cs-marius-b Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Q E D Apropo de gaica aia, eu am taiat-o (inclusiv prinderea de pe cadru) si acum sint linistit cind demontez carenele. Marius - o membrana fisurata nu e o problema foarte grava. Mai poti merge 1-2 ani sau pina ai bani sa le schimbi (23E bucata la Kedo). Salut Am sunat pe Bogdan si ma lamurit treaba cu membrana.O sa o las asa pana la iarna cand cheltuielile nu sunt asa mari. Acum am nevoie de bani pt altceva,de exemplu luni merg la un birou de copiat acte si dupaia la politie la Resita sa depun actele pt nr delinitive... Am coborat si eu acele am si curatat carburatorul[ce sa putut,nu lam facut bucati] iar la gata ma dat mult de furca cablurile de la aceleratie sa le montez la loc... Mare parte din treaba am facut la el as mai vrea sa pun saibe la telescoapele fata,un Ghidon de cros[obligatoriu] si antigelu. In rest e totul facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 SalutAm sunat pe Bogdan si ma lamurit treaba cu membrana.O sa o las asa pana la iarna cand cheltuielile nu sunt asa mari. Acum am nevoie de bani pt altceva,de exemplu luni merg la un birou de copiat acte si dupaia la politie la Resita sa depun actele pt nr definitive... Am coborat si eu acele am si curatat carburatorul[ce sa putut,nu lam facut bucati] iar la gata ma dat mult de furca cablurile de la aceleratie sa le montez la loc... Mare parte din treaba am facut la el as mai vrea sa pun saibe la telescoapele fata,un Ghidon de cros[obligatoriu] si antigelu. In rest e totul facut... Pai de acum e tocmai buna de plimbare ... sa ne vedem sanatosi la adunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Pai de acum e tocmai buna de plimbare ... sa ne vedem sanatosi la adunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor: - la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm; - pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap); - nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda; - daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti; - de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Intrebare : Este normal ca releul de incarcare sa se incalzeasca bine (de genul sa nu pot tine constant mana pe el) in doar cele 2-3 minute cat abia am apucat sa verific motocicleta dupa ce am pornit-o (fara sa ma deplasez cu ea) ? Editat Iunie 16, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 Da Raul, releul se incalzeste tare, nu poti tine mina pe el. Acum sint 2 variante: daca e releul ala mic, montat lateral stinga sub capacul de plastic, e nasol pentru ca e de tip vechi (inainte de 92). Daca e modelul montat sub sea, pe un fel de suport prins cu coliere de plastic, e bine. Cel mai bine sta sub bord, cu racirea nu mai ai probleme in felul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor: - la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm; - pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap); - nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda; - daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti; - de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru. Salut. La mine pot spune ca i sa dus un sfert din vana,acum trage constant,in schimb parca nu mai suge asa.... Parca las pune inapoi cuiul ala.....dar "bea" de parca nu se mai satura... Editat Iunie 16, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Da Raul, releul se incalzeste tare, nu poti tine mina pe el.Acum sint 2 variante: daca e releul ala mic, montat lateral stinga sub capacul de plastic, e nasol pentru ca e de tip vechi (inainte de 92). Daca e modelul montat sub sea, pe un fel de suport prins cu coliere de plastic, e bine. Cel mai bine sta sub bord, cu racirea nu mai ai probleme in felul asta. Multumesc de raspuns Cristi. Motocicleta este cea neagra cu lateralele mov. Stiam ca s-a produs doar in 1990 si 1991 si mi-a spus asta si proprietarul. Releul este sub plasticul lateral stanga. Cand ai zis "inainte de 92 - rau si dupa 92 - bine" te refereai numai la releu sau si la modelul de motocicleta? Releul e clar ca va fi pus undeva unde sa primeasca curent de aer. Cand am vazut cat de tare s-a incalzit asta a fost primul gand (in afara de teama de a nu fi ceva in neregula cu el). Astazi am pornit-o. Bateria fara pic de vlaga - lichid full, dar cand deconectam cablurile de la masina motocicleta se oprea. Am pus dupa aceea o baterie de EXC 525 (f. mica) si a pornit cu ea, totul ok. Din toba iesea un nor de praf maroniu la accelerari mai "serioase". Nu fum. La ralanti si accelerari decente nimic. Cauciucurile desumflate total. In stresul ala nu mi-a dat prin cap sa ma uit la data fabricatiei. A pornit la maxim a treia invarteala, conectata la o baterie de masina. Motorul merge ceva de vis si motocicleta este ca din magazin. Cricul central - este ceva in neregula cu el, in sensul ca eu cred ca cine l-a cumparat a facut o eroare. Are bratele scurte si motocicleta se lasa f. jos - roata spate atinge solul. Plus ca talpa nu sta paralel cu solul ci trece de stadiul asta mult si bine. ST are cric central standard? Partea proasta este alta - pretul este de 2500 Euro. Cel care mi-a vandut pontul imi spusese initial ca este vorba de un chilipir, ca proprietarul o tine degeaba si ca vrea sa se scape de ea. Numai ca pretul asta m-a pus rau pe ganduri. O sa vad ce pisici oi face. E atat de "noua" ca mi-ar parea rau sa stiu ca am pierdut-o. Sa vedem ce si cum negociez. Sunt deschis la sugestii . PS - O sa incerc cumva sa ii fac si cateva poze numai ca atmosfera nu prea era de asa ceva astazi la pranz. Editat Iunie 17, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Motocicleta statuta=naspa O sa gasesti la ea mai multe de schimbat, dar totul e rezolvabil. (pamant prin rezervor, furtune coapte, pistonase blocate, eventual membrane si alte cauciucuri imbatranite) Cat de bine ar arata, pentru un supertenere din '91. 2500 de euro mi se pare exagerat. Am vazut anul asta ca se vindeau din 96-97 cu 1500 de euro si din cate am observat eu, modelele mai noi au suferit unele imbunatatiri pe alocuri. Stiu ca e mirajul asta de a pune mana pe ceva "ca si nou", dar eu personal m-as orienta la un model cu adevarat cat mai nou, care sa arate bine, sub 2000 de euro si de restul de bani as aduce-o in parametrii. Oricum o sa mai ai de investit si in "chilipir". Daca totusi ti s-a pus pata (si stiu cum e ), nu te grabi sa pari foarte interesat, sterge-ti zambetul de pe fata cand te duci s-o mai vizitezi si adu in fata faptul ca e veche, statuta, ca piata merge foarte slab. Ofera-i 1500 de euro (daca poti sa-i fluturi pe la nas, cu atat mai bine) si daca ezita, mai pluseaza cu maxim 200 de euro, bani de care te vei scarpina cu greu (asta trebuie el sa inteleaga). Banuiesc ca nu te dau banii afara din casa, sa arunci 2500 de euro pe babaciunea aia. Parerea mea... proprietar de JEG din '91 Editat Iunie 17, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Daca totusi ti s-a pus pata (si stiu cum e ), nu te grabi sa pari foarte interesat, sterge-ti zambetul de pe fata cand te duci s-o mai vizitezi si adu in fata faptul ca e veche, statuta, ca piata merge foarte slab. Ofera-i 1500 de euro (daca poti sa-i fluturi pe la nas, cu atat mai bine) si daca ezita, mai pluseaza cu maxim 200 de euro, bani de care te vei scarpina cu greu (asta trebuie el sa inteleaga).Banuiesc ca nu te dau banii afara din casa, sa arunci 2500 de euro pe babaciunea aia. Parerea mea... proprietar de JEG din '91 Ca baza de negocieri, 1600 i-am zis si eu. Asta, dupa ce bombanise la telefon ca 1500 e putin. Dar cu 2500, m-a lovit trenul. Mersi de sfat si de promptitudinea lui. Parerea mea... proprietar de JEG din '91 Pace si prietenie intre popoare ! Nu va mai certati, va rog! Editat Iunie 17, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 Hm...... Modelele dinainte de '92 au citeva mici probleme, cum ar fi releul de incarcare si ambreiajul (arcurile care amortizeaza socurile din transmisie). Poate ca or mai fi si alte mici diferente, dar nu le stiu exact (cica ar mai fi si ceva la frine). Pretul e foarte mare pentru modelul respectiv si mai ales pentru piata de acum. Maxim 1800E (fara sa vad cum arata, doar din ce spui tu) ar fi OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Raul, cricul central e aftermarket. Probabil Hepco&Becker. Din pacate, suportii pe care se invarte cricul nu sunt foarte solizi. Daca o sa te uiti cu atentie, probabil o sa observi ca sunt indoiti si chiar plezniti. Se rezolva cu indreptarea lor si niste suduri suplimentare. Asta am patit si eu la cricul central de la Tenere. Si, avand in vedere ca Supertenere e mai grea..... Si da, 2500 euro mi se par si mie cam multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ca baza de negocieri, 1600 i-am zis si eu. Asta, dupa ce bombanise la telefon ca 1500 e putin.Dar cu 2500, m-a lovit trenul. Mersi de sfat si de promptitudinea lui. Pace si prietenie intre popoare ! Nu va mai certati, va rog! Exagerat pretul,nu te arunca nici macar la negocieri... Vezi pe BikeShop un St din 95-97 parca la 1750 eu dar impecabil,la ala mas fi bagat si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 E superba, dar nu merita asa multi bani. Mai ales acum, ca e criza si toate preturile (si piata in general) sint la pamint. In schimb merita o negociere la singe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Partea proasta este alta - pretul este de 2500 Euro. Cel care mi-a vandut pontul imi spusese initial ca este vorba de un chilipir, ca proprietarul o tine degeaba si ca vrea sa se scape de ea. Numai ca pretul asta m-a pus rau pe ganduri. cam piperat pretul, indiferent de starea ei. eu am dat pe ea 2100 euro, adusa din italia acum un an, cu transport 300 euro si aprox 100 euro actele, deci in total 2500. fabricatie 97, cica 14mii km pe care nu-i cred. autocolantul nu-l luati in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 cam piperat pretul, indiferent de starea ei. eu am dat pe ea 2100 euro, adusa din italia acum un an, cu transport 300 euro si aprox 100 euro actele, deci in total 2500. fabricatie 97, cica 14mii km pe care nu-i cred.autocolantul nu-l luati in seama cata , cat i-ai dat in goarna maxim ?merge cu 170? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 In curba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) cata , cat i-ai dat in goarna maxim ?merge cu 170? Noaptea pe centura la Deta 180 km/h cu pasager,scurt nu am stat sa il intind,schimbat toate treptele blana de cum am intrat pe centura... Editat Iunie 17, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Deci am facut in oras aproximativ 160 de km cu 12L, mers mai "infipt", deci consum aproximativ 8l / 100 de km fatza de 8.9 - 9 L / 100 de km cat era inainte de coborarea acelor. Banuiesc un consum de drum tot cu circa 1 L mai mic. Deocamdata mi se pare ok, avand in vedere ca consuma cu 1 L / 100 km in plus fata de DR, dar e si motorul/puterea/greutatea mai mare. Urmatoarea etapa o sa fie schimbarea emulsoarelor si a bujiilor cu unele de iridiu, poate mai pacalesc 0.5 L / 100 km. L.E.: ah si cand repar si ambreiajul o sa conteze si ala cu vreo 0.25 - 0.33 L / 100 de km Editat Iunie 19, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor: - la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm; - pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap); - nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda; - daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti; - de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru. Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele? Pai cand le-am desfacut le-am gasit ridicate la maxim . De coborat le-am coborat la penultima gradatie (deci nu complet) sperand sa nu ma penalizeze la "vana", si chiar asa a fost, merge ca inainte, de fapt mult mai bine ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Perfect, senq de raspuns! Imi consuma acum 10 in oras, si se incinge ca dracu... De fapt, ultimul consum, daca l-am facut bine, ca a fost cu multe adunari si alimentari, la 474 de km mi-a consumat ~53 de litri, deci undeva la 11% MIXT! Drum intins, serpentine, ceva off-road, si bucureshit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Desfa si vezi ce-i pe-acolo. Eu n-am avut bani si nici acu nu am deocamdata ca sigur ii schimbam bujiile (iridiu) si tuburile emulsoare, pe langa coborarea acelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele? eu le-am coborat la minim. we-ul trecut (Buc-Veliko-Shipka si retur) am avut cel mai mic consum, cu cele mai multe bagaje + pasager (la intoarcere am facut si cumparaturi de la Metro-Ruse ) daca o puneam pe cantar cred ca aveam fo 400 de kile consum 5,7%, iar motoreta arata cam asa: alte poze de pe-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Ghidon nou Aluminiu, grosimea peretelui tevii de 5mm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.