Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Crash bar. intri pe www.louis.de si asta este codul 10023301. doarca aste care sunt de vanzare sunt negre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. Depinde de unde il iei, sunt de scuter care se potrivesc de minune si costa cam 25 de lei sau pt honda care le gasesti de la 50 de lei in sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Depinde de unde il iei, sunt de scuter care se potrivesc de minune si costa cam 25 de lei sau pt honda care le gasesti de la 50 de lei in sus ... de scuter vreau,dar sti cumva de la ce tip de scuter se potriveste sau ce marime sau tip sa cumpar?ar trebui sa ma duc cu cel dupa ea cand cumapr dar am motocicleta la cineva in garaj si nu prea pot ajunge la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Crash bar. poze pentru crash bar si motoreta pe care o dezmembrez. gumele sun noi ca virgula carne mai au si moatele pe ele insa sunt din 2007 daca le vrea cineva....100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 de scuter vreau,dar sti cumva de la ce tip de scuter se potriveste sau ce marime sau tip sa cumpar?ar trebui sa ma duc cu cel dupa ea cand cumapr dar am motocicleta la cineva in garaj si nu prea pot ajunge la ea... nu sunt de la un tip anume ... fa-i cateva poze la ala al tau si mergi sa cauti sau vorbeste cu @florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 poze pentru crash bar si motoreta pe care o dezmembrez. gumele sun noi ca virgula carne mai au si moatele pe ele insa sunt din 2007 daca le vrea cineva....100 euro Salut Florine, M-ar interesa si pe mine daca intr-adevar o dezmembrezi pe draga de hondita suportul de pe partea stanga pe care stau fizate scaritele, atasat incerc sa trimit o poza cu piesa in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 [salut Florine, M-ar interesa si pe mine daca intr-adevar o dezmembrezi pe draga de hondita suportul de pe partea stanga pe care stau fizate scaritele, atasat incerc sa trimit o poza cu piesa in cauza. salut! ai pm Multumesc! :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. am unul la mana 2. in stare de functionare. 60 lei. Multumesc intereseaza pe cineva? IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr62/florindaniel/P1050719.jpg[/img] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vre o diferenta? Era trecut in manualul haynes exact ce si cum cu bujiile, in ce conditii se pune de care. Defapt treaba era destul de simpla, daca imi aduc bine amine ... Daca mergi mai racing iti iei una mai(am zis ca nu ma uit si te las pe tine sa cauti, dar ca sa nu zic vreo prostie tot m-am uitat) in conditii normale de mers iei CR8EH-9 iar daca obisnuiesti sa mergi in ture mai mari, sau cum se mai zice pe aici "o arzi racing" ii bagi CR9EH-9(Gasesti in manual la pagina 19). salut! ai pm Multumesc! am unul la mana 2. in stare de functionare. 60 lei. Multumesc intereseaza pe cineva? Mai ai cumva discul de fata? daca da la ce bani se da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Era trecut in manualul haynes exact ce si cum cu bujiile, in ce conditii se pune de care. Defapt treaba era destul de simpla, daca imi aduc bine amine ... Daca mergi mai racing iti iei una mai(am zis ca nu ma uit si te las pe tine sa cauti, dar ca sa nu zic vreo prostie tot m-am uitat) in conditii normale de mers iei CR8EH-9 iar daca obisnuiesti sa mergi in ture mai mari, sau cum se mai zice pe aici "o arzi racing" ii bagi CR9EH-9(Gasesti in manual la pagina 19). Mai ai cumva discul de fata? daca da la ce bani se da? da , mai este . 70 euro. prezinta doar urme de uzura normala. Nu este stramb sau fisurat. multumesc Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta? SPARK PLUG NGK CR9EH-9 HONDA CB 500 (PC26) asta da manulalul tau. Editat Ianuarie 9, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 salutare.frati cb-isti are ceva daca am pus antigel normal nu special pentru motoare din al? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 salutare.frati cb-isti are ceva daca am pus antigel normal nu special pentru motoare din al? in timp face depuneri pe orificile mici care duc la blocarea acestora. ( asta daca banuiesc ca ai pus antigel clasic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta? nu-l am la mine, dar parca pe talonul meu scrie PC32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 un blog cu poze superbe, cred ca sunt mai mult de 100 de cb-uri, majoritatea customizate http://cb500.skyrock.com/6.html enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Da ... pana una alta eu mi-am desfacut motorul aseara de am schimbat cutia de viteze, tre sa ii mai pun baia de ulei si capacele la loc apoi vreau sa fac o verificare pe la distributie, supape. Editat Ianuarie 30, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Da ... pana una alta eu mi-am desfacut motorul aseara de am schimbat cutia de viteze, tre sa ii mai pun baia de ulei si capacele la loc apoi vreau sa fac o verificare pe la distributie, supape. Spor la treaba! De curiozitate, cam cat ar costa la voi in service o verificare + reglare a jocului termic la supape? Cred ca o sa ma duc la IVAS in Galati sa fac operatiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Spor la treaba! De curiozitate, cam cat ar costa la voi in service o verificare + reglare a jocului termic la supape? Cred ca o sa ma duc la IVAS in Galati sa fac operatiunea asta. Nu stiu sa iti zic exact ... dureaza destul de mult ca timp, nu e foarte complicat dar trebui sa ai grija la masuratori si calcule, oricum undeva intre 3 si 6 ore, daca sunt toate bune sau numai 1-2 sunt pe langa dureaza mai putin, daca sunt mai multe supape dereglate sau toate, dureaza mai mult. Ora de manopera acum e 35 de lei pana pe 30 februarie dupa care creste la 50. Ma indoiesc ca ai sa vii tu in iasi sa iti fac eu reglaj la supape Mergi la Ivas cu cea mai mare incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Nu stiu sa iti zic exact ... dureaza destul de mult ca timp, nu e foarte complicat dar trebui sa ai grija la masuratori si calcule, oricum undeva intre 3 si 6 ore, daca sunt toate bune sau numai 1-2 sunt pe langa dureaza mai putin, daca sunt mai multe supape dereglate sau toate, dureaza mai mult. Ora de manopera acum e 35 de lei pana pe 30 februarie dupa care creste la 50. Ma indoiesc ca ai sa vii tu in iasi sa iti fac eu reglaj la supape Mergi la Ivas cu cea mai mare incredere. Vin cu drag oricand in Iasi, imi face placere drumul. Cu cazarea e mai prost, caci motorul ar trebui lasat sa se raceasca peste noapte. Si la cum arata vremea, nu cred ca februarie s-ar preta la un drum asa lung (nu am echipament de iarna). Imi incerc norocul la IVAS, desi daca sar de 300 ron ca si deviz estimativ (ii intreb inainte) cred ca ma bag eu pana la urma, gasesc eu scule si un garaj unde sa o las o saptamana sa lucrez in liniste. Multumesc de raspuns, eu unul astept sa vad cum le gasesti pe ale tale. Banuiesc ca restul componentelor la care ai avut acces cand ai schimbat cutia au fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Vin cu drag oricand in Iasi, imi face placere drumul. Cu cazarea e mai prost, caci motorul ar trebui lasat sa se raceasca peste noapte. Si la cum arata vremea, nu cred ca februarie s-ar preta la un drum asa lung (nu am echipament de iarna). Imi incerc norocul la IVAS, desi daca sar de 300 ron ca si deviz estimativ (ii intreb inainte) cred ca ma bag eu pana la urma, gasesc eu scule si un garaj unde sa o las o saptamana sa lucrez in liniste. Multumesc de raspuns, eu unul astept sa vad cum le gasesti pe ale tale. Banuiesc ca restul componentelor la care ai avut acces cand ai schimbat cutia au fost ok. Cam toate sunt fost ok, am ramas foarte uimit cand am gasit cuzinetii impecabili, nu ca noi, au pete de contact in schimb nimic grav, nu jocuri nu nimic, la un motor de 19 ani, ce pot sa zic ... toata stima pentru Honda. Daca vrei sa te bagi tu sa ii faci jocul la supape nu pot sa iti zic decat "go ahead". Exagerezi cu lasatul o saptamana, nu ai nevoie decat de 2 zile maxim, iar scule nimic iesit din comun in afara de lere si micrometru(pe care sa stii cum sa le folosesti) multe nu ai de desfacut si/sau facut. Initial ca sa verifici jocul nu trebuie sa dai jos decat bujiile, capacul de la chiuloasa si dopul central de la capacul generatorului de curent ca sa poti invarti motorul; apoi cu varful camei opus la 180 de grade fata de supapa bagi lera intre cama si paharul care vine pe supapa ... iti faci un tabel pe o foaie, masori iti notezi si vezi care nu-s in limite si cu cat. Acum am verificat supapele, in manual zice ca trebuie sa fie admisia 0.16-0.18 si ele au 0.08, 0.08 pe cilindrul unu; 0.08, 0.10 pe cilindrul 2. Iar evacuarea trebuie sa fie 0.25-0.27 si ele au ~0,23, 0.23 pe cilindrul unu; 0.25, 0.25 pe cilindrul 2. Deci nu-s tocmai ok, mai ales admisia. Am sa ma uit si la distributie si revin pe seara cu un post, pana una alta am de slefuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 ca un simplu sfat: nu este mai usor sa le schimbi decat sa slefuiesti? la ultimul motor la care am verificat jocul la supape pastilele au fost slefuite cu polizor ceva...numai jocul corect nu il faceau, intr-o parte aveau 144 si in marginea cealalta 147 sau mai rau....imi pare o 'tiganie' asta cu pastiele slefuite! m-am gandit sa fac un topic la service si intretinere cu schimb de pastile! asa putem schimba pastilele intre noi nemaifiind nevoie sa 'tiganii' de genu... IMHO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 ca un simplu sfat: nu este mai usor sa le schimbi decat sa slefuiesti? la ultimul motor la care am verificat jocul la supape pastilele au fost slefuite cu polizor ceva...numai jocul corect nu il faceau, intr-o parte aveau 144 si in marginea cealalta 147 sau mai rau....imi pare o 'tiganie' asta cu pastiele slefuite! m-am gandit sa fac un topic la service si intretinere cu schimb de pastile! asa putem schimba pastilele intre noi nemaifiind nevoie sa 'tiganii' de genu... IMHO se alezeaza si este o operatiune care se face pe masina speciala de alezat. asta bineinteles daca piesa respectiva se mai incadreaza dupa alezare in cote este ok, daca nu.........operatiune inutila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Acum am verificat supapele, in manual zice ca trebuie sa fie admisia 0.16-0.18 si ele au 0.08, 0.08 pe cilindrul unu; 0.08, 0.10 pe cilindrul 2. Iar evacuarea trebuie sa fie 0.25-0.27 si ele au ~0,23, 0.23 pe cilindrul unu; 0.25, 0.25 pe cilindrul 2. Deci nu-s tocmai ok, mai ales admisia. Am sa ma uit si la distributie si revin pe seara cu un post, pana una alta am de slefuit Banuiesc ca la cald jocurile scad si mai drastic... cum zicea un coleg de forum mai sus, nu ar fi mai indicat sa folosesti alte pastile, gata calibrate? Lucrand in service banuiesc ca ai deja la dispozitie fara sa mai astepti sa-ti vina pe comanda. Ca idee: pastilele de Honda nu se pot folosi de la un model la altul (sau chiar la/de la o alta marca)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) stiu ca este posibil, eu vorbeam de persoanele care rectifica pastilele cu pila, polidisc si altele...decat sa ma chinui fara nici un rezultat mai bn dau 25 de lei pe 4 bucati si o fac cum trebuie! si in plus nu se mai uzeaza nici culbutorul sau 'bucket-ul' aiurea din cauza ca pastila nu este plana! Editat Februarie 2, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 stiu ca este posibil, eu vorbeam de persoanele care rectifica pastilele cu pila, polidisc si altele... pai scuza-mi expresia insa cei care fac asta cu sculele mentionate de tine sunt.......ce sunt? retardati, zic eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.