Chivu Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Nu, verifică presiunea, cauciucul, rulmenții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salut! Citesc de ceva timp forumul si vazusem o discutie despre "ca cb-ul nu are o protectie la vant buna" si banuiesc ca nu o sa se imbunatateasca doar cu un parbriz.Dar despre varianta carenata ce parere aveti? Face diferenta? Astept raspunsuri! Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 barbatii adevarati nu se plang da sincer ce rost are sa ai un cb carenat? ca sa fie mai bun la ce? io si ice-man am mers 2 pe cb la 180km/h, fara parbriz si n-am murit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 barbatii adevarati nu se plang da sincer ce rost are sa ai un cb carenat? ca sa fie mai bun la ce? io si ice-man am mers 2 pe cb la 180km/h, fara parbriz si n-am murit Poți să mergi la 180 fară parbriz. Nu-i chiar aÂşa mare chestie. Dar poți s-o ții mai mult de 5 minute fără să te chinui ? Aici e problema cea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 eu din spate pot, dau mainile in spate ca mica sirena, ma tin doar cu picioarele si imi pitesc capul in spatele lui Ice-Man, daca mai ascult si muzica incep sa "bat" in coditza cu palmele. atat e mai nasol cu cbul, pana ce ajunge la 180 te plictisesti. dar nu de aia il are Ice-Man, pentru viteza, ci pentru ca e un motor fun de condus. PS: astea-s povestiri de anu trecut. Motoru meu abia ajunge la 90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 nu capsezi nimic, are surub. tre' sa fie kit complet cablul e mai lung decat iti trebuie, tai cat vrei apoi cilindrul ala are o gaura prin el..bagi cablul pe acolo si strangi surubul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 eu din spate pot, dau mainile in spate ca mica sirena, ma tin doar cu picioarele si imi pitesc capul in spatele lui Ice-Man, daca mai ascult si muzica incep sa "bat" in coditza cu palmele. atat e mai nasol cu cbul, pana ce ajunge la 180 te plictisesti. dar nu de aia il are Ice-Man, pentru viteza, ci pentru ca e un motor fun de condus. PS: astea-s povestiri de anu trecut. Motoru meu abia ajunge la 90 Sunteti mici copii ... eu am mers cu cb-ul de pasti cu 210 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Sunt curios unde gasesc o sufa de ambreiaj cu shurub dinala de care zici tu...ambele cabluri pe care le am...cel rupt si cel de imprumut aveau capetele capsate. Ca un cilindru mic turnat pe cablu.. On-topic: Alte sugestii la chestia pe care am explicat-o cateva posturi mai sus? parca era si pe luis. Sugestii ... posibil sa iti fie dus rulmentul de presiune ... dus in sensul ca e pe duca nu ca e stricat ... am mai intalnit la un 600 rr cand trageai ambreiajul sau ii dadeau drumu pe la jumatatea cursei se auzea un hrascait subtirel si enervant ... asta e tot ce imi trece prin cap la ora asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Salut! Citesc de ceva timp forumul si vazusem o discutie despre "ca cb-ul nu are o protectie la vant buna" si banuiesc ca nu o sa se imbunatateasca doar cu un parbriz.Dar despre varianta carenata ce parere aveti? Face diferenta? Astept raspunsuri! Multumesc anticipat!!! weekend-ul viitor sunt pe drum germania-romania, 1600km, 3 zile pe CB cu parbriz - e ok, nu mai simiti presiunea aia a vantuluji in piept care parca mai are unpic si da jos cand bate vantul mai tare...Singurul dezavantaj e ca apar ceva turbulente in casca, si ti se zguduie unpic capul, dar eu zic ca e mai putin decat fara Sunt curios unde gasesc o sufa de ambreiaj cu shurub dinala de care zici tu...ambele cabluri pe care le am...cel rupt si cel de imprumut aveau capetele capsate. Ca un cilindru mic turnat pe cablu.. On-topic: Alte sugestii la chestia pe care am explicat-o cateva posturi mai sus? eu port la mine un kit cu cabluri pt acceleratie si ambreiaj, universale. Sunt doar cablurile cu ceva surubaraie pt montare. Fara camasa. Am dat vreo 40 de lei la mymotto in Bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 weekend-ul viitor sunt pe drum germania-romania, 1600km, 3 zile pe CB cu parbriz - e ok, nu mai simiti presiunea aia a vantuluji in piept care parca mai are unpic si da jos cand bate vantul mai tare...Singurul dezavantaj e ca apar ceva turbulente in casca, si ti se zguduie unpic capul, dar eu zic ca e mai putin decat fara eu port la mine un kit cu cabluri pt acceleratie si ambreiaj, universale. Sunt doar cablurile cu ceva surubaraie pt montare. Fara camasa. Am dat vreo 40 de lei la mymotto in Bv. Cu ce viteză ai mers cu parbrizul ? Părerea mea e că dupa 160 e mai bine fară parbriz decât cu el. La 200 chiar Âşi lipit de rezervor e nasol cu parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Cine stie unde pot gasi o diagrama pentru curba de cuplu a unui CB 500? Adica ceva de genul asta, dar pentru cuplu, nu pentru putere: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salutare .vreau sa schimb uleiul la cb-ul meu din '97 cu 32000km . ce ulei folositi voi?si cati litri intra in cb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 (editat) salutare .vreau sa schimb uleiul la cb-ul meu din '97 cu 32000km . ce ulei folositi voi?si cati litri intra in cb? Motul 5100 10w40, intra 3,1L cu tot cu filtru si 2,9L fara. merge de nu are aere ... Editat Mai 24, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 (editat) Cu ce viteză ai mers cu parbrizul ? Părerea mea e că dupa 160 e mai bine fară parbriz decât cu el. La 200 chiar Âşi lipit de rezervor e nasol cu parbriz. pe A3, autostrada de la Cluj de 50 km, am mers cu 140-150 constant. Peste viteza asta nu prea ma bag, cu/fara parbriz...Nu am testat autobahn-ul, dar nici nu ma mananca sa merg cu peste 160, fie si legal... Daca tu mergi des peste 160, si nu te ajuta un parbriz, ok. Dar daca mergi cu 100 si consideri ca ajuta, iar escapadele la peste 160 sunt o raritate, atunci s-ar putea sa merite Cine stie unde pot gasi o diagrama pentru curba de cuplu a unui CB 500? Adica ceva de genul asta, dar pentru cuplu, nu pentru putere: ar fi interesant de vazut si consumul pe diagrama aia. Nu de alta, dar mersul de croaziera la mine e de f multe ori la 3800-4000 rpm, si la turatia aia imi vibreaza si face galagie (o semicarena crapata, cred). Editat Mai 24, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 vezi saibele cu care prinzi carenele...schimba cu o garnitura de cauciuc... ei...as vedea dar saiba aia lipste de acolo...e o improvizatie de vreo 2 ani care inca tine. Ar trebui inlocuita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cu ce viteză ai mers cu parbrizul ? Părerea mea e că dupa 160 e mai bine fară parbriz decât cu el. La 200 chiar Âşi lipit de rezervor e nasol cu parbriz. Cu parbriz pe CB 500 am mers si pana la 190 si dupa parerea mea se poate merge comod pana la 140, linistit pana la 160 si nu merita mai sus. Am facut cateva zeci de mii de kilometri cu ea, nu doar ture in jurul blocului. In schimb fara parbriz nici cu 140 nu mi se pare o placere. Chestie de gust, dar as merge cu 140 cu CB naked doar daca e absolut necesar, altfel nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 cine vrea sa-si faca CB-ul carenat am setul asta cu tot cu prinderi far prabriz...etc necesita vopsire ingrijire. 300 lei tot 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 E o oferta super dar ... bugspoilerul unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Nu e modelul normal de carena de CB500, asa ca s-ar putea sa nu aibe bugspoiler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Salutare! Sper ca nu va suparati daca va intreb si eu ceva dar nu stiu unde sa mai caut. Daca aveti vreunul/a dintre voi un cb 500 CARENAT(nu varianta 's' semicarenata) puteti sa postati niste poze cu motoru? Va rog mult deoarece nu am gasit decat vreo 3-4 poze! Multumesc de intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Nu e modelul normal de carena de CB500, asa ca s-ar putea sa nu aibe bugspoiler. da , nu are bugspoiler . e excelent pt drumuri mai lungi nu te bate vantul ...etc nu are rost sa enumar avantajele ca le stiti deja . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Salutare. Am postat si la sectiunea Service,dar intreb si aici in rendul detinatorilor de CB 500. A mai patit cineva sa i se blocheze acceleratia la punctul la care o lasi,fara sa revina la loc ? Trebuie sa o duc cu mana la pozitia initiala(relanti). S-a intamplat dupa ce mi-a scapat-o un prieten de pe loc pe partea dreapta. Am primit raspunsuri si pe celalt topic, si in scurt timp plec la garaj sa vad daca ii dau de cap. N-as vrea sa dau 100 de lei pe un ghidon nou fara sa fiu sigur ca se poate rezolva si altfel. Multumesc Editat Mai 28, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Salutare. Am postat si la sectiunea Service,dar intreb si aici in rendul detinatorilor de CB 500. A mai patit cineva sa i se blocheze acceleratia la punctul la care o lasi,fara sa revina la loc ? Trebuie sa o duc cu mana la pozitia initiala(relanti). S-a intamplat dupa ce mi-a scapat-o un prieten de pe loc pe partea dreapta. Am primit raspunsuri si pe celalt topic, si in scurt timp plec la garaj sa vad daca ii dau de cap. N-as vrea sa dau 100 de lei pe un ghidon nou fara sa fiu sigur ca se poate rezolva si altfel. Multumesc Vezi daca nu-ti atinge mansonul acc de capatul de ghidon sau daca nu s-a ovalizat 'tubul' de acc de sub manson, sau poate s-o fi rupt o lita din cablu de acc si iti agata in camasa (bowden). Mai uita-te si la arcul de la carb. (nu stiu cum e la cb cu 2 cabluri pull/push sau cu unu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Salutare, am avut astazi un incident neplacut....Masina din fata frana brusca, eu nu m-am incadrat in distanta de frinare si...buff!Motorul s-a "ascuns" sub masina din fata si eu am plonjat vreo 8 metri tarash pe asfalt ... Acum am nevoie de : far, parbiz, bord, coarne. (aste numai la o prima analiza ...) Ceva idee de preturi pt SH ?? Eventual cineva care dezmembreza !! Va multumesc . PS: daca nu aveam echipament..eram acum plin de bandaje! Asa ca echipati-va bine inainte de drum si atentie la cei dar se horarasc in ultumul moment sa vireze in vreo curt de la 90 km/h!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Normal ca eu am fost vinovat... Si asta chiar asa este; am avut un moment de neatentie care ma putea costa mult mai mult decat avariile suferite la motor. Este adevarat ca si cel cu masina s-a decis in ultima clipa sa vireze dr si a fortat frina dar...lovesti din spate platesti !! Ma rog..acum moto este la un prieten la curte si a fost dezmembrata partea fata. La o prima analiza imi tb ghidon, bord, far, semnalizari, furca putin indreptata, scarita fata stg, parbizul lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.