Sari la conținut

Honda Fury, aproape de lansare


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

Se pare ca japonezii de la Honda se apropie de finalizarea modelului Fury, o incercare de chopper de uzina in stil american. Fury e raspunsul dat modelului Yamaha Raider, comercializat in State sub marca Star Motorcycles, lansat la inceputul lui 2008. Mie personal imi place si nu imi place in acelasi timp.

 

Imi place cum arata din unghiul asta

1260.jpg

 

Insa nu-mi place din profil... ceva parca nu e bine in linia asta

2186.jpg

 

Oricum...e cel mai chopper din toata gama de cruisere Honda. O sa revin cu mai multe detalii, imediat dupa lansare. Sunt curios ce replica o sa dea Kawasaki.

 

Yamaha Raider

 

09ST_Raider_Rav_S1_cada5f52.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe piata americana, destinata in principal Furiei, desenele nu nu au starnit entuziasm. Motorul e cel de VTX 1300, atata doar ca l-au trecut pe injectie. Un punct in minus fata de Raider, care are motor de 1700. Si campania de teasing a fost cam insailata: a inceput cu o poza neclara, apoi cu niste asa-zise fotografii spion, in care motocicleta e diferita de prima poza, iar acum vin cu aceste desene, in conditiile in care Furia va fi prezentata pe 16 ianuarie la salonul de la New York si e putin probabil sa nu aiba acum una gata facuta, sa o poata poza. Trucuri cam ieftine si daca nu vin cu ceva extraordinar, campania ar putea face mai mult rau.

 

Pentru Europa, vestile sunt si mai proaste. Un dealer Honda mi-a spus ca VTX 1300 si 1800 nu se mai importa si nici nu se intrevede ceva in loc. Vor ramane la maxim Shadow-urile de 750. Pe cand concurenta duduie la peste 1000cmc: Suzuki are de 1500 si 1800, Kawasaki de 1500, 1600 si 2000, Yamaha de 1300, 1700 si 1900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Europa, vestile sunt si mai proaste. Un dealer Honda mi-a spus ca VTX 1300 si 1800 nu se mai importa si nici nu se intrevede ceva in loc. Vor ramane la maxim Shadow-urile de 750. Pe cand concurenta duduie la peste 1000cmc: Suzuki are de 1500 si 1800, Kawasaki de 1500, 1600 si 2000, Yamaha de 1300, 1700 si 1900.

 

Acum incep sa inteleg de ce nu mai erau cruiserele mari prezente la Milano, nici macar in brosura lor cu Gama 2009. :o Pacat, imi place mult VTX 1800, mi se pare un powercruiser foarte reusit. Cat despre Fury, posibil sa ii puna si motorul de 1800 ca sa se poata bate cu Raider si H-D Rocker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( chopper :o ?????? (aviz titlul topicului) .

 

Asta este un motor de serie si e clar ca e custom, dar nici de cum chopper.

Prin purul fapt ca denumirea de chopper vine din momentul cind se baga flexul in el si se da jos anumite chestii nefolositoare de pe el.... is satul ca multi pe aici folosesc denumirea de chopper cu un sens total gresit.....spunetii custom dar in nici un caz chopper

 

salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( chopper :o ?????? (aviz titlul topicului) .

 

Asta este un motor de serie si e clar ca e custom, dar nici de cum chopper.

Prin purul fapt ca denumirea de chopper vine din momentul cind se baga flexul in el si se da jos anumite chestii nefolositoare de pe el.... is satul ca multi pe aici folosesc denumirea de chopper cu un sens total gresit.....spunetii custom dar in nici un caz chopper

 

salutare

 

 

. (PUNCT)

 

CHOPPER : post-44001-1231179180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( chopper :o ?????? (aviz titlul topicului) .

 

Asta este un motor de serie si e clar ca e custom, dar nici de cum chopper.

Prin purul fapt ca denumirea de chopper vine din momentul cind se baga flexul in el si se da jos anumite chestii nefolositoare de pe el.... is satul ca multi pe aici folosesc denumirea de chopper cu un sens total gresit.....spunetii custom dar in nici un caz chopper

 

salutare

 

Majoritatea celor care au scris despre Fury au folosit termenul chopper si includ aici publicatii si forumuri internationale. Este un chopper de uzina. Asa cum Triumph Speed Triple este poate primul Streetfighter de uzina. Daca nu se baga flexul in el automat nu este chopper? Ideea e sa arate in primul ca un chopper pentru a se incadra in clasa respectiva. Repet...chopper de uzina :laugh: peste tot asa e promovat. Si daca exista confuzia custom/chopper tind sa cred ca e o problema de comunicare nu doar de intelegere.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca din ce am zis eu fiecare trage o concluzie, eu doar ma refeream la faptul ca multi producatori ca sa poata vinde mai bine un produs pe piata au inceput cu multi ani in urma sa numeasca orce custom,chopper.Voi care stiti ce iseamna cuvintul chopper si cum sa ajuns la denumirea de chopper la motoare stiti la ce ma refer...Chopper vine de la cuvintul (to chopp= a taia a chopirtii) pe vremuri cind cei ce sau apucat de modificat motoarele stoc (trimph,harley si altele) taind cu flexul de pe motor chestiile ce le vedeau ei nefolositoare si dind jos cam tot ce se poate asa fiind motorul mult mai usor , modificind furca unghiul mai inclinat , ghidonul si schimbind aproape total forma motorului de fabrica.De acolo sa ajuns la denumirea de chopper si nici de cum de la un motor facut de serie.

 

Scuze pt off topic.

...mai bine ma abtineam sa zic ceva ca sa inteles gresit la ce am vrut eu sa ajung

hai sa lasam topicul asta in pace...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati cam batut pe langa subiect pe aici. Mie mi s-a parut ciudat ca vad o Honda in stil clasic fara radiator de apa in fata, desi in caracteristicile "dezvaluite" motorul e "watercooled". Oare s-au hotarat in sfarsit sa ascunda uratenia aia de radiator pe undeva sau schitele si fotografiile spion sunt false?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa mine arata binisor/digerabil chiar ...dar schitele parca arata mai mult un victory :laugh: ...in fine, un pic d harley pe-ici-pe-colo,un pic d victory...urate sunt tobele alea ''aplecate'' ;nu se inscriu deloc in linia motorului. (cat despre ce a vrut roby sa sustina nici eo nu mai zic nimic... daca si orice viraga de pe la noi e chopper ce rost mai are sa mai incerci sa lamuresti ceva ? sa-i f.. pe aia de la American Chopper cu emisiunea lor ca asa toti suntem la moda acu indiferent ce calarim... da mai bine acolo la anunt la vanzari cand in loc sa-i zicem motor/cruiser/power cruiser/tourer ii zicem generic chopper :( ! <ciopar> frate tu'i mama ei de treaba !! :moto: -sry de off)

 

honda e o firma atat de mincinoasa, nimic nu ma surprinde....

 

 

tare asta :o ... sa-i expulzam !!! apropo de honda;ceva frumos ce merita urmarit : http://www.micheledauria.com/honda_inglese.html (ps:mersi Yoz)

 

..urate sunt tobele alea ''aplecate'' ;nu se inscriu deloc in linia motorului-aici ma refeream la raider ca sa nu creez vreo confuzie :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se punea problema existenței sau nu a radiatorului de racire a apei! În cea de a treia schiță Âşi chiar în una din fotografii se poate observa un radiator!

Bineînțeles nimic nu este sigur, până la lansare! Întrebare: va fi de vânzare Âşi în Europa? :o

http://www.motoflash.ro/upload/gallery/large/2190.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea celor care au scris despre Fury au folosit termenul chopper si includ aici publicatii si forumuri internationale. Este un chopper de uzina. Asa cum Triumph Speed Triple este poate primul Streetfighter de uzina. Daca nu se baga flexul in el automat nu este chopper? Ideea e sa arate in primul ca un chopper pentru a se incadra in clasa respectiva. Repet...chopper de uzina :o peste tot asa e promovat. Si daca exista confuzia custom/chopper tind sa cred ca e o problema de comunicare nu doar de intelegere.

 

 

"sa arate ca",ai zis bine....

face parte din politica de vinzari globala,sa produci articole(moto,imbracaminte,auto,cosmetice,...you name it),care "sa arate ca"originalul,ca unele dintre marcile,modelele,tipurile deja consacrate...

 

eu ma tot intreb,de ce Vmax-ul e bagat prin cataloage,la categoria cruiser/chopper???...buahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sa arate ca",ai zis bine....

face parte din politica de vinzari globala,sa produci articole(moto,imbracaminte,auto,cosmetice,...you name it),care "sa arate ca"originalul,ca unele dintre marcile,modelele,tipurile deja consacrate...

 

Pai asta e ideea, daca vrei sa concurezi cu un produs, faci unul cu caracteristici asemanatoare, pentru a fi inclus in aceeasi clasa. Nu e vorba de copiere neaparat.

 

eu ma tot intreb,de ce Vmax-ul e bagat prin cataloage,la categoria cruiser/chopper???...buahahaha

 

Pai la ce clasa sa-l bage? Naked? Cel mai corect mi s-ar parea clasa powercruiser, insa V-Maxul e o motocicleta aparte si nu cred ca vrea cineva, in afara de Yamaha, sa ii faca un serviciu (publicitate gratuita) creand o clasa special pentru ea. Pana nu mai apar 2-3 modele foarte asemanatoare, nu cred ca vom vedea V-Maxul la alte categorii. Pe site-ul Yamaha Europe, V-Maxul e inclus la categoria... V-Max.

 

Revenind on topic...ati vazut animatia teaser a lui Fury? Parca anunta un thriller horror nu o motocicleta :o Cred ca numele Fury era mai potrivit pentru un viitor V-Max killer.

 

S-a produs un leak. Iata prima fotografie oficiala. Voi reveni cu mai multe detalii dupa lansarea oficiala.

 

1328.jpg

 

.

 

.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ca esapamentu strica tot la honda, uite la yamaha ce frumos curge cu linia motocicletei.

 

cred ca asta e si motivul pt care iti place din partea aia

 

Sa stii ca evacuarea lui Raider nu prea a fost pe gustul majoritatii publicului. Sunt sigur ca Honda a tinut cont de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca evacuarea lui Raider nu prea a fost pe gustul majoritatii publicului. Sunt sigur ca Honda a tinut cont de asta.

nu stiu, mie mi se pare ca evacuarea lu fury e tare neinspirata, taie linia motorului.

 

parca e luata de pe alt motor si pusa acolo, iti sare in ochi intr-un mod negativ

Editat de Infinity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu, mie mi se pare ca evacuarea lu fury e tare neinspirata, taie linia motorului.

 

parca e luata de pe alt motor si pusa acolo, iti sare in ochi intr-un mod negativ

Mda, pare luata de pe Mobra sau ceva in genul asta. Nu e old style, e old fashion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba lui Bullet, putin de Harley, putin de Victory, ... una peste alta mie imi place!

Poate nu sunt suficient de pretentios! :lol:

Tevi simple, arcuite in jos ar fi fost o varianta mai buna? Parerea mea!

Revin cu obsesia mea: Honda o va lansa si pe piata europeana? Si evident oare la ce pret?

 

P.S. Parca si spatiul gol intre rezervor si motor nu da prea bine...parerea mea!

Editat de Defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...