Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

o lustruiam eu foarte mndru si dau si pe capacul care acopera piulita de la bascula. si ala pica. il pun inapoi si imi zic: "las ca atunci cand plec cu ea il dau jos, sa nu-l pierd". am plecat , am uitat de el, si m-am intors fara

E din plastic si pare nichelat.daca stie cineva de unde se poate face rost, i-as fi recunoscator

 

--- Mesaj completat în 22 Nov 2007 21:10 -------------
post-20895-1195758613_thumb.jpg

asta e. sau sa zic era? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bine Pogor postam aci d-acum inainte :baldy:

Da freskko ai drepate cu bujiile daca ma uitam si eu mai atent in carte vedeam cele 2 tipuri de bujii standard :baldy:

Mai sant alte 2 tipuri recomandate pt cei care le alearga foarte tare, dar nu e cazul meu care sant incepator...cu toate ca ma arde pipota sa-i dau gaz dar sper sa ma mai domolesc :(

 

Aveti idee cat costa o baterie la reprezentanta la Honda sau in alta parte?deja m-a lasat este a ei originala din 99 era si cazul sa faca figuri.....

Numai bine la toti! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu honda mea, sau nu stiu daca e problema, dar mi se pare ca prea dur imi schimba vitezele din I in a II a (destul de dur daca schimb incet, se simte ca si cum ar opune o mica rezistenta de arc) si din a doua in a treia se simte, dar mai putin.Mai sus nu se mai simte.Mentionez ca ambreiajul "tine", adica pot sa o turez si sa schimb vitezele cu ambreiajul tras fara sa dea semne ca ar vrea s-o ia de pe loc.Voua cum va merge schimbatorul?Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pogor, nu prea are treaba tipul bujiilor cu pornirea - doar daca bujiile sunt defecte sau uzate (au depuneri pe ele). Daca ai probleme la pornire poate trebuie sa cureti si sa sincronizezi carburatoarele. Eventual si un test de compresie.

 

Jarod, am mai vazut asta la un CB500 dar nu e ceva generalizat. La a mea mai agata uneori in treapta 1, restul merg bine si lin. Daca te pricepi poti demonta ambreiajul si sa verifici pinioanele (uzura, ciupituri) sau oala, se fac niste santuri pe marginile oalei si poate crea astfel de probleme. Eu am schimbat oala din cauza asta (la mai mult de 50.000 km si mult mers prin oras), dar dupa cum am mai spus: ne e ceva generalizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o lustruiam eu foarte mndru si dau si pe capacul care acopera piulita de la bascula. si ala pica. il pun inapoi si imi zic: "las ca atunci cand plec cu ea il dau jos, sa nu-l pierd". am plecat , am uitat de el, si m-am intors fara

E din plastic si pare nichelat.daca stie cineva de unde se poate face rost, i-as fi recunoscator

 

<small>--- Mesaj completat în 22 Nov 2007 21:10 -------------</small><br/>post-20895-1195758613_thumb.jpg

asta e. sau sa zic era? :baldy:

 

Pe ebay.de se mai gasesc din cand in cand pt Bandit. De ex... http://cgi.ebay.de/Bandit-01-Chromdeckel-S...VQQcmdZViewItem

 

La 5 Euro + 7 pt transport (in Germania) e altceva decat 120 Ron... :baldy: :finger: Daca ti se potrivesc te ai scos pt ca apar frecvent si erau chiar si noi, de la firme aftermarket, din metal strunguit si polishat. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa cureti si sa sincronizezi carburatoarele. Eventual si un test de compresie.

mersi de raspuns, incerc la primavara sa ajung la un mecanic. cat despre testul te compresie,ma ingrijorez putin din urmatoarea cauza: in cartea italiana era trecuta cu 42 kw. i-am facut carte noua si mi-au scris in ea 37kw. sa inteleg ca la rar i-au masurat puterea din nou si acum mai are doar 37 din 42 kw cati avea initial? cred ca testul de compresie va spune ceva despre asta.

 

mentionez ca motorul merge foarte frumos cand e cald si porneste usor. dar daca e rece, pana cum nu l-am putut porni decat incalzit bine cu aeroterma :finger: . fara incalzire externa se ineaca, chiar daca da cateva rateuri, nu porneste

si bujiile cred ca sunt noi

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR nu se masoara puterea, scriu ce e pe factura sau ce au ei in computer introdus anterios pentru acel model. In cazul tau nu stiu cauza, dar e o simpla greseala.

 

Posibil sa ai amestecul prea bogat daca zici ca se ineaca la pornire dar merge bine dupa aia. Oricum e nevoie de un mecanic priceput (sa se priceapa la motociclete cu carburatoare multiple, nu la Dacii 1300).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns, incerc la primavara sa ajung la un mecanic. cat despre testul te compresie,ma ingrijorez putin din urmatoarea cauza: in cartea italiana era trecuta cu 42 kw. i-am facut carte noua si mi-au scris in ea 37kw. sa inteleg ca la rar i-au masurat puterea din nou si acum mai are doar 37 din 42 kw cati avea initial? cred ca testul de compresie va spune ceva despre asta.

 

mentionez ca motorul merge foarte frumos cand e cald si porneste usor. dar daca e rece, pana cum nu l-am putut porni decat incalzit bine cu aeroterma :) . fara incalzire externa se ineaca, chiar daca da cateva rateuri, nu porneste

si bujiile cred ca sunt noi

 

te rog nu te supara ca te intreb dar socul i-l tragi cand motorul este rece ?

cand motorul este rece tragi socul la maxim si nu te atingi de mansonul de acceleratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am mai intrebat da n-a raspuns nimeni....

Cu ce lichid de frana trebuie completat la frana spate????

 

:)

Salut, DOT 4 poti completa, ca sigur acest lichid este bagat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa pornesc motorul, din a doua cheie dupa 2 spt de nepornit. secretul? in urma unui sfat al fostului proprietar, eu nu trageam socul la maxim :crack: . noroc de avic71 care a spus cuvintele cheie: cu socul tras la maxim. si a pornit la cheie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi spuneti si mie unde gasesc baterie pt CB????si cam la ce pret aproximativ???

 

Salut elorian, am sa-ti las un link cu baterii de unde iti poti alege (din tabel) tipul de baterie potrivit pentru tine, probabil bateria ta e cu gel si e de 9 amperi, 12 volti

http://www.louis.de/_105d35a2f93d63bff70a6...tnr_gr=10036802

 

Poate te ajuta cu ceva :crack:

Numai bine :crack:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut elorian, am sa-ti las un link cu baterii de unde iti poti alege (din tabel) tipul de baterie potrivit pentru tine, probabil bateria ta e cu gel si e de 9 amperi, 12 volti

http://www.louis.de/_105d35a2f93d63bff70a6...tnr_gr=10036802

 

Poate te ajuta cu ceva :crack:

Numai bine :crack:

 

Salut si merci de informatii.Am sa ma interesez si la reprez la Honda sa vad daca au.Apropo stie cineva un nr de tel de la reprez Honda in Bucuresti?

Duminica am mers si eu cu ea cu 110Km/ora si mi se parea ca ma cam bate vantu n-am avut curaj sa-i dau mai mult...Dar a venit un prieten la mine care are permis de mai multi ani sa-i faca o proba.Am vazut eu ca pleaca as mai naravas....nu a iestit pe DN1 doar din localitatea un de stau pe o distanta de vreo 2 km pana la intrare in DN1 si mi-a zis ca a luat 195Km/ora.Sincer nu l-am crezut si nici acum nu sant sigur ca nu se lauda...Mi-a zis ca a urcat in toate treptele pana la 8ture.Cica e mai fasneata de la 5 incolo....Acum ma roade si pe mine sa incerc aceasta performanta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...