Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa fac si eu schimbul de ulei, filtru, si tot ce mai e nevoie ca sa stau linistit ca n-o sa am probleme. Am aruncat un ochi si la lichidul de racire si la mine are o culoare cam portocalie, e normal ? ar trebui schimbat si ala ? Nu radeti, sunt la inceput si sincer sunt praf la partea de mecanica, dar toti am inceput de undeva.... :D

Dacă tot eÂşti din BucureÂşti Âşi abia ai luat motocicleta, mergi la service pe Bd. Timisoara Âşi schimbi acolo uleiul (27 RON litrul, parca), filtrul Âşi îi pui să se uite la lichidul de răcire Âşi cel de frână - dacă e cazul să ți-l schimbe. Să verifice Âşi să curețe Âşi lanțul cu ocazia asta, măcar o să Âştii cât mai poți merge cu el.

 

--- Mesaj completat în 10 Mar 2008 12:24 -------------

Mersi mult de raspuns. Am mai citit pe undeva ca unii schimba vitezele fara ambreiaj, dar eu nu intentionez sa fac asa ceva pt ca tin la motorul meu.

Ca sa nu mai schimb vitezele aiurea am adoptat o alta pozitie :rose: cu varful picioarelor mai ridicat, sa nu ating din greseala nici frana. Apoi cand am coborat imi tremurau gladiolele de durere :D :D Toti motociclistii se plang de dureri de maini, numai eu de durere de picioare :P

 

Daca e sa radeti de mine si de nepriceperea mea, macar va fac ziua mai frumoasa :rose: , asa de 8 martie :lol:

Ăine picioarele bine pe scărițe Âşi cu vârfurile spre exterior, nu o să te mai doară. Când merg ceva mai tare (în afara oraÂşului) am observat că țin vârful sub schimbător (genunchii în față, vârful în jos), dar la mers lejer am vârfurile picioarelor în exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dacă tot eÂşti din BucureÂşti Âşi abia ai luat motocicleta, mergi la service pe Bd. Timisoara Âşi schimbi acolo uleiul (27 RON litrul, parca), filtrul Âşi îi pui să se uite la lichidul de răcire Âşi cel de frână - dacă e cazul să ți-l schimbe. Să verifice Âşi să curețe Âşi lanțul cu ocazia asta, măcar o să Âştii cât mai poți merge cu el.

 

Hai ca ai si tu dreptate, daca tot n-am habar deocamdata de unde sa cumpar consumabile si nici nu prea ma pricep eu la mecanica, mai bine ma duc la service si vad si eu cum se face treaba calumea, ca sa stiu pe viitor :D

Mersi si ne mai "auzim" pe aici :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva pagini mai in sus zicea cineva ca ar fi frumos sa ne intalnim, de aia am zis :D

Voi nu ati citit tot topicul?

 

Gabriela25, tu unde iti faci schimbul de ulei si restul?stii vreun service ceva in Cluj. Eu stiu doar de Auner in Floresti si de Motoland in Feleac. Daca stii ceva da-mi si mie un semn si sapt viitoare poate dam o tura ca imi aduc si eu motoru in cj.Vreme buna va urez la toti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabriela25, tu unde iti faci schimbul de ulei si restul?stii vreun service ceva in Cluj. Eu stiu doar de Auner in Floresti si de Motoland in Feleac. Daca stii ceva da-mi si mie un semn si sapt viitoare poate dam o tura ca imi aduc si eu motoru in cj.Vreme buna va urez la toti !

 

sal,

daca vrei sa iti schimbi uleiul eu iti recomand serviceul Spinners din Sannicoara, e la iesirea din cluj.

baietii de acolo sunt foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

daca vrei sa iti schimbi uleiul eu iti recomand serviceul Spinners din Sannicoara, e la iesirea din cluj.

baietii de acolo sunt foarte ok.

 

mersi pt pont :D .stii cumva si ce preturi practica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi gabriela25 se pare ca esti singura care ma baga si pe mine in seama pe aici ... sunt invizibil sau nu aveti pareri dar sunt sigur ca stiti destul de multe despre ceea ce ceream in postul de mai sus ... oricum mersi mai baieti... sunteti chiar k asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Sa lasam excursia si numele faceti abstractie de astea ... vreau un ajutor si cate ceva despre un cb ... v-am zis vreau sa imi iau unul si ma intereseaza si pe mine un consum mixt .. pretul pieselor si dinastea sper ca ma puteti ajuta ca daca de la voi posesorii nu pot obtine nimik atunci de la cine ... astept raspunsuri si ajutor din partea voastra, sper ca nu lasati la greu un viitor posesor de cb :rose: :P

 

consumul este intre 4 si 6 litri la suta, pt inceput o te incadrezi undeva la 5 :lol:

piesele nu sunt scumpe daca stii de unde sa le iei

 

Salutare, uite saptamana asta daca ma misc repede o sa-mi iau si eu in sfarsit numerele... :D

Va rog si eu ceva din suflet, stiu ca s-a discutat si rediscutat foarte mult si chiar am citit in mare parte posturile voastre despre ce ulei se foloseste pentru motor, pentru furca etc., chiar mi-am inceput si o agenda in care imi notez tot ce mai prind pe aici, dar nu stiu inca pe unde as putea sa gasesc in Bucuresti consumabilele pentru CB500, aveti idee de un magazin ? Am vazut ca voi mai faceti comanda din afara, numai asa se poate ? As vrea sa fac si eu schimbul de ulei, filtru, si tot ce mai e nevoie ca sa stau linistit ca n-o sa am probleme. Am aruncat un ochi si la lichidul de racire si la mine are o culoare cam portocalie, e normal ? ar trebui schimbat si ala ? Nu radeti, sunt la inceput si sincer sunt praf la partea de mecanica, dar toti am inceput de undeva.... :D

 

consumabile poti gasi la mymoto in cotroceni, insa nu sunt chiar cele mai bune preturi, cel mai bine e sa iti gasesti un mecanic bun care iti poate face rost si de piese la preturi mai atractive :rose: daca nu duci lipsa de bani mergi oricand la service honda de pe bvd timisoara

 

daca nu cunosti un mecanic iti pot recomanda unul, dar pe privat ca nu caut sa fac reclama :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi gabriela25 se pare ca esti singura care ma baga si pe mine in seama pe aici ... sunt invizibil sau nu aveti pareri dar sunt sigur ca stiti destul de multe despre ceea ce ceream in postul de mai sus ... oricum mersi mai baieti... sunteti chiar k asfalt uscat

 

Nu mi-o lua n nume de rau(sau daca vrei ia-o) dar daca te pasiona atat de tare cum te lauzi ai fi aflat deja aceste lucruri.Mi-aduc aminte cum am facut cand am vrut sa imi iau CB: zi si noapte intram pe toate forumurile din Anglia si Germania si rasfoiam tot ce imi pica in mana.Deci sa nu ne mai plangem de mila ca nu ne ajuta colegii de pe forum.

Hai noroc si sa ne vedem in trafic sanatosi ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt pont :D .stii cumva si ce preturi practica?

 

pai preturile depind de ce vrei sa faci la motor, dar pentru schimbul de ulei ulei am impresia daca cumperi uleiul de la ei, atunci schimbul e pe gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal...cine ma poate ajuta...k nu mai stiu ce sa fac...am tras in toamna o tranta si am rupt capatul de ghidon din stanga(e model din ala mai lung-pe dreapta e normal...cum se gaseste si pe Louis.de).In interiorul ghidonului pe stanga era prins de o mica greutate de corectare...cred...(o bara de vreo 200 mm in care e filet)...In fine....am scos tot afara si mi-am luat capeti de la louis...cod 10005304... dar nu stiu cum sa-i prind pt k n-am de ce...????? :lol: ...pe dreapta e ca si un fel de bucsa in care e filet...da pe stanga dupa ce am scos acea greutate de care era insurubat nu mai e nimic...ghidonul a ramas gol....cine ma poate indruma ce sa fac ... mersi anticipat... :D

 

Bai da culmea sunteti....tot cu asta o tinetzi....parca topicu asta era un loc in care sa discutam despre motocicletele Honda CB si ceea ce tine de ele...cu problemele si cu avantajele lor...nu un loc unde sa facem ''vrajeala'' sau sa-i zicem lu' unu sau lu' altu ce motor sa-si ia...da nah...in fine...am pus si eu o chestie in discutie si nimeni nimik...''mersi mult''....scuze dc am fost prea ''incisiv''!!!

 

AdrianB1...nu ai nici o solutie sa-mi dai...k vad k esti cam singurul care se pricepe si la mecanica... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-o lua n nume de rau(sau daca vrei ia-o) dar daca te pasiona atat de tare cum te lauzi ai fi aflat deja aceste lucruri.Mi-aduc aminte cum am facut cand am vrut sa imi iau CB: zi si noapte intram pe toate forumurile din Anglia si Germania si rasfoiam tot ce imi pica in mana.Deci sa nu ne mai plangem de mila ca nu ne ajuta colegii de pe forum.

Hai noroc si sa ne vedem in trafic sanatosi ! :D

 

 

Asa e barbate ... ne descurcam cumva ... scuze pt deranj nu are rost sa va iau cu chestii care ma privesc doar pe mine ... asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AdrianB1...nu ai nici o solutie sa-mi dai...k vad k esti cam singurul care se pricepe si la mecanica... :D

O să mă uit la ghidon la a mea să văd cum e prinderea, ultimele zile nu am ieÂşit din casă. Nu am imaginea completă a situației tale, dar cred că îți rezolvă problema orice lăcătuÂş mai priceput. Capetele de la Louis au surub Âşi piuliță sau gaură pentru filet? Poți să faci o poză la capătul ghidonului aÂşa cum e acum Âşi să o pui aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabriela25, tu unde iti faci schimbul de ulei si restul?stii vreun service ceva in Cluj. Eu stiu doar de Auner in Floresti si de Motoland in Feleac. Daca stii ceva da-mi si mie un semn si sapt viitoare poate dam o tura ca imi aduc si eu motoru in cj.Vreme buna va urez la toti !

 

Cand mi-am luat motoreta in decembrie era cu uleiul schimbat. Am verificat cu un betisor alb si e curat. Inca nu am ajuns la un service, dar tot de astea stiam de care ziceai si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat motoreta in decembrie era cu uleiul schimbat. Am verificat cu un betisor alb si e curat. Inca nu am ajuns la un service, dar tot de astea stiam de care ziceai si tu.

 

Umbla vorba-n sat ca baietii de la Spinners din Sannicoara(iesirea spre Apahida) ar fi cei mai buni si mai corecti! Nu stiu unde e exact dar ies intr-o zi la o tura si ii gasesc eu. Pana atunci sper sa imi gasesc casca si manusi, ca merg cu unele imprumutate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să mă uit la ghidon la a mea să văd cum e prinderea, ultimele zile nu am ieÂşit din casă. Nu am imaginea completă a situației tale, dar cred că îți rezolvă problema orice lăcătuÂş mai priceput. Capetele de la Louis au surub Âşi piuliță sau gaură pentru filet? Poți să faci o poză la capătul ghidonului aÂşa cum e acum Âşi să o pui aici?

 

 

Capetele de la Louis au surub pe care e bagat un despartitor de plastic...si dupa aia e prins cu piulita.Acum,capatul ghidonului din stanga...e o teava goala...nu are nimic in ea...si de aia ziceam k nu am de ce sa prind capetele astea cumparate...pe cand in partea dreapta are o "chestie" in care e un filet in care pot sa prind capatul de bara(da si aici pot sa infiletez doar surubul,piulita nu am cum sa o pun).Poze o sa incerc sa pun maine... :D

Thanks for the answers!... asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Pentru cei care au nevoie de manual CB500! :D

Am Honda Cb500 (S) 93-01 Haynes Service Manual.pdf si honda common service manual.pdf dar nu pot sa le pun(ma chinui de 2 saptamani). :D

Daca are careva nevoie de el/ele sa ma buzz-uie pe mess(negru_frozen@yahoo.com)

 

Asfalt uscat!!

pentru cei care au nevoie de manualul haynes, negru_bv a binevoit sa-l puna pe adresa http://rapidshare.com/files/98517212/Honda..._Mosue.pdf.html

multumim si spor la printat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat motoreta in decembrie era cu uleiul schimbat. Am verificat cu un betisor alb si e curat. Inca nu am ajuns la un service, dar tot de astea stiam de care ziceai si tu.

 

 

Am inteles ca nu e chiar asa de concludent testul cu betisor, cik motoarele de honda nu innegresc uleiul aproape deloc. Daca nu stii cand s-a facut schimbul, este bine sa-l faci, deoarece daca sta prea mult isi poate pierde din proprietati. Nu prea ma pricep, gresesc? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreba cineva de scarita, vorbeste cu romi (romi_trb@yahoo.com) care aduce piese. El mi-a gasit scarite noi la pret bun ca pe louis nu erau cu prindere (ureche cu tot). Din pacate am folosit tot stanga, mi-a ramas doar cea dreapta.

 

 

Uleiul in furca (eu am pus motorex de la magazinul din Cotroceni)- dar acum vine salonul si gasiti de toate acolo. Cantitatea este precizata in manual

 

 

Cel cu capetele de ghidon (greutatile) daca am inteles eu bine. La mine era un mare inbus care prindea capatul de ghidon de un soi de diblu din interior. Nu prea stiu sa explic intrucat sunt afon la tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e si la mine cu inbus...care se infileta in diblu ala cum zici tu din interior....da numa in partea dreapta....in stanga nu e nimik in interiorul ghidonului....e gol....si nu st ce sa-i mai fac...??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e barbate ... ne descurcam cumva ... scuze pt deranj nu are rost sa va iau cu chestii care ma privesc doar pe mine ... asfalt uscat

bre rip ,fii atent un pic, honda cb 500 pe care tu ti-o doresti este o motocicleta destinata tuturor categoriilor de motociclisti-incepatori , medii si avansati.....motorul bicilindric de 500 de cmc este un exemplu de longevitate.....au fost testate de diverse reviste de specialitate din lume in cele mai dificile conditii de exploatare....unele au ajuns la 500 000 de km.........in vestita cursa de la le mans de 24 de ore toate [TOATE] echipele care au participat cu honda cb 500 nu au avut probleme tehnice....nu mai tin minte anul........ba da 1999....au fost 41 de echipe...in franta, marea britanie si italia se organizeaza competitii cu aceste motociclete...se pare ca aceasta motocicleta nu are puncte slabe....niste masuratori facute de revista motorrad- viteza maxima 180 km/h,0-100=4,7 sec; 0-140=9,8 sec;60-100=7,5 sec;100-140=9,4 sec...consum intre 4,3 -6,4 l /100 km......elasticitatea cred este testata in a cincea sau ultima treapta de viteza....comparativ cu honda ntv 650 motor in v care face suta in 5,3 sec sau cu gpz 500 tot in 5,3 sec atinge 100km /h......sau comparata tot cu un motor doi in linie '''superetenere'''care atinge suta in 4,9 sec, si 0-140 in 9,8 sec la fel ca cb 500 , numai ca stenere are 749 de cmc.....la testul facut de '''motorrad''' la 50 000 de km pistoanele erau ca noi.....dar mult mai multe pot sa-ti spuna baietii care au aceste minunate motociclete de cursa lunga .....acu' tu ti-ai luat numele de rip , asta poate datorita virstei , ca toti va numiti ba black , ba hell , ba nu mai stiu cum , va mai aratati si doua deste drepte in sus , ca asta e moda , nu ca ar avea lucrurile astea ceva cu motociclismul, inchipuie-ti pe dan nastase sau tiberiu troia cu figuri d'astea ....poti mai bine citi tot ce au scris proprietarii de cb 500 aici pe forum [mai ales adrian b1] si ajungi la o concluzie sigura....honda cb 500 face toti banii.....ps -se zice ca exemplarele fabricate in 97 in italia ar rugini mai usor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc frumos pentru ajutor, momentan am rezolvat problema insa nu stiu cat ma va tine. am folosit un cablu obisnuit cumparat din spatele pietei Obor(10ron), taiat la dimensiune, iar la capat neavand pastila, am folosit o piulita batuta cu ciocanu :D momentan pare sa isi faca treba am facut deja vreo 400km in 4 zile, insa la media de km facuta de mine pe zi nu stiu cat va rezista. sper ca in viitoru apropiat sa iau legatura cu tine pentru acel cablu :crack:

 

in curand sper sa pot posta si eu cateva poze cu Cb-ul meu, acum sunt la birou si nu o pot face :D

 

pana atunci eu sunt noro, 23 ani, plimbaret si petrecaret notoriu...mai multe despre mine puteti sa aflati in topicul deschis de mine: /index.php?...126081&st=0

 

sper ca in cazul in care planificati vreo iesire numai de CB-uri sa ma anuntati si pe mine(PM) :blbl:

 

Sunt super nou in acest forum ! dar la varsta mea imi place , asa ca la 54 de ani mi-am luat un 500cb s si e marfa .Am mers pe motoare pana la 32 ani cand am sistat ptr. a sta in tije 5 luni si apoi m-am lasat partial , dar microbul nu mi l-au tratat. Am doar mici probleme : nu gasesc cauciucuri , nu-mi incarca bateria (mi-am luat alta acum , noua sa vad ce iese )dar in rest e aceiasi senzatie de libertate. Am fost si ma duc in multe tari din Europa dar nesimtire mai mare ca la noi , si rautate din partea soferilor in trafic nu am vazut !

Daca ma puteti ajuta cu adrese ptr. cauciucuri , si sfat cu incarcatul bateriei pana o sa-mi iau o carte de maintenance repair ...HELP MEEEEE !!!!!! SI MULTUMIRI !!

octavian 4other@yahoo.com /0040741018365

Editat de octavian4other
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cel cu capetele de ghidon: e foarte posibil ca piulita pe care ai gasit-o intr-unul dintre manere sa fie in plus, pentru ca din cate stiu eu nu e nevoie de nici o pulita. cand strangi imbusul, cauciucul ala se expandeaza si ramane fix in ghidon. verifica, s-ar putea sa ma insel. peste cateva zile iti spun sigur, pt ca si eu imi voi scimba mansoanele

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 23:25 -------------

Pentru cauciucuri vorbeste cu Bogdan.c aici pe forum, aduce repede si la preturi decente. Cu bateria intai verifica daca cu cea noua merge (poate cea veche era dusa) si apoi vezi daca mai e ceva de rezolvat.

tocmai mi-am pus pirelli sport demon 57H pe fata, luat de la romi3 cu 310 lei(transport inclus). de asemenea mai sunt preturi f bune pe cauciucurimoto.ro . Compara, alege

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 23:27 -------------

Sunt super nou in acest forum ! dar la varsta mea imi place , asa ca la 54 de ani mi-am luat un 500cb s si e marfa .Am mers pe motoare pana la 32 ani cand am sistat ptr. a sta in tije 5 luni si apoi m-am lasat partial , dar microbul nu mi l-au tratat. Am doar mici probleme : nu gasesc cauciucuri , nu-mi incarca bateria (mi-am luat alta acum , noua sa vad ce iese )dar in rest e aceiasi senzatie de libertate. Am fost si ma duc in multe tari din Europa dar nesimtire mai mare ca la noi , si rautate din partea soferilor in trafic nu am vazut !

Daca ma puteti ajuta cu adrese ptr. cauciucuri , si sfat cu incarcatul bateriei pana o sa-mi iau o carte de maintenance repair ...HELP MEEEEE !!!!!! SI MULTUMIRI !!

octavian 4other@yahoo.com /0040741018365

 

cat despre manual, toata lumea zice ca cel de la haynes e cel mai bun. s-a dat linkul mai cateva pagini in urma, printeaza-l

:crack:

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 23:33 -------------
intrebare: am bujii cr9eh, dar eu nu merg cu motorul turat(rar trec de 6000). ar trebui sa le schimb cu cr8eh?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: am bujii cr9eh, dar eu nu merg cu motorul turat(rar trec de 6000). ar trebui sa le schimb cu cr8eh?

Teoretic CR8EH vor avea un randament mai bun, practic diferenta e mica. La ce turatie mergi de obicei? Nu prea are rost sa mergi sub 4000, asa ca inainte de a schimba viteza ar trebui sa ai peste 6000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...