Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ia-ti de pe ebay releu

 

aveam si aceasta varianta in cap, problema e ca dureaza destul de mult, iar eu deja ard de nerabdare sa scot trotineta la plimbare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, daca stiti pe cineva care vinde sau confectioneaza finala sport pentru Honda CB. multumesc

 

revin cu un nou post deoarece am sesizat o problema: Imi intra extrem de greu in neutral. practic din 1 in neutral aproape niciodata din a 2 in neutral cu miscari de picior extrem de fine. Vreau sa precizez ca nu bruschez si ca am incercat absolut toate variantele si nu imi intra ok. M-am mai dat si cu alte motoare si diferenta e de la cer la pamant. stiu ca multi o sa spuneti ca vezi ca tu nu faci ceva cum trebe sau mai obijnuiestete, dar gresiti.... vreau sa imi spuneti ce pot verifica, schimba etc ? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500?

 

Mersi

 

Am eu galeriile si toba originale. Le-am inlocuit cu altele noi acum vreo 3 ani de zile si de atunci, cele originale au ramas depozitate in garaj.

Nu sunt frumoase sincer sa fiu, d-aia le-am si schimbat, dar sunt perfect functionale.

Daca te intereseaza, as putea sa le fac niste poze in viitorul apropiat ca sa vezi despre ce vorbesc.

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut revin cu 2 vesti :))) 1 am rezolvat problema cu cutia de viteze mult mai rapid si mai simplu decat credeam ca va fi, defapt nici nu ma asteptam sa fie chiar asa banal. eu aveam un joc in maneta de ambreaj dar nu ma deranja, ba chiar imi place ca nu mai foloseam toata "forta sa culisez ambreaju". Astazi mam gandit, hai sa ii elimin jocul din maneta, dupa ce am intins cablu nu mi-a venit sa cred ce bine intra in viteze, la neutral doamne parca era alta cutie de viteze. 2 revin la povestea cu limitarea... am desfacut si am verificat cele 2 "flpsuri'" care fac legatura dintre carburatoare si blocul motor, spre suprinderea mea pe acestea scria 25 kw si am zis no am dat lovitura aici ii acea saiba.. le-am desfacut si surpriza acestea pareau ok fara nici o saiba care sa obtureze ceva.... Acuma am in cap 2 intrebari daca scrie clar 25 kw banuiesc ca acolo o fost limitarea dar se vedea ca cineva a mai umblat la acele fapsuri... ce ma fac daca au fost scoase si mai ii limitata in alt loc... unde ar trebui sa ma uit sau ce ar trebui sa fac? si a 2 se poate ca efectiv acele flapsuri prin constructie sa fie mai inguste si ar trebui schimbate cu unele originale? atasez mai jos niste poze cu operatiunea de astazi

post-55021-0-45779600-1336254767_thumb.jpg

post-55021-0-23655500-1336254803_thumb.jpg

post-55021-0-81348600-1336254833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, hai noroc si la mai mare :) Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, hai noroc si la mai mare :) Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua.

toate busoanele care sunt prinse de rezervor cu suruburi si se deschind cu balama sunt aceleasi din 1996 pana in zilele noastre.singura diferenta o fac cele care ies cu totul.exemplu hornet 2000

 

Salut,

 

Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500?

 

Mersi

din cilindrii pana in evacuarea finala am eu. nu sunt lovite. prezinta doar urme de folosire.

150 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un bai cu a mea. ceva nu imi place cu merge si cred ca ii din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie, pt ca la viteze reduse am senzatia ca parca se infraneaza si daca accelerez brusc, scutura de 2 -3 ori dupa care "fuge" de sub mine. ma gandeam ca trebuie sa aiba ceva filtre/site de benzina. in afara de ala din rezervor, unde mai este ceva? ii cumva ii robinetul de on/off? sau pe la intrare in carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un bai cu a mea. ceva nu imi place cu merge si cred ca ii din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie, pt ca la viteze reduse am senzatia ca parca se infraneaza si daca accelerez brusc, scutura de 2 -3 ori dupa care "fuge" de sub mine.

Ce turatie ai in acel moment? Daca e sub 3000 e subturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu. nu am sub 3000. prin oras il tin cam in 3500 - 4500, din cauza zgomotului si in afara peste 5000, si chiar si asa, la accelerare mai brusca, scutura de vreo 2 -3 ori pana o ia din loc. si daca merg in viteza mica, a 2a-a 3a constant, dupa aproximativ un minut am senzatia ca parca ceva ma infraneaza si atunci iar il accelerez pana pe la 6000 si isi revine si merge cursiv. de aia m-am gandit ca ceva pe undeva ii obturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu. nu am sub 3000. prin oras il tin cam in 3500 - 4500, din cauza zgomotului si in afara peste 5000, si chiar si asa, la accelerare mai brusca, scutura de vreo 2 -3 ori pana o ia din loc. si daca merg in viteza mica, a 2a-a 3a constant, dupa aproximativ un minut am senzatia ca parca ceva ma infraneaza si atunci iar il accelerez pana pe la 6000 si isi revine si merge cursiv. de aia m-am gandit ca ceva pe undeva ii obturat.

Daca era ceva obturat face figuri in ture mari, cand consumul de benzina e mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici):

Janta fata+spate

Pompa frana spate+etrier+vas plastic

Carena spate de sub sa neagra

Aripa spate

Capace laterale triunghiulare negre

Suport scarita stanga +scarite

Ventilator

CDI

Cablu acceleratie

Rezervor lovit

Suport top case GIVI (poza)

Mail: ionita.dragos87@yahoo.com

Telefon: 0746 122 990

Salut, ma intereseaza suportul scarita stanga + scarita, daca le dai cu totul, daca nu doar scarita si arcul. Multzam :)

Editat de euhunter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu motocicleta care nu vrea sa mai porneasca.

In ziua in care s-a stricat, mergand pe ea, am realizat ca se oprea motorul cand dadeam de ghidon mai mult in stanga, sau mai mult in dreapta. De pornit la loc, nu pornea decat cu ghidonul drept. Am mers asa 4-5 km timp in care mi s-a mai oprit de cateva ori, pentru ca apoi sa nu mai porneasca deloc. Am verificat bujiile, iar acum observ ca nu mai da deloc scanteie.

Daca a mai patit cineva asa ceva sau are ceva sugestii, ar fi foarte apreciate.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...