Sari la conținut

Hayabusa in piele de k


Rossi_jr
 Share

Postări Recomandate

Doresc ca pe viitor sa achizitionez o motocicleta mai puternica decat actuala!Imi place Busa, trage k lumea dar in schimb nu imi place cum arata. As vrea sa arate ca un gsx-r 1000 k5-6. Nu stiu cum sa fac, am doua variante:

1)Iau o hayabusa si ii pun acrene de gsx-r. Rog pe cineva sa imi spuna daca pot modigica niste carene de gsx-r 1000 pentru a s-e potrivi pe un cadru de Busa.

2)Sau iau un gsx-r 1000 si ii pun motor de Busa, care nici aici nu stiu daca se vor potrivi.

 

Cel mai mult m-ar avantaja varianta 1, dar nu stiu daca este posibil.Nu cred ca este asa de greu sa postati aici. Cineva, un om cu experienta!

Multumesc ca v-ati facut tim sa ajutati un "frate" mo6ociclist si acet "frate"

sa va ajute si el la randul lui cand veti avea nevoie! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La busa carenele au un rol f important la aerodinamica si totodata la stabilitate, daca pui altlele s-ar putea sa ai surprize neplacute.

Oricum busa si k-ul sunt motociclete diferite facute pt lucruri diferite, acum nu stiu ce vrei tu de la motocicleta, daca-ti place k-ul cu ceva tuning poti ajunge destul de lejer la puterea unei buse stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La busa carenele au un rol f important la aerodinamica si totodata la stabilitate, daca pui altlele s-ar putea sa ai surprize neplacute.

Oricum busa si k-ul sunt motociclete diferite facute pt lucruri diferite, acum nu stiu ce vrei tu de la motocicleta, daca-ti place k-ul cu ceva tuning poti ajunge destul de lejer la puterea unei buse stock.

Deci sa inteleg ca va trebui sa aplic varianta 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aplici ce varianta vrei tu, eu ti-am zis doar parerea mea, variante sunt multe, oricum eu nu prea vad cum ai putea sa pui carene de k pe o busa si sa mai si arate cat de cat....e ceva diferenta de gabarit intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura piesa care stiu ca merge pusa este spatele,am vazut una si in oras cu codita de K5 care sincer chiar dadea bine,dar banuiesc ca daca nu ti-ai propus sa rulezi pe A2 cu 300 prea multe nu o sa strici la aerodinamica.Toate bune :lol:

 

in genul : post-21500-1231969324_thumb.jpg

Editat de KIDROCK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura piesa care stiu ca merge pusa este spatele,am vazut una si in oras cu codita de K5 care sincer chiar dadea bine,dar banuiesc ca daca nu ti-ai propus sa rulezi pe A2 cu 300 prea multe nu o sa strici la aerodinamica.Toate bune :lol:

Pai atunci care ar fi diferenta intre un 1000cc si 1300cc?

 

singura piesa care stiu ca merge pusa este spatele,am vazut una si in oras cu codita de K5 care sincer chiar dadea bine,dar banuiesc ca daca nu ti-ai propus sa rulezi pe A2 cu 300 prea multe nu o sa strici la aerodinamica.Toate bune :crack:

 

in genul : post-21500-1231969324_thumb.jpg

Pai atunci care ar fi diferenta intre un 1000cc si 1300cc?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg la ce te referi,cu siguranta baiatului nu ii place aspectul estetic la Hayabusei,ca adevaru ca nu te poti omori dupa el chiar daca e calculat si paracalculat,dar diferente sunt,vorba aia cu o floare nu se face primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-ati k9 ... 180 CP cu 160 kg parca ..... CE FACI CU MAI MULT ?!?! .. Daca ii mai pui si un kit turbo .... Eheheee ...

 

 

+ filtru aer sport , evacuarea full sport , power commander , setezi pe dynorun si mai iei vreo 20 cai in plus si te mai face busa doar pe top speed :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vrei Hayabusa ca sa o ai pe cea mai puternica, iti place la nebunie cum arata gixxerul K5-K6 si te-ai gandit sa faci un compromis intre cele doua? Ia-ti Busa si fa-i carene custom :lol: dar nu uita de stickerele cu Hayabusa si GSX R 1300 ca sa stie lumea! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc ca pe viitor sa achizitionez o motocicleta mai puternica decat actuala!Imi place Busa, trage k lumea dar in schimb nu imi place cum arata. As vrea sa arate ca un gsx-r 1000 k5-6. Nu stiu cum sa fac, am doua variante:

1)Iau o hayabusa si ii pun acrene de gsx-r. Rog pe cineva sa imi spuna daca pot modigica niste carene de gsx-r 1000 pentru a s-e potrivi pe un cadru de Busa.

2)Sau iau un gsx-r 1000 si ii pun motor de Busa, care nici aici nu stiu daca se vor potrivi.

 

Cel mai mult m-ar avantaja varianta 1, dar nu stiu daca este posibil.Nu cred ca este asa de greu sa postati aici. Cineva, un om cu experienta!

Multumesc ca v-ati facut tim sa ajutati un "frate" mo6ociclist si acet "frate"

sa va ajute si el la randul lui cand veti avea nevoie! :lol:

ce anume iti place la busa?? cum trage sau cum stai pe ea la drum? daca e vorba numai de tras ia-ti mai k5-k6-le ca nu cred ca simti tu nu stiu ce diferenta , daca e vorba de mersul la drum lung pe drumurile noastre ,da busa e mult mai comoda dar sa nu uitam busa e un turig sport iar k6 e supersport vorbim de doua lucruri foarte diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fraaaate, nu le mai ajung la romanasi 150 cp... Unde ii puneti la treaba pe toti, manca-v-as ??? Va luati o herghelie ca s-o tineti in grajd ? Noi n-avem sosele si voi va luati motoare de GP...

poate vrea sa-si ia hayabusa doar pt discutii de genu ''ba, eu am 150 cai , tu? hehe eu 180 :lol: '' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu puterea e relativa, poate omul se da la liniutze. atunci ii folosesti pe toti. asta e un mic exemplu...

Da man, ma dau la liniute! Si vazusem pe topicul posesorilor de Hayabusa ca o Busa poate sustine puteri de pana la 500Cp! Cool! :lol:

 

Imi place cum arata R1, dar e prea slaba pentru mine, merge sa pun carene de R1 pe Y2K?

Chiar ararta ca un peste mort Y2K!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti busa si pune-i codita de k3-k6.Chiar azi am vazut poze cu a unui tip din Ct care a facut acest lucru.Este mai grea si mai stabila,nu salta roata ca la un k de 1000,pozitia de condus este suportabila fata de modelul sportiv.Modificarea coditei si suportarea vitezelor de peste 250 o faci pe propria piele.A fost construita ca sa depaseasca 310km/o noua forma te va face sa decolezi.ultimul lucru pe care ti-l vei aduce aminte pe lumea cealalta vor vii niste vibratii,trepidatii,senzatie de decolare...imprastiere...adios! :lol: Mie imi place codita de k3 foarte mult,dar nu ma complic pentru ca o mai scap uneori si peste viteza elicopterului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumetre daca vrei sa iei busa pt liniute sau curse n-are rost sa modifici carenaj sau motor,ia-ti un miar si baga ceva banuti in el.Avand in vedere greutatea busei in comparatie cu un miar puterea este apropiata.La curse de strada un miar face o busa suta-n suta,pe circuit nu mai vb.La liniute depinde cine sade-n sa.Oricum ca sa scoti 500 de cai dintr-o busa tre sa bagi bani grei.Dintr-un miar sa scoti 200 cai curati bagi bani de te ia ameteala...peste 200 nu are rost sa vb.

Concluzia....ia-ti busa pt drumuri si miar daca vrei sa te dai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici ...poate te intereseaza :crack:

Aia e codita de k, cuze dar e chiar hidoasa! :lol: De cat e cauciucul spate?

 

Se poate monta un vitezometru digital pe Busa? Daca da, vreau si io o poza!!

 

Cumetre daca vrei sa iei busa pt liniute sau curse n-are rost sa modifici carenaj sau motor,ia-ti un miar si baga ceva banuti in el.Avand in vedere greutatea busei in comparatie cu un miar puterea este apropiata.La curse de strada un miar face o busa suta-n suta,pe circuit nu mai vb.La liniute depinde cine sade-n sa.Oricum ca sa scoti 500 de cai dintr-o busa tre sa bagi bani grei.Dintr-un miar sa scoti 200 cai curati bagi bani de te ia ameteala...peste 200 nu are rost sa vb.

Concluzia....ia-ti busa pt drumuri si miar daca vrei sa te dai tare.

Ia uite ce se poate face cu un turbo si minimum de tuning! http://www.youtube.com/watch?v=w3Lq0toTqts...feature=related

 

Aia e codita de k, cuze dar e chiar hidoasa! :crack: De cat e cauciucul spate?

 

Se poate monta un vitezometru digital pe Busa? Daca da, vreau si io o poza!!

 

 

Ia uite ce se poate face cu un turbo si minimum de tuning! http://www.youtube.com/watch?v=w3Lq0toTqts...feature=related

asta ce mai e ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...