Sari la conținut

Postări Recomandate

Am incercat si la mobra si la bicla... ma pis pe ele. Rod discul si scartaie de la praf. Franarea e decenta doar in conditii ideale si in primele 10-20 de franari. Pe urma patineaza pe disc. Pe astea moi te poti baza. Franeaza mereu la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare! caut si eu mai multe accesorii pentru ST si anume:

 

- oglinzi

- carena fata stanga

- parbriz

 

daca are cineva asa ceva sau poate sa ma drume catre un magazin e bine venit.Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

atunci uita-te intr-o carte service ca asa am aflat si eu!

 

Da, interesant ! M-am uitat astazi la munca in documentatie si apare intr-un tabel o chestie la reglajul farurilor si tipurile de becuri, pe tari.

La Elvetia apare o chestie dubioasa, ovala, cu un singur tip de bec cu doua faze.

 

Pe mine ma intriga altceva : In EPC-ul Yamaha nu apare alt tip de far in afara de cel dublu, indiferent de anul de fabricatie sau in speta, de tara pentru care au fost produse !

 

Din 2008 accesez aproape zilnic programul EPC Yamaha si am comandat ceva piese si de XTZ750 in toti acesti ani !

 

De studiat oricum ! :)

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este de studiat de exemplu eu am avut becuri 35x35 ori sa pui alte becuri nu se potrivesc la flansa deci focalizare cam proasta! (h4) sau cu flansa rotunda ca la vechile dacii. deci in aceasta iarna am montat doua lupe hella de 84 diametru poze cand vor fi gata! ........ a m-am gandit si la un singur far dar am renuntat repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

N-am mai intrat demult pe aici dar ma minunez....SuperTenere 750 cu un far....Elvetia...te doare capul, nu alta.

 

Culmea e ca unii mai si cred toate bazaconiile pe care le scriu unii. :)

 

XTZ 750 si XT600z s-au comercializat, in 1989, in unele tari europene, cu un singur far.

Pe site-urile dedicate sunt multi posesori ai acestor modele care sunt fie elvetieni, fie cu motociclete cumparate din Elvetia.

Exista si Africa Twin 650 cu un singur far, dreptunghiular.

Am sters toate manualele de XTZ 750 din comp dar le mai am inca pe cele de XT600z.

Tenerele de 600, din cate poti observa, s-a comercializat cu un far in Norvegia.

post-3763-0-20185100-1389448009_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

sunt posesor de transalp de doi ani si anul trecut in toamna am avut ocazia sa probez un super tenere de-al unui cunoscut si mi-a placut cum trage, cum pleaca de pe loc, pozitia pe motor(mai inalta decat la TA)...insa nu mi-a placut ca si pasager deoarece scaritele sunt mai sus si alunecam de pe sa.

ma bate gandul sa-mi achizitionez unul si chiar am gasit unu din 90 in stare estetica f buna, consumabile ok, dar in uichend voi merge sa-l si vad, probez...

as vrea sa aflu niste detalii dsp acest tip de moto legat de consum, capacitate rezervor, capacitate de ulei, ce "bube" are acest motor. parca am citit aseara pe aici ca astea dinnainte de 91 ar avea prbl cu releul de incarcare, ceva la frane, ca mai scartaie suspensia spate. la un condus de 110-120 cat papa la suta? asigurarea pe an cat e?

 

poate se gaseste cineva care sa ma ajute la aceste intrebari!

multumesc, o zi buna!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut, farul de RD03 l-am si gasit in EPC-ul HONDA.

 

La Yamaha e mai ciudat.

 

Interesant oricum.

 

Asta confirma inca o data ca atata timp cat traim, avem de invatat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

sunt posesor de transalp de doi ani si anul trecut in toamna am avut ocazia sa probez un super tenere de-al unui cunoscut si mi-a placut cum trage, cum pleaca de pe loc, pozitia pe motor(mai inalta decat la TA)...insa nu mi-a placut ca si pasager deoarece scaritele sunt mai sus si alunecam de pe sa.

ma bate gandul sa-mi achizitionez unul si chiar am gasit unu din 90 in stare estetica f buna, consumabile ok, dar in uichend voi merge sa-l si vad, probez...

as vrea sa aflu niste detalii dsp acest tip de moto legat de consum, capacitate rezervor, capacitate de ulei, ce "bube" are acest motor. parca am citit aseara pe aici ca astea dinnainte de 91 ar avea prbl cu releul de incarcare, ceva la frane, ca mai scartaie suspensia spate. la un condus de 110-120 cat papa la suta? asigurarea pe an cat e?

 

poate se gaseste cineva care sa ma ajute la aceste intrebari!

multumesc, o zi buna!!

Salut si bine ai venit!

Gasesti tot ce ai nevoie aici http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...