ANDREIBAD Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 la mine cat timp nu e gheata/polei/zapada merge. tre' doar sa iau niste manusi noi & izmene pe sub blugi da, si eu cam la fel, numai ca daca ploua nu tin cont, tot merg pe moto, imi place mult sa ma plimb, ma supara gandul ca tre sa ma urc in masina la iarna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 voi aveti idee, CB-urile fabricate in italia au motoarele facute in japonia sau in alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) voi aveti idee, CB-urile fabricate in italia au motoarele facute in japonia sau in alta parte? Japonia ... sunt fix aceleasi motoare, desi cb-urile de dupa 97(cand incepe productia in Italia) sunt PC 32 seria motorului continuie sa inceapa cu PC 26(la fel ca la cele produse in Japonia). Diferente cica nu sunt intre cele de dupa 97 decat la sistemul de franare, dar se vede cumva ca e altceva, seamana dar nu e chiar identic. Uitati aici un set de crash-bar-uri serioase ) Editat Octombrie 26, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Si-a pus cineva handguards pe CB 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 da, dar le-am facut noi din fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 da, dar le-am facut noi din fibra Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. merg ... gasesti universale si le poti adapta usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. aveam poze pe undeva prin hard, o sa postez cand le gasesc oricum erau putin mai mari decat cele enduro pt ca le-am facut pt o zi de drum lung la erau minus grade si ideea era sa tina la vant le-am turnat intr-o zi, am facut gauri, le-am montat asa neslefuite si nevopsite ...erau verzi ca mucii :lol: din fericire nu le mai am, nu ca designul ar fi fost tare naspa dar ne-a oprit politia ca sa ne intrebe ce dracu sunt alea (si sa ne verifice actele...cica) :lol: btw, thundere, e diferenta si la bascula intre cb-ul vechi si cele mai noi bascula de la cele mai noi e mai lata oarecum spre axul ei si poti pune jante mai mari pe cand la cel vechi nu ai loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 se pare ca nu-i nimic nou sub soare.... spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) nu cred ca e adevarat primul nostru cb a fost din 94, nici pic de rugina pe ea Editat Noiembrie 4, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Eu stiam si de faptul ca cele de dinainte de 97 aveau oarece probleme cu rugina...dupa 97 cica a fost remediata treaba...doar am auzit, nu sunt sigur. Mai degraba invers, dupa 97 mi se pare ca rugineste mai usor pe sub crom. Urmeaza sa desfac motorul la cb ... candva in iarna asta ... A mai postat cineva dupa care ... usor usor iar se duce la fund topicul ... Ma bate gandul sa ii pun semighidoane la cb, dar nu stiu cum ar da, pe net nu am gasit nici o poza cu vre-un cb cu semighidoane .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Cumpar cheie de buji pentru CB 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Cumpar cheie de buji pentru CB 500. Platesti bine ? ) Ai probleme cu el sau vrei doar sa ai, just in case ? Editat Noiembrie 7, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Platesti bine ? ) Ai probleme cu el sau vrei doar sa ai, just in case ? Vreau sa am una preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Am sa ma uit sa vad daca mai pot face rost de una. Editat Noiembrie 7, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ThunderByte daca mai gasestiu uan sunt si eu interesat ,spre ca este aia tubulara si are un ax ca un inbus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Vreau sa am una preventiv. Nu am mai gasit dar ti-am facut una dupa a mea, e aproximativ identica(ca functionalitate), doar ca, se vede ca e facuta. Te mai am in lista la mess dar nu ai mai intrat de mult ... da un semn. Eu mi-am desfacut cb-ul, cel putin partea din fata momentan. Trebuie sa ii schimb rulmentul de jos ca imi face probleme inca din vara, am gasit rulment cu bile cilindrice la vrep 26 de lei, apropo daca are careva nevoie codul e 32006JR. Am inceput azi sa polishez bratele furcii asa de proba si se anunta rezultate bune, deasemenea am curatat jugul superior pentru a-l duce la vopsit in camp electrostatic cu tot cu ghidon. Jugul inferior l-am vopsit deja negru cu vopsea clasica ... Am 2 semighidoane care vin fix pe tijele de la cb si nu stiu ce sa fac ... sa le pun sau nu. Cam asa ar da cu ghidoanele puse, am incercat sa le pun si sub jugul superior dar ca sa nu imi bata in rezervor trebuie sa le pun destul de jos si stau cam ghebos si nu imi place asta ... Pareri ??? Editat Noiembrie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Cam asa ar da cu ghidoanele puse, am incercat sa le pun si sub jugul superior dar ca sa nu imi bata in rezervor trebuie sa le pun destul de jos si stau cam ghebos si nu imi place asta ... Pareri ??? Arata bine, dar tot proba la drum e mai edificatoare. Din ce-mi dau eu seama ai sacrificat putin din garda la sol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Arata bine, dar tot proba la drum e mai edificatoare. Din ce-mi dau eu seama ai sacrificat putin din garda la sol... Geva in gen are fratemiu pe CB, doar ca la el e ghidon, la mine e semighidoane. Din ce am observat la al lui nu e chiar asa jenanta pozitia, e un pic mai sportiva fata de cb-ul clasic, stau si ma gandesc si pe partea cealanta ... daca nu imi place pot sa pun ghidonul la loc foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor de asta moare topicul incet incet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor de asta moare topicul incet incet... Macar poti sa iti dai cu parerea. Am dus la vopsit jugul superior si ghidonul in camp electrostatic, am polishat un pic jambele, mi-a venit si aripa si un etrier Brembo de cb ... as vrea sa imi comand niste neoprene sau ceva burdufe de protectie gen enduro, dar inca nu sunt sigur de decizie. Editat Noiembrie 14, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) eu o sa pun pe ala micu si la furca si la telescoapele spate cred ca o sa arate super ok Editat Noiembrie 14, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Macar poti sa iti dai cu parerea. Am dus la vopsit jugul superior si ghidonul in camp electrostatic, am polishat un pic jambele, mi-a venit si aripa si un etrier Brembo de cb ... as vrea sa imi comand niste neoprene sau ceva burdufe de protectie gen enduro, dar inca nu sunt sigur de decizie. Cred ca burdufele ar veni mai bine. Estetic probabil e o chestiune de gust dar practic sunt ideale, te scapa de mizeria de pe jambe si simeringuri uzate prematur. cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor de asta moare topicul incet incet... Asa este, desi CB-ul merge foarte bine si dupa perioada de inceput. Nu-i un motor care sa starneasca pasiuni dar le face pe toate bine si e un motor simplu si de incredere. Eu unul nu renunt la ea asa usor, desi la anul ii fac majoratul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Azi am luat piese de la vopsit, desi e un pic cam gros stratul de vopsea e data bine ceea ce ma bucura. Inca nu sunt hotarat complet daca am sa pun semighidoanele sau am sa las ghidonul in sine. Pozitia e mai sportiva sa zic ceea ce nu ma incanta neaparat, ma bate un gand sa modific si spatele la el dar nu stiu ce sa fac, ma gandesc ca, poate vreodata am sa vreau sa il dau sau ceva (desi prietena l-ar vrea pentru ea). Ma bate gandul sa il dau un street fighter, cu semighidoanele puse sub jugul superior ai o pozitie foarte agresiva ca sa zic asa , doar ca, codita tradeaza cumva ... ma gandesc ca la anu in primavara tre sa ii fac si ITP-ul ... as schimba codita dar ... momentan nu stiu, asa tare ma roade sa bag un pic flexu in coditza aia - Cam asa arata piesele vopsite Apropo, mai am vreo 900 de km si ajung la 50 000 pe bord (ca reali nu stiu cati or fi defapt.) Editat Noiembrie 15, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Dragi colegi CB-isti, azi am dat o mica tura si se pare ca va fi ultima in acest an intrucat afara erau +2 grade, voi ati pus motoarele la nani? Iar daca da ce pregatiri i-ati facut in acest sens ? Toate cele bune si SA SE FACA ODATA CALD !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.