jenifer Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Asa este, ce e corect e corect!! Este un site foarte util si se vede ca e muncit. Eu apreciez oamenii care muncesc non-profit, din pasiune, ca sa ii ajute si pe alti nevoiasi. Si mie imi place sa fac chestia asta. Deci nimic de zis la capitolul asta! In alta ordine de idei, am mai bagat vreo 50 de km aseara (de fapt pe la 11 noaptea). Imi place cum trage; nu am depasit 6000 rpm (si alea foarte rar) si m-a multumit pe deplin cum - vorba automobilistilor - "te baga in scaun". O mica problema observata este faptul ca merge cam greu schimbarea vitezelor. E drept ca si-a mai "dat drumul" cat am plimbat-o dar tot nu schimba cum schimba Tenereul de exemplu. Este undeva intre DR si IJ Planeta 5 . Banuiesc ambreiajul totusi ca nu decupleaza complet fiindca in momentul cand stai pe loc si o bagi intr-a-ntaia da sa plece in mod evident si total nefinutz. O sa ma uit dup-amiaza la el. Alta mica problema este faptul ca nu urca temperatura apei deloc, nici macar 2 mm pe scala aia. Ori e dusa sonda ori e altceva. Altminteri motorul se incalzeste, nu e problema, si functioneaza corect. Am gasit si reglajul relantiului la mama dreaq pe sub rezervor intre carbelitoare si acum sta vaca la 1200 rpm constant cand e rece sau la temperatura medie, iar in trafic la mers greu printre masini nu trece de 1300 rpm iar balbaiala aproape ca a disparut, mai ales dupa ce se incalzeste. O intrebare ar fi cum sta ST-ul cu "mancatul uleiului" (presupunand ca motorul e in parametri normali)? Tenere-ul mai halea (200 g / 1000 km). s-o porti sanatos!cat te-a costat?aveti cumva idee cat costa un ghidon de st?unul normal, nu renthal .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Sa revin cu noutati! Am schimbat uleiul - am pus Mobil 10W40 semisintetic. Uleiul vechi nu era chiar asa batran dar nu conteaza, eu pun ulei nou oricarui fier imi intra pe mana. Cutia "s-a mai lasat", in sensul ca schimba destul de ok acum - viteza a doua in special cam opunea rezistenta daca i-o dadeai la turatii joase - de la 3000 rpm incolo nu avea nici o greatza; acum vad ca merge ok. Oricum merge mult mai bine cutia decat atunci cand am luat-o. In legatura cu "apa", intr-adevar acul indicator nu urca absolut deloc. Am mers prin oras vreo ora, nimic nimic, e mort. De incins nu se incinge tare - motorul e cald dar poti sa tii mana pe el, chiar si dupa o ora in trafic. Si radiatorul e cald, semn ca circula apa prin el. Totusi sa se fi dus dreaq sonda de temperatura? Cand pui contactul, acul reactioneaza adica se misca un pic pana la inceputul scalei, deci tind sa cred ca acul in sine nu e problema. In rest merge ireprosabil, urca frumos in ture, toarce la relanti, viteza ca la balamuc, etc etc. Si nu o simt grea, imi place cum se calareste / controleaza. @jenifer: am dat Tenere-ul pe ea + o suma modica care sa acopere transportul de la Oradea pana la Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Nici la mine nu indica temperatura, urca putin acul doar cand pleaca ventilatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 In legatura cu "apa", intr-adevar acul indicator nu urca absolut deloc. Am mers prin oras vreo ora, nimic nimic, e mort. De incins nu se incinge tare - motorul e cald dar poti sa tii mana pe el, chiar si dupa o ora in trafic. Si radiatorul e cald, semn ca circula apa prin el. Totusi sa se fi dus dreaq sonda de temperatura? Cand pui contactul, acul reactioneaza adica se misca un pic pana la inceputul scalei, deci tind sa cred ca acul in sine nu e problema. De regulă aste indică o problemă a termostatului, e blocat pe deschis sa poate chiar eliminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Pana la urma problema cu schimbatul vitezelor consider ca este datorata 100% ambreiajului. Ori e uzat prastie, ori s-a desfacut piulitza aia de tine placile. Cert e ca si patineaza putin si in acelasi timp si agatza putin. O sa desfac marti (sa treaca sarbatorile astea ) si o sa ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Aceeasi problema am avut-o si eu. La mine problema a fost ca era prea largita gaura din maneta de ambreaj prin care trece surubul (aproape ca era rupta). Din cauza asta aveam un joc in gol de aprox 2-3 cm. Solutia : am dus maneta la cineva si mi-a umplut toata gaura cu aluminiu si am dat o gaura noua dupa dimensiunea exacta a surubului. De atunci nu mai am probleme . Merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut Super Teneristi! Saptamana asta imi voi indrepta atentia spre un astfel de model, si as avea nevoie de putin ajutor. Am citit aproape tot topicul; mai intai felicitari pentru un topic 98% curat, mai greu gasesti asa ceva p-aici. Second, am observat ca si probleme mai dese ar fi consumul de ulei si carburatia. Daca la carburatie o poti simti (asta daca stii cum trebuie sa mearga de obicei...), la consum nu prea stiu cum sa verific inainte de cumparare. Dati-mi si mie cateva sfaturi, la ce ar trebui sa ma uit, la ce ar trebui sa fiu atent la test drive, pentru un ST 750 din 1997 (probabil 96 an de fabrica). Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Pai treaba cu mancatul uleiului nu o sa o afli decat singur, in timp, dupa ce faci ceva km cu ea. O solutie buna pentru a avea o idee cat de cat este sa ii iei compresia inainte de a o cumpara si sa vezi daca e in parametri (8-9:1 e mai mult decat ok). In rest trebuie sa te uiti cam la tot ce ar trebui vazut in general cand cumperi o motocicleta. In special directia (sa nu traga aiurea), urme de lovituri, felul cum calca rotile, zornaieli suspecte sau batai (n-are voie decat maxim un pic de culbutori, e un motor destul de silentios), incarcarea (la Yamaha e o boala sa se duca releele asa ca trebuie verificata cu aparatul de masura fara nici o rusine, sa incarce 12.8 - 13.5 V), presiunea la ulei - are un surub pe partea stanga a motorului, sus la chiulasa - se desface usor si trebuie sa curga uleias pe-acolo, amortizorul spate sa nu trozneasca la denivelari ca de pilda cele de limitare viteze din cartierele rezidentiale, dar merg si gropile mici-medii. Alte sfaturi pot da si cei mai experimentati decat mine, deci astept completari/corecturi! Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 [quote name='Lupu' date='Apr 21 2009, 09:37 PM' post='1836444' Bravo Bogdanel, ai trecut la 2 pistoni? sa inteleg ca te-ai saturat de vibratii? felicitari,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 [quote name='Lupu' date='Apr 21 2009, 09:37 PM' post='1836444' Bravo Bogdanel, ai trecut la 2 pistoni? sa inteleg ca te-ai saturat de vibratii? felicitari,,,,,,,, LA trei "pistoni"...nu s-a saturat ca are un piston care vibreaza si mai tare...semn ca inca ii plac vibratiile!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Pai treaba cu mancatul uleiului nu o sa o afli decat singur, in timp, dupa ce faci ceva km cu ea.O solutie buna pentru a avea o idee cat de cat este sa ii iei compresia inainte de a o cumpara si sa vezi daca e in parametri (8-9:1 e mai mult decat ok). In rest trebuie sa te uiti cam la tot ce ar trebui vazut in general cand cumperi o motocicleta. In special directia (sa nu traga aiurea), urme de lovituri, felul cum calca rotile, zornaieli suspecte sau batai (n-are voie decat maxim un pic de culbutori, e un motor destul de silentios), incarcarea (la Yamaha e o boala sa se duca releele asa ca trebuie verificata cu aparatul de masura fara nici o rusine, sa incarce 12.8 - 13.5 V), presiunea la ulei - are un surub pe partea stanga a motorului, sus la chiulasa - se desface usor si trebuie sa curga uleias pe-acolo, amortizorul spate sa nu trozneasca la denivelari ca de pilda cele de limitare viteze din cartierele rezidentiale, dar merg si gropile mici-medii. Alte sfaturi pot da si cei mai experimentati decat mine, deci astept completari/corecturi! Bafta la achizitie! Multam de sfaturi, m-am inarmat cu ce trebuie. Altceva ar mai trebui sa am in vedere? Maine ma duc dupa vacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Multam de sfaturi, m-am inarmat cu ce trebuie. Altceva ar mai trebui sa am in vedere? Maine ma duc dupa vacuta. Pai vezi si tu cum sta cu consumabilele - in primul rand caucioacele si apoi kitul de lant (trage din spatele foii lantul si vezi sa nu se deplaseze mai mult de 2-3 mm, daca se deplaseaza deloc sau maxim 1 mm inseamna ca e aproape nou), uita-te la juguri si telescoape dupa urme de lovituri sau de "indreptare", baga nasul pe sub carene si pe sub motor sa vezi daca "transpira" ulei pe undeva. Poti sa faci si o inspectie subita la ulei poate cine stie, omul n-o fi completat si il prinzi in off-side. Pipaie si spitzele sa nu fie slabe - asta denota ca a mancat gropi sau a luat brusc canale/borduri si nu a apucat sa centreze treaba. Deasemenea atentie sa nu aiba lovituri pe jante ca si alea sunt semne de intrebare. Daca faci toate astea o sa zica ala ca esti de la CIA dar mai bine sa zica asa decat sa iei vreo teapa sau sa descoperi acasa eventuale probleme. Orice neregularitati, daca sunt in limita bunului simt se vor taxa cu "lasarea la pret". Daca sunt prea mari, cauti alta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Poti sa faci si o inspectie subita la ulei poate cine stie, omul n-o fi completat si il prinzi in off-side. Bafta! la cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 .... Cert e ca si patineaza putin si in acelasi timp si agatza putin. O sa desfac marti (sa treaca sarbatorile astea ) si o sa ma uit. Simptomul asta cu extremele l-am avut la DR. Pana n-am schimbat placile de ambreiaj(numa cele ferodo) n-am scapat de belea, cu toate ca cele vechi se incadrau in cotele de uzura si ma incapatanam sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Simptomul asta cu extremele l-am avut la DR. Pana n-am schimbat placile de ambreiaj(numa cele ferodo) n-am scapat de belea, cu toate ca cele vechi se incadrau in cotele de uzura si ma incapatanam sa le schimb. Exact. Stiu si eu de simptomul asta tot de pe la DR-uri. Asta o sa si fac pana la urma: placi si arcuri noi, cand oi lua leafa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Ghid de cumparare a motocicletelor second-hand ... absolut valabil pentru toate modelele Editat Aprilie 28, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geobhd Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 10042434 asta ar fi codul de la Louis pentru setul complet de "reparatie" la carburatoare (adica niste garnituri si O-ringuri). Ar trebui sa te rezolve.Membranele cele mai ieftine se gasesc la Kedo (www.kedo.de), codul este 41454. Tot la Kedo gasesti si separat alte piese de carburator, ca de exemplu garnitura care-ti curge (cod 30943 ). Consumul e din cauza membranelor si posibil din cuiul de dojaj (lasa-l la minim si se rezolva). Salut, Am exact aceeasi problema cu carburatoarele. Sunt sparte membranele. Cum pot lua legatrura cu Romi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salut, Am exact aceeasi problema cu carburatoarele. Sunt sparte membranele. Cum pot lua legatrura cu Romi? Multumesc Aici /index.php?...&start=3140 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Revin cu impresii dupa aproape 500 de km parcursi in weekendul ce tocmai a trecut. In primul rand vreau sa spun ca si-a revenit "apa" si acum salta cat se poate de normal: in majoritatea timpului sta la un sfert de scala iar in oras pe aglomeratie ajunge pe la jumate. Nu stiu cum dreaq si-a revenit singura dar cert e ca acum merge. Consumul calculat cu atentie a fost de 7.5 l/100 km (120 - 140 km/h) extraurban si respectiv 8.7 - 8.9 l/100 km in circulatie urbana. Un pic cam mult pentru "gusturile" mele dar o sa revizuiesc si capitolul "carburatie" in curand ca sa vad ce e pe-acolo. In rest am fost multumit de tinuta de drum - si in linie dreapta si pe curbe (se apleaca vaka fara frica), poti alerga si pe drumuri proaste cu 120 km/h, pozitia e buna dar dupa 250 - 300 km de mers continuu te cam doare un pic posteriorul din dotare (sau poate e al meu neantrenat ) Imi mai ramane de rezolvat problema ambreiajului care mi-a dat un pic de furca in depasiri pe autostrada fiindca batea si vantul puternic din fatza, dar pana la urma ne-am obisnuit unul cu altul. By the way? Ce raport de pinioane are standard ST-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 16/46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Scuze de intarziere, tocmai ce am trecut de 1000 de km cu noua achizitie. Odata cu vacuta a mai venit inca una pentru piese de schimb, aproape completa, motor calat. Anul de fabricatie, 1994, 45.000 km, merge brici, zic eu. Senzatie... Super fericit! A fost mai greu la primul drum de 400 de km, m-a cam dezvirginat... Dar na, aia e, prima oara poate sa doara, acum e ok, ne simtim excelent impreuna. Si 2 poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Foarte frumoasa, s-o stapanesti sanatos si fara probleme. Nu cumva ai trecut cu ea ieri (3 mai) prin localitatea Ion Corvin spre Ostrov? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Multam. Dap, am trecut si p-acolo. Am stat la bac ~3 ore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Erm... intrebare intrebatoare... ST-ul accepta cric central? Daca nu, cum fac sa stea ceva mai aplecata? Sta putin cam dreapta pe cric, si cand nu sunt langa ea mi-e teama sa nu-i vina vreunui pusti vreo idee sa faca o nefacuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 Mai precomprima putin arcul spate si baga 2 inaltatoare de 2cm sub capacele de la telescoapele fata, sa se mai intareasca suspensia (care oricum e cam moale) si o sa se ridice putin, exact cit trebuie ca sa stea corect si pe cric. Cric central merge pus, dar nu stiu exact cine face asa ceva (Hepco...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.