Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Eu nu am facut sincronizare in 4 ani cat am avut CB-ul !

Super motorul !!!!!

Il am din 2006, cb din '94 nu i-am curatat carburatoare, nu i-am facut sincronizare si...merge inca bine. Imi pare rau ca nu l-am putut lua de nou sa fi fost numai pe mana mea, bun motor. Iar carena full e de milioane, face toti banii, un motor de incredere consum mic 5/100 chiar alergat, fiabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fiu si eu in ton cu discutia, ma bate gandul sa iau si un Cb 500 pe langa actuala mobra, am ramas cu gandul la motorul ala ... rateurile pe decelerare, cuplul, sunetul, etc, cei mai frumosi ani din motociclismul meu de pana acum i-am trait pe CB. In ultima vreme am tot mers cu un GS500, o bicicleta de motor, desi sunt din aceeasi categorie nu se compara deloc cu CB-ul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thunder, pe CB-ul fetii e montat un crash-bar facut de tine acum 6 ani :D

 

pt pretul corect ti-l dau inapoi cu tot cu mobra daca vrei :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-s in tara de ceva vreme asa ca nu are rost sa il iau din romania, mai ales ca nu e tocmai un drum de facut pe motor(romania-belgia) ... Cat despre crash-bar, sper ca si-a facut treaba si si-a scos banii :D

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thunder, pe CB-ul fetii e montat un crash-bar facut de tine acum 6 ani :D

 

pt pretul corect ti-l dau inapoi cu tot cu mobra daca vrei :crack:

Spune mai multe despre motocicleta, ca tocmai caut una pentru varul meu si ce am gasit e in celalalt capat al tarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Proaspat posesor de CB 500 si sunt in cautare de un suport pentru un topcase pe care deja il am (cu tot cu placa). Daca are cineva de vanzare va rog sa dati PM. Sau sa ma indrumati catre un site ok cu livrare destul de rapida. am gasit doar pe louis momentan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpar suport scarita dreapta si un telescop spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a schimbat careva dintre voi recent ghidon, mansoane si manete frana/ambreiaj? Am o nelamurire in ceea ce priveste schimbarea ghidonului cu unu` mai lat si cu rise mai mic: mecanicul la care am fost, mi-a zis ca ar fi o problema la cablaje, cabluri de acceleratie etc. la punerea unui ghidon mai lat... Asta m-a doborat :D Deci daca ati facut recent asta, imi puteti impartasi cum ati procedat? Si a 2-a chestie, ce manete, mansoane si bar-ends ati ales? Din cate am inteles, nu-s universale.. Mersi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ghidon mai lat comenzile sunt mai departe si necesita cabluri si furtune (de frana) mai lungi. Oricum ca sa vezi o diferenta nu pui un ghidon cu 2 cm mai lung (cate unul pe fiecare parte), ci macar 6-8, dar daca circuli prin oras printre benzi o sa vezi ca nu mai incapi. Oricum nu ma prind de ce ai face asa ceva la un CB, nu e bicicleta de downhill.

 

Sunt aproape universale manetele, mansoanele si bar-ends, doar ca sunt pe grosimi ale ghidonului. Nu sunt universale la moto mai exotice sau proprietare gen BMW, dar la Honda orice maneta de moto de oras se potriveste la orice alta moto fabricata in aceeasi perioada si la inca vreo cateva marci, in special japoneze. In special manetele sunt consumabile, daca rupi una nu stai o saptamana sa iti aduca reprezentanta modelul XYZ pentru motocicleta ta, iei una compatibila din primul magazin intalnit in cale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in loc de 65 cat are originalul, vreau sa pun de 80 sau 85. In ceea ce priveste lane-splittingul, nu sunt un mare fan, poate cand chiar am loc sa trec printre masini, ca doar nu vreau sa lovesc vreo oglinda si sa fiu bun de plata dup-aia..oricum nu ajung prea departe daca as face asta, inca mai multe de invatat la capitolul handling, poate peste un sezon, 2. Deci treaba cu ghidonul as vrea s-o fac, ca-mi plac ghidoanele mai late, pur si simplu..ca si la unele chopper, gusturile nu se discuta ce-i drept. Trebuie sa gasesc si cabluri mai lungi compatibile cu modelul asta, cablajul n-ar fi problema, am cine sa-mi faca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il am din 2006, cb din '94 nu i-am curatat carburatoare, nu i-am facut sincronizare si...merge inca bine. Imi pare rau ca nu l-am putut lua de nou sa fi fost numai pe mana mea, bun motor. Iar carena full e de milioane, face toti banii, un motor de incredere consum mic 5/100 chiar alergat, fiabil.

credeam ca eu stau cu CB-ul de mult timp.... tot din 94 si la mine, merg cu el din 2008, o singura curatare, 2 sincronizari, toate doar ca sa fie, motorul mergea si merge la fel de bine. Consum maxim 5, de regula intre 4,2 si 4,7 (mers intre 4000 si 7.000 rpm), mai mereu cu genti laterale si topcase.

 

De vreo 2 ani ma tot gandesc la un TDM 900, dar nu-mi vine sa dau CB-ul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adrian B1 am eu CB-ul la vanzare daca esti interesat :)

Edited by MariusCB500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi niste detalii, te rog. Am gasit ceva, dar necesita mici reparatii pe care proprietarul a zis ca le face in urmatoarea saptamana, dar daca nu le face atunci ma uit dupa alta moto. Ma intereseaza neaparat PC32 si as fi preferat un S, dar nu e neaparat daca starea e buna si pretul pe masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma poate ajuta cineva care a avut sau are suporti pt topcase cu cateva poze ale suportilor??Am gasit la cineva la Cluj dar ii are sub forma de gramada si nu stie care sunt cei de CB500.Multumesc

» Post actualizat in 26 May 2015 08:57

http://olx.ro/i2/oferta/honda-cb500-ID2sDwz.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=36377729&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details

» Post actualizat in 26 May 2015 09:44

Donez instalatie bi-xenon.Cred ca m-a lasat "balastul" sau cum naiba i-o spune :) la primul semn ca ma lasa,l-am dat jos si am pus bec normal.Instalatia este completa,data jos de pe moto personal.Livrare personala in Bucuresti+Ilfov.Raspund la mesaj.Primul venit,primul servit.Tin cont si de 1 secunda diferenta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt începător si vreau sa va întreb daca este normal sa se încălzească acum pana porneste ventilatorul. Daca merg constant cu ea in oras ajunge aproape de jumătate si cum prind aglomerație merg încet printre masini in 5-6 minute pleacă ventilatorul. Mentionez ca merg cu treapta 1 cu 10-20kmh. Daca ies cu ea la drum sta apa la un sfert. Ps este prea turata la 4000rpm mers in oras? Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilatorul porneste tocmai ca sa raceasca lichidul din radiator, normal ca e "normal" sa se incalzeasca pana pleaca ventilatorul. A mea statea la jumate apa mai tot timpul in oras. Tre sa iti faci griji doar daca intri pe rosu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pentru a 2-a intrebare, nu, nu e mult 4000 ture, tin minte cand aveam CB-ul ca-mi urca arcul la 5000-6000 destul de des :) Depinde si de cum mergi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc , eram putin speriat pentru ca merg cu ea de prin martie si atunci nu prea se incalzea deloc.

 

PS : Facem si noi o intalnire ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da.este normal sa porneasca.asta este bine.mai conteaza si ce lichid de racire ai in el.eu cand l-am scos pe cel vechi sa-l inlocuiesc,am observat ca avea o culoare verzuie/albastra/mov :D si cat despre turatii,este foarte bine pt circulatia prin oras.Eu stau cu ea in ture mari pt a o putea intepa repejor cand vreau sa fac o depasire ceva ;) Deci sunt bune si turatiile mari..Pt intrunire ma bag si eu.Cand,unde,ce,cum???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt in al doilea an cu CB-ul meu de 500 din 1999 si astazi dupa o plimbare Bucuresti - DN3 - Lehliu si inapoi pe A2 unde am alergat-o putin, am vazut ca se desface un surub de pe maneta de ambreiaj (atasez poze). Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca cel mai probabil avea o piulita sub maneta.

 

Vreau sa ii intreb pe cei care au mai lucrat la un CB care ar fi rolul acelui surub? Daca pun o piulita clasica si o strang normal, se rezolva problema sau avea si altceva pe acolo care sa impiedice desurubarea de la vibratii? Sincer sa fiu nu am simtit vreo diferenta la maneta de ambreiaj, doar atunci cand era mult desurubat avea o miscare atipica si pe alta axa fata de normal.

 

Multumesc.

post-85827-0-85795300-1433696763_thumb.jpg

post-85827-0-82437800-1433696772_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o simpla piulita,surubul are rol de ax al manetei, poti lua una cu autoblocare si nu vei mai avea probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala se desface des de la vibratii, si mie mi se intampla. verifica din cand in cand cand pleci - sa nu te trezesti ca ramai cu ambreaju' intre degete

 

eu am rezolvat-o natural, l-a intepenit rugina :)

 

Salutare,

 

Sunt in al doilea an cu CB-ul meu de 500 din 1999 si astazi dupa o plimbare Bucuresti - DN3 - Lehliu si inapoi pe A2 unde am alergat-o putin, am vazut ca se desface un surub de pe maneta de ambreiaj (atasez poze). Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca cel mai probabil avea o piulita sub maneta.

 

Vreau sa ii intreb pe cei care au mai lucrat la un CB care ar fi rolul acelui surub? Daca pun o piulita clasica si o strang normal, se rezolva problema sau avea si altceva pe acolo care sa impiedice desurubarea de la vibratii? Sincer sa fiu nu am simtit vreo diferenta la maneta de ambreiaj, doar atunci cand era mult desurubat avea o miscare atipica si pe alta axa fata de normal.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala se desface des de la vibratii, si mie mi se intampla. verifica din cand in cand cand pleci - sa nu te trezesti ca ramai cu ambreaju' intre degete

 

eu am rezolvat-o natural, l-a intepenit rugina :)

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada...:) chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce se poate intampla?

ai sa iti dai seama ce inseamna frana de motor

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... :) chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...