sena76 Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 vand rf 600 r decembrie 1995. 20 000 km functioneaza impecabil fara accidente ( doar o trantitura - f mici avariile ) m a costat 4200 euro.adus de afara. vreau macar 3500 deci cer 3750 euro!!! e inmatriculat pe leasing , in august il trec pe numele meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 [[salutare ! A aparut un nou RF 400 R + una bucata incepator. Mai am aproximativ 3 saptamani pana la examen. Abia astept sa ies pe strada.]] Sa-l stapanesti sanatos si sa aveti grija de voi. Frumoasa vopsea pe el Rf-ul asta galben l-am mai vazut parca.. Erai la Vama Veche in 30 Aprilie, la intrare pe straduta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 bocosb: Mersi. Si mie mi-a placut vopseaua de prima data cand l-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 vine careva de aici cu RF-u la Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 OK ...am si eu o problema cu suza mea, pana la 8-9 mii de rotatii trage bine, dupa turatia asta viteza creste foarte putin in schimb incepe si se tureaza ca o nebuna, nu am fost cu ea la service dar banuiesc (90%) ca este ambreiajul. Am si vb cu cineva in 2 saptamani imi aduce placutele de ambreaj (ferodourile) cu cca. 6 milioane, manopera ma mai costa inca 1 milion deci 7 mil in total, nu mi se pare scump avand in vedere ca 8 milioane m'a costat sa fac abmreajul la cielo Pareri, sfaturi, sugestii ...ceva ? sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 In sfarsit un articol in presa romaneasca despre RF...dar nu cel de 600 ci little brotheru' de 400. "Test ZZR400 vs RF400" in ultimul MOTOLIFE! Inca nu l-am citit, dar cred ca merita! Enjoy...RF brothers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 In sfarsit un articol in presa romaneasca despre RF...dar nu cel de 600 ci little brotheru' de 400. "Test ZZR400 vs RF400" in ultimul MOTOLIFE! Inca nu l-am citit, dar cred ca merita! Enjoy...RF brothers! Uuuu, de cand asteptam, sper sa fie ceva de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
.BoBo. Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 Salutare. Trebuie sa-mi iau si eu placute de frana pe fata si nu stiu de care. Dati-mi si mie un sfat. Please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Ady recomandate ar fi o pereche de placute NISSIN exact cum sunt si originale pe motor daca nu gasesti baga un FERODO dar in nici un caz LUCAS sau GOLDFREN pentru ca sunt f proaste. Cat despre RF-ul lui Catalin din Cta iar acelasi sfat sa ai grija ce marca de discuri ( nu placute sau ferodo cum le zici tu ) cumperi.Mare grija pentru ca stiu oameni care au bagat LUCAS si in 3 luni de zile cand au desfacut motorul erau deja uzate rau unele chiar crapate.Eu pe E-bay am gasit discurile(intr-adevar Lucas ) cu 44,99 Euro in Germania. Mai jos ai o poza ca sa vezi cum trebuie sa arate. Eu placute de frana FERODO am luat de la Ady_Viteza de pe forum intr-adevar nu pentru mine ci pentru un DR si au fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 http://www.motorteam.ro/contact.php Aici gasesti placute original NISSIN si pt RF 600. Suna-i si vb cu ei. Sau poti sa te duci direct, sunt situati in Dr Taberei, la vreo 200 m dupa Plaza Romania. Iar la Louis am vazut si Lucas si Saito, insa nu stiu cat de bune sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Pai cel care le aduce mi'a propus 2 variante 1. De pe louis nust ce marca sunt 2. Le face cineva din tzara (nu stiu cine si de unde) exact pentru motorul meu. Nust ce sa fac ...ma mai gandesc ca oricum nu este nimic grav, adica daca nu trag de ea peste 8 mii de ture nu am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Nust ce sa fac ...ma mai gandesc ca oricum nu este nimic grav, adica daca nu trag de ea peste 8 mii de ture nu am probleme. pai de pe la 8,9 mii incepe the fun part.. zo yic sa ti le schimbi, da-i draq de bani, ca acuma incepe vara numa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Iunie 17, 2006 Share Postat Iunie 17, 2006 Bai ... cam tarziu ...dar totusi raspund ... nush ce ai facut cu ambreiajul ... da pe bune ...a mea de'abia de pe la 7000-8000 incepe sa cante frumos ...acolo'i place ei .. pana acolo daca'ti place cum merge ... ia'ti frate bicicleta ... auzi tu ...cum sa o kinui tu in halul asta sa o tii sub 8000 ? nu ti'e mila de ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Gixx pentru acel om e primul motor ( nu stiu cate ai mai avut tu de zici ca mergi asa bine in ture multe ) ... si e normal sa mearga sub 8 mii cu ea.Acolo se situeaza si calitatile ei de motocicleta care poate fi si domesticita. Iar vazand lucrurile din celalalt punct de vedere daca schimbi a1a si a2a la 8 mii ai cel putin 90 km/h .... nu stiu unde ai putea merge cu viteza asta prin oras. Intr-adevar portiuni scurte de alergat exista insa e riscant in oras( mai ales constanta vara ). Eu la inceput am mers la fel si schimbam in 7 mii maxim ... acum am inceput sa schimb la 10-11 mii (cand se poate-trafic ok) insa accelerarea mi se pare mult prea mare pentru un trafic in interiorul orasului. Acum fiecare merge cum vrea dar e important sa iti salvezi si pielea mai ales la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 Nu fratzicu ... nu am spus ca merg EU bine in ture multe ... motorul trage bine peste 8000 ... asta vroiam sa spun ...si bineinteles ca p'astea i le dai si tu afara ... exageram putin .. ii mai dai si in oras (si acum sa nu imi spui mie ca atunci cand pleci de la stop mai pe forja asa tu skimbi sub 8000 cel putin primele 2 trepte ) da mai cu bun simt asa. Te asteptam cat mai curand inapoi pe strada (calare) P.S. la Brasov au venit numai betzivi ...zic eu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 (editat) Auziti, fratilor, da' cu RF de 900 primiti in clubu' asta? Editat Iunie 29, 2006 de Jawa the Hutt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 da' sigur ca da! welcome! PS:...daca m-au primit si pe mine cu 400-le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Sincer sa fiu, de o saptamana de cand o am, m-a rupt cat e de grea pe loc ... parca ma prinde cu ghidoanele de maini si-mi zice: "Spune tu acuma in cate bucati vrei sa te rup!" Dupa ce treci cu ea de 5 kmph, se schimba situatia, balenoidu' se transforma subit in bicicleta ... Si ca sa ne mearga la suflet la toti, uite niste review-uri - care spun, fairly enough, si bune si mai putin bune: http://www.ukbike.com/reviews/bikes/rf900.html http://www.impactsites2000.com/autozone/suzuki%20RF.htm http://www.mcnews.com.au/Testing/rf900.htm http://www.epinions.com/auto-review-6D86-B...-3922C920-prod4 La cat mai multe autostrazi uscate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliBoss Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Sal. baieti. Tocmai mi-am luat un rf 600f, si vreau sa aflu niste pareri...e din 96 are 28000km a fost putin cazuta dar nu se mai cunoaste. Am luat-o la 2900E. Avea nevoie omu de bani. Voi ce zice-ti?? A si ventilatorul de la radiator porneste numai cand se incalzeste mai rau? Niste bujii si un cauciuc pe spate de unde fac rost? daca e cineva amabil sa-mi lase un nr. tel sa vb. cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 S-o stapanesti sanatos. Io stiu pe un nene care vinde unu de 600 albastru din '96 cu vreo 18.000, impecabil la 3200 E. Bafta! PS: nu exista RF 600'F'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 1, 2006 Share Postat Iulie 1, 2006 Am si eu o mare rugaminte.Am nevoie de niste poze cu cadrul de sub carena fata.Are cineva asa ceva ? Sau se incumeta cineva sa faca niste poze fara carena fata pentru binele comunitatii ? Astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliBoss Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 de unde iau bujii de rf 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 de unde iau bujii de rf 600? poti sa vb cu cei care aduc de la Louis, sunt pe catalog, sau oriunde sunt piese moto, se uita ei in catalog si-ti zic daca-s bune sau nu...sunt din Timisoara deci nu stiu magazine de pe la tine, intreaba si tu taximetristii sau in stanga-dreapta, tre sa gasesti ceva @Ingeru' - as desface eu carenele, dar am niste suruburi improvizate pe acolo si poate nu mai reusesc sa le prind inapoi... (si poate cadrul la RF400 nu e identic cu cel de RF600 oricum...dar nu cred sa fie diferente..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 @Ingeru' - as desface eu carenele, dar am niste suruburi improvizate pe acolo si poate nu mai reusesc sa le prind inapoi... (si poate cadrul la RF400 nu e identic cu cel de RF600 oricum...dar nu cred sa fie diferente..) Las ca daca nu le mai pui la loc, zici ca e streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.