Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

furca indoita, sa dea Domnu sa se repare, bordu smuls, far hmmm.. sa zicem recuperabil si carene facute tandari. stiti cumva pe unde gasesc dintre cele mentionate sa pot s-o pun din nou pe picioare?

Cel mai ieftin iesi daca gasesti pe cineva care dezmembreaza un CB 500. Daca nu, gasesti orice la Honda in Bucuresti, dar mai scump.

Atentie la posesorii de Honda CB 500 carenate (nu CB 500S) ca cea rosie de mai sus: carenele nu sunt fabricate de Honda si nu sunt disponibile ca piese de schimb la ei.

 

Sunt fabricate de o firma franceza TCP aerodynamics (http://www.tcpsa.com/honda/cb500.htm) si nu stiu daca se mai fabrica. De reparat stiu un singur loc in Bucuresti (or fi mai multe, nu stiu), userul just_him are un atelier unde le-am facut pe ale mele (crapaturi vechi, nu sparte in accident, dar poate repara aproape orice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Zilele astea am luat si eu un CB 500, din 95 de pe BikeShop.ro......Am fost sa il vad, mi-a placut, si acum astept sa imi iasa numerele (pe joi), ca sa merg sa o iau acasa :).....

Cateva specificatii: - motocicleta adusa din elvetia, inmatriculata in germania si apoi adusa in tara (de vreo 2 luni), estetic arata f bine, dar prezinta rujina pe suspensiile spate,suportul pt cutii laterate

(sau ce o fi chestia neagra metalica de langa semnalizatoarele spate), esapament si suruburile carenei oxidate...semn ca nu a fost folosita in ultima vreme, sau a fost tinuta afara neingrijita, parerea mea (voi ce ziceti?)

- cablu vitezometru nu functioneaza, kilometraj oprit la 26 000 km

- cauciucuri, lant, coroana spate in stare buna

- partea superioara a carenei si-a pierdut luciul, este mata, ca si elementele de pe ghidon. (cu carena am aflat ca a fost spalata cand s-a adus in tara si asa si-a pierdut luciul ?!)

- motor, sunet excelent, nu a scos fum la pornire la rece....accelerare.....

Revin cu impresii dupa ce o sa fac mai multi km cu ea.....(momentan am afacut vreo 100 de m)!

Asfalt uscat! (cat se poate pt perioada asta)!

 

Motocicleta e foarte frumoasa. Felicitari pentru achizitie !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reparat carenele(model TCP aerodynamics)crapate, julite, la Tomina. Carene laterale stinga, dreapta. Reparate cele pe dreapta si vopsite pe ambele parti mai putin partea frontala cu parbrizul. Scor= 300 lei. Au iesit binisor dar cu mici imperfectiuni, mici puncte de praf ca sa zic asa. De bine ce le-am vopsit cind le-am montat, le-am pleznit la suruburi si apoi am scapat-o de pe loc pe dreapta unde era reparata si a crapat din nou plus zgirieturi, chiar in usa garajului. Asta este. Mai vede reparatii carena doar la vinzare, bine ca merge struna. Cine stie de unde procur un parbriz, sau mai bine ce model este cel de pe carena de la TCP aerodynamics i-as ramine recunoscator. Multumiri anticipate. P.S tot ce am vazut eu pina acum nu este identic cu acela si as vrea sa-l schimb si pe el dar nu stiu de unde sa-l cumpar, sau ce model este macar.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat parbriz, cand am cumparat motocicleta era crapat tot coltul din stanga sus, dar nu am gasit nicaieri - e fabricat de TCP si nu cred ca se potriveste altceva. Eu l-am lipit si vopsit negru, ca sa nu ramana lipitura vizibila. Am auzit de ceva parbrize facute la comanda undeva langa autogara Militari (intrarea de pe autostrada de Pitesti, prima intersectie cu semafor pentru cei ce nu stiu Bucurestiul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vazusem un anunt al cuiva care dezmembra un cb 500 lovit frontal, cu furca indoita...si i-am spus sa posteze aici. si pe mine ma interesau carenele laterale pt un cb 500, modelul fara parbriz, e vorba de plasticele alea doua care imbraca rezervorul si care mi-au fost furate intr-o noapte din Berceni, de un baiat iute de surubelnita...Daca il gasiti, poate il directionati incoace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut CB-istilor....E chiar meserie sa fim asa multi posesori de Honde CB. Am intrat aici pt ca santeti cam toti si daca vreti s-o vedeti pe-a mea(Viaspa inaripata.... :burnout: ) o gasiti pe link-ul de mai jos.

/index.php?showtopic=152095

Intru in posesia ei joi si imaginati-va cum o astept......In curand o sa va bombardez si eu cu tot felul de intrebari...Mai mergeti pe frigul asta cu ele???ca eu d-abia astept..... :cheers:

Bafta la toti

Si asfalt uscat!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat-o la iernat si salivez cind vad pe altii mergind. Prea mare aglomeratie si sunt un friguros, plus ca o am intr-un garaj si ca sa o iau, duc la loc ,fac printre blocuri cam patru statii de autobuz, Lucrez la tol festiv ,as ajunge sifonat si (vara )transpirat. Apoi la plecare este un chin( dupa o anumita ora, este groaznic) desi ma mai strecor unde si cind se poate,nu fortez nota. Nu am cumparat-o pentru asa ceva. La vara am de gind sa fac ceva trasee frumoase, cu pescuit si sa-mi clatesc ochii prin padurile si muntii tarisoarei noastre. Prefer sa fac ceva economii, sa nu merg prin oras in cursul saptaminii si sa plec la drum din cind in cind.

Mi-ar face placere si cred ca si voua sa fixam o intilnire la anul cind se v-a mai incalzi pentru a ne cunoaste noi si motoarele noastre.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar in wkend si tot mai trebuie putin scoasa la plimbare ca se plictiseste si ea singurica la garaj..:burnout:

Buna idee la vara sa facem o intrunire.....sa faca si ele cunostinta...

Mie unu mi-ar placea s-ajung cu ea prin Grecia....e o zona superba pt mers cu motoru....mai ales pe insule,dar pana atunci mai e nitel...In Ro ma gandesc ca primul traseu pe care-l fac cum prind un timp bun e Campina/Rasnov/Poiana Bv si iar acasa...mi se pare super pt motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obisnuieste-te bine cu ea. Exerseaza bine frinarea si atentie cu ce viteza si cum intri in curbe. Nu te grabi la depasiri, fa-o in siguranta nu la mustata si atentie la cei ce depasesc din fata, lasa-le timp s-o faca boilor ce se baga la mustata. Astea sunt sfaturile mele de drum. Poate la anul facem un tur cu cb-urile prin tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai postat aici, dar acum e prima data cand o fac in calitate de posesor de CB 500. e o honda din 2002, albastra si pe care m-am urcat prima data in viata mea in seara asta. poze mai tarziu, acum invat. maine, daca e si vremea buna, dau examenul pentru cea de-a 4-a si cea mai dorita categorie: A

numai bine la toata lumea

ps : e vreo smecherie de nu se aprind luminile? se aprinde farul de la un buton, nu mai stiu ce scrie pe el. dar nu si pozitia, si nici faza scurta. adica butonul care in mod cel mai evident se ocupa de faruri, nu-mi merge. am nevoie de un rasp rapid va rog, vreau sa o inscriu inainte sa vina iarna de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai postat aici, dar acum e prima data cand o fac in calitate de posesor de CB 500. e o honda din 2002, albastra si pe care m-am urcat prima data in viata mea in seara asta. poze mai tarziu, acum invat. maine, daca e si vremea buna, dau examenul pentru cea de-a 4-a si cea mai dorita categorie: A

numai bine la toata lumea

ps : e vreo smecherie de nu se aprind luminile? se aprinde farul de la un buton, nu mai stiu ce scrie pe el. dar nu si pozitia, si nici faza scurta. adica butonul care in mod cel mai evident se ocupa de faruri, nu-mi merge. am nevoie de un rasp rapid va rog, vreau sa o inscriu inainte sa vina iarna de tot

Bafta maine la examen !!!

 

ps: eu am avut o problema cu faza lunga, pana am schimbat becul si a mers :burnout: .incearca si tu sa il schimbi, poate asta e cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul se aprinde, dar nu se aprinde din butonul de schimbat faza lunga /scurta. se aprinde doar de la un buton care e tot pe manerul stang, dar undeva mai in fata si tragi de el . si de acolo nu se aprind si pozitiile in spate.

butonul care are desenat faza lunga / faza scurta pare sa nu functioneze deloc. mai trebuie cuplat si altceva pentru a aprinde farurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca butonul de pozitie si faruri e e pe dreapta, un comutator vertical cu 3 pozitii sub cel rosu. Pozitia din dreapta e oprit, la mijloc e pozitia si stanga e far aprins. Cel din stanga de care zici schimba faza lunga sau scurta iar cel care iti merge e pentru dat flash-uri.

 

--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 22:09 -------------

Pentru parbriz un numar de strada, un nume de firma, ceva amanunte, sau ce face omul intreaba pe cine, in intersectie?

Daca stiam le spuneam. Tot ce am vazut concret in zona e un anunt (tablita) pe un stalp chiar inainte de intersectie cum vii dinspre autostrada "Parbrize tel ...." nu am notat numarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca butonul de pozitie si faruri e e pe dreapta, un comutator vertical cu 3 pozitii sub cel rosu. Pozitia din dreapta e oprit, la mijloc e pozitia si stanga e far aprins. Cel din stanga de care zici schimba faza lunga sau scurta iar cel care iti merge e pentru dat flash-uri

:burnout:

e vreo scuza faptul ca era noapte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot eu. doar ca acum am obtinut si permisul

intre timp am omorat si bateria motocicletei, ma chinui in seara asta s-o imping

 

 

felicitari!!!!!mai astepta si tu pana maine sa ai si permisu in buzunar....

si eu am cumparat-o in seara asta dar e departe de mine(in Germania)...ne intalnim joi

 

 

--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 16:38 -------------
Ce benzina bagati in ele?????????asta e sant incepator.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie sa-mi spuna, daca nu o scot pentru o perioada mai lunga sa zicem, cu ce spray si pe unde mai trebuie unsa

Parca ai in cartea tehnica (Owners manual) chestiile de intretinere, daca ia pierdut cartea spune-mi si caut in a mea sau in manualul de service.

 

Am auzit ca cei foarte grijulii golesc si carburatoarele (de benzina, nu de aer :burnout:) , decupleaza bateria si o incarca lunar (daca o tii 3-4 luni neoprita chiar e bine), unii desfac bujiile si baga ulei in capul pistoanelor (nu e o idee rea, dar nu stiu nici cat de utila e), pentru partile metalice exista spray de protectie dar nu stiu unde se gaseste si cum se numeste.

 

Motocicleta se lasa pe cricul central si presiunea in cauciucuri scazuta, spatele chiar la 1 atmosfera.

 

Personal recomand spalarea temeinica a lantului si pinioanelor (eu le spal cu motorina cu o pensula) si ungerea cu mai mult ulei de lant decat in mod normal. Ce mai fac eu e sa pornesc motorul periodic (saptamanal ar fi tocmai bine) pentru 15 minute, dupa ce se incalzeste chiar il turez un pic si o bag in viteza (pe cricul central) ca sa invarta toata transmisia. Nu recomand asta si altcuiva, e doar o optiune personala si nu garantez ce consecinte poate sa aibe. O alta chestie foarte riscanta - pe termen foarte lung (1 an) as unge discul de frana cu un ulei protector (trebuie foarte bine degresat inainte de utilizarea motocicletei) si cam toate suprafetele metalice. Repet, asta fac eu si nu recomand si altora, fiecare poate citi si decide pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...