Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 am incercat azi dimineata sa pornesc motoreta dupa 2 saptamani nepornita...am avut bateria in casa pana acum,am pus-o,curent avea sa invarta.dar degeaba,nu pornea...am impins-o,dar datorita faptului ca pe jos e ud/polei/zapada,cauciucurile n-au aderenta.cum imi recomandati sa o pornesc??aruncata pe geam? astept niste sfaturi multumesc motoru este in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 am incercat azi dimineata sa pornesc motoreta dupa 2 saptamani nepornita...am avut bateria in casa pana acum,am pus-o,curent avea sa invarta.dar degeaba,nu pornea...am impins-o,dar datorita faptului ca pe jos e ud/polei/zapada,cauciucurile n-au aderenta.cum imi recomandati sa o pornesc??aruncata pe geam? astept niste sfaturi multumesc motoru este in 2t daca crezi ca bateria ii de vina, pune-o la incarcat; eu am folosit un robot de pornire (cred ca asa ii zice - ii de fapt tot o baterie cu acid care o folosesti numai pana pornesti, nu se incarca bateria de la el prea mult) de la baumax, 150 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Scoti bujia o cureti o usuci apoi pui benzina in capul pistonului si apesi pe buton/pedala. Inainte sa ii pui benzina pe gaura de la bujie bagi bujia in fisa pui bujia la masa si apesi pe buton/pedala sa verifici dacaare scanteie. Daca bujia nu este uda cand o scoti afara inseamna ca nu iti vine benzina. Verifica daca robinetul este deschis. Dupa ce deschizi robinetul scoate furtunul din carburator si vezi daca pe el curge benzina. Daca ai robinet vacumatic scoate si celalalt furtun din carburator si il sugi putin. Nu glumesc dar asa se face ca sa deblochezi robinetul. Daca nici asa nu curge e posibil ori sa nu ai benzina in rezervor ori sa fie inghetata apa din benzina romaneasca. In caz ca este inghetata benzina din rezervor iei o sticla ii gauresti dopul ii atasezi un furtun si il infigi in carburator. Astepti putin sa se umple carburatorul si incerci sa o pornesti. O lasi sa se incalzeasca. Motorul va incalzi benzina din rezervor se va topi gheata si va incepe sa curga. Nu uita sa ii bagi inapoi furtunul de la vacuum altfel nu curge benzina. Sper ca poti intelege ceva din ce am scris aici ca nu sunt prea tare la explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 sau "imprumuta" curent de la o masina, dar sa fii sigur ca motoreta ta are nevoie de 12V .. sa nu cumva sa fie cu 6V ... eu asa fac. bateria e cam obosita, si sigur nu o sa plece cand o sa incerc. astept 5-6 grade si ii mai dau o plimbare mica, sa nu uite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) ultima data cand am lasat-o nepornita 2 saptamani,mi se coxasera segmentii cred...motorul este facut nou,am 300-400 km cu el, atunci cand se coxasera am bagat niste ulei direct pe piston prin gaura de la bujie,am uscat bujia si a pornit.sa fac si de data asta asa?? o sa mai incerc odata cand ajung acasa,dar cu ulei direct pe piston,daca s-au coxat segmentii... daca ii dau la automat pana cand nu mai poate,se duce bateria....pedala n-am ar fi fost buna,nu mai omoram bateria.... Editat Ianuarie 13, 2009 de Zurnai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 daca curent are si da sa invarta dar nu porneste, ii foarte probabil sa ti se ude bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) daca curent are si da sa invarta dar nu porneste, ii foarte probabil sa ti se ude bujiile. bujia ,ca e monocilindru,pai si ce dracu sa ii fac daca se uda??? o sa ii bag ulei direct in bujie si o sa incerc sa o pornesc asa Editat Ianuarie 13, 2009 de Zurnai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 bujia ,ca e monocilindru,pai si ce dracu sa ii fac daca se uda???o sa ii bag ulei direct in bujie si o sa incerc sa o pornesc asa tare. incearca sa o bagi cu totul in ulei. daca bujia e uda faci asa cum ti s-a explicat putin mai sus. daca tot nu vrea schimbi bujia.important e sa urmezi pasii de mai sus ca sa fi sigur ca se alimenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 tare. incearca sa o bagi cu totul in ulei. daca bujia e uda faci asa cum ti s-a explicat putin mai sus. daca tot nu vrea schimbi bujia.important e sa urmezi pasii de mai sus ca sa fi sigur ca se alimenteaza. m-am exprimat eu gresit...nu ii bag ulei direct in bujie ii bag putin ulei pe la gaura de la bujie,direct pe piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Problema principala este mecanismul deficitar al circuitului de shoc, care nu asigura un amestec suficient de bogat incat sa fie aprins la rece, dar, daca dai mult la buton, se aduna suficienta benzina incat sa ude bujia. Am avut si eu un motor de 125 in 2 timpi si metoda cu care il faceam sa porneasca de fiecare data era sa-i fac un efect de shoc mult mai puternic, astupand cu mana tevile de plastic de la filtrul de aer, pe unde se face admisia de aer. Astupand acolo, se produce vacuum in carburator si motorul isi trage benzina suficienta incat sa poata fi aprinsa si pe ger. Solutia numarul 2, daca ai acces usor la bujie - o scoti, o incalzesti bine (sacrifici o bricheta, ar trebui sa fie de-ajuns), o bagi la loc si tot asa, shoc cat mai puternic. O bujie fierbinte nu se va mai uda. Incearc-o pe-asta. Cat timp a stat pe loc doua saptamani, nu se puteau nici coxa segmentii, nici sa se strice bujia stand degeaba. Ca sa o poti impinge pe asfalt alunecos, o poti ajuta din demaror un pic inainte sa dai drumu la ambreiaj, adica motorul sa se invarta atunci cand dai drumu la ambreiaj si sa nu-ti mai blocheze roata, asta daca senzorii de cric/neutru/ambreiaj permit actionarea demarorului in conditiile "bagat in viteza si ambreiaj tras" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 pai daca sti ca asa a mai mers cu ulei in piston, atunci incearca sa abordezi problema prin cele trei aspecte prezentate. - bujie - alimentare - segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 Problema principala este mecanismul deficitar al circuitului de shoc, care nu asigura un amestec suficient de bogat incat sa fie aprins la rece, dar, daca dai mult la buton, se aduna suficienta benzina incat sa ude bujia. Am avut si eu un motor de 125 in 2 timpi si metoda cu care il faceam sa porneasca de fiecare data era sa-i fac un efect de shoc mult mai puternic, astupand cu mana tevile de plastic de la filtrul de aer, pe unde se face admisia de aer. Astupand acolo, se produce vacuum in carburator si motorul isi trage benzina suficienta incat sa poata fi aprinsa si pe ger. Solutia numarul 2, daca ai acces usor la bujie - o scoti, o incalzesti bine (sacrifici o bricheta, ar trebui sa fie de-ajuns), o bagi la loc si tot asa, shoc cat mai puternic. O bujie fierbinte nu se va mai uda. Incearc-o pe-asta. Cat timp a stat pe loc doua saptamani, nu se puteau nici coxa segmentii, nici sa se strice bujia stand degeaba. Ca sa o poti impinge pe asfalt alunecos, o poti ajuta din demaror un pic inainte sa dai drumu la ambreiaj, adica motorul sa se invarta atunci cand dai drumu la ambreiaj si sa nu-ti mai blocheze roata, asta daca senzorii de cric/neutru/ambreiaj permit actionarea demarorului in conditiile "bagat in viteza si ambreiaj tras" deci eu cand o imping,astept sa iau cat de cat viteza, bag in viteza cu ambreiaju tras,apas butonu si dau usor drumu la amreiaj,dar acum nu merge ca e polei pe jos.aluneci cu picioarele,dar motoreta.... o sa incerc solutia numaru 2 + ulei in piston...sper sa se poata... eu ies dupa net acuma,o sa incerc mai tarziu toate variantele si sper sa porneasca....o sa revin cu rezultate...bune sau rele. asfalt uscat si multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Drace si aici dau de tine, spor la pornit mobra ca si eu am avut niscaiva probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 acum am ajuns acasa,merg sa imi fac draci cu motoreta si revin cu raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Spray de pornire combinat cu o bujie iridium si o sa porneasca si la -10,15 grade.Eu am luat spray de pornire de la selgros dar banuiesc ca o sa gasesti cam peste tot.Dai 2-3 jeturi la filtru de aer si in maxim 2-3 contacte porneste si fara soc.Sprayul costa in jur de 10 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 eu ajung la filtru de aer foarte greu,tre sa desfac jumate de motocicleta:)))) ...acum am bujie brisk super 15ny ceva de genu,nu m-am uitat exact. am bagat bateria la incarcat si maine o sa incerc cu ulei direct pe piston,si cu bujia calda,si sper sa imi porneasca...daca nu,o bag in scara si am terminat balciu,la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 eu ajung la filtru de aer foarte greu,tre sa desfac jumate de motocicleta:)))) ...acum am bujie brisk super 15ny ceva de genu,nu m-am uitat exact.am bagat bateria la incarcat si maine o sa incerc cu ulei direct pe piston,si cu bujia calda,si sper sa imi porneasca...daca nu,o bag in scara si am terminat balciu,la primavara 1. oricat de greu ar fi sa ajungi la filtru , acesta tot are o gura ceva pe unde "respira" , ii bagi acolo o carpa. 2. nu stiu cum de ti s-a coxat tie motorul stand pe loc 2 saptamani dar daca ii pui ulei pe la bujie cu atat mai greu o sa-i fie sa porneasca ( amestecul care oricum se aprinde greu pe vremea asta nu se va mai aprinde deloc ) 3. daca nu are aderenta , gaseste un prieten care sa te impinga si nu ii da acceleratie. 4. vezi carburatorul daca este curat ( mie imi facea probleme de gen si il porneam impins , cu mana pe soc , si in timp ce impingeam la ea trageam socu putin cate putin si pornea - jugleru de la soc era plin de namol ) 5. inca o data , verifica carburatorul si baga o carpa la filtru . in principiu nu ar avea voie sa nu porneasca ( mai ales din mai multe incercari ). succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 zici ca ai coxact setul???odata coxat segmenti si-au modificat fanta practic sau uzat....ar putea fi o cauza ca sa nu iti ponreasca eu am patit la un scuter...compresie buna are???daca nu ai nici compresie cred ca trebuie sa iti cauti segmenti.benzina ii duce in capul pistonului???uda bujia???daca nu o uda 90%setu(mai ales ca a fost bolcat) daca nu una bujia si nici compresie nu ai ....segmenti noi in cel mai bun caz..daca nu si piston.pentru ca nu are suficienta compresie in carter cand coboara pistonul ca sa iti ridice amestecul de benzina sus in capul pistonului!cu spary de pornire ai ocazia sa crapi motoru daca dai prea mult.( nu e indicat la moto fie 2t fie 4t la 4t) edit:adventix motorul la coxat inainte si cand a fost pornit acum 2 saptamani ia bagat ulei in capul pistonului ca sa il deblocheze!!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 edit:adventix motorul la coxat inainte si cand a fost pornit acum 2 saptamani ia bagat ulei in capul pistonului ca sa il deblocheze!!bafta de asta sunt constient ( ca a bagat ulei ca sa il deblocheze ) dar nu inteleg de ce s-a coxat stand pe loc 2 saptamani. Eu cel putin asa am inteles din ce a scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 14, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2009 cred ca se coxase deoarece avea 30 km setu,si eu am mers ca un bou in 6000 ture...o sa mai incerc azi sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 mai faci ma multe topicuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Gata ba panarama... Te astept cu berea aia, ca trage mobra ta cum n-a tras in viata ei...si mai si porneste la sfert Mi-o dai pe mana la un coclau, clar Sper ca poti intelege ceva din ce am scris aici ca nu sunt prea tare la explicatii. Lasa mane ca s-a dus je si si-a bagat unghiile Era de la carbelitor...salamandre pe acolo, trebuiau alungate Si cu niste mici reglaje, mobra acum sta pe la 1000 la relanti, toarce fain, si se infige mama mama... Acu se ridica si p-o roata @Zurnai: ne auzim pe mess si vedem cand ne-om mai vedea, ca pompa aia de ulei nu-mi place cum lucreaza....pana atunci, hatza hatza pe cric cu amestec direct in rezervor , ca la comuniste... Editat Ianuarie 15, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2009 rezolvata si problema cu furtunu ala de l-am scos si ziceam amandoi ca e in plus:)))) =)) japonezi prosti:)) ....ala se baga defapt in furtunu de vacum de la carburator:) ....resolved! nu uit de bere si stai sa vina caldura,si pe coclauriiiiiiiii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) rezolvata si problema cu furtunu ala de l-am scos si ziceam amandoi ca e in plus:)))) =)) japonezi prosti:)) ....ala se baga defapt in furtunu de vacum de la carburator:) ....resolved! nu uit de bere si stai sa vina caldura,si pe coclauriiiiiiiii!!! ba, furtunu ala tu l-ai scos, si nu stiam unde vine pus(eu am zis ca e de la supraplin) plus ca mi se pare anormala o imbinare de furtune...asa ca, uita-te de un furtun pe marime, scoate-le p-alea doua, si baga frumos dintr-o bucata PS: ce caldura ma?noroi, frig, cauciucuri reising si hai pe mocirla accidentata Editat Ianuarie 15, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Decembrie 20, 2016 Share Postat Decembrie 20, 2016 Am patit-o si eu ieri,am fost plecat 6 luni,acum o saptamana am incarcat bateria si a pornit foarte repede.Am mers cam 40 km,ieri am incercat sa mai dau o tura dar n-a mai pornit nicicum!Dupa ce am omorat bateria am luat curent de la masina dar tot nimicNici nu mi-a trecut prin minte ca ar putea fi apa in benzina!Si cum ieri nu a trecut temperatura de 0...!Credeti ca vechea solutie de pe vremea Daciei,alcool in rezervor,ar ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.