Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

toba sport ... Am si eu o intrebare ... am facut 700km pe clisura dunarii ... mi sa intamplat sa mi se opreasca motorul pe la 100 ... 120 si chiar nu mai aveam ce sa ii fac... scadeam in treapta si tot nu pornea ... daca incercam sa bag mana in el pur si simplu nu mergea ... nu imi dau seama de ce ... dupa ce ma opream abia reuseam sa o pornesc cu socul tras ... urcam pana la 10.000 de ture ... pocnea si dinalea scotea flacara ce nu am vazut pana acum si mai nou am vazut ca scotea si fum negru cand pocnea ... ce sa fie oare .... ma ajutati si pe mine pls ....

asfalt uscat .... si apropo e festivalul motociclistilor la dumbrvita - Timisoara week-endul asta ... vine cineva ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu am toba sport si am avut si eu problema cu vibratiile la un moment dat.

E normal, pt ca se modifica evacuarea. Eu zic ca problema la tine e toba. Pune-o pe aia veche inapoi...si f posibil ca va trebui sa iti reglezi carburatoarele.

Eu ca sa scap de vibratii am montat un silencer (D-B Killer), si astfel s-a modificat iar evacuarea, ajungand mai aproape de cea originala.

Parerea mea asta e...dar nu pot sa iti zic exact.

Oricum...cel mai bun sfat...da o fuga la un service specializat.

 

cei 3000 de km facutzi fara probleme sunt cu toba sport. momentul amplificarii vibratiilor cincide cu montatul parbrizului. dar lam dat jos si am parobat si tot face urat.

carburatoarele au fost sincronizate acu 3500 km , cand am facut si schimbul de ulei.....adika la inceput de sezon

 

este normal sa vibreze atat de tare incat iti vibreaza si oglinzile si ai sa vezi ca daca in timpul mersului ,cand incepe sa vibreze, apesi ambreiajul nu mai vibreaza , este normal pentru ca este un motor in 2 pistoane si este si in linie :crack: sa nu te sperii ca nu este nimic anormal , totusi pentru orice eventualitate verifica prinderile etc piulitele , suruburile de pe motor, pentru ca acest lucru trebuie facut periodic deoarece de la vibratii se pot slabi. daca sunt stranse nu este nimic in neregula . daca totuci mai vibreaza dupa ce o lasi in viteza turata si apesi ambreiajul pot sa fie si rotile dezechilibrate si trebuie sa le faci o echilibrare . stiu aceste lucruri pt ca si eu m-am speriat la inceput dar m-am informat si am aflat care este motivul

am incercat si treaba cu ambreiajul(turat, redus acceleratie, tras ambreiaj)...nu vibreaza..... :friends:

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba sport ... Am si eu o intrebare ... am facut 700km pe clisura dunarii ... mi sa intamplat sa mi se opreasca motorul pe la 100 ... 120 si chiar nu mai aveam ce sa ii fac... scadeam in treapta si tot nu pornea ... daca incercam sa bag mana in el pur si simplu nu mergea ... nu imi dau seama de ce ... dupa ce ma opream abia reuseam sa o pornesc cu socul tras ... urcam pana la 10.000 de ture ... pocnea si dinalea scotea flacara ce nu am vazut pana acum si mai nou am vazut ca scotea si fum negru cand pocnea ... ce sa fie oare .... ma ajutati si pe mine pls ....

asfalt uscat .... si apropo e festivalul motociclistilor la dumbrvita - Timisoara week-endul asta ... vine cineva ...?

astea is simptome ca nu ai benzina(in afara de faza cu pocnitul) ... sau ai infundata caneaua de la rezervor sau carburatoarele, fie ambele, fie numai unul

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vibreaza prea mult, e posibil sa fie nevoie de o sincronizare de carburatoare.

dap,vibreaza prea mult. dar daca nu sunt sincronizare carburatoarele nu ar trebui sa faca urat si sub 4000 de ture?(nu stiu de aceea intreb)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!Eu maine o sa ajung la Dumbravita,da nu stiu pe la ce ora...pe la amiaza oricum(un CB S pictat,rosu cu negru...).Poate bem o bere impreuna si vb de vacile noastre... :friends: :crack:

 

toba sport ... Am si eu o intrebare ... am facut 700km pe clisura dunarii ... mi sa intamplat sa mi se opreasca motorul pe la 100 ... 120 si chiar nu mai aveam ce sa ii fac... scadeam in treapta si tot nu pornea ... daca incercam sa bag mana in el pur si simplu nu mergea ... nu imi dau seama de ce ... dupa ce ma opream abia reuseam sa o pornesc cu socul tras ... urcam pana la 10.000 de ture ... pocnea si dinalea scotea flacara ce nu am vazut pana acum si mai nou am vazut ca scotea si fum negru cand pocnea ... ce sa fie oare .... ma ajutati si pe mine pls ....

asfalt uscat .... si apropo e festivalul motociclistilor la dumbrvita - Timisoara week-endul asta ... vine cineva ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea is simptome ca nu ai benzina(in afara de faza cu pocnitul) ... sau ai infundata caneaua de la rezervor sau carburatoarele, fie ambele, fie numai unul

 

Problema e ca benzina mai aveam ... ma gandesc ca nu e buna benzina cine stie .... caneaua aia unde se gaseste .... se curata ... pot sa o fac si eu ... cineva a zis sa bag benzina de 99 fara plumb cam 2 l si de atunci am mai iesit acum la o plimbarica si nu mai sunt probleme ... subliniez ca mi sa mai intamplat chestia cu opritul cand am bagat benzina de la acelasi peco... acum a doua oara cand am bagat si iar ... mi sa oprit sa zic de 15 ori daca nu mai bine si am mai si bagat dinaia de 95 peste tot ca sa fie mai k.... deci ce parere mai aveti .... care ar fi faza ....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba sport ... Am si eu o intrebare ... am facut 700km pe clisura dunarii ... mi sa intamplat sa mi se opreasca motorul pe la 100 ... 120 si chiar nu mai aveam ce sa ii fac... scadeam in treapta si tot nu pornea ... daca incercam sa bag mana in el pur si simplu nu mergea ... nu imi dau seama de ce ... dupa ce ma opream abia reuseam sa o pornesc cu socul tras ... urcam pana la 10.000 de ture ... pocnea si dinalea scotea flacara ce nu am vazut pana acum si mai nou am vazut ca scotea si fum negru cand pocnea ... ce sa fie oare .... ma ajutati si pe mine pls ....

asfalt uscat .... si apropo e festivalul motociclistilor la dumbrvita - Timisoara week-endul asta ... vine cineva ...?

fum negru inseamna amestec bogat, probabil o problema la aprindere, incearca sa cureti-schimbi bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca benzina mai aveam ... ma gandesc ca nu e buna benzina cine stie .... caneaua aia unde se gaseste .... se curata ... pot sa o fac si eu ... cineva a zis sa bag benzina de 99 fara plumb cam 2 l si de atunci am mai iesit acum la o plimbarica si nu mai sunt probleme ... subliniez ca mi sa mai intamplat chestia cu opritul cand am bagat benzina de la acelasi peco... acum a doua oara cand am bagat si iar ... mi sa oprit sa zic de 15 ori daca nu mai bine si am mai si bagat dinaia de 95 peste tot ca sa fie mai k.... deci ce parere mai aveti .... care ar fi faza ....?

cred ca defapt era ceva in benzina, cel mai probabil apa sau chestii similare ... fumul negru poate fi din cauza lipsei de scanteie sau prezenta altor elemente decat cele stiute in benzina ... incercati sa nu mai alimentati de la benzinarii de tot rahatul ... cunosc oameni ce au avut surprize la capitolul asta, si cum au alimentat din alte parti decat unde alimentau de obicei, brusc nu au mai gasit apa in rezervor si motorul mergea bine, eu unul nu alimentez de la benzinarii nemai calcate decat daca e strict necesar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!Eu maine o sa ajung la Dumbravita,da nu stiu pe la ce ora...pe la amiaza oricum(un CB S pictat,rosu cu negru...).Poate bem o bere impreuna si vb de vacile noastre... :friends: :crack:

 

ar fi fain sa ne vedem pe acolo ... o sa ma uit dupa tine ...

 

Si eu cred ca e tot de la benzina... dar nu era un no name ... era luck oil parca .... dar asta e benzina ... v-am zis sa rezolvat ... 2 l benzina de 99 fara plumb si vad ca nu imi mai face probleme ...

asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Lukoil are cea mai proastă benzină în BucureÂşti - după alimentare am ajuns la service unde au scos un pahar de apă din carburatoare. La maÂşină am avut probleme asemănătoare, nu mai alimentez la Lukoil decât atunci când vor pune decantoare la vedere la stații ca să poți să vezi apa (am văzut aÂşa ceva în alte țări).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatat si reglat carburatoarele 170 ron la service honda in doua ore :cheers:

curatat si reglat carburatoarele (ce e drept doar reglaj vizual, pt ca baiatul nu avea sincronizator; dar am auzit ca dupa reglajul vizual carburatoarele sunt sincronizate aprope perfect, si intr-adevar eu simt ca merge mai bine) la un baiat un tg mures(nu-i mai stiu numele) 60 ron. tot 2 ore :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu există "reglaj vizual" pentru că nu ai la ce să te uiți. Poate "după ureche" că îți mai dai seama din sunetul motorului dacă e lin sau cu întreruperi, dar nu e deloc precis Âşi nu are aproximativ nici un efect. Singura operațiune care se poate face fără scule la carburator e reglajul amestecului, dar chiar Âşi acolo urmăreÂşti turația pe bord, nu mergi doar după ureche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te contrazic: cu carburatorul desfacut(scuze de cacofonie) se regleaza, vizual, clapetele alea care dau drumul la amestec(cred)

 

si urechea nu are nimic de a face din moment ce carb. e demontat in bucatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ar fi corect Âşi politicos să contrazici când Âştii, nu când crezi. Dacă nu Âştii despre ce e vorba nu are rost să emiți ipoteze fanteziste, sincronizarea carburatoarelor nu se face reglând clapete. Nu se unblă la nici unul din carburatoare, ci la sincronizatorul dintre ele (element extern).

 

Care e cacofonia? Cu-ca nu e cacofonie.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule, am spus "cred" despre clapete.nu despre toata operatiunea.

 

sincronizarea se face din surubul care sa afla intre carburatoare (dar sunt sigur ca stii deja asta) si acel surub are rolul de a modifica nivelul de carburant intr-un cilindru, fata de celalat. cum poti face chestia asta vizual? pentru ca "butterfly valve"(conform http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/carbs_balance/, si la care eu i-am zis clapeta) este vizibila (atunci cand desfaci carb). tot ce trebuie sa faci este sa aduci aceste doua "butterfly valve" in aceeasi pozitie (rotind surubul de sincronizare). cum am mai zis si anterior, nu rezulta un reglaj perfect, pentru ca mai sunt si alti factori implicati.

 

si ca sa intelegi: nu spun ca la reglatul carb trebuie sa il demontezi, dar daca tot il demontezi pentru ca il cureti, il poti si regla.

 

si ca sa dam cezarului ce-i al cezarul lui, am fost neatent in legatura cu cacofonia. my bad

sper ca de data asta m-am facut inteles.

nu stiu daca stii, dar singurul efect al actionarii surubului de sincronizare este sa modifice pozitia uneia din cele doua "butterfly valve"(nu stiu exact care din ele e reperul si care e mobila), astfel incat sa le aduci in aceeasi pozitie. atunci cand nu demontezi nimic, tu nu le poti vedea, de aia ai nevoie de vacumetre sa "iti spuna" care e deschisa mai mult si care mai putin. cand depresiunea indicata este egala, inseamna, la un motor fara uzuri, si ca cele doua "butterfly valve"(nu stiu cum altfel sa le zic) sunt in aceeasi pozitie, una fata de cealalta. Dar daca totul este demontat, tu le poti vedea direct si sa compari pozitia lor

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan_C are dacă îl suni să comanzi. ÂŞi mai e cineva pe forum care aduce cauciucuri, dar nu țin minte numele - cred că e undeva mai sus prin topicul ăsta.

 

 

eu am luat de la romi3 cauciuc. esti ok ?cum adica a facut bum?

 

multam la amandoi, am gasit unu de 150 pana la urma si l-am pus pe ala

 

@pogor- da, am fost ok, nu am cazut pt ca mergeam relativ incet cand s-a intamplat, iar de vina cred ca am fost eu :cheers: post-21654-1213619034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 ... si cum se simte? imi gasisem unul sh, 140/70, dar ma gandesc ca daca aia de la honda au pus 130 au stiut eu ce fac. aspectul rotii nu conteaza chiar asa de mult la mine. am auzit ca daca e mai lat o culci ceva mai greu pe curbe. asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tot vazut de ceva timp ca mi-e murdar filtrul de ulei. Am fost la un mecanic, l-am dat jos, s-a uitat si mi-a zis ca are defect si trebuie sa-l schimb.

Acum vine si nelamurirea: in motor am pus ulei semisintetic Repsol; are ceva daca o sa completez, dupa ce ii schimb filtrul, cu ulei Motul (tot semisintetic-5100) ??

Asfalt uscat si cu cati mai putini boi pe el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie decat in caz de forta majora sa amesteci uleiurile (forta majora = nu ai nivelul minim de ulei in motor si trebuie sa mergi)

 

este un tip care aduce piese din germania. o janta spate nu e un lucru asa neobisnuit si cred ca te rezolva: piese. alte idei n-am

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 ... si cum se simte? imi gasisem unul sh, 140/70, dar ma gandesc ca daca aia de la honda au pus 130 au stiut eu ce fac. aspectul rotii nu conteaza chiar asa de mult la mine. am auzit ca daca e mai lat o culci ceva mai greu pe curbe. asa e?

 

este putin diferit ca sa spun asa, adica simti ca e ceva neobisnuit insa la curbe chiar nu am probleme, m-am lasat cu el la maxim ca si cu cel de 130. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica rugaminte la voi: sa verificati, cu motorul pornit si pe cricul central, in treapta I si cu ambreiajul tras, daca roata spate se invarte sau nu. ieri am vazut, desi eu nu simteam ca ar fi vreo problema, ca executand cela mai de sus, nu pot opri roata sa se invarta nici macar daca incercam s-o opresc punand piciorul pe ea. Am slabit ambreiajul,roata nu se mai invarte atunci cand trag ambreiajul, dar acum ambreiajul prinde undeva la capatul cursei manetei.

la voi cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica rugaminte la voi: sa verificati, cu motorul pornit si pe cricul central, in treapta I si cu ambreiajul tras, daca roata spate se invarte sau nu. ieri am vazut, desi eu nu simteam ca ar fi vreo problema, ca executand cela mai de sus, nu pot opri roata sa se invarta nici macar daca incercam s-o opresc punand piciorul pe ea. Am slabit ambreiajul,roata nu se mai invarte atunci cand trag ambreiajul, dar acum ambreiajul prinde undeva la capatul cursei manetei.

la voi cum e ?

 

Si la mine se invarte roata daca motorul e pe cricul central si bag in treapta 1, chiar daca ambreiajul e tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...