axi Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Ne fiind in cunostiinta de cauza, vreu parerile voastre MULTZAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 crapa motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 de ce ar crepa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Pentru ca piesele nu-s de calitate. Si pentru ca Niprul are o turatie joasa. Pentru turbo ai nevoie de turatie ridicata, pe care nu suporta motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 io am vzut supape si biele iesind din motor la dnepr nu ma mira daca ihi bagi turbo sa-i sara arborele....mai bien tine-o asa originala si regleaza-o bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Pentru turbo ai nevoie de turatie ridicata, Gresit, vezi diesel. Nu turatia e problema Motorul crapa din cauza materialelor slabe (cu turbo ai explozie muult mai puternica in piston) si a incapacitatii de a evacu caldura suplimentara produsa prin supraalimentare (arzi mai mult gaz - tre sa ai racire mai eficienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 pai poti sa faci cilindru si piston la comanda, sau adaptezi de la alt moto, si nu ii pui turbo, ii pui supercharger, care functioneaza mai bine la turatie mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 20, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2005 io am vzut supape si biele iesind din motor la dnepr nu ma mira daca ihi bagi turbo sa-i sara arborele....mai bien tine-o asa originala si regleaza-o bine Inca nu am nipru, dar vreau sa-mi cumpar si m-am gandit la aceasta chestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Nipru nici asa nu are racire prea buna.....datorita cantitatii mai mare de combustibil ars in camera de ardere...se va incinge si mai tare.....si in plus pt. turbo iti trebe sistem de injectie....in nici un caz asta nu se face pe carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 si in plus pt. turbo iti trebe sistem de injectie....in nici un caz asta nu se face pe carburator Tzeapa!!!! nu iti trebuie injectie, merge perfect cu carburatie. vezi renault 5 turbo, GPZ 750 turbo (anii 80), Oltcit turbo (2004? www.oltcit.ro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 eu cred ca ar fi mai eficienta montarea unui 'turbo ' la orice viitor posesor de nipru, pentru că mult va avea de frecat , de împins , de ridicat la el, pînă cînd a porni pă roatele lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 daca se face totul bine biele pistoane si multe altele rezista fara probleme....este domnul KEROSEN pe forum ce are pus turbo pe nipru el va poate da mai multe detalii va salut L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Daca pui turbo la nipru sigur trebuie si un sistem de frinare pe care sa te poti baza .... Iar consumul .... 20l/100 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shak Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Daca totul iasa bine, si pana acum a iesit la vara o sa vedeti si voi un nipru cu turbo. Au fost asa modificate: pistoane, biele echilibrate, galerii de adminise carburatoare care suporta turbo. cruce si cardan. Viteza nu creste prea mult dar creste cuplul. CEla care detine acest nipru este Kerosen cel care se ocupa cu paintbrush. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexart Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Ne fiind in cunostiinta de cauza, vreu parerile voastre MULTZAM Daca esti din Alba, sigur ai auzit povestile lui Cosmin (KEROSEN) lasal pe el sa iasa cu niprul lui turbo daca va merge vre-o data si vei trage concluzii.Tu mai crezi in povesti??? :smoke:Eu nu.Eu totusi am o experienta in modificari la nipru si la motor. http://alexart.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Daca pui turbo la nipru sigur trebuie si un sistem de frinare pe care sa te poti baza .... Iar consumul .... 20l/100 km? alta chifla Motoarele turbo au randament mai bun decat cele aspirate, Deci in acelasi regim ca un motor normal va consuma mai putin. Daca totul iasa bine, si pana acum a iesit la vara o sa vedeti si voi un nipru cu turbo.Au fost asa modificate: pistoane, biele echilibrate, galerii de adminise carburatoare care suporta turbo. cruce si cardan. Viteza nu creste prea mult dar creste cuplul. CEla care detine acest nipru este Kerosen cel care se ocupa cu paintbrush. Si cu supapele de evacuare cum sta? ca acolo creste temperatura rau de tot si o sa le topeasca. S-a pus turbo de renault 5 pe dacia ( motoarele de 1,4 sunt aproape identice) si dupa un sprint de 100m au iesit bielele prin bloc din cauza materialului nasol. Deci fiabilitatea......... e si asta de evaluat cuplul crescut e o consecinta a cresterii puterii si deci si a vitezei maxime posibile. Pt cuplu mai mare la ture joase - compresor mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 NOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 De tot. vorbitzi fara sa avetzi habar de ce inseamna sa pui turbo pe un motor.-oricare ar fii el- eu la asta lucrez acum, shi chiar e un topic la momentul potrivit. inainte de a monta efectiv turbina se modifica motorul complet.normal ca nu rezista motoarele stock la o presiune dubla in camera de ardere. dupa cum urmeaza: - sistemul de ungere- se mareshte debitul+ racire la ulei+ circuit de ungere pt turbina+ baie de ulei marita - se decomprima un pic motorul ca se compenseze creshterea de presiune din boost - se schimba: pistoane, segmentzi, boltzuri, biele, cuzinetzi, rulmentzi,supape, ghiduri,-cu altele ,numai de nipru nu! - se schimba sistemul de aprindere cu unul mai eficient de ex electronic pe senzor - se confectzioneaza alte galerii de admisie shi de evacuare care sa includa turbina in circuit - se ia un carburator dublucorp ce se poate regla pentru turbo - se schimba toate simeringurile shi alte maruntzishuri de prin motor o sa va tzin la curent cu lucrarea pe masura ce va evolua. acum poze cu turbina- e luata de pe un Daihatsu Charade cu motor de 980cmc turbo intercooler benzina -in trei pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 vorbitzi fara sa avetzi habar de ce inseamna sa pui turbo pe un motor.-oricare ar fii el- eu la asta lucrez acum, shi chiar e un topic la momentul potrivit. inainte de a monta efectiv turbina se modifica motorul complet.normal ca nu rezista motoarele stock la o presiune dubla in camera de ardere. dupa cum urmeaza: - sistemul de ungere- se mareshte debitul+ racire la ulei+ circuit de ungere pt turbina+ baie de ulei marita - se decomprima un pic motorul ca se compenseze creshterea de presiune din boost - se schimba: pistoane, segmentzi, boltzuri, biele, cuzinetzi, rulmentzi,supape, ghiduri,-cu altele ,numai de nipru nu! - se schimba sistemul de aprindere cu unul mai eficient de ex electronic pe senzor - se confectzioneaza alte galerii de admisie shi de evacuare care sa includa turbina in circuit - se ia un carburator dublucorp ce se poate regla pentru turbo - se schimba toate simeringurile shi alte maruntzishuri de prin motor o sa va tzin la curent cu lucrarea pe masura ce va evolua. acum poze cu turbina- e luata de pe un Daihatsu Charade cu motor de 980cmc turbo intercooler benzina -in trei pistoane Eu am studiat o gramada de solutii de turbo pe motoare BMW mai ales ca ma cam tenteaza si pe mine o turbina pentru K-ul meu. Nu de alta, dar mai pune inca o suta de caluti pe langa cei 100 deja existenti. Revenind: boxer-ul parca e nascut pentru turbo si ca dovada nemtii au pus turbo pe BMW inca din anii '40. Cred ca un Nipru modificat cu pistoane de BMW R65 sau R60/5, un compresor mecanic si supraalimentare ar fi o solutie posibila. Dupa cum mai spunea cineva, nu trebuie uitate franele la procesul de modificare, obligatoriu macar un disc in fata! Cine e curios cum e cu turbo-ul poate sa arunce un ochi AICI, baietii astia explica TOT, detaliat, si ei cu asta se ocupa de peste 20 de ani, cred ca au ceva experienta! Succes si asteptam poze! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 cine stie cunoaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Aveti grija cu turbo la nipra sa nu intreceti hayabuzda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 21, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2005 NO bini Mati convins, o sa ma MAI gandesc la acest lucru. Oricum MULTZAM PT PARERILE VOASTRE Eu cred ca pt a putea pune turbo pe nipru inainte toate iti trebe bani si imaginatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 e realizabil, de pornit va porni dar CAT VA MERGE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 @kerosen: o sai pui si intercooler? si overblowvalve??? la conserve cu turbo de obicei exista aceste 2 pt cei care nu stiu: intercooler = radiator care scade temperatura aerului intrat in motor... temp mai mica ====> volum mai mic ====> mai mult aer intra in motor ===> putere mai mare. overblowvalve: din cate stiu e o supapa de siguranta, ca sa nu se distruga motorul, la un boost f mare.. bafta la modificari kerosene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 pt cei care nu stiu: intercooler = radiator care scade temperatura aerului intrat in motor... temp mai mica ====> volum mai mic ====> mai mult aer intra in motor ===> putere mai mare. Din ce imi aduc eu aminte de prin scoala nu stiu daca e vorba de volume aici.Nu te contrazic s-ar putea sa ai dreptate,dar totusi....nu stiu daca maresti debitul de aer daca si obtii putere mai mare,ca atunci,logic,motoarele ar merge numai cu aer si ar avea o putere...de numa' numa'.Eu stiu ca racirea aerului la admisie se bazeaza pe principiul ala cu sursa rece --> sursa calda!Cu cat diferenta de temperatura este mai mare atunci ai randament mai bun.Era o formula,dar crede-ma, nu o mai tin minte. PS.Si inca ceva: intercoolerul este la MAC-uri,dar iar nu sunt sigur.Poate ma luminezi tu.La MAS-uri e poanta aia cu pata calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.