Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Dezmembrez o honda cb 500 s din '99, radiată în 2010.

Pentru poze/detalii cu piesa dorită lăsați-mi mesaj sau sunați la 076 2658 777

Motocicleta din poză e cu titlu informativ, dar coloritul e același.

Am dat amortizoarele spate și maneta cu suportul de ambreiaj. Nu am semnalizările, iar furca e rezervată.

Salut stiu ca este stupid ce am sa cer dar eu in etrierul fata tablita cea mare care tine placutele are un piciorus rupt si ma intereseaza capetele de ghidon daca sunt amandoua cele originale. Multumesc

» Post actualizat in 28 Jul 2016 16:30

Salut, astazi am surubarit pe la CB, am spalat-o si am schimbat uleiul si filtru si inlocuit placutle de frana pe fata +curatat lantul. Din pacate am observat ca am o tablita care tine placutele ( cea de pe mijlocul etrierului, are un piciorus rupt ). Dupa ce am efectuat schimbul aud un zgomot ciudat pe roata fata ( cand este suspendata si o invart, ca o bataie sau un clanc este oare de la cablu de kilometraj sau din cauza ca nu s-au pasuit placutele ? In mers nu am nici o problema cu ea si franeaza foarte ok.

 

La surubul de la baie eu am filetul refacut si din cauza acea pun doua saibe de cupru( nu este perfect drept filetul in interior ), l-am strans la 30nm. La suruburile de la etrier am cumparat un fel de Loctite costa 19 lei ca sa nu se desfaca accidental surubul de la vibratii si le-am strans la 32nm si piulita de la roata spate la 90nm.

Astept sa ajunga si cauciucurile ca sa merg cu ea, imi este frica sa mai merg cu anvelopele actuale 9 ani vechime si mi-a alunecat de cateva ori si nu mai am incredere sa merg cu ea.

 

In rest I LOVE HER :)

» Post actualizat in 28 Jul 2016 16:38

Poze

post-41186-0-92610400-1469723786_thumb.jpg

post-41186-0-20625800-1469723801_thumb.jpg

post-41186-0-32052700-1469723826_thumb.jpg

post-41186-0-02540200-1469723856_thumb.jpg

post-41186-0-39931500-1469723881_thumb.jpg

post-41186-0-05579800-1469723918_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt. tizu meu, Andrei:

 

Dupa ce se usuca dau un pic de chit si dupa o finisez. Sa vad daca am vreun spray negru ceva pe la garaj, dar verific maine.


» Post actualizat in 29 Jul 2016 14:19

...

frumoasa mobra! Da cu un pic de banda de teflon si pastreaza o singura saiba, nu e de ajuns? 30Nm e dat in carte pt. busonul de golire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. tizu meu, Andrei:

 

Dupa ce se usuca dau un pic de chit si dupa o finisez. Sa vad daca am vreun spray negru ceva pe la garaj, dar verific maine.

 

Wooot woot!

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 29 Jul 2016 14:19

 

frumoasa mobra! Da cu un pic de banda de teflon si pastreaza o singura saiba, nu e de ajuns? 30Nm e dat in carte pt. busonul de golire?

 

Salut, cand am facut primul schimb de ulei am desfacut surubul cu tot cu filet, m-a ajutat cineva si l-am refacut dar nu este perfect vertical si atunci pun doua dar sunt deformabile , nu sunt pline saibele http://www.easttrade.ro/produse/Saibe/Festaplan.pdf. cred ca il strang putin mai tare fata de manual dar nu cu mult ca sa deformeze ambele saibe si sa etanseze 30nm nu este foarte tare. Cu mana libera poti sa strangi mult mai tare fara sa iti dai seama.

Sunt curios daca se gasesc tablitele din etrier de cumparat. Ma streseaza ca am una rupta :( Cea din imagine are doua picioruse si unul este rupt.

» Post actualizat in 29 Jul 2016 18:25

Atasez si un link cu un filmulet, face ceva tac tac tac. cand am spalat-o am dat cu apa si pe cablul ala de la kilometraj si l-am spalat de mizerie cu o periuta de dinti( avea ceva depunere acolo). Ma gandesc ce se aude este de la cablul de kilometraj sau poate sa vina de la altceva. Astazi am mers cu ea si merge drept daca iau mainile de pe ghidon, si franeaza ferm si drept. Nu simt nimic aiurea in maneta de frana. Poate sa fie de la tablita acea?

 

 

Orice parere este binevenita.

Multumesc

post-41186-0-93755900-1469815684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wooot woot!

Mersi!

Cam asta a iesit colegu. Nu am mai gasit nici un smirghel de 600 macar sa o finisez mai frumos, sprit-chitul e beton nu il pot folosi, insa daca o duci la cineva la vopsit, poate la un cunoscut (eventual sa ti-o bage cand are vreo piesa neagra ceva), iese bine. Eu ti-am dat un spray negru sa nu bata la ochi asa tare chitul ala. Partea mai complicata a fost lipitul si completatul.

 

De aici

 

 

aici

 

 

tot e ceva, decat deloc. Caut maine niste smirghel de 600-1000 sa ii trag o finisare mai decenta, daca nu, te descurci cu restul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, incerc sa gasesc jante cu spite pt cb500 din 1997,dar fara succesc. Ma poate ajuta careva cu ceva sfaturi, ce jante ce potrivesc sau la ce trebuie sa fiu atent. Multumesc

Nu sunt sigur daca este cea mai buna idee. Motocicleta a fost conceputa cu roti "pline" si ceva mai grele care actioneaza ca doua giroscoape in mers. Faptul ca pui roti mai usoare, care vor ridica centrul de grutate, cred ca va afecta si ciclistica motocicletei, va deveni mai instabila.

Insa ingineria in constructii e diferita de cea a automobilelor, asa ca e posibil sa gresesc. Recomand insa sa mai intrebi, poate si pe forumuri straine, daca a incercat cineva schimbarea, si ce rezultate a avut.

Mult aucces! Dai de stire daca descoperi ceva interesant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa iau un cb 500 din care sa iasa cafe racer. Ma inteseaza o motoreta usoara pt oras. http://motomaniacs.com.br/2015/10/28/honda-cb500-cafe-racer/

 

Am inteles de pe net ca nu e un model tocmai usor de transformat, dar macar este ieftin. Modificarea propriu zica a sasiului o pot face singur in conditii ok.

 

Am vazut ca exista motorete cu centru de greutate jos cu spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur ca exista, dar au fost gandite asa.

Insa daca te bagi in modificari serioase, inclusiv la cadru, nu cred ca mai conteaza rotile :).

Important e sa nu te astepti la acelasi comportament dupa. Poate o sa ai performante mai bune, poate mai slabe, dar sigur se vor schimba lucruri. Cred ca odata ce termini proiectul, daca o tratezi ca pe o motocicleta noua si necunoscuta si ii descoperi limitele progresiv, ar trebui sa fie cel putin interesant.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa iau un cb 500 din care sa iasa cafe racer. Ma inteseaza o motoreta usoara pt oras. http://motomaniacs.com.br/2015/10/28/honda-cb500-cafe-racer/

 

Am inteles de pe net ca nu e un model tocmai usor de transformat, dar macar este ieftin. Modificarea propriu zica a sasiului o pot face singur in conditii ok.

 

Am vazut ca exista motorete cu centru de greutate jos cu spite.

Motocicleta aia are mai multe schimbate decat pare ...

Am un cb 500 in garaj pe care ma batea gandul sa il fac cafe, am renuntat pentru ca nu se preteaza la asa ceva, nu foarte usor. Ai de taiat si sudat alt cadru codita, rotund si mai sus decat cel original. In momentul in care faci asta o sa treci cu teava prin fata robinetului de benzina, deci trebuie si ala relocat, fie pusa canea pe un furtun pe undeva, fie taiat si sudat in rezervor; in situatia 2 trebuie sa modifici/scoti airbox-ul pentru ca o sa iti vina caneaua in airbox. Daca scoti airbox-ul trebuiesc refacute setarile carburatoarelor ... etc, samd. Nu e asa simplu cum pare.

 

vezi rotile de Honda SLR 650, nu bag mana-n foc, dar poate merg

Roata spate se pupa cu aia de cb la diametrul axului, mai trebuiesc recalculate distantierele ... si se pare ca si fata la fel :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip din brazilia a taiat cadrul in zona rezervorului si a pus o teava centrala sub rezervor. Iar codita trebuie facuta de la 0.

 

Ma bag la treaba asta doar daca am planul bine facut si cred ca stapanesc situatia. :)

Iti trebuie o "teva centrala" pentru ca ai nevoie de o prindere a rezervorului ...

 

Nu stii in ce te bagi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și după 1300 de km am prima problemă, azi când sa plec de la serviciu n a mai pornit, n a vrut ea,menționez ca pana acum o lua la sfert. Am plecat cu ea împinsă cu faza scurta pornita, la semafor s a oprit, ulterior am împins-o și am ajuns acasă. Când încerc s o pornesc se aude un clicket repetat, asta după ce inițial a încercat sa învârtă odată dar nu reușea. Vreau sa menționez ca merg de obicei cu 6000 de ture, nu cred ca e subturat. Ca și mențiune, acum doua zile am spălat o făra presiune, se poate sa să fie de la asta?

Editat de predaoctavian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și după 1300 de km am prima problemă, azi când sa plec de la serviciu n a mai pornit, n a vrut ea,menționez ca pana acum o lua la sfert. Am plecat cu ea împinsă cu faza scurta pornita, la semafor s a oprit, ulterior am împins-o și am ajuns acasă. Când încerc s o pornesc se aude un clicket repetat, asta după ce inițial a încercat sa învârtă odată dar nu reușea. Vreau sa menționez ca merg de obicei cu 6000 de ture, nu cred ca e subturat. Ca și mențiune, acum doua zile am spălat o făra presiune, se poate sa să fie de la asta?

Incearca sa pui un redresor pe ea sau sa o pornesti de la masina, daca esti mai tehnic si ai un aparat de masura masoara bateria si vezi cat curent ai, cat curent ai cand dai la buton, cat curent ai la relanti si in turatie. E posibil sa fi picat bateria sau incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac maine, am si aparat de masura redresor n am.

Eu am luat o pe logica asta, ii dau cuernt de la masina daca porneste nu e electromotorul, daca incarca nu e releul de incarcare, atunci ramane bateria sau releul de pornire nu?

Eu am tot gandesc sa nu fie de la spalat, ca n am mai spalat o niciodata de cand o am, parca ma oftic ca i am dat cu apa X-( .

Altceva mai poate fi? bateria cade asa de pe o zi pe alta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta vreau sa fac maine, am si aparat de masura redresor n am.

Eu am luat o pe logica asta, ii dau cuernt de la masina daca porneste nu e electromotorul, daca incarca nu e releul de incarcare, atunci ramane bateria sau releul de pornire nu?

Eu am tot gandesc sa nu fie de la spalat, ca n am mai spalat o niciodata de cand o am, parca ma oftic ca i am dat cu apa X-( .

Altceva mai poate fi? bateria cade asa de pe o zi pe alta?

Nu e electromotorul sigur, Si nici releul de pornire nu cred ca e ... cele mai comune sunt incarcarea si bateria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e electromotorul sigur, Si nici releul de pornire nu cred ca e ... cele mai comune sunt incarcarea si bateria :)

Când zici încărcarea, te referi la stator, parca asa ii zice?

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:15

Am iesit azi de dimineata, ca ma sacaia si nu suportam, am masurat bateria avea12.06v, apoi i am dat curent de la masinaa luat o din prima deci nu e electromotorul, am masurat la relanti baga 12.60v, apoi la 4-5000 tura 13,60-14.00v aproximativ, surpriza a venit cand am aprins faza scurta, atunci baga sub 12v, 11,86-11.96v.

Vazand asta am inceput sa desfac bateria, pe la rezistente etc sa caut coroziune , desi nu am gasit am dat cu spray de contacte cu jmilgher, am desfacut si acolo unde se afla blocul de lumini pe am dat si acolo cu spray de contacte , nu parea a avea corozoiune.

Am masurat si cele trei fire galbene cu aparatul de masura pe sigurante cum am vazut oe youtube, arata 0. Altceva nu stiu ce sa i fac.

Pareri? :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu anul trecuta am avut ceva asemanator. A trebuit sa pornesc de la masina cand m-a lasat in mijlocul orasului dupa ce parcasem. Apoi am masurat tot ce ai enumerat si tu. Pareau in regula initial insa in sarcina motorul nu incarca si m-am trezit dupa o dimineata mai rece ca iar nu pornea desi mergeam in fiecare zi la munca cu ea. S-a rezolvat in cele din urma cu schimbarea releului de incarcare. Cel original este acoperit (nu prea trece aer pe la el) si nici nu are elemente de racire fiind plat (adica fara radiatoare pe el) deci se mai "coace" cum se spune.. Dupa schimbarea lui cu unul mai zdravan chiar daca universal, totul a fost in regula. Vezi daca are cineva unul la indemana in parametri necesari de imprumut si verifica.

O zi buna,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când zici încărcarea, te referi la stator, parca asa ii zice?

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:15

Am iesit azi de dimineata, ca ma sacaia si nu suportam, am masurat bateria avea12.06v, apoi i am dat curent de la masinaa luat o din prima deci nu e electromotorul, am masurat la relanti baga 12.60v, apoi la 4-5000 tura 13,60-14.00v aproximativ, surpriza a venit cand am aprins faza scurta, atunci baga sub 12v, 11,86-11.96v.

Vazand asta am inceput sa desfac bateria, pe la rezistente etc sa caut coroziune , desi nu am gasit am dat cu spray de contacte cu jmilgher, am desfacut si acolo unde se afla blocul de lumini pe am dat si acolo cu spray de contacte , nu parea a avea corozoiune.

Am masurat si cele trei fire galbene cu aparatul de masura pe sigurante cum am vazut oe youtube, arata 0. Altceva nu stiu ce sa i fac.

Pareri? :stuck:

 

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Este cu 5, acum l am dat jos si incerc sa l masor dupa carte sa vad daca e ok.

Revin cu rezulatul.

Ps;asa arata.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 09:27

 

Pare sa fie releul. Cate fire are (5 sau 8)? Eu am unul de honda cu 8 fire (poza aici). Verifica daca arata asemanator, ti-l trimit, iti platesti intial doar curierul si daca ti se potriveste si asta e sursa problemelor si incarcarea e ok, dai si tu un 50 de ron, daca nu, nu imi dai nimic, il dai si tu cuiva mai departe sau il pastrezi de rezeva (din nou, fara sa imi dai nimic daca nu iti rezolva problema).

Este cu 5, acum l am dat jos si incerc sa l masor dupa carte sa vad daca e ok.

Revin cu rezulatul.

Ps;asa arata.

548 553 791
0 0 0
547 544 539
0 0 0
Astea sunt valorile care mi au iesit, am facut testul dupa un clip pe youtube. e dus?

post-51652-0-28318200-1470213369_thumb.jpg

post-51652-0-05524400-1470213379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ieseau undeva pe la 490 si ceva... insa nu stiu cat de relevant e. Din ce vad, pe o faza ai diferenta mai mare si se recomanda sa fie cat mai apropiate valorile. Din pacate nu stiu daca merge cel cu 8 fire si nu vreau sa te incurc inutil. Verifica si voltajul care il scoate alternatorul (cauta tot pe youtube sau in carte si iti explica), ca sa mai elimini din cauze. Daca nu, vezi poate gasesti un coleg in weekend si faceti un swap sa vedeti cum se comporta releele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms mult de ajutor, cred ca releul este, il iau chiar daca nu e poate imi trebuie pe viitor e doar 120 de lei.

Faza nasoala e ca si masina imi facea probleme tot cu senzori debitmetre ,etc, si d aia mergeam cu motorul iar cand asta a inceput sa nu mi pornesca parca m a lovit drept in :eek:

Revin cu rezolvare, cand se v a rezolva .Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de service pt model de la heynes una din faze este intr-adevar mai mare (700 -15k fata de 500-10k) insa in sargina- la temperatura poate sa nu mai aibe comportamentul dorit. Mie mi l-au schimbat cei de la wolf moto cu unul generic de 8 pini. daca legi cum trebuie este in regula.

 

Bafta si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...