Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... :) chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora.

 

 

nu se intampla nimic, o retrogradezi treptat in viteza a 1 a pana incetinesti, fara ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpar suport scarita dreapta si un telescop spate.

salut am eu scarita dreapta si telescop daca mai ai nevoie. dami un pm! salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, el spune ca vrea suport scarita dreapta dar eu am nevoie doar de scarita pe care ti piciorul. Da un semn daca o mai ai. Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rămas fără cablu de ambreiaj:) noroc ca mititica era aproape de casa. Am comandat unul nou la Honda, aproximativ 135 de lei si durează realist 7 zile. Dupa ce il montez vreau sa va întreb voi cu ce le gresati ? Mulțumesc

» Post actualizat in 18 Jun 2015 14:38

Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta.

post-41186-0-74551800-1434638325_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

rd 02 alx si mie tot acolo mi-a cedat, la vreo 20 de km de casa. eu am dat 10 lei pe cablu de reparatie dar nu am folosit sistemul de prindere cu surub ci am cositorit capatul. Tine asa de un an jumate. Cat despre lubrifiere, am luat de la lidl un spray lubrifiant cu silicon - 5 lei, am lubrifiat si cablu de ambreiaj si cablurile de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rămas fără cablu de ambreiaj:) noroc ca mititica era aproape de casa. Am comandat unul nou la Honda, aproximativ 135 de lei si durează realist 7 zile. Dupa ce il montez vreau sa va întreb voi cu ce le gresati ? Mulțumesc

» Post actualizat in 18 Jun 2015 14:38

Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta.

 

Salut RD 02 ALX,

 

Cam cati kilometri avea motoreta cu acest cablu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe bord are aproximativ 23000, eu am facut 1500.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:09

Salut vreau si eu un mecanic bun care a avut CB 500 sau a lucrat pentru voi si ati fost multumiti. Nu am mai mers cu ea cateva zile pentru ca nu aveam cablu de ambreiaj si astazi cand am iesit la o tura am impresia ca face un zgomot fin pe care nu il facea inainte. Sau m-am obisunit cu masina. Am fost la Mos Pedala si a zis ca suna ok dar eu vreau pe cineva care a avut cb. Am motul 10w50 5100 in ea , poate sa fie din cauza ca s-a incalzit mai tare afara si este mai subtire uleiul ? Maine am sa o filmez sa auziti si voi. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut vreau si eu un mecanic bun care a avut CB 500 sau a lucrat pentru voi si ati fost multumiti. Nu am mai mers cu ea cateva zile pentru ca nu aveam cablu de ambreiaj si astazi cand am iesit la o tura am impresia ca face un zgomot fin pe care nu il facea inainte. Sau m-am obisunit cu masina. Am fost la Mos Pedala si a zis ca suna ok dar eu vreau pe cineva care a avut cb. Am motul 10w50 5100 in ea , poate sa fie din cauza ca s-a incalzit mai tare afara si este mai subtire uleiul ? Maine am sa o filmez sa auziti si voi. Multumesc.

 

Salut,

 

Eu am dus CB-ul la Kaore pe Sos. Viitorului. Am comunicat foarte bine cu ei. Lasam motoreta in cursul saptamanii si o luam vinerea sau sambata (nu am nevoie in cursul saptamanii).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta.

 

acolo se rup la CB-uri...

 

eu cand l-am schimbat p-al soatei acum ceva ani, am turnat T90 in camasa si am plimbat cablul pana a curs pe partea cealalta si dup-aia l-am montat.

 

Un mecanic nu tre' sa fi lucrat neaparat la CB-uri, tre' sa fie un mecanic bun....CB-ul nu e ceva special, deci cauta un mecanic BUN

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mai incercat cineva treaba asta ?

 

 

post-12605-0-29117200-1436109822_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu informatii/sfaturi despre demontare roata fata la cb? Dupa o pauza de cateva saptamani am gasit-o desumflata in garaj si cred ca de la caldura s-a desprins si anvelopa de janta.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu informatii/sfaturi despre demontare roata fata la cb? Dupa o pauza de cateva saptamani am gasit-o desumflata in garaj si cred ca de la caldura s-a desprins si anvelopa de janta.

 

Multumesc.

Hai sa-ti zic cum fac eu. O ridici pe cricul central, iei un alt cric de masina, il pui sub tobe, mai pui o bucata de lemn intre tobe si cric (eu folosesc o bucata de lemn din bucatarie, de-aia de batut snitele pe ea, cand nu ma vede nevasta-mea), dai la cric pana se ridica roata fata de pe sol. Desfaci piulita de la axul ala, demontezi etrierul si desfaci cablul de kilometraj, scoti axul si iti duci roata la o vulcanizare. Etrierul sa-l legi cu ceva de jambe, sa nu stea greutatea lui pe conducta de frana. La remontare o iei in ordine inversa. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el :D

 

Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda.

 

Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc napoleon si Adrian B1 pentru sfaturi; candva saptamana asta ma apuc de ea, oricum mare dezamagire in week end cand imi planificasem o plimbarica de relaxare. Am si eu manual, dar este printat ...la a treia mana cred, pt. ca nu se mai intelege nimic. Am sa ma uit atent daca trebuie sa scot etrierul sau nu. Sincer nu prea m-am bagat eu la mecanica moto dar acum este necesar pt. ca platforma pana la service ma costa mult mai mult decat problema in sine...sper....:)

 

Asfalt uscat tuturor si am sa revin cu detalii dupa rezolvare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te ajuta iti scanez paginile din manual, direct din cel original, si le postez. Dar nu e deloc complicat sa o demontezi, sunt doar 4 pasi (desfaci vitezometru, desfaci piulita ax, desfaci surub dreapta, scoti axul spre stanga sprijinind roata), trebuie sa ai insa grija cand o montezi cum strangi suruburile, 60 Nm la ax si 27 Nm la surubul de pe dreapta - la astea iti trebuie ori experienta multa ori o dinamometrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

N-aveti cumva din greseala un furtun de apa, de la radiator la capacul pompei de apa? Se cam prelinge apa pe acolo si n`as vrea sa raman pe undeva in weekend. Cat despre colier, da, e strans bine. Furtunul pare obosit, deci n`ar strica sa`l schimb. Unul nou e cam 60lei, si de aceea vreau prima data sa apelez la cineva, sau la dezmembrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Asa ar fi cel mai bine, ma impiedica doar bugetul, in rest asta ar fi cazul sa fac deja.

 

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

M-am gandit si eu la asta si cel mai probabil o sa si incerc. Iar despre faza cu furtun la metru nu stiu daca ar fi valabil fiindca exista coturi/curbe dupa cum stii, si sa nu cumva sa se stranguleze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...