Hai merci mah globetrotter ce esti, pe ce continent o sa mai ajungi bre? Merci, si uite ca tot am uitat sa o postez pe EX-500.com. Damn, lasa ca imi fac eu timp. Cu veterana ta de GPZoaica din 88 ce mai faci? Habar n-am. Sper sa fie unu' cu benzina ieftina si drumuri libere, ca aici se gasesc doar 50-125 si se conduce ca la balamuc veterana sta sub prelata, asteapta autoritatile si organele ... pentru care am numai cuvinte de "bine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 Criminala scula!!!! Repet.........Criminala scula!!!!!!!!!!!!! Am si eu un GPX de 600...........Te superi daca ma inspir putin din proiectu tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.